- Milyen TV-t vegyek?
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Apple asztali gépek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Philips LCD és LED TV-k
- DirectX 11-es tempót kínál az új Arc meghajtó
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #46200 üzenetére
Én sajnos ezekhez az alkatrészekhez nem értek annyira, nem volt még ekkora rugóutas gépem. Csak az aprót szoktam nézegetni, aztán gyönyörködök . Ehhez a témához talán Runner_fxr ért a legjobban a fórumról.
-
VIPowER
senior tag
válasz Real Ghoost #45831 üzenetére
Én ilyet használok. Rosszat nem tudok róla mondani eddig : [link]
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz zoli03 #46201 üzenetére
Sebaj, mindenki segítségét örömmel veszem! Én is Runner-ben bízok a legjobban!
Mivel nem kevés pénzt fog felemészteni az építés, így nem véletlenül vagyok itt, és bízom a fórumozókban!
Én meg meguntam a gyönyörködést!Gyakorlatilag minden kell hozzá, középrész, hajtómű, fék, komplett kerék, stb., mert ami megvan, az maga a váz és a tag. Szóval örülnék neki, ha linkelnétek Testbike bolháról, vagy Bikemag apró-ról. Az egészre első teló nélkül lesz olyan 150-180K-m.
Vagy PM-ben is várom a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv: Rottweiler89
-
imyourfriend
őstag
Üdvözlet!
622x20-as országúti külsőt érdemes feltenni? [link] ilyet szemeltem ki, csak érdekelne hogy picit rosszabb úton mennyire észrevehetően ráz illetve kanyarban valamint esőben használható e egyáltalán? Nem olcsó projekt, ~21 ezer forintba kerül egy pár.
-
concret_hp
addikt
válasz imyourfriend #46204 üzenetére
7-8 baron nem hiszem hogy érzel különbséget a 20 meg a 23 mm közt vagy nem értem a kérdést
vagy fullba vagy sehogy :D
-
imyourfriend
őstag
válasz concret_hp #46205 üzenetére
Ez lenne a kérdés igen, hogy nem túl jó útszakaszon mennyire lehet hátrány egy 20-as a 23-ashoz képest. Az ilyenek nyilvánvalóak hogy síkon jobb, kanyarokat annyira nem lehet gyorsan venni vele valamint esőben és hegyről lefelé is jobban meg kell választani a sebességet. Mostani külső 24-es, erről váltok lefelé vagy 23 vagy 20-asra, csak nehogy az legyen hogy ausztriába kelljen rónom a kilómétereket emiatt, ha itthon használhatatlan a 20-as.
-
concret_hp
addikt
-
Solad
őstag
válasz imyourfriend #46206 üzenetére
Mi az ami a váltás mellett szól? Mert nekem nem igazán jut eszembe semmi.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #46203 üzenetére
Köszönöm a bizalmat!
Szerintem az a hajtómű bőven alkalmas egy All mountain felhasználásra. Nekem anno a kona stinkym egy 3 tányéros truvativ firex hajtóművel volt összerakva. Az ennél még egyszerűbb. Ugráltam vele 1,5-2 méteres letörést, meg 15 méter hosszú ugrások is voltak. Kb 75 kiló voltam akkor. Működött, nem volt vele gond. Egy coiler matic ennél szerényebb gép (15 centi rugóút nem 18 mint a stinky), gondolom nem akarsz ilyeneket repkedni vele, bár szerintem bírná. Egy 15 centi rugóutas gépre szerintem nem kell láncvezető, ezt tekerhető gépnek érdemes megépíteni, ehhez pedig kéne az első váltó. Én anno a stinky-t is kezdetleges enduronak építettem (szimpla vállas villával, 3 tányéros hajtóművel). Bár akkor még nem annyira volt elterjedt ez a kategória, sokan furán is néztek rám, de én fel is akartam vele tekerni a hegyre, meg le is zúzni. Ez többé kevésbé sikerült is, de azért elég nehéz volt a bicó, kb 18kg.
A kerékpár építés jó poén, én is csináltam. Viszont érdemes azon is elgondolkozni, hogy talán jobban járnál ha kompletten vennél egyet? Lássuk be, a coiler matic már nem mai darab. Mai szemmel nézve nehéz, pedálozásra eléggé bemozdul, bár kétségtelenül masszív és szép mozgású váz. Figyelembe véve azt az összeget amit rá akarsz fordítani. Első teló legalább egy 100-as, ezen kívül még 180-at szánnál rá, az 280, ehhez hozzávesszük a coiler matic váz árát a monarch taggal az még plusz kb 80-90. Az nagyjából 360k. Ezen az áron már van azért választék, ha használt piacot végig nézed. Sokkal modernebb, könnyebb bicód is lehetne ezen az áron. Ha később eladnád a coilert, örülhetsz ha a befektetett pénz felét visszakapod.
