- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple asztali gépek
- Projektor topic
- Mennyit lehet kérni egy használt videókártyáért?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz fpeter07 #46701 üzenetére
Hsz írás előtt direkt megnéztem adatlapon és láttam, hogy Bp van megadva. Ezért tettem fel a kérdést, hogy akkor most hol lakik.
(#46699) A_ScHuLcZ: Ha saját gépemen ilyen lenne, akkor a hátsót kicserélném. Az elsővel meg eljárogatnék, ha az oldalfala ép. De ezt ajánlani nem ajánlom, csak mondom.
[ Szerkesztve ]
-
bunddog
tag
válasz Runner_fxr #46665 üzenetére
Pedálok kizárva, főleg hogy volt fent másik is csak nem jött be (de azzal is megvolt ez a hang) és vissza raktam a régit. Amit viszont megfigyeltem ha felülről 6. fogaskeréken van akkor mindegy hogy tekerek, mennyire nyomom nincs semmi hang, csak lentebb 5. 4. fogaskeréken (lentebb nem rakom a 4.re se sűrűn). A 7., legkisebbet nem néztem de gondolom ez csak sejtet valamit.
Néztem ezt a középcsapágy leszedő cuccot, esetleg nem tud valaki pontos méreteket vagy valami rajzot róla?
-
A_ScHuLcZ
addikt
Köszönöm a válaszokat mindenkinek, milyen javasoltok helyette városi közlekedésre, aszfalttúrákra? Olyat keresek, ami nem túl drága, de nem is legolcsóbb, megbízható minőség.
Eredetileg Continental volt mindkettőn (elsőn Compact, hátsó Touring Plus), de a hátsót adhoc cserélni kellett túra közben, május 1-én ilyet kaptam 1 alkalmi kerékpárboltban, csoda, hogy nyitva volt."I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #46694 üzenetére
A nobby nic elöl egész jól bírja az aszfaltot, viszont hátul nagyon gyorsan kopik. Én 1200km alatt totál elkoptattam hátul egyet, úgy, hogy 1200-nak kb a fele aszfalt volt.
Hátra ilyet semmiképp se javaslok ha sokat fogsz aszfalton is menni. valami keményebb keverékűt, illetve jobban gördülőt. Akár egy olcsóbb külsőt, előre meg jó lesz a nobby nic, mert terepen baromi jó külső és azért a kormányzott kerék a lényeg. Smart sam szerintem jobban bírja az aszfaltot mint a nobby nic.
Le a kalappal, hogy 60-at tekersz azért, hogy terepezzél. Nekem szerencsére itt van egy köpésre az erdő. -
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #46711 üzenetére
Ebben a felállásban nem is gondolkodtam, hogy vegyesen. Elgondolkodtató.
Hát, nem a legjobb helyre születtem, ez van. Legalább lesz egy kis hosszútávú edzettségem is, a hegymászáson kívül.
-
K Norbi
addikt
Gyárilag milyen olajjal van kezelve a bringák lánca? ragad mint a méz..
Nekem Weldtite TF2 teflonos olajom van de nem vágom hanyat magam tőle elég zajos a lánc.. gyárilag nem ilyen fos volt rajta hanem valamiféle zsír spary! letöröltem róla a gyárit, kitakarítottam wd 40 el, bejutam ezzel a Tf2 vel de brutális hangos tőle! van itthon fasza zsírom be kentem azzal most már semmi hangja.
Persze ideiglenes.. linkeljetek valamit[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #46712 üzenetére
Érdemes vegyesen gondolkozni. Ha megnézed a komolyabb új montikat, gyárilag is felemás külsővel szerelik.
Első kerékre érdemesebb agresszívebb mintásat tenni ha terepezel is, hátsó kerékre meg egy jobban gördülő, könnyebb külsőt.K Norbi: Szerintem zsír spray szerű cuccal, nem tiszta olaj.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz K Norbi #46714 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy mibe fürdetik gyárilag.
-
K Norbi
addikt
válasz Runner_fxr #46716 üzenetére
Tudom.. a gyári zsírba ragadt bele minden.. kompresszoral meg fújtam egyszer körbe tekertem és tiszta is volt.
Azt tetszik a zsírba hogy olyan szép csendes fut nem is hallom ha tekerem kézzel a pedált.
De mikor meg fújom olajjal még csattog a lánc! fujj mi hangja van
Köszi TaaT![ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz K Norbi #46714 üzenetére
Na azt a gyárit nem kellett volna letörölni!...most már mindegy,viszont nekem a TF2 (most már wd40 specialist pfte) -től is csendes és szépen működik.Minden csapszeghez egyenként fújj egy adagot miután jól felráztad a flakont,mert gyanítom a sima wd40 mindenhol ott maradt a csapszegekben és a 2 keveredett,így tulajdonképp meglehet már nincs is kenésed.A sima wd40 nagyon tisztít és alig ken.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem egy tárcsafék sem a tárcsa szélén fog.Ha megnézed motorbicikli,vagy autónál sem,de ha belegondolsz a pofák és a tárcsa kopásába ez elég logikus is.Ellenkező esetben a pofák végül még egy szeletelőgéppé koptatnának a tárcsát.
Meglehet nem törlöd le rendesen azért jut a kerékre is belőle.A törlés nagyon fontos,mert mind lehet halk,ha tele van homokkal mely az olajba ragadva dörzspapírként tágítja meg lassan a csapszegek körül a lapocskákon a lyukat.Így "nyúlik" a lánc.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
aktív tag
A Funn hajtókarokról mi a véleményetek?
Üdv: Rottweiler89
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #46720 üzenetére
Köszi! de előbb utóbb csak le kellet volna töröljem a gyárit, vagy akkor azt hogyan kellet volna takarítsam? hogy ne jöjjön le róla a gyári réteg, azért kérdezem hogy legközelebb ezt is tudjam
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #46720 üzenetére
Ez vajon jó lenne a bicikli lánchoz? [link] igaz ezt motor láncokhoz való, de hát lánc lánc
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz K Norbi #46724 üzenetére
Motorlánc sprayt nem fújunk kerékpárláncra.Az igencsak vastag és tapadós,ezért nem alkalmas a semmi védelemmel nem rendelkező,vékony kerékpárláncra.A gyárit meg csak törölgetjük száraz ronggyal amíg csak lehet.Persze egy komoly terepezés után meglehet,hogy azonnal láncot kell takarítani,de aszfalton elmegy 3-500 km-t is csak törlésekkel.Én utána elkezdtem fújni WD 40 Specialist pfte-vel mely szépen átvette helyét a szűk helyeken.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chris-v
senior tag
Egy kis érdekesség:
http://hvg.hu/tudomany/20150617_lopasgatlo_kerekparhoz_okospedal"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Because
őstag
jópofa videó, monti is van benne : [link]
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Hasaggymeg #46725 üzenetére
Értem, köszi!
-
TaaT
veterán
válasz Hasaggymeg #46721 üzenetére
A 180-as tárcsából indultam ki amivel vettem a bringát [link] De ha azt mondjátok jó így (mármint ahogy a 203-as tárcsánál fog) akkor nem piszkálom.
A láncot nem törölgettem meg kenés után, ezek szerint ezért szedi a koszt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
gergo5991
őstag
gondolom ilyen eredmények mellett mtb-vel esélyem se lenne toppon lenni, ugye?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"A láncot nem törölgettem meg kenés után"... Ha törlés nélkül kenegeted csak kicsit rosszabb mintha nem is kennéd egyáltalán.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Melack
veterán
Az összefoglalóban a Luongo-t lehet módosítani az új url-re?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
TaaT
veterán
-
Solad
őstag
válasz Megane2000 #46739 üzenetére
Szepsi, szlovakia. Bodvakupa.sk
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #46720 üzenetére
Nekem is teljesen jó a Tf2..tisztítás wd40-el,alapos törlés,majd Tf2,hibátlan...
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Elvileg csak a csapszegek körül forgó láncszemeket,meg a csapszegen levő kis görgőket kellene kenni de hát az nem lehetséges.A mindenhol máshol ottmaradt olaj csak a kopásért felelős homokot,sárt szedi magába.Igaz pörgetek de nekem a HG70 tízezer után lett cserélős és volt ott pár HHH,NHH,Dobogókő és vagy 2 Kékestető is.
(#46744) Normi01...ha egyszer csapszegenként befújod TF2,vel,majd 100-200 km száraz tekerésenként fújogatod fölöslegessé válik a WD40.Az a teflonos vékony olaj ki is mossa és be is keni ahol kell,hidd el! WD 40 a vastagabb olajjal,ritkábban kent láncokra lehet jó tisztítónak,leszedni a vastag dzsuvát,de a fenti módszerrel folyton tiszta láncod lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Solad
őstag
válasz gergo5991 #46746 üzenetére
Őszintén megvallva nem tudom, én eddig minden évben görkoriztam, most bringázom először. De ha te kedvet érzel hozzá, uccu neki, ne foglalkozz vele hogy mások mit szoktak és mit nem
Összesen 250 méter szint van az egészben, az kutyafüle még nekem is pedig nagy climbhater vagyok
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
lugosi
MODERÁTOR
Euphoria Sprint. Ezzel a biciklivel van esetleg tapasztalat? Véleményetek mi erről?
Amit néztem 3 sebességes agyváltós, elöl tárcsa, hátul dobfékes (ez a része nem olyan lényeges nekem, csak a jellemzés miatt írtam).
Kipróbáltam, nekem nagyon kényelmes, jó tekerni.
Városi használatra, hobbi biciklizésre kellene. Esetleg nyáron néha ezzel tekernék az irodába (láncvédője van). -
Ludovicus
aktív tag
Sziasztok! Jó pár éve nyúzok egy országútit és utóbbi hónapokban, gyak. a szezon kezdete óta szenvedek, nem bírom beállítani a hátsó váltót normálisan, ami korábban sosem okozott problémát A váltó 3 éve cserélve lett, tehát újszerű állapotú, a Campa Mirage fékváltókarokban viszont már kb. 16e km van. Egy közeli szerelő szerint kezdi megadni magát, de a javítását nem vállalja. Ennyi lett volna az élettartama? Érdemes javíttatni valakivel?