Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Teasüti #36283 üzenetére

    Az valóban nagyban segítené a hibafeltárást, meg az ok okozatok megmagyarázását. Ami a szerelő és az ügyfél közt is segítené a kommunikációt.

    Egyébként azt sem tudom mire vélni mint sok mindent mást amiket tapasztaltok a szervizekben, hogy senki nem képes normálisan összeírni mi történt a kerékpárral.. ha sietünk is, a szervizben az árak megállapításához akkor is készül egy lista, hogy mik történtek a biciklivel, amit az ügyfél felhívásakor, vagy megérkezésekor mindenképp rá olvasunk a biciklire. :D Meglepő részleteket pedig le is szoktuk fotózni.
    Van egy szervizes barátom, nála komolyabban dokumentáló embert még nem láttam, ő makró képeket készít az összes csapágyfelszínről szétszedéskor, tisztítás után, majd összeszerelés közben. :DDD

    Maszek melóm végén legutóbb én pl egy ilyen levéllel zártam a javítást: LINK árakat meg annyira kell komolyan venni hogy törzs vendég, akkor hozta mikor tutira ráérek, 1 hét alatt készült el, és akciós árakat kapott nagyon..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák