- Amazon Fire TV stick/box
- Gaming notebook topik
- Hétvégi hardvermozaik
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- OLED TV topic
- Nagyon olcsó, madzagos gaming headset a Sharkoon háza tájáról
- Steam Deck
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen pendrive-ot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #181399 üzenetére
Komoly darab, gratula! ...egy linket róla?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #181391 üzenetére
Nem, egy hájas szardarab vagyok, akit a futás hozott vissza az életbe, aztán belesérültem, és most kényszerből biciklizek, hogy elégessem a fölös energiáimat (burn off the crazy), meg az úszógumimat (84, nulla erőnlét, xl méret -> futással ~ 4 év után 68 a sérüléskor -> majd fél év kihagyás után, megint 77, amikor elkezdtem biciklizni -> most fél év, és kb 6000 km után épp 74 kg, szóval lesz még meló bőven).
Futást is túl későn kezdtem ahhoz, hogy jó legyek benne, vagy gyors, vagy akár esélyem legyen behozni az elvesztegetett éveket. Bringán még ennyi esélyem sincs. 40 fölött meg kicsi rá az esély, hogy a downhill, az ugrabugra, vagy az adrenalinvadászat legyen a fő motivációm, ezt neked meséljem? De azt sem engedhetem meg magamnak, hogy valami helyettem termeljen wattokat, ezzel magamat kell büntetnem.
Abban bízom, hogy lassan talán (és ezúttal tényleg lassan!) újra elkezdhetek futni is. Akkor talán titeket is kevesebbet boldogítalak majd, szóval szorítsatok!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Runner_fxr #181392 üzenetére
Nem hagytam figyelmen kívül semmilyen tényt, csak nem fogadtam el. Ahogy te sem a véleményemet. Life happened. Nem is kell. Ahhoz meg elég öreg vagyok, és karcos, hogy leszarjak bármilyen bizonyítványt, na add csak ide, alá is írom.
Peace off.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #181402 üzenetére
Jó helyen vagy itt,ne menj sehova.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #181403 üzenetére
Az a mozgójárdán futásos hasonlat nekem nagyon tetszett az eddigi példák közül kb ez fedi legjobban a valóságot.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
IMIIKE1998
őstag
Tetszik nekem ez a Rockrider 540. Gyakorlatilag olyan testpozícióval ülök rajta, mint egy trail hardtailen, csak jobban tekerhető. 400-as reach-e van, ráadásul gyárilag 70-es stucnival és 640 mm-es kormánnyal szerelték, így vígan át tudtam pakolni a 720-as kormányt és a 60-as stucnit, bőven jó vele, talán még egy rövidebbet is elbírna. Ha majd valamikor komolyabb kategóriás bringát akarok, akkor leszek bajban, mert nehéz olyat találni, aminek ilyen kényelmes a geója, de mégsem DH orientált. [link]
Abban viszont Hasaggymeg-nek igaza van, hogy ennyire meg kell, hogy "sportos" legyen, mert így nem a hátadat éri az összes ütés, hanem jobban eloszlik.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #181406 üzenetére
Jó, de a trekkinges kormányt azonnal kidobnám az ablakon. 640mm wtf? Sosem értem miért adnak gyárilag rövid kormánnyal egy xc-t, rakjanak rá 760-ast, aztán vágsz belőle ha nem tetszik. Ha rövid, beletoldani már nem tudsz .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
Nektek sem mutat a strava leaderboard-ot.....sem sajátot, sem másét Mobilon oké, de web-es felületen zéró
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
IMIIKE1998
őstag
jjeahh: Nem tudom, miért raktak rá ilyen keskeny kormányt, régen 660+80-as kombó volt rajta, de azóta válatoztattak rajta.( A geón viszont nem, de ezek szerint elbírja a váz a keskeny kormányt is.)
RockShox Recon Silver TK 27.5"
-Solo Air 100
- 1 1/8Szép állapotban, gyakorlatilag újszerű becsúszókkal szerintetek mennyi a reális ára használtan?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #181409 üzenetére
Nálam mutatja, viszont kb egy hete bárhol csinálok egy szegmenst, csak engem rak rá és senki mást . Pedig viszonylag népszerű helyek, tuti sokan jártak ott.
IMIIKE1998: a 660 is trekkingre való
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz jjeahh #181412 üzenetére
Üdv Szaktársak.
Adott egy Mavic kerék + tubeless Mavic Yksion Pro UST abroncsal.
A problémám az, hogy ott ahol defekt volt szivárog a tej. Nem sok 2/3 naponta kb egy 5 forintos méretének megfelelő folt lesz az abroncson. Több fajta tejet próbáltam most a Bontrager van benne. Nyomást tartja.
Mi a vélemény?
UI: nagyon sok szereléstől kímélt meg a rendszer kb. 20 szúrásnyomot számoltam meg.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181411 üzenetére
Mondtam már, hogy mennyire gyűlölőm ezt a retek strava-t? Biztos tudja ezt a strava is ezért lassan már mindent IS megvon tőlem.....de csak azért sem fizetek nekik
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #181413 üzenetére
Lehet, hogy megromlott a tej . Enyém legutóbb nemtudom mennyi idő után kissé megbarnult és nem tömített már rendesen. A másik tippem, hogy vacak tej, szvsz a tejek 70-80%-a nem valami jó, néhány bevált márka van és azt kell venni, pl. Schwalbe tej vagy Stan's. Szal ha régi a sealant, én kiönteném és raknék bele friss minőségi cuccot. Outi gumiba a kukac amúgy egyáltalán nem játszik, akkor sem, ha a kilógó végét levágod?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
Amit viszont még látok és jó hír egyben.....már csak 250km és 250m szint hiányzik a idén mért 10000Km-hez és 50000m szinthez (idei avgSpeed átlagom 30km/h lesz). Ezt már hóesésben is lenyomom ha kell
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #181417 üzenetére
Itt van egy jó nagy teszt (Hasagymegnek horrorfilm ), elég sok tej elvérzik. Mondjuk a Mavic nincs benne.
szerk, még egy tipp: a jelenlegi tejbe reszelj elhasznált V fékről gumit, a reszelék és a tej együtt valszeg tömíti majd a lyukat.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz sebgutkopf #181399 üzenetére
Gratula!
Én amúgy elég biztos vagyok abban, hogy a kövi bringám is 27.5 lesz, nekem a 26 után a 27.5 bőven jó, és a kanyarodásban itt is észreveszem a különbséget, 29-nél ez biztos jobban érezhető lenne. Pozíció miatt pedig valami trail hardtail lesz, pl. Vitus Nucleus VR 27
Igen, Alföldi erdőkben, mert hiába nem csapatom lefele, nekem baromi kényelmetlenek a XC merevfarúak, kivétel a hobbi XC kategória.
Persze én 171 centi vagyok, nekem más, mint a magasabbaknak, meg nyilván felső-közép, illetve felső kategóriában biztos jobb a 29er, de alacsonyabb árszinten szerintem nem tudnak elég fordulékony 29er vázakat gyártani.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #181416 üzenetére
Én tegnap betöltöttem a nyócezret...átlagom meg valami 14-16 ha lesz. ...de itt ha zasszonyra rájön a séta és toljuk,akkor sem veszem le a mérőt.
IMIKE...mire odajutsz eltűnik a 27ésfél is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181420 üzenetére
Szép táv az is, gratula! Pláne, hogy nonstop itt vagy fórumon
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
FerNandor
őstag
válasz xy.zsolt #181421 üzenetére
Na, ez az, amit én nem értek. Sokan napközben is tekernek... És talán nem nyugdíjas a biciklis brigád Most vagy én csinálom rosszul a dolgokat, 7-15:30-ban dolgozok, vagy nem tudom, mi van. De ajánlhatnátok akkor olyan munkát, amivel napi 4 órával lehet annyit keresni, mint 8-cal[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Somatom #181424 üzenetére
Nem.. Bár nagyon szeretek vezetni, gondoltam is egyszer rá, de hamar elvetettem. Én pl sosem haragudtam a kamionosokra, amikor külföldön az autópályán kb 90-nel kerülte el a 88-cal haladó sorstársát... Belegondoltam, hogy mennyire brutál monoton lehet ennyit vezetni, többnyire egy másik pótkocsi hátulját nézve... Meg egyszer beszéltem egy kamionossal, elég szarul néztek ki a lábai..
xy.zsolt: hát igen. Ez a baj.. messze van tőlünk, különben már én is azt csinálnám.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #181421 üzenetére
Messziről jött ember azt mond amit akar, vagyis nincs sztrávám így azt mondok amit akarok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #181427 üzenetére
Neki meg van stravája, de csak akkor kapcsolja be, ha gyorsan megy.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #181428 üzenetére
Nekem a Map My Ride 4km/h alatt leáll a rögzítéssel, ő Stravaja 30-ra van állítva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181430 üzenetére
Hey, ilyen hideg időben már a mennyiség számít nem a minőség szóval egy ideje már a településünktől indítom a mérést. De az is előfordult, hogy már a lakásból
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Kasya
nagyúr
Ehhez a bringahoz mit szóltak? Feleségemnek lenne, aki mindenképp ossztelosat szeretne, mert beleszeretett hogy mennyire kényelmes. Kb 90% aszfalt, 10% földúton lesz használva, hobbi bringanak, Balaton és Fertő körút szerű körülmények között.
-
.mf
veterán
Hali!
Fárasztalak titeket hülye kérdésekkel
Nyáron/ősszel egy túracsoportban kapott tippekkel sikerült végre úgy megújítani és átalakítani a túra-felszerelésem, hogy végre bringával is hordozható méretű lett, így már több napra is el tudok menni bringával vadkempingezve fotózni - főleg, mivel a járvány miatt most munka sincs, így idő van. A gond csak az, hogy több napos túrákra igazán egyik bringám sem alkalmas...
Az egyik egy all-mountain fully Ghost AMR 7500+, pár hete a Börzsönyt jártam be vele (vonattal Verőce - Királyrét - Hadi út - Diósjenő - Kemence - Csarna-patak völgye tolva/cipelve - kék csík majd vörös kereszt turistaút tolva - Nagy-Hideg-hegy - lelevegősödött-elkopott első fék miatt gyalog vissza Királyrét - tekerés Vác - vonat), majd a Pilisben csavarogtam (Dél-Buda - Óbuda 2x mert otthon töltőn felejtettem a telót... - Szentendre - Dömörkapu - Prédikálószék - Pilisszentkereszt - Kétbükkfa - Pilis-tető - Pilisszentkereszt - a jóképességű, oldaltávot hagyni képtelen és kormányt ráhúzós autósok miatt utána zöldcsík / PB5 - Csobánka - Pilisborosjenő - Üröm - Bp). Terepen jól jött, de az út Börzsönyben is nagyobbrészt aszfalt volt, a pilisi útnál meg 80%+, amire nem a legjobb a bütykös, 2.5 barra fújt gumikkal; a másik fele pedig, hogy a kormány alá a sátor, a nyereg alá a szerszámostáska, a vázra a kulacs, és ezzel ki is fújt a pakolhatósága, minden más cucc mehetett a hátizsákba, és meleghálózsák-matrac-3napikaja-kicsiállvány még könnyű túracuccokkal is közelíti a 10 kilót, plusz még a fotóstáska a nyakamban... A másik bringa egy old-school monti, 20 éves acél merevfarú, elpusztíthatatlan és megbízható városi lóti-futi, amit nem sajnálok otthagyni, nem lopják le róla az alkatrészeket; az, hogy pár kilóval nehezebb, mint a fullym, a kisebb baj, a nagyobb az, hogy igazából még gimisként vettem, és egy mérettel kisebb, mint kéne (192 cm vagyok). A héten voltam vele Pilisszentkeresztig, és ezzel meg az utcaibb, 3+baros gumijaival se volt sokkal könnyebb. Egyszer már toltam le vele 100+ km-t egy nap alatt, de már a harmadától csak szenvedés volt, hogy nem tudtam eléggé nyújtani a lábam.Szóval:
Kéne egy bringa... Vegyesen lenne főleg aszfalt, de mivel utálom a forgalmat, néha terepen kerülném ki, illetve sok szép helyre amúgy is csak terepen lehet eljutni, és fotós cuccal inkább érjek oda lassabban, de terepen is üzembiztosan (Pilis-Bike útvonalak és hasonló ösvények, tehát sár, murva, sziklás, de még homok is előfordulhat); jó lenne előre teló, kéne egy kényelmes geometria, hátulra lehessen csomagtartót szerelni rá. Csak pár fokkal vagyok jobb a koca-bringásoknál, évente 1500-3000 km-t tekerek, főleg rövid távok a városban, néhány lájtosabb kirándulás, ami inkább fotózós-kirándulós, nem pedig sportteljesítményre megy; nem vagyok egy jó mászó, már egy Dobogókő is többször leszállva-tolva megy csak. Erre a legjobb egy trekking vagy trekking felé közelítő 27.5/29" monti lenne, jól gondolom? Járvány miatt most se munka se bevétel, ha használt is játszik, kijöhet 60-80-ból valami értelmes, vagy az még csak pénzkidobás?
Köszi!Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #181391 üzenetére
Ja igen, bocsi, félreolvastam, épp egy sz@r formula fékkel szívtam, és meló közben beleolvasgatok a fórumba. Hát végül is lehet szenvedélynek nevezni, bár inkább úgy fogalmaznék, hogy én a Trail/Enduro MTB-ot tekintem szenvedélynek, és mivel ebben a kategóriában úgy gondolom az E verziónak több értelme van, így részben a pedelec is a szenvedélyemmé vált az évek alatt. Viszont ha a MTB kategóriában ez nem terjed el, valószínűleg nem érdekelne, egy villany trekking nem annyira mozgatna.
Érdekes amúgy, annak ellenére, hogy micsoda vérre menő kommentháború tud kialakulni az analóg vs pedelec közt, nem csak itt, bármely fórumon, ahhoz képest komoly versenyzők meglepően nyugodtan és pozitívan tudnak megnyilatkozni a témában. Míg sima hobbisták és olyanok akik eddig nem sok mindent tettek le az asztalra sport tekintetében, azok meg kikelnek magukból. Munkámból kifolyólag ismerek jó pár versenyzőt, kollégáim között is akad olyan ember aki 20 éve XC versenyző, elég komoly hazai eredményekkel, 3-szor teljesítette a Salzkammergut A távját is, ennek ellenére tökéletesen érti és pozitívan nyilatkozik pedelec témában, vagy említhetném Vas Balázs-t, igen Vas Kata Blanka bátyja, őt is jól ismerem, együtt is szoktunk dolgozni. Érdekes módon tőle sem hallottam még ledegradáló szavakat pedelec kapcsán. Érdekes jelenségek ezek.
#181399 sebgutkopf Szerintem jól döntöttél, beszéltünk is ennek kapcsán. Capra-val mellé lőni nem lehet. Nagyon jó gép, ár/értékben talán az egyik legjobb választás. Hány centi vagy? Én is eddig M-el mentem mindig, de a következő L-es lesz.
#181349 f4lcon A Stereo 160 az csak 27,5"-es kerekekkel elérhető, a Stereo 140 viszont 29"-es, S mérettől felfelé, de az még rövidebb mint a 160-as.
Természetesen én nem akarom leszólni a Cube-on a Horst-Link-et. A Meridám is ilyen volt és az is egy nagyon jó gép volt. Viszont mentem már Nomad-al, nekem az komolyabb cuccnak tűnt. Kb hasonló mint egy csúcs Fox és RS villa közti különbség, jó az RS, de azért a Fox az Fox, érzékenyebb, kicsit jobb mindenben. És a kinézet mellett sem lehet elmenni szó nélkül, a Santa Cruz ezerszer jobban néz ki, legalább is szerintem. Geometria is sokkal agresszívebb. Nekem jobban bejön, persze ennek megvan az ára. Illetve a Santa Cruz-ban minden csapágy az alu linkben van, a karbon vázban nincs csapágy, így a cseréje sem jár olyan kockázattal.[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Runner_fxr #181434 üzenetére
Ha már a csapágy ismét szóba került Van a contact és non-contact szigetelésű....utóbbinak nyilván kisebb a súrlódása mivel egy hangyapöcsi hézag van. Én nem megyek esőben direkt, ha esőre áll sem tekerek....Szóval merjem bevállani szerinted a kerekekbe a non-contact szigetelésűt? Amúgy vagy NTN lesz vagy EZO....ár és készlet függő. Ja, és ha kapok akkor rozsdamentes lesz....gondolom ez sem hátrány
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #181432 üzenetére
Én nem ajánlom...az össztelóst sokan a "kényelem" miatt gondolják jónak, de azt nem azért találták ki és nem is a kényelem az amiben remekel. Olyan mintha a gyorsasági motor helyett krosszmotort választanád mert az kényelmesebb. Ha a kényelem a fontos inkább valami könnyű, nem túl vékony kerekű kerékpár irányába keresgélnék, 300e forintért amúgy sem lehet jónak nevezhető összteleszkópost vásárolni.
.mf...60-80ért jó kerékpárt csak óriási mázlival a használt piacon...vagyis nem igazán.
Runner...ma még annyi balf@sz hajtja mert újdonság, hogy sok sima bringás pikkel rájuk, de majd hozzászokunk itthon is a zümmögéshez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #181437 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy sörhajtányban (mineknevezzem az analógot, hogy ne legyen sértő?) nehezebb tekerni, mert nyeli a hajtási energiát és maga a bringa is nehezebb, mint egy keményseggű. Sztem ha kényelemre vágyik, akkor inkább rugós nyeregcső.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kasya #181432 üzenetére
90 % aszfaltra inkább ezt egy sima gumival, vagy ezt ajánlom. Mindkettő könnyebb, hatékonyabb hajtású, jobb aszfaltra mint az az un. össztelós.
Somatom...jó drága az a kényelem! ...amúgy meg bablebesmeghajtású elfogad6ó számomra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szitaati
aktív tag
Sziasztok!
Erről a vázról mit gondoltok geo tekintetében?
1,34 kg karbon, Tropix, elvileg 18-19 inch-es méret.
Amit tudok róla:
tapered villa való bele, BSA68 középcsapágy és 135 mm-es hátsó villa távolság.
Bevallom én nagyon rágerjedtem, ez a matt fekete szín és a finom ívek bejönnek."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szitaati #181440 üzenetére
Geo táblázat nélkül nincs az az röntgenszemű isten aki neked megmondaná milyen is ennek a geometriája...az a tény viszont, hogy a Tropix fréjm szavakat megguglizva Ali meg társai ugrálnak felfele, egyáltalán nem bizalomgerjesztő. Én passzolnám.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz szitaati #181440 üzenetére
Ennél egy belépő karbon váz is kevesebbet szokott nyomni (sőt, a Chisel alu váz 1.4kg) és gondolom alis kínai, azt én nem merném bevállalni, de az sem előny manapság, hogy gyorszáras a váz. A georól egy kép alapján nem sokat lehet mondani, jó lenne látni egy geo ábrát. Személy szerint én hamarabb vennék egy 400 grammal nehezebb, de megbízható boost-os vázat, mint egy szinte noname cuccot, ami ha eltörik alattad, akár bele is halhatsz, de persze te tudod, mit mersz bevállalni . Azt a 400g plusz súlyt simán le lehet faragni tubelessel, könnyebb kerékszettel, gumikkal, egyéb alkatrészekkel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #181439 üzenetére
Mihez képest drága? Egy fully felárához képest sztem kifejezetten olcsó. Azért linkeltem, mert másik topikban dícsérték.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181442 üzenetére
Amúgy ezek pont a dizánnyal próbálják horogra akasztani a muglit, szép festés, lágy ívek és máris elterelték a figyelmet a súlyról vagy arról, hogy egy karbon váz milyen komoly buktatókat is rejthet valójában. Ugyanakkor gondolom mégsem a törés (erre gondolom nyilvánvaló üzleti érdekből vigyáznak) vagy geo (ezt meg simán lekoppintják) az amitől igazán tartani kellene, hanem súly, váz pontosság, merevség stb. amiben úgymond büntetlenül hibázhatnak. Szerintem...
Somatom...ha egy összteleszkópos kerékpár helyettesítőjének veszed, tényleg olcsó, én nyeregcsövekhez hasonlítottam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181439 üzenetére
Munkába egy teljesen merev ősmontival járok, amit vittem már erdőbe is, tekerni meg az össztelós trek fuel ex, és mérések alapján azonos emelkedőn aszfalton alig van különbség, viszont sokkal kényelmesebb, az úthibák nem akarják szétverni a seggem, szóval én ezzel nem teljesen értek egyet. Ráadásul nőnek lesz, ha nekik piros kell, akkor a kék nem lesz jó.
Hogy a linkelt bringa mit tud, meg milyen tekerni, na azt nem tudom, talán a kép alapján lehetne antisquatot becsülni, persze az függ a felhasználótól is.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181444 üzenetére
100%, hogy vannak jó minőségű kínai vázak is, olyan bérgyártóktól, akik a nagy márkáknak is szállítanak, de az a gond, hogy képtelenség kiszűrni mi a jó és melyik vacak. Ha így jársz, az azért nem vicces: [link] [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz szitaati #181440 üzenetére
Munkatársam vett aliról karbon felniket, hibátlan, akár lehetne rajta DT vagy Syncros matrica is, kb ugyan azt tudja. Aztán vett karbon outi aero kormányt is, de az olyan rugalmas, hogy nem mertük felszerelni, csak próbaképp. Én biztos nem kockáztatnék váz villa, kormány nem játék. Ha törik tempónál, ott is maradhatsz vagy nagyon súlyosan megsérülsz. Ez a váz szerintem tele van üvegszálas szövettel, max 1-2 fedőréteg karbon, mutatóba.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181446 üzenetére
Besz@rtam a második video kommentjein!
bardi...nem tudom neked mi jó, azt viszont igen, hogy kényelemért nem szabad kis túlzással DH bringát venni. Egy jó össztelós XC akár kényelmes is lehet, de ha nehéz és rossz a hajtásteljesítménye akkor nem sokat ér az, hogy nem ráz...azt egy ballonosabb gumi is megteszi. Persze ez is csak szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Runner_fxr #181434 üzenetére
a Meridádon nem volt Horst Link! a Merida egy megtámasztott egyforgáspontos rendszer (a fő forgásponthoz képest a hátsó tengely egy köríven fordul el, ellentétben az FSR-el vagy bármelyik virtuális forgásponotssal, aminél vagy egy kilapított S vagy egy egyenes vonalon mozog) a Meridád rugózása minden esetben merevvé válik, ha fékezel - az FSR (vagy másoknál Horst link) és az összes virtuális forgáspontos váz, plusz a Trek ABP nem válik merevvé.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
::Trunks::
senior tag
Sziasztok. RS XC32 villát meg lehet oldani pop lock-ra? Kéne cserélni hozzá a "kupakot" ? Alin van jó pár szett, de hozzáértőktől kérdezném, hogy mi az ami jó hozzá, ha egyáltalán megoldható köszi
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/