E helyett mondjuk nézd meg ezt 3 kilóért: [link] -
imyourfriend
őstag
Lehet hogy ilyen belső késztetés hogy, hú majd gyorsabb leszek tőle és ennek köszönhetem. Meg "vagányság" hogy 20mm-en megyek és nem 23-on, valamint hegynek felfelé csak jelent némi előnyt. Másrészt ez van most készleten rose-nál, 23-as 2-3 héten belül jön. És tudod jól milyen érzés, mikor valami új alkatrész jön a paripára, az ember nem képes sokat várni rá.
-
veterán
válasz imyourfriend #46204 üzenetére
az egyik fb csoportban ma 14k-ért ment el egy ilyen pár conti.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #46212 üzenetére
Bár nem vagyok túl tapasztalt az országútizásban, amennyit én mentem ilyennel, úgy vettem észre ha nem túl jó minőségű az út akkor 23 alá nem érdemes menni. Tükör aszfaltra jó a 20-as gumi, de itthon ilyen kevés van.
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz Runner_fxr #46209 üzenetére
Én meg köszönöm a segítséget!
15 méter hosszú ugrást biztosan nem fogok, de nem fogom kímélni, ha olyan helyen járok, ahol ki tudom használni az előnyeit! A lényeg, hogy haladni is lehessen vele, ha aszfalton kell tekerni, de a vad utak se ilyesszék el a bicajt. Mindenképpen építeni szeretném, ez úgymond egy beteljesületlen álmom. Meg egyben nem is lenne ennyi pénzem rá, a megadott összeg a rászánt keret az elkövetkezendő hónapokban. Aprajánként megveszem hozzá az alkatrészeket, hol ezt, hol azt, és remélhetőleg lassan majd összeáll a gépsas. Egy biztos, ha ezt megépítem, 100%, hogy nem adom el, inkább veszek egy 3. bicajt!.
Akkor jó lesz a hajtómű? Milyen középrészt ajánlasz hozzá, ami biztosan jó lesz a vázba?Üdv: Rottweiler89
-
deicide
veterán
válasz atok666 #46191 üzenetére
Erre már én is kíváncsi vagyok, a próbaúton úgy éreztem, hogy egész könnyedén lehet majd 40 környékén haladni vele, ami az előddel azért sok erőt felemésztett. Pénteken, ha az időjárás is engedi, akkor már tudom tesztelni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
#48525824
törölt tag
válasz imyourfriend #46212 üzenetére
En szemely szerint nem hasznalnek 20-ast, ha varosban is tekersz, volt mikor uthiba a 23-ast siman megvezette, annyira nem jo erzes.
Ezt gondolom ismeritek a temaban. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #48525824 #46216 üzenetére
Ez egy roppant érdekes olvasmány! Ki gondolná,hogy egy 25-ös guminak ugyanazon a nyomáson kisebb az ellenállása mint egy 19-esnek?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz imyourfriend #46204 üzenetére
Ebből van nekem 25-ös. Frankó gumi eddig, remekül tapad és jó a gördülése is. Ez konkrétan a piacon kapható egyik legjobb gumi csak hát cserébe megkérik rendesen az árát.
Viszont miért akarsz olyan keskenyet venni?Sokat olvastam a témában és én simán a 25-öst ajánlanám neked. Nekem 23-as volt előtte a 25 ehhez képest kényelmesebb és ami tényleg meglepő állítólag nem rosszabb a gördülése tesztek szerint. Nézd meg hogy a profik (World Tour mezőny) jó része is áll át a 25-ös gumikra pedig nekik minden watt számít és tuti értenek hozzá akik ott vannak. 20-ast semmiképp nemvennék az már rohadt keskeny. Ha már mindenképp ilyesmit akarsz 23 alá szerintem se menj le.
Hasaggymeg: igen az egy jó cikk én is olvastam érdemes a témát jól körüljárni mielőtt az ember gumit veszek. Főleg ha ilyen drága csúcs külsőt akar mint a Conti GP 400SII.
Múltkor láttam Philippe Gilbert BMC TimeMachine időfutam gépét és meglepetésemre azon is 25-ös gumi volt. Érted, egy időfutam gépen ahol aztán tényleg minden a sebesség miatt van.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #46218 üzenetére
Eszméletlen ma már mennyi tudományos kutatás van minden sportág mögött.
Már megint a seggről értekezem veled,de most éppen ülőcsont távolságomat méregetem,hogy kitaláljam milyen nyereg is való nekem.Nem tudom mennyire higgyek ennek,érezhető lesz-e a pozitív különbség egy 135 és egy 155mm-es nyereg között...mert mérés szerint akkora kellene.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46219 üzenetére
Az már elég nagy különbség két nyereg között szerintem tuti érezhető.
Egyébként lehet ha lemérném ezt a távolságot nekem is azt dobná ki hogy szélesebb nyereg kell (a jelenlegi 135-ös) és hát nem egy vékony hegyimenő alkatú bringás vagyok.Szombaton az utolsó kör már elég szenvedős volt ülés szempontjából viszont én azok közé tartozom aki inkább elviseli a fájdalmat (20 éves sportmúlt fájdalmakkal).
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #46220 üzenetére
Világos,hogy érezhető lenne,csak milyen irányban? Lehet még rosszabb lenne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #46221 üzenetére
Inkább jobb.
Majd érzed, hogy a megfelelő helyen támaszt az ülés. Nekem folyamatosan fájt a farkcsontom, amíg nem találtam meg a megfelelő nyerget, és persze a megelelő beállítást.Mérés: pl ülj rá egy hungarocell lapra, látni fogod, hogy hol nyomódik be.
Vagy próbálgasd/cserélgesd a nyergeket, de ehhez egy segítőkész kerékpárboltos is kell, és persze nem 10 percig kell "tesztelni".[ Szerkesztve ]
-
fenergie84
addikt
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, mert már teljesen tanácstalan vagyok.
10éve nincs keróm, most elhatároztuk feleségemmel, h veszünk mind a kettőnknek, ő talált is magának, de én nem tudom eldönteni.
Ezekre kaptam javaslatokat:
Kross Evado 1.0,
Merida 10-V,
Neuzer X2.
Utóbbi legalább 10e olcsóbb, mint a többi.
Véleményetek? -
footy
addikt
Sziasztok!
Szeretnem cserelni a nyeregcsovet, ezzel kapcsolatosan lenne ket lama kerdesem.
- Megneztem a nyeregcsovemet, az atmero 27,2 ez rajta is van a csovon. A hosszusagat megmertem es a cso 27cm hosszu, a teljes hosszusag pedig 30cm. Az uj cso viszont 35 cm. Okoz ez valamilyen problemat?
Jozan paraszt esszel azt mondanam, hogy nem, mert a jelenlegi cso is kb 15cm-re kint van avazbol.
- A nyeregcsobilincset is cserelnem hogy akkor az is legyen fekete. Ebbol honnan tudom hogy melyik a helyes meret? 27,2-est nem talaltam, de gondolom eleve nagyobb meret kell, mert a vazat kell fognia nem a csovet.koszi
-
nagyúr
Van egy kis outis baráti csoportunk ott akad aki vesz használtan pár különféle nyerget és amleiyket nem ahsználja azt a másik elviheti tesztelni. Én is adtam már oda a gyárit az egyik barátomnak (nem vált be végül). Szóval mi így a kis társaságban megoldjuk, de persze ezek olcsóbb nyergek.
Més que un club!
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #46210 üzenetére
Profik is 25-ös külsőt használnak többnyire.
-
ivana
Ármester
válasz Rottweiler89 #46203 üzenetére
Új alkatrészekből nem érdemes építkezni mert drága, de nagyon. Használtból viszont egész jókat lehet összehozni.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #46214 üzenetére
Mennyiért láttad ezt a hajtóművet? Én rákeresve itthon nem nagyon találtam.
-
imyourfriend
őstag
23-as vagy 25-ös lesz akkor, bár inkább a 23-ast figyelem mondjuk most 24-es van fent de ez continental grand prix kevláros gumi, nincsen benne drót. Mondjuk belegondolva a 20-assal lehet hogy több gondom lenne, meg a kényelmet tényleg nem szolgálja egyáltalán. Mondjuk ez a két hetes szállítási idő nem túl barátságos, fel is hívtam az illetékes kollégát. Egy emailt kell dobjak ezzel kapcsolatban és mond pontos információt. Amúgy nem tartom rengetegnek ezt a 32-33€-t, biztonságosabbnak gondolom megvenni ennyiért mint a 3-4-5ezer forintos gumikat valamint csak csak adnak kanyarsebességben és tartósságban többet az olcsóbb társaiknál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #46231 üzenetére
Ha megkérdezhetem hány kg vagy?
GP4000 kint nagyon népszerű gumi csak ugye haza viszonyok között számít drágának hogy 10.000Ft-ot kiadjon valaki 1db külsőért.
Én beszéltem anno a Rose-ék képviseletével pont ennek a guminak az ügyében emrt a reflex csíkost kb három honapos (!!!) szállítási idővel ígérték. Azt mondták nem tudják a Conti mikor tud eleget szálllítani. Aztán sima fekete lett az eredetileg kiszemelt reflexcsíkos helyett és azt kb nekem is 2-3 hét után tudták küldeni.Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #46232 üzenetére
85-86 most, de ez hamarjában 80 körülre redukálódik a hónap folyamán. Sima feketét szeretnék én is, pedig van zöld meg mindenféle színű darab (viszont arra 16 hetet írnak) így megelégszem a feketével. Amúgy alapvetően nem adnám ezen szint alá, a sima grand prix után vagy ezt a 4000-est vagy a pro4-et képzelem el, de a 4000-es lesz már döntöttem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #46233 üzenetére
Ha annyi vagy akkor a 20-at elefelejteném mint ahuzat. De még 23-hoz se kevés.
Én is 82 vagyok szóval egy súlycsoort veled és azért a 25 komfortosabb. A 23 egyébként nagy divat volt az elmúlt időben de mostanában kezdenek rájönni hogy a 25 nem rosszabb, sőt..
Még ha a gördülési ellenállása nagyobb is lenne akkor is ebből mi hobbisták vajon éreznénk valamit? Szerintem nem, max a profik.
Egyébként egy 20-ast lehet keményebbre kell fújni jóval hogy ne lapuljon be nagyon azt meg kérdés hogy a felnid bírná-e ha például a gumit 10 barra fel lehetne nyomni.Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz imyourfriend #46233 üzenetére
"85-86 most, de ez hamarjában 80 körülre redukálódik a hónap folyamán"...zsírleszívás?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #46234 üzenetére
[link] Ezen darab van fent most, persze nem ezzel a vázzal valamint 622-24. Bírni egész jól bírják még, van is a gumiban jó 5-600km de már kezd megérni a cserére. Ezzel a 24-essel nincs nagy gondom, sőt jó lenne pont ugyanilyen gumit találni (no de idehaza 1 db kerül annyiba mint kint 1 pár..). Mellesleg elgondolva a 20-asnál, nem hinném hogy idehaza meg lehetne úszni egy szezont felütés nélkül.. Pedig jó lenne feltalálni egy olyan gumit ami keskeny, pl 21-22-es és adni neki egy magas oldalfalat.
(#46235) Hasaggymeg: Ez minden nyár elején tervszerű, télen kevesebbet mozgok a kelleténél így akarva akaratlanul pár kg plusz súllyal kezdem az évet, legyen mire fogni a gyenge szezonkezdést.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #46236 üzenetére
Második részre amegoldás egy görgő otthonra amin télen is leeht edzeni.
Én végig edzettem akkor is (görgő+kondi) így jobb formában voltam tavasszal mint ősz végén.
Konkrétan fogytam a téli szezonban.Més que un club!
-
veterán
válasz imyourfriend #46236 üzenetére
hány km-ig számít jónak egyébként egy gumi körülbelül? csak mert én biztos fel nem ismerném, hogy mikor használódott már el 2000-3000 km?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Solad
őstag
Most vagy náluk van fogalomzavar, vagy nálam annál a résznél hogy mit ért karbon alatt.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #46214 üzenetére
Megértem, mert valóban jó dolog bicajt építeni. Mindenképpen lockolható tag szükséges, hogy jól tekerhető legyen aszfalton. Azért én elgondolkodnék azon is, hogy egy másik vázra építkeznék. Hátul csak gyors záras agyat fogad a coiler, illetve e fejcső is 1/18-ad. Komolyabb villát is nehezebb már találni ilyen nyakkal.
A truvativ hajtóműhöz a hozzávaló gxp csapágyat kell beszerezni, ha nem adják a hajtóműhöz. Egyébként ha nem ragaszkodsz a truvához, egy új deore vagy slx hajtómű is simán jó. Amiből lehet vegyél újat.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz imyourfriend #46236 üzenetére
5-600 km és máris cserés?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #46237 üzenetére
Sokan mondják, hogy görgő lenne a megoldás de tudja a fene.. most hogy karbon gép lett már 1 éve, ugyan nem szerelem fel görgőre. Tél kezdetével betámasztottam a fal mellé és ott pihen, hetente egyszer egyszer átforgatva a kerekeit kb. Inkább terembe, trx-re járok (bár manapság nagy divat lett, így érdekes a helyzet.. ) Télen nem árt pár plusz kg, hidegben jobban oda kell figyelni az ilyesmire.
(#46238) bandus: Drágább daraboknál egy hasonló skála jelzi mint ami a gépjárművek futófelületén van, csak itt kb. 1mm átmérőjű lyuk az egész, 1 max 2 centire van kettő ilyen középponttól jobb és bal oldalra picivel eltolva. Azok ha elfogynak, illetve ha valahol látni a szövetet akkor annak biza annyi. Mellesleg ha kezd szögletesedni a külső az szemmel látható és esős időben kanyarodáskor nagyobb veszélyt jelent, pl ilyen jelekre kell figyelni. Emellett van élettartamra utaló jel is, manapság ha már 2-3 esetleg 4 szezont lehúzott valaki ugyanazon külsővel akkor elkezd repedezni, főleg az oldalfala a guminak. Adott esetben ez nem túl nagy probléma, viszont volt mikor feles rubena szettet kellett elhasználjak és az annyira repedt hogy már kinézett az oldalán a belső majdhogynem.. Ezért érdemes minden indulás előtt végignézni a gumit, leginkább a futófelületét hogy rendben van e mert ilyen nagy nyomású külsőknél egy kisebb hiba defektet eredményezhet, rosszabb esetben vállon kell hazacipelni. Km számot nem lehet rá mondani, rengeteg dologtól függ az elhasználódás. Lehetőleg ne álljon napon, laposan valamint legyen vigyázva a külsőre, és minél könnyebb ember hajtja annál kevésbé kopik.
(#46241) Hasaggymeg: Annyit bírhat még ránézésre, persze elmenne egy szezont is de nem akarok perecelni vele. Elnézést a rossz fogalmazásért.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #46214 üzenetére
Milyen magas vagy és mekkora az a coiler váz?
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46241 üzenetére
Az nekem is nagyon kevésnek tűnik, olvastam hogy a GP4000 akár 10.000km-t is kibír.
imyourfriend: na így más én azt hittem annyit bírt eddig összesen.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #46244 üzenetére
Lehet,hogy eltöltött vagy 2 nyarat + 2 telet a teraszon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
concret_hp
addikt
nekem most gp 4000 van elől, kb. 2000km-t mentem vele, most kezd látszani rajta, hogy már nem új, elől becslés alapján 8-10K-t lehet kihúz.
hátul conti ultra sport van, ez valami survivor darab lehet, szintén kb. 2000km ami óta hátul van + 800km görgő ami azért elvileg eszi rendesen + elől volt csak nálam kb. 2500km-t meg az előző tulajnál ki tudja mennyit. mondjuk most már csereérett, csak a lustaság miatt van még fent
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz imyourfriend #46242 üzenetére
Már azt gondoltam 5-600 km driftelés lehetett ott!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
imyourfriend
őstag
válasz Hasaggymeg #46247 üzenetére
Ennyit bírna, akkor már az eladó nyaka köré tekertem volna a darabjával idehaza 20ezer forintos külsőt. Jó 5000-5500 körül lehet benne: itt még igaz előző gazdájánál, de nálam is megjárta ezt a kaptatót. Szóval nem "rendeltetés szerű" használattól tart itt ahol. Mellesleg ha tudom hogy legalább 5ezret elmegy akkor már megérte, számolni nem számolok hány ft/km, aki így tesz az inkább ne is üljön bringára..
-
spanglee001
addikt
válasz Runner_fxr #46243 üzenetére
megnéztem a mit elenőrizzünk a kerékpáron vásárláskor és hasonló videókat tényleg tragacsot vettem
ilyesmi már kinézetre is tetszik hasonlóban fogok gondolkodni, ugye ez már jó? viszont kell gyűjtögetni hozzá jócskán talán 2 hónapnetezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
anorche1
őstag
Nincs valakinek ilyen decathlonos ivótasakos táskája?
Már egy hete áztatom szódabikarbónás illetve citromos vízben, de bármit öntök bele műanyag ízű lesz"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska