Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz fulton #238815 üzenetére

    (kicsit hosszú lett, bocsi érte, előzmény a hivatkozott hsz-ben) Igértem gumi külső tesztet ha végre eljutok addig. Megtörtént. Előjáróban annyit, akik nem hittek ebben, kételkedtek, csúnyán bebukták :D :P

    Pirelli P Zero Race 4s külső (túra Supremeről váltottam). Elől 97 PSI - hátul 102 PSI. kerékpár 17 kg. rider 82.5 kg.
    Azért elég sokat veszit ez is a nyomasból, 2 nap alatt 10 psi. De nem baj, úgyis minden út előtt nyomástellenőrzök. Illetve mostmár beiktatom hogy minden út végén átnézem a gumikat.
    Ma elmentem a szeretett kis útvonalamra amit sokszor megcsinaltam már egy olyan 31-32km.
    Kellemes idő..szaraz 6-7 fok indulásnál..szél a szokásos..mindig van.

    Már az első pár km "gurulás" alatt - fülig ért a szám :D oda voltam meg vissza az utazókomforttól amellett hogy fürgéb lett - amit az abroncsok adnak, számomra hihetetlen hogy ekkora nyomáson ennyire kenyelmes tud lenni egy ilyen gumi, 28mm en és még csak nem is latex hever benne !!
    1 hetet most kihagytam, 2 km után kapasból volt egy szeretett kis szegmensem na gondoltam...nemvagyok bemelegedve de adjunk alá pár "wattot":D (itt korábban nagyon oda voltam meg vissza mikor összehoztam nagy nehezen 37km/h-t átlagot) most itt az eredmény: [kép]

    Utána visszavettem és csak gurulgattam a városban nézegettem a kerékpár összhatását, macskakő..stb pazar..100x jobb a komfort mint volt. Pár kilométer után kiértem a szeretet főútvonalolamra várost elhagyva főúton, es onnan go 25km a következő faluig(ahol már letérek a főútról onnan megint falus városos poroszkálós).

    Nem akarok túlzásokba esni de ez a gumi egyszerűen számomra No1. Annyira jó a hangja es annyira jól tekerhető na meg az utazó komfort..pf.
    Sokkal jobban lehet pörgetni (alá is becsültem az eredményt a várakozásomban) ezaltal magasabb utazó tempó erhető el/tartható - nyilván vele megy fel a pulzus is, viszont kényelmes utazó pulzus lesz belőle. Szemben a korábbi állapottal amikor 150 feletti pulzusnál egyszerűen pusztultam el nem volt komfortos, nem bírtam tartani csak rövid ideig (ugye vele a kevesebb átlagsebesség is), itt mostmár nagyobb kényelmes utazó sebesség mellé, kényelmesen tartható komfortosnak érzett 150-165 as pulzus zóna jár. Minden gond nélkül hosszabb távon. A gumit tapadása nagyon jó. Hát sracok, ismét de a hangjától odavagyok meg vissza <3
    Szegmensek az út alatt, amit hazaérve meglestem saját korábbi ereményeim mellett. [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] Szevasztok outisook ;]
    Anélkül hogy "jaj most komot kell menjek és megszakadok am sem lehetne bírni végig", megnéztem a szegmenseken hova kerültem, és az a 5-6 outis akik velem együtt így télen is tekernek idén felénk, immár mindenkit megeőztem, első vagyok mindben szegmensben. Nyilván sem ők, sem én nem köptem ki a tüdőm hogy meglegyen, felvettem egy utazót és ennyi.
    Az egész út, várossal együtt mászkálósan: [kép] és ott van: 30.2 km/h átlagsebesség :Dpulzus átlag 155 lett (talán ez lentebb fog menni ahogy vissza rázódom majd kicsit, de nem sokat olyan 150 re voksolnám de tök mind1...)

    és végezetül egy sebesség ábra ugyan az az útvonal: Egy pár héttel ezelőtti, és a mai: egy sebesség tartományt ugrottam simán felfelé.
    korábbi: [kép]
    mai: [kép]
    garminban csak 4 en szereplünk pl ebben a szegmensben de itt is elsőre ugrottam kapásból:
    [kép]

    Egy percet sem bánok abbol az időből amit erre fordítottam, es minek végén a gumit is megvettem.
    Az elmélet, amit itt a hivatkozott hsz-ben korábban leírtam, a sok sok utána járás - olvasás után, helyesnek bizonyult a gyakorlatban :) :R
    Minden elvárásom amivel neki indultam ennek a fejlesztésnek, felül lett teljesítve, még óvatos is voltam velük :) a hajtás pedig élből felugrott komfortot tekintve a 36/12 ről 48/14 (48/12) re.

    megj: Nyilván nincs jelentősége ezeknek a kom időknek, sem annak kinek volt/van igaza, senkit nem akarok az igazamról meggyőzni mindenki abban "hisz" amiben akar, de! jó látni hogy egy "libakergetőfos"-nak is lehet ott a kényelmes utazója mint a "nagy" outisoknak :R . Ezek számomra mostmár tények. :B

    Az én konvezkvenciám ebből az egészből: egy jobban guruló külsővel, igenis jobb utazó sebesség érhető el. És ahogy írtam korábban, nem elsősorban a watt-ok miatt, hanem az összhatás, közvetett módon segít hogy kényelmesen tarts egy nagyobb utazó tempót, anélkül hogy azt éreznéd túl hajtod magad a korábbi komfortodhoz képest. eredmény: azonos komfortszinted mellett nagyobb utazósebesség :) már csak azért is végére jártam saját magam tesztelve a dolgot.
    Végső soron az élvezet a lényeg :) és ha ez segít hogy jobban érezzük magunkat az út során, ám legyen :R
    (a strava azt írja: 268watt jött ki a kb 1 órára. háát én is kételkedve nézem, sztem is téved) Nem tudom minek számol ennyit)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák