Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sssent

    senior tag

    válasz Gyufaaa #18881 üzenetére

    Ezt leginkább csak te tudod eldönteni. Szerintem a Deore felára még megéri, ha megengedheted magadnak, mert érezhető a különbség. Viszont ha az Acera-val is elégedett vagy, és a fejlesztés kimerítené a bringás keretedet, akkor én inkább hagynám, és a különbözetet elkölteném kirándulásra, túrázásra, mert összességében szerintem sokkal több élményt ad, mint az, hogy pöpecebb a váltás és merevebb a hajtómű.

    wxppro #18889:
    Ajánlom figyelmedbe ugyanezen paragrafus 11-es bekezdését ;)

    Tehát írjuk ide, hogy a kresz szerint a gyalog- és kerékpárút használata is kötelező, még ha deicide és sokan mások sokkal jobb helyen is vannak az úton. Pláne olyan helyeken, mint egy Velencei-tó-karika, ahol szerintem baromira nem zavarják(/juk) azt a kis forgalmat.

    A lámpás előrecsorgás elég jól szabályozott. Csak álló sor mellett szabályos, bringával csak az út jobb szélén (sávok között nem), de egyrészt jobbra jelző autó mellé nem szabad beállni, másrészt a STOP-vonal ugyanúgy vonatkozik a bringásra is. Ha az autó annál áll, akkor nem állhatna be elé. Most már lehet ilyen bringás STOP vonal, az autós elé felfestve, na ott beállhat, ha van olyan. Az első autó mellé beállni viszont nem egy életbiztosítás, mert sokan nem jeleznek, hogy jobbra mennének, csak rádhúzzák az autót, mert nem feltétlenül vesznek észre. A megoldás persze nem túl bonyolult: közvetlenül az első autó mögé állok, és szépen kivárom, hogy az menjen, amerre akar. A második már lát, így általában nem akar eltaposni - hacsak nem bosszantja, hogy én gyorsabban haladok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák