Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #36283 üzenetére
Az valóban nagyban segítené a hibafeltárást, meg az ok okozatok megmagyarázását. Ami a szerelő és az ügyfél közt is segítené a kommunikációt.
Egyébként azt sem tudom mire vélni mint sok mindent mást amiket tapasztaltok a szervizekben, hogy senki nem képes normálisan összeírni mi történt a kerékpárral.. ha sietünk is, a szervizben az árak megállapításához akkor is készül egy lista, hogy mik történtek a biciklivel, amit az ügyfél felhívásakor, vagy megérkezésekor mindenképp rá olvasunk a biciklire. Meglepő részleteket pedig le is szoktuk fotózni.
Van egy szervizes barátom, nála komolyabban dokumentáló embert még nem láttam, ő makró képeket készít az összes csapágyfelszínről szétszedéskor, tisztítás után, majd összeszerelés közben.Maszek melóm végén legutóbb én pl egy ilyen levéllel zártam a javítást: LINK árakat meg annyira kell komolyan venni hogy törzs vendég, akkor hozta mikor tutira ráérek, 1 hét alatt készült el, és akciós árakat kapott nagyon..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest