- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
truefx
aktív tag
Na itt az új justification hogy elektromos országútit vegyünk: NEM VISZI FEL A PULZUST AZ EMELKEDŐ!
[link]
Korábban az volt a duma, hogy ha öreg vagy, és nem bírod a fiatal suhancokkal tartani a tempót, akkor vegyél egy e-oútit. Mondjuk annál nem 25kmh volt a limit, mint a fent linkelt Domanénál. Pár hónapja láttam egyébként ezt a modellt a Nellában, durván nehéz. Tehát valszeg kellene a rásegítés folyamatosan. Ti hogy látjátok? A kérdés csak elméleti, nincs most épp 2.2 millám rá. Ha lenne, akkor is inkább egy jó vázba fektetném. -
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #181686 üzenetére
Hasaggymeg:
jjeahh: Na ez most sokat segített . Nem hittem, hogy a RaceKing ilyen karakterisztikákkal bír (egyébként az azért került be csak a képbe, mert Hasaggymeg azt használja), így viszont tuti kiesett. A Smart Samnél nem adnám alább aggresszivitásban. Sajnos mivel most nem Pesten vagyok, így nem igazán van értelmes kerékpárbolt a közelben.
Összefoglaló tekintetében elsősorban olyan dolgokra gondolok (mert igazad van, hogy elég szubjektív a dolog), hogy milyen tényezők vannak, mire kell figyelni, miért van külön hátsóra való külső, stb.Közben azt hiszem kezdem kitalálni, hogy mit szeretnék. Mivel a jelenlegi külsőm oldalfala nem védett, így az mindenképpen cél (minimum hátra). Valamint nem tudom, hogy a Smart Sam mennyire való laza talajra, de ott örülnék, ha tudnám javítani a külsőm képességeit (mind ártéren, mind pedig laza kavicsos hegyoldalban). Meg jó lenne valami erre a nyálkásabb időre. Szóval 2 szettben gondolkodok.
Most az a terv, hogy hátra lesz egy Racing Ralph (a TLE verzió ugye felmegy sima felnire? ) , előre meg egy Rocket Ron. Utóbbi azért használhatóbb saras időben a Smart Sam-nél? Vagy keressek valami TrailKing jellegűt inkább (a Trail King dögnehéz, ennél még az új Nobby is jobb kb...)?
És ezt úgy kombinálnám, hogy sárban hátul a Smart Sam, elöl meg a Rocket Ron/TrailKing, míg szárazon Racing Ralph+Rocket Ron/Smart SamÍgérem, nem fárasztom tovább a topikot, de tényleg túl sok az infó .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
Milyen térdvédőt javasoltok, amit Esztergom-Budapest között fel is lehet próbálni meg megvásárolni?
Mivel itt a hideg, csúszik az út, egyrészt védene esésnél, meg valamennyire a menetszéltől, hidegtől is. Hatalmas nagy választékot sehol se látok, gondoltam g-form-ra, de igazából csak azért, mert azt ismerem. TSG-t láttam még, de az elöl műanyag, szerintem nekem indokolatlan lenne jelenleg.Szerk: Talán ez az a bolt, ahol valami választék is lehet.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #181705 üzenetére
"TLE verzió ugye felmegy sima felnire?" - Igen.
Na most akkor csak, hogy még jobban letisztuljon a dolog, szerintem agresszivitásban 2.25" Schwalbe fronton ez a sorrend:
- Racing Ralph: hátsó gyors, apró sűrű mintás
- Racing Ray: első gyors, az előbbi párja
- Rocket Ron: arany középút a gyors és az agresszív xc gumik között
- Nobby Nic: agresszív, de még mindíg xc-re vagy lájgtos trailra való, nem egy enduro/DH gumi
És akkor ott vannak a belépő fapados gumik, amikből általában csak drótos verzió létezik, pl. Smart Sam, Tough Tom, Rapid Rob. A Smart Sam szerintem valahol a Rocket Ron és a Nobby Nic közé lőhető be agresszivitásban (szerintem), a középső sűrű futófelület miatt magas nyomáson aszfalton is okés, de alacsony nyomáson terepen is tapad, mert a szélső bütykök agresszívebbek, vaskosabbak. Szal egy Rocket Ron szerintem nem fog jobban harapni, mint a Smart Sam, ha annál agresszívebbet akarsz, akkor Nobby Nic kell neked. Vagy ha azt túlzásnak érzed, akkor vannak olyan gumik, mint a Forekaster vagy Pirelli Scorpion S, ezek valahol a Rocket Ron és a Nobby között lehetnek. A fent felsorolt kategóriákat nagyjából más márkáknál is megtalálod, pl a Trail King kb. a Nobby Nic riválisa, a Mountain King meg a Rocket Ron-é, talán annál picit agresszívebb... és így tovább.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Fuvaros #181707 üzenetére
Nekem mindenképp kell valami térdmelegítő, legutóbb is jól jött a téli futónadrág fölé. Cipőbe duplazokni, alsó valami gyapjúnak nevezett téli bringás, fölötte egy hosszúszárú munkászokni, amit a bokához lehajtogatok 3 rétegbe, így az se fázik. Munkába 10 percre elég a farmer, de erdőbe kevés. És ha már úgyis felveszek egy térdmelegítőt, akkor az akár védhetne is esésnél.
'92 Honda VFR 750
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #181705 üzenetére
Ha aszfalt+könnyű terep, döngölt utak a fő felhasználási területed, javaslom a Schwalbe Thunder Burt-ot. Én nemrég vettem, könnyű, közepén ilyen graveles, apróbb mintázatú, tehát gyors. Oldalt viszont komolyabb bütykök vannak rajta, kanyarban, kicsit nehezebb terepen is tapad. Nobby Nic Performance után aszfalton és földúton súlyban (majdnem 500g mínusz a két keréken) és gördülésben is sokkal jobb. Persze nem sarazásra feltétlenül.
Igen, itthon marha drága (18-19k alatt nem láttam/db), de én kifogtam 27 euróért kintről.
Illetve black fridayt érdemes lehet megvárni még.[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz jjeahh #181708 üzenetére
És aszfaltra, illetve nagyon lájtos terepre? Tudom, hogy neked ez nem buli, de én max erdei, mezőgazdasági utakon csapatom, némelyik olyan, hogy autópálya a zalai közutakhoz képest, szóval nem kell agresszív gumi hozzá. Most még sikerült találnom alig használt 2,0-s race kinget, de ha jól láttam, már ebből is csak 2,2-es létezik újan. És szinte nulla ugyan a tapasztalatom, de az eddigiek alapján nekem még ez is fölöslegesen agresszívnek tűnik. Tudom, az ilyen vegyen trekkinget...
Szerk.: És ott a válasz közben eggyel előttem! Hah! Szeretem ezt a topikot!
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #181711 üzenetére
Szerintem te is nézd meg a Thunder Burt-ot.
[link] - német webshopokban olcsóbbSzerk: és mostmár eggyel utánad is.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #181713 üzenetére
[link] - itt a 2,25 olcsóbb, a 2,10 drágább. Nekem 2,10 van, kicsit vékonyka (2.25 jobban adnám) de a te felhasználásodra tökéletes lehet szerintem.
[link] - itt meg 33-34.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #181713 üzenetére
Ja, ez a Thunder Burt gondolom a Race King, Racing Ray, Ralph, Maxxis Ikon féléknél is gyorsabb, én sosem láttam élőben.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #181713 üzenetére
43EUR.....Még jó, hogy lehet kapni
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #181711 üzenetére
Race King és más nem is fog kelleni többet.
xyzsolt...szóval ha vén trotty leszel veszel egy montit pihenni?! Okézsoké,tudok pár helyet kipihenni azt a sok nehéz aszfaltot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bszg@
tag
válasz xy.zsolt #181703 üzenetére
Szerintem Te most tréfálsz, de én tényleg így gondolom, azzal a különbséggel, hogy a monti már megvan.
Ha már sehova sem tudok felmenni outival, akkor maradok a montinál, lehetőleg 2 kerékszettel (1 kopasz 1 bütykös gumival). Ha már azzal sem megy, akkor jöhet egy pedelec túrakerékpár. Persze, ha akkor is meg tudom fizetni. -
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181718 üzenetére
tudod, 4-5 kmh-val bárhova fel megyek....lefelé meg a lócitrom is elgurul
bszg@ Nem vicceltem, tényleg fogok előbb utóbb váltani....ez életszerű szerintem. És a sorrended is maximálisan stimmel nálam is!
A fenébe is, 53 leszek....gondolni kell már erre is[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #181720 üzenetére
Amikor 4-5km/h-val max pulzuson vagy és minden erőddel próbálsz nyeregben maradni, mert nem csak meredek, hanem technikás is a terep a fejméretű kövek miatt... az nem könnyű, de számomra a legf*szább dolog a világon . Ha még sáros is, na én ott hozom a legjobb formám .
Outival én tényleg nem értettem sosem, hogy hogyan lehet azzal az áttétellel 15-20%-os emelkedőt mászni, de azért aszfalton mégiscsak könnyebb a mászás és a bringa súlya is sokkal kisebb, gondolom ezért nincs szükség ott 10-51T fogaskoszorúkra.Hasaggymeg: legutóbbi két terepezésen megfigyeltem, hogy az egyik montis haverom nálam is jobban nyomja a trackstand-et, kemény, meredek emelkedőkön állandóan csinálja, gyakorlatilag áll egy helyben és keresi a megfelelő nyomvonalat, technikát, ahogy felküzdheti magát . Ennyire én még nem vagyok jó ebben, de rövid ideig megy a trackstand és képes vagyok bármennyire lassan mászni, akár 1km/h is megy. El kell kezdjek ezekről a technikás emelkedőkről fotókat is lőni néha, csak hát az ilyenek láttán annyira beizgulok, hogy eddig nem jutott eszembe
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz truefx #181702 üzenetére
Nekem az a véleményem róla, hogy országútiba továbbra is értelmezhetetlen a pedelec rendszer. Az akku technológia nem tart még ott, hogy valóban érdemben hozzá tudjon tenni egy országúti felhasználáshoz. Túl hamar le fog merülni, utána csak kolonc a nyakadon. MTB felhasználásnál viszont nagyon jó tud lenni, országútiba egyelőre még felejtős.
Mutatok egy értelmesebb bringát, ez a gép épp ma volt nálunk szervizen.
Specialized Turbo Levo SL
[kép]
[kép]
[kép]
Ebben is hasonlóan kis teljesítményű motor van mint abban az outiban, a Specialized saját fejlesztése. Csupán 35Nm, nagyjából annyit tud mint egy normál pedelec rendszer közepes rásegítésen, viszont jelentősen kisebb és könnyebb a rendszer súlya, kisebb akku is elég neki, mert kisebb a fogyasztása. Kipróbáltam ma egy kicsit, érzetre abszolút analóg élmény maga a bringa, olyan könnyedén irányítod. Kikapcsolva is nagyon könnyű tekerni. Abszolút nincs az az érzésed, hogy egy dög nehéz e-bike-ot hajtasz. Amit tud segíteni az meg bőven elég ahhoz, hogy kitolja a határaid, egy sportosabb felhasználás mellett a normál pedelec rendszert sem használjuk számottevően nagyobb teljesítményen mint ezt a kisebb teljesítményűt. Na ilyennek van értelme, de annak az outinak valóban nem sok.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #181723 üzenetére
Most hétvégén egy ebike-ost útbaigazítottam, és eléggé rákívántam az elektromos hajtásra, hamar eltűnt az emelkedőn
Az előző napi köröm valahogy eléggé leszívott így, hogy a felétől majdnem megfagytam, ezért nem is mentem annyit, mint szerettem volna. Egy ilyennel simán 3 szimpatikus lejtőt is útba ejthetnék úgy, hogy tudom is élvezni a lefelét, nem csak szenvedek, hogy már a kormányt se bírom tartani. Az lenne vagy 70 km 1500 szinttel, ha nem több.'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bardi #181724 üzenetére
Trail/Enduro MTB-hoz már szerintem nem is nagyon van értelme mást venni, nyilván ezzel sokan vitatkoznak, de előbb utóbb belátják. Egyedül az XC kategória az, ahova mondjuk nem annyira passzol, de e felett sokkal nagyobb élmény, sokkal többet ad úgy összességében a rásegítős verzió. Megnézel egy mai modern Trail/Enduro gépet, felszereltségtől függően 14-15-16kg-os súlyokat látsz. Ezekkel a bringákkal értelmes szinteket menni feleslegesen nagy erőfeszítéseket igényel. Ha nem mész heti többször is, akkor gyakorlatilag az átlag hétvégi harcos számára egy kín szenvedés lesz, vagy épp teljesíthetetlen kihívás. Míg a segítségnek hála, gyakorlatilag bárhol felmész ahol csak szeretnél, akár a túra végén is lesz lehetőséged még egy hegyet megmászni. Fölfelé meg annyi segítséget kérsz amennyi az adott kondidhoz, vagy épp aznapi kedvedhez szükséges. A mai technológiai szinten, én már nem sok érvet látok egy analóg Trail/Enduro mellett, legalább is a nagy átlag számára.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #181720 üzenetére
Amúgy bár nem is gondolnánk, de teljesen más műfaj. Olyan szinteket és átlagokat mész ami nekem elérhetlennek tűnik,de ha egyszer elvinnélek a kis napi 28 km-es körömre, hogy csak gyere mögöttem, biztos megtapasztalnád hol a maximum pulzusod valójában. ...és ez fordítva is igaz, odarosálnék hosszú 30 feletti aszfaltos átlagoktól,még szélárnyékodban is. Itt talán Armstrongot idézném aki 7 Tour győzelem után (aki legyint csinálja utána,amilyen szerrel csak akarja ) azt mondta élete legnehezebb teljesítménye a maraton lefutása volt. Mindegyik más,tanulni,szokni kell,nem elég pusztán a különleges fizikai erőnlét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #181725 üzenetére
Legutóbbi merevvázas emlékeim alapján én inkább megyek egy 3 kilóval nehezebb fullyval, technika meg erőnlét hiánya miatt nagyon le tud szívni. Főleg a vádlimban éreztem a teljes meghalást. Egyszer lemértem a mostani bringám, és mindennel együtt lehet 15,5 kg, de nem megyek vele rövidebb körökre, mint korábban a könnyebbel, márha idő meg energia van rá. Ez lesz a legnagyobb tekerésem vele, pár percet kellett pihenne, hogy ezután felhurcoljam a gépet a negyedikre
'92 Honda VFR 750
-
maximilian4
addikt
-
bardi
aktív tag
válasz maximilian4 #181728 üzenetére
Őt, 2017-es Fuel Ex 5, épített, így vettem. Azóta csak új markolatot kapott, egy 34-es lánctányért, meg levágtam a fölösleges bowdent... Egyedül a féket akarom lecserélni rajta, mert a fékkarok nagyon hokik, utánaolvasva nem egyedi probléma. Egy szélesebb felni nem lenne rossz, előre 30 hátra meg 25 mm szélességben, de az olyan összeg, amit most nem tartok reálisnak egy nem létező problémára. Meg ha a középcsapágy nem bírja, akkor hajtómű csere shimanora, azokban a kisebb tengely miatt nagyobb csapágy van.
'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bardi #181727 üzenetére
Nekem sem alternatíva a merev, és mentem én is eleget dög nehéz analóg fullyval. A 2000-es évek elején még nem volt tejben vajban fürösztés mint manapság ha valaki egy nagyobb rugóutas fullyt szeretett volna. Jó kis Kona stinky, 180mm úttal elöl hátul, közel volt a 20kg-os súlyhoz és tekerés közben olyan volt mint egy hintaszék, de lefelé kivasalt mindent. Na ezzel aztán megszenvedtél az emelkedőkön. Nyilván egy mai Trail/Enduro gép más világ, könnyebb őket tekerni, de ha létezik hatékonyabb megoldás, akkor miért ne válasszuk azt? Az ilyen könnyű E-MTB mint a Turbo Levo SL, olyan szinten elmossa a határokat az analóg és az E verzió között, hogy néhány év és az analóg verzióra nagyon kicsit lesz az igény, ebben szinte biztos vagyok. Munkatársam ma mérte épp a Merida One Forty bringáját, alu vázas, 140mm utas fully, XL-es vázzal, pedállal együtt, 16,2kg. A Levo SL alig volt nehezebb.
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #181708 üzenetére
jjeahh: . Azt hiszem, sikerült egy tök jó összefoglalót írnod nekem.
Közben elég sokat nézegettem a rolling resistance-os oldalt is (ott pl a képek sokat segítettek), az is sokat segített.Még alszom rá egyet, aztán remélem, hogy amit választok, az lesz Rose-on , mert most egy csomó esetben heteket kell várni a készletre .
itouchfan: köszönöm a javaslatot, de laza kavicsos talajra annyira nem tűnik jónak. Bár aztán lehet, hogy rosszul gondolom .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
sticky35
tag
válasz Hasaggymeg #181726 üzenetére
Be tudod linkelni ennek a 28 km-es körödnek az útvonalat? Letévednék kicsit az aszfaltról itt a környéken. Köszi!
-
sticky35
tag
válasz Hasaggymeg #181733 üzenetére
Köszönöm, remélem tudok egy hosszabb ebédszünetet tartani a napokban és megnézem.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #181730 üzenetére
A merida vs levo sl kapcsán az érdeklődés irányát hasonlóan látom, de az a nem éppen elhanyagolható 2 mio HUF árkülönbség valószínűleg a tényleges keresletet elég erősen visszafogja, még a világ jobb módú részein is.
De ja egy 17 kg-os ebike mint irány a jövőbe nagyon jól hangzik és kíváncsi vagyok rá. Az igazi tényleg az akksi technológia forradalma lenne, és megoldódna a súly/hatótáv/rásegítés intenzitás háromszög.
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #181731 üzenetére
Ide bököm még az általam használt Conti CrossKing/RaceKing valamint Mitas Kratos/Scylla párosokat. Szerintem itthonra (merev gép, turistautak, sotter, erdészeti) ezek jó kombók, az eleje betapad, a hátulja meg halad. A Conti kintről olcsó ha Performance, a Mitas drágább, de defektmentes.
Akinek nagyon gyors gumi kell (peterkeT), annak SpeedKing, vagy Zefyros, előbbit nem, utóbbit használom, igaz csak aszfaltra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz Runner_fxr #181730 üzenetére
azért ugyan annak a kerékpárnak (felszereltség, váz alapanyag) az analóg és elektromos változata között még mindig van jó 5kg súly különbség
hiába 2600 gramm az új EP8 Shimano motor, az igény a nagyobb akkukra (700 Wh) érdemben nem csökkenti a rendszersúlyokat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181733 üzenetére
Első ránézésre úgy értettem, hogy 16.92km és 1398m szint....ki is kerekedett a szemem rögtön Mondtam magamnak, nem semmi ez a fickó Aztán leesett hogy mi-ben és ft-ben vannak az adatok amire nem mondom hogy gyenge, sőt....de azért nem ugyanaz
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #181735 üzenetére
Persze, jelenleg még túl nagy az árkülönbség, de ez pár éven belül változhat. A könnyű E-MTB még nagyon prémium termék, de ez is lejjebb fog csúszni. A mostani árazás már kb vicc kategória. Pedig én mindig kiálltam az ár/érték mellett, de jelenleg a közép és felső kategória pont kétszer annyiba kerül mint amennyit ér. És ez nem csak elektromosra vonatkozik.
f4alcon: Orbea Rise bicókat nézd meg, ott már nincs 5 kg-se. Persze azok is baromi drágák.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #181739 üzenetére
Reméltem átsiklasz felette. ...amúgy meg nem tudom, hogy a megosztásnál miért az angolszász mértékegységekkel dolgozik.
Ami a kört illeti és ami a számokból sem derül ki az a kis fogaskerekek intenzív használata, a kerékpár elejének gyökereken, lépcsőszerű köveken való pakolgatása, emelgetése, vagy ilyenkor a puha avarban tekerés 10 km/h alatt, amik így együtt teszik fárasztóvá az egészet.f4lcon...egyforma nem lesz soha , hacsak nem teszik a levegővel egy súlyúvá a motort és akksit, vagy nem áll le teljesen a rásegítés nélküliek további fejlesztése, könnyítése.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Runner_fxr #181740 üzenetére
megnéztem, de a weboldal szemérmesen nem listáz súlyokat
ettől függetlenül a motor és az akku súlya mindenképp plusz, nem tudsz elcsalni sehol máshol a sima vázhoz képest az "üres" pedelec vázon.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Mauzes
őstag
Bárki pályázott elektromos kerékpár támogatásra a Pedelec-2020 pályázaton? Egy hulladék a rendszer, elakadtam, és nem lehet elérni a segítségkérő telefonszámon senkit.
[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz 6030D #181736 üzenetére
Köszönöm Neked is! Ezek lazább kavicsos emelkedőkön is megállják a helyüket, igaz? Gondolok pl a HHH-ra (Yokon felérve van egy elég laza kavicsos emelkedő), vagy a Kis-Hárs-hegyre. Mert igazából ilyen terepen érzem magam legkevésbé biztosnak.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #181744 üzenetére
Nem járok annyit a bp-i hegyekre, hogy tudjam melyik milyen, de én nem aggódnék ilyenen. Szerintem fontosabb a nyomás és a technika. Mászásnál ha elforog a gumi, akkor vagy sár van, vagy olyan laza a talaj, hogy nem ér le a bütyök a szilárd részig. A bütykök méretében meg van 2-3 mm, szóval kb mindegy. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #181744 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy a gyorsabb gumikhoz képest az agresszívebb főleg laza talajon, hóban, sárban segít és főleg elöl, szal pl. egy enyhén sáros nyomvájúba nem sodródsz bele olyan könnyen, kanyarokban bátrabban engedheted, mert nem csúszik ki alólad az alsó kerék. Nekem hátul is Nobby van, de ott kevésbé számít, hogy mennyire csúszik a gumi, mert ha a hátsó egy kicsit megcsúszik, az irányítást még nem veszted el, mint elöl, elöl ha elkezd sodródni, abból jó eséllyel esés lesz. Gondolom ezért használnak sokan hátul Rocket Ron-t és elöl Nobby-t, vagy hasonló kombinációt.
A laza kavicsos terep amúgy minden gumin kifog, még a Minionok is csúsznak az olyanon, ott inkább a technika számít.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz 6030D #181746 üzenetére
6030D: Ja, bocsi. Viszont így is sok hasznosat írtál .
jjeahh: Köszi, hogy megosztottad a tapasztalataidat!Így már sokkal könnyebb lesz dönteni . Bevárom a BF-et (ebike is írja, hogy fog akciózni).
Szerintem az lesz, hogy lesz egy Nobby jellegű (vagy Mountain King), amit elöl fogok hasznélni sáros időben, ehhez (amíg bírja) jó lesz a Smart Sam hátul. Száraz időre meg lesz valami védett, gyorsabb gumi hátra (Racing Ralph / Scylla), és ahhoz jó lesz a másik Smart Sam előre. Aztán ahogy a Sam-ek elkopnak, akkor majd Racing Ray/Rocket Ron/Cross King/Kratos.[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #181740 üzenetére
Már nagyon várom, hogy legyenek könnyebb és analóghoz közelebb árazott eEndurok-k!
Kívánom, hogy vegyenek kint minél többet, hogy a volumen miatt az ára is barátibb lehessen, meg az akkuk...Ami ellenünk dolgozik mint tendencia, hogy az analóg gépek ára is nőtt az elmúlt években és ahogy látom ez a trend 2021-ben sem fog megfordulni. Ahogy jelentik be az újabb csoda alkatrészeket a gyártók, és frissítik vele a 2020-as modelleket 2021-re, ismét rá ugrik az idei árra pár száz EUR.
Enduro és freeride vonalon az új fox38 és zeb felfüggesztések adaptálása is mind felfelé hajtja az árat. -
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #181749 üzenetére
Szerintem ez a két irány lesz a jövőben is, kicsit mérsékeltebb teljesítmény, de analóghoz közeli súly, és lesznek a nagyobb súllyal, de nagyobb teljesítménnyel rendelkező modellek. Mindkettőre van igény. Az árak most rendkívül magasak, de úgy összességében a kerékpáriparban. Egyre nagyobb divat a bringázás, egyre nőnek az igények, az árak meg elszálltak. Úgy gondlom, hogy itt az árak normalizálódására csak akkor van esély ha visszaesik a kereslet, mert gazdasági válság lesz. Amúgy amíg ekkora a kereslet, hogy a gyártók alig bírják kielégíteni, inkább csak áremelkedés lesz, de nem csökkenés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó