- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Raspberry Pi
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #158181 üzenetére
én egy vészmadár vagyok ilyen szempontból, de az a valóban tuti tubeless felni,aminek a pereménél olyan a profil,hogy megtartja nyomás nélkül is a külsőt. Ha megnézel ugyaninnen egy WTB-t mondjuk, azon látszik ez. Szóval ha sikerül is átalakítani, küzdős lehet, és terepen valószínűleg nem tudod visszatenni,ha nincs kéznél kompresszor.. 17mm nagyon durván keskenynek tűnik mai viszonylatban, 2.1" fölé nemigen mennék vele, bár nekem is volt 2.25-ös gumi 19es felnin, és nemrég 20ason, de alacsony nyomáson (ami tubelessnél a lényeg) hamar kolbászol. Ja, létezik még műanyag kemény szalag, ami egy profilos valami, és segít tubelessesíteni az ilyesmi felniket, de lutrinak érzem, ha nem a konkrét felnihez készült (Bontragert láttam már),ráadásul nincs is ingyen.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786