- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Apple notebookok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen joysticket vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
gp Napokon belül indul az utolsó nyílt béta, amelyen sajnos csak a PC-sek vehetnek részt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jancsi
aktív tag
válasz Archttila #169547 üzenetére
Nem azon a részén kell ülni
Két opció létezik, rosszul van beállítva, vagy egyszerűen nem kompatibilis az alvázaddal. Ebből is megvannak a méretek szélességre (hosszra is, de az annyira nem kritikus).
Mocorogj a nyergen, azt már tudod, hogy elöl nem jó, menj hátrébb és figyelj jobb lesz-e. Ha már a végén vagy és még mindig az az érzésed van, hogy felcsusszan/ketté vág akkor keskeny a nyereg. Ha hátrafelé haladva eljön az a pont, hogy már megvan a kellő szélesség, de a nyeregnek még csak a felénél jársz akkor túl széles neked ez a nyereg. Ha hátul ülsz (a széles részen), de a combod nem akadályozza a mozgásban akkor kb. jó a nyereg.
Ha sikerül megtalálni a nyergen a helyed, de abban a pozícióban nem tudod kényelmesen fogni a kormányt, akkor a nyerget előrébb kell csúsztatni. Akkor pedig már lehet játszani a dőlésével is, szerkezetétől függően lehet jobb, ha picit előredől.
Én személy szerint nem szeretem az ennyire szivacsos nyerget, mert belesüpped az ember és nem mindig teherviselő elemeken ül. Egy nem túl vastag, testében rugalmas nyereg jobban kíméli a nem ülésre terezett részeket.Attól függ mire. A T5 egy régebbi modell (vagyis én csak azokról találtam bármi infót). Sokkal jobb a felszereltsége mint a 100-asé. Én személy szerint pénz nem adnék Acera-val és hegesztett tányérokkal szerelt bringáért. Akkor inkább már egy komolyabb használt.
Ha lehet hinni a tesitbike-os és a gyártói adatoknak akkor a T5 1,4kg-al könnyebb, de nincs rajta csomagtartó szem.
P5-ön gyárilag 28mm-es gumi van, azzal már komfortosan lehet közlekedni virsligumis viszonylatban, de a 100-as gyári 32-es még egy ugrás ezen a téren.
Műszaki színvonal, teljesítmény, sebesség, minőség egyértelmű a P5-é. Kényelem, pakolhatóság (csomagtartó szemek elől, hátul), szélesebb áttételtartomány (de gyengébb váltók) akkor 100. Utóbbi sem lenne rossz még egy másik hajtással és váltással.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Drón topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Linux kezdőknek
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest