Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz MPowerPH #254724 üzenetére

    Eddig amikor azt láttam haveri körben vagy fórumon, hogy kezdő tubelesses megszívja a tubelessel, átkozódik, szidja, vissza akar váltani belsőre, mindíg ilyesmi okai voltak:

    - nincs booster, kompresszor, mondtuk, hogy nélküle nehéz lesz, de "majd csak lesz valahogy" alapon mégis nekiállt
    - mondtuk, hogy az a bizonyos tej nem jó, mégis megvette, aztán nem tömített
    - leírtuk lépésről lépésre, hogyan kell tökéletesen összerakni, mégis elszúrta a szalag felrakását, vagy a szeleplyukat. Persze ember tévedhet, én is szúrtam el, de nem idegeskedni kell, hanem újracsinálni, ezúttal alaposabban
    - linkeltük a guminyomás kalkulátort, de nem vette komolyan, vagy nincs is pontos nyomásmérője, ujjal nyomogatva meg lutri nyomást "mérni". Aztán az alacsony nyomás miatt lefordult a gumi a peremről, lásd, a haverom esete: [link]

    Egyetlen egyszer láttam olyant, hogy jól volt összerakva, jó tejjel, jó nyomással, mégis leeresztett, sajnos a szervizben gagyi Force szelepet raktak bele, ami nem tömített rendesen. Az a baj, hogy ilyenkor jön az átkozódás, a tubeless szidása, visszaváltás belsőre, aztán aki mindezt elolvassa, azt látja, hogy mennyi sz*pás van a tubelessel és nem mer váltani. Pedig csak hátrébb kéne lépni kettőt, mély levegő és kitalálni hol volt elcseszve a dolog. 100% biztos vagyok benne, hogy az esetek 99%-ában nem a tubeless a hibás, hanem az user rontott el valamit, de fröcsögő leeresztett tejesgumival a kezében, idegesen nehéz ezt belátni. Mondjuk tény, hogy több ponton lehet elcseszni, mint a belsős rendszert, de cserébe nagy előnyökkel is jár. Belsőt is be lehet csípni a gumi és a felni pereme közé, belső is lehet hibás (lásd a rengeteg hibás Continental belső) és terepen defektet javítani sem kellemes, főleg ha zord az időjárás, vagy a haverok rád várnak.

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák