- OLED TV topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Táp ventilátor csere
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243820 üzenetére
Ugyan csak spekuláció, de nekem van egy olyan érzésem, hogy a wireless váltás nem is célja a shimano-nak, ők teljesen másként közelítik meg a rendszert a di2 felől. Az oka pedig ebike irányból közelítve teljesen logikus és valós igényeket szolgál ki.
Van ugye shimano motor, hozzá való shimano akksi, vezérlés minden, sőt már automata váltás és tekerés nélküli váltás is. Ezek mind rá tudnak kerülni a bringára. Eleve van 1 db nagy kapacitású akksi az ebike-ban, így célszerű minden egységet erről a nagy központi akksiról táplálni, amit úgyis feltölt az ember minden ride előtt, cserébe még nem lesz 2-3 másik akksi a bringán amikkel külön szórakozni kell, figyelni mi mikor merül, leszedni a bringáról és külön töltögetni. A központi akksit a bringáról leszerelés nélkül csak bedugja az ember és kész, semmi egyéb teendő. Ebike vonalon nekem ez szimpatikusabb megoldás mint az axs, ami a mozgásra kapcsol be és nincs külön ki/be kapcsoló gomb.Amikor nem otthon bringázok és kocsival viszem a gépet akár egy hosszabb úttal a pályára, akkor a rázkódástól az axs bekapcsol, kvázi akár pont a pályára kiérésig félig lemeríti önmagát. Mivel nincs rajta kapcsoló gomb, ezért ezt csak az akksi levételével lehet elkerülni, ami nem csak plusz macera, de plusz egy pici kütyü, amit otthon lehet felejteni, el lehet hagyni. Nekem az a vágyam, hogy 1 bringa 1 akksi és nem 6-7 db.
Ebben az új axs-ben a nagy gurítás szerintem az egész rendszer robosztussága, az ütésállóság, mennyire nem állítódik el, már limit csavarok és b tension csavar sincs, na meg persze az új sor és lánccal jóval hosszabb élettartama, ami ebike terheléssel kompatibilis.
A vezeték nélküliségről simán le tudnék mondani, egy 2 eres villanykábelt nem kell cserélgetni mint a bowdeneket és mivel feszülnie se kell, ezért a vezérlő oldalon a kormányon belül olyan szépen el lehet ezeket vezetni, hogy nagyon szép tiszta cockpitot lehet létrehozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- EAFC 24
- Milyen alaplapot vegyek?
- Megjelenési dátumot kapott végre a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary Edition
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Ukrajnai háború
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- ELADÓ DJI AIR 3 FLY MORE COMBO (DJ RC 2) KIEGÉSZÍTŐK
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek