Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Rottweiler89 #46203 üzenetére

    Köszönöm a bizalmat! :)
    Szerintem az a hajtómű bőven alkalmas egy All mountain felhasználásra. Nekem anno a kona stinkym egy 3 tányéros truvativ firex hajtóművel volt összerakva. Az ennél még egyszerűbb. Ugráltam vele 1,5-2 méteres letörést, meg 15 méter hosszú ugrások is voltak. Kb 75 kiló voltam akkor. Működött, nem volt vele gond. Egy coiler matic ennél szerényebb gép (15 centi rugóút nem 18 mint a stinky), gondolom nem akarsz ilyeneket repkedni vele, bár szerintem bírná. Egy 15 centi rugóutas gépre szerintem nem kell láncvezető, ezt tekerhető gépnek érdemes megépíteni, ehhez pedig kéne az első váltó. Én anno a stinky-t is kezdetleges enduronak építettem (szimpla vállas villával, 3 tányéros hajtóművel). Bár akkor még nem annyira volt elterjedt ez a kategória, sokan furán is néztek rám, de én fel is akartam vele tekerni a hegyre, meg le is zúzni. :) Ez többé kevésbé sikerült is, de azért elég nehéz volt a bicó, kb 18kg.
    A kerékpár építés jó poén, én is csináltam. Viszont érdemes azon is elgondolkozni, hogy talán jobban járnál ha kompletten vennél egyet? Lássuk be, a coiler matic már nem mai darab. Mai szemmel nézve nehéz, pedálozásra eléggé bemozdul, bár kétségtelenül masszív és szép mozgású váz. Figyelembe véve azt az összeget amit rá akarsz fordítani. Első teló legalább egy 100-as, ezen kívül még 180-at szánnál rá, az 280, ehhez hozzávesszük a coiler matic váz árát a monarch taggal az még plusz kb 80-90. Az nagyjából 360k. Ezen az áron már van azért választék, ha használt piacot végig nézed. Sokkal modernebb, könnyebb bicód is lehetne ezen az áron. Ha később eladnád a coilert, örülhetsz ha a befektetett pénz felét visszakapod.
    E helyett mondjuk nézd meg ezt 3 kilóért: [link]

Új hozzászólás Aktív témák