- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi hangfal építés
- Apple asztali gépek
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
INTELligent
senior tag
Multitoolból milyet érdemes? Annyit tudok, hogy CrV kell nekem (van egy nem túl minőségim, azzal minden szívás), ha netán van ezeken értelmes láncbontó (amin állítható a befogató), akkor az is jöhet.
Nézegettem a Crankbrothers Y szériáját és az kifejezetten tetszik, hogy sokkal jobb a hatásfoka (mert a forgatónyomaték vektora egybeesik a szerszám tengelyével, nem úgy mint a nyitogatósoknál, amikor a szélső imbusszal kell szerencsétlenkedni). Ez megéri az árát vagy van jobb tippetek?Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #157398 üzenetére
Értem
Hasaggymeg: Eddig nem néztem utánna, de ha jól látom az SX hátsó váltó egyes alkatrészei műanyagok . Sram-nál vajon lehet variálni az összetevőket? Pl. SX váltókarok, SX hajtókar, NX hátsó váltó... mert utóbbi csak 9 euróval drágább az SX-nél, így egyértelműen inkább azt éri meg megvenni.
Zsohi: Ez a terv, de költeni valamennyit mindenképp kell rá, mert kopnak a gumik, a hajtás, elromlik ez-az... és gondoltam ha olcsón meg lehet úszni az 1x-et, akkor arra váltok majd ha megint elkopik a 3x9, de sajnos még az 1x11 is drága, pedig már a 12 sebis szetteket nyomják. Így maradok a régi 3x9 alkatrészeknél, azok filléres tételek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #157401 üzenetére
Én a márkáról csak jót tudok mondani,nekem egy ilyen van vagy 6-8 éve,de ez az Y széria nem tűnik valami praktikusnak. Mikor pl. valahol le kell pakolni a fűbe az úton bizony nincs idő leltárlistát készíteni a sok kis darabról,aztán meg keresni hol is lehet,jobbnak találom a szétszedhetetlent,ami rögzítve van,mint az ilyen sok kis külön darabból állót. Bár a nyomatékkal igazad lehet,egy ilyen kis szerszámnál nem a leadott nyomaték elégtelensége szokott gondot okozni hanem pl. az anyagminőség,méretpontosság,rozsdamentesség vagy éppen amit írtam,a gyors,egyszerű használhatóság.
(#157391) Csokicsibesz...ez viszont roppant érdekes és fontos infó,vagyis,hogy a specifikált max.46 fog helyett nem is 48,hanem egyenesen 50-et is kezel! ...és ezt mindenféle kecskeláncszem nélkül tette? Szímlessz,ahogy az angol mondja? Nem is értem ezt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #157401 üzenetére
Nekem SKS Tom van, talán ez lesz a harmadik szezonja. Van hozzá neoprén tok, nem zörög/karcol a minden más mellett.
Van egy CR-V is, ha annyira az kell, 2,0 benzin.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157403 üzenetére
Váltó,sor,pöcök,tányér,lánc, csavarok,aztán annyi az 1x11. ~200 euró...de ha csokocsibészünk nem téved akkor mehet ez is picit drágábban 32es tányérral,és így már aztán mindenre elég kell legyen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #157406 üzenetére
Hajtókar? Gondolom az is kell, azzal már 12 speed árban lenne a szett, szal nem biztos megéri. 12spd kb. 235eur lenne ha minden igaz:
- váltó
- sor, vagy ez
- pöcögő (nx, gx)
- hajtókar
- lánc
Persze utánna kéne nézni minden mindennel működik-e, de szerintem igen s ha mégsem, akkor sem sokkal drágább egy full NX rendszert összelegózni PG-1230 sorral, mert ezt a sort tudtommal SX, NX, GX, minden viszi. Ja és azért nem vagyok biztos abban, hogy valamelyik hajtókarhoz kell-e más középcsapágy, meg hogy a régi féked rögzítése kompatibilis-e az új pöcögtetővel, mert annyi a szabvány, mint a tenger...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #157404 üzenetére
Most megnéztem pár képet a bringámról szerintem goat link van rajta. De én nem mókoltam vele semmit. A 2018-as Merida Big Nine Limited gyárilag ilyen specifikációval jött:
- full SLX hajtás (váltó, hátsó váltó, középrész, hajtókar)
- Sunrace 11-50-es sor.
Emlékeim szerint a gyári leírásban nem látszik sehol, hogy raktak-e fel toldást vagy sem. De képek alapján én azt mondanám, hogy van rajta goat link. (Persze ez nem 100%)Edit: Megnézve az SLX váltót talán mintha mégse lenne rajta.
Tényleg nem tudom eldönteni a képek alapján.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157407 üzenetére
Az NX is az SLX alatt van (talán a GX van ott,ez személyes vélemény!),a mostani hajtókarodra jó esettel fel lehet szerelni egy tányért,a 12-es sor meg tudtommal nem fog felmenni kereked agyára (vagy enyémre,de lehet tévedek).Ami a váltókart illeti,az új L-spec nem megy mostan M615-ös fékemre,de azt bilincsest vennék.
(#157408) Csokicsibesz ...az viszont,hogy az SLX RD-M7000-11-GS gond nélkül kezeli hátul az 50-es tányért mindenféle + alkatrész nélkül is,hát...a nap híre! Már csak az a kérdés,hogy 11 GS (középhosszú kanál),vagy 10 SGS (hosszú kanál)-ról beszélünk,hány sebességgel használod elől és hátul,illetve ha 1x-es rendszer mekkora az első tányérod.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Zsohi #157402 üzenetére
Köszi, ez megvolt még az előző kerékvásárlásom előtt
komment szekció: " Well, I tried the blind test but I crashed in the first corner cause I couldn't see a thing..."
Az a baj, hogy nem oszlatta el a kételyeimet, nálam most a 30 és a 35 széles ugyanannyiba is kerül, és mindössze (?!?!?! ) 100g a különbség.
Jó, akkor folytatom az agymenést, aztán a végén feldobok egy érmét (és veszek egy harmadik szettet, amiről eddig még csak nem is olvastam, magamat ismerve ennek is megvan a realitása)
- 2,6-os gumival fogom használni. Elképzelhető, hogy 2,8-assal is, ha úgy alakul, és engedi a váz. A Schwalbe oldalán a mindkét mérethez a 30c-40c felniszélesség tartozik, egyformán. A 29c már nem (nyilván felraknám 29-esre is, csak ennek is van üzenet értéke)
- Ha már sokat költök, mert darabokból rakom össze a gépet, akkor kihasználhatnám, hogy valamiben jobb legyen, mint a gyári setup. Hogy a 35 jobb-e, mint a 30, azt annyira nem tudom még, de itt a remek alkalom kipróbálni. Arra hajlok, hogy a 25 sokkal jobb, mint a 20 XC-n...
- a Pinkbike írás azért más felhasználás szerint nézi az egészet, nekem finoman szólva nem ér le a kormány a kanyarban, és nem csak azért, mert keskenyebb.
- a 2,6-os a plus size-on innen van, de ha rásegítek picit a felnivel, talán pont a jó irányba tolom a dolgot. (talán nem)
- a PB cikkíró 2,35-ös (csirke!) gummát használt ... az nekem 25-ös felnin van... 2,6 meg 2,8-ashoz 40-től 60-ig tesztelte volna a felniszélességeket? Hogy visszakanyarodjak a gumigyártóhoz, ők még a 3.0-s gumihoz is beikszelik a 30-as felnit, tehát úgymond ajánlják. Jó, kicsit erőltetett a táblázat, mert látszik, hogy nem folyamatos a tendencia, hanem erősen lépcsőzetes.. [link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #157409 üzenetére
Azt nem tom az NX Shimano fronton melyiknek a megfelelője, annyit tudok, hogy Shimanonál ha nem csak a 12spd-t nézzük, eléggé zavaros a helyzet, pl a Deore, sőt, a Deore XT alkatrészekből is akadnak gyenge darabok, ugyanakkor az Alivio már feljött Deore szintre és ha ez nem elég, már az Acera hajtókarok is integráltak, szal egész jók . 12 sebesség fronton egyelőre az összes Shimano okésnak tűnik, egyedül az SLX pöcögtető picit kompromisszumos, mert állítólag nem lehet vele egyszerre több fokozatot váltani. Sramnál mindíg egyszerűbbnek tűnt a felállás, 12spd fronton az SX már egész jónak tűnik nekem, leszámítva a hátsó váltót, NX-en meg tényleg nem találtam semmi kifogásolhatót, azt próbálgattam is endurón. Illetve a pöcögtetőt szokni kell, mert teljesen más, mint a Shimano.
Szerintem egyszerűbb ha lesz*rod melyik hová van pozicionálva és mindenből azt veszed meg, ami már megfelelő minőségűnek tűnik. Mindenesetre kíváncsi leszek a tapasztalataidra, ha váltasz majd.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #157411 üzenetére
Szerintem a GX a Deore, X01 az XT. Én a helyedben vennék ebay-ről egy X01 hátsó váltót, 11 sebességest, és onnan építkeznék. Múltkor az aprón volt 17e ft-ért. Nekem a váltón kívül minden GX (hajtókar valami S1000), és tökéletesen megy, nem is csattog. Ellenben van ismerősöm, aki panaszkodik a GX Eagle-re, igaz nem lassú lefelé, meg a szerelő szerint minden szar, ha nincs beállítva, meg kap ütést. Szóval lehet jó is. De azért X01-et vegyél, az menőbb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #157412 üzenetére
Én nem veszek semmit, mert rájöttem, hogy drága váltani, Hassagymeg viszont előbb utóbb elegyixesedik, ha jól értem . Szerintem nekem akkor lesz 1x12, ha majd új bringát veszek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #157409 üzenetére
Sajnos nem fogom tudni neked megmondani, hogy pontosan milyen hátsó váltó van fent. Ennél jobb leírást nem találtam a gyári felszereltségről: [link]
Elől 30t és nincs első váltó, hátul pedig 11 van a már linkelt Sunrace sorral.
A hajtásba nem változtattam semmit a gyári állapothoz képest (sor meg lánc csere már volt).Nekem bejön ez a hajtásrendszer így, nem volt még vele mechanikai hibám. Tavaly azért kapott 4 versenyt, meg mióta megvettem belement már jó pár ezer km. A váltón kellett állítani időnként, de ez szerintem standard.
Sramhoz képest azért van hangja a láncnak, tehát a láncfeszessége nem ugyan az a két rendszernek.
12 sebis Shimanot még nem próbáltam, nem tudom ott ez milyen.
Ha 3x rendszerről akarsz váltani, akkor szerintem nem éri meg már 1x11-re váltani. Concept Store-ba is azt mondták, hogy sokkal jobbak az új Shimano váltók. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157413 üzenetére
Az még odébb lesz,hisz most ruháztam be a váltóóvörháúlba annak amortizálódni kell először! Amúgy tényleg nem,emberi számítások szerint (amik nem szoktak bejönni ) a hátsó sor halálakor (további ~15e km/~2021 vége) jöhetne a 46-os sor új váltóval,egy első tányérral és új váltókarral. A bovdent viszont nagyon meg kellene menteni,a Jagwire Mountain Elite egyik legkifizetődőbb újítás volt,állat lesz tőle minden váltó. 12 meg nem lesz,mert nincs az az isten,hogy lemondjak Mavic kerekeimről,nagyon ott vannak a szeren!
(#157415) Somatom ...amit Runner mond abból gyököt kell vonni,az az ember nem sz@rral gurigázik,mindig csak a legjobbat javasolja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ébri
senior tag
Sziasztok! Imbuszkulcsot is itt ajánlottatok, hátha erre is van tippetek: torx kulcs- vagy csavarhúzókészlet. Van ilyenből normális, ami nem 10e felett van, s van benne legalább t5-t6 kulcs is?
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #157416 üzenetére
Műszakilag is fenntartásaim vannak.. A 12 -es sor legkisebbje a mostani 11 helyett, 10 -es lenne. Nem tartom egészségesnek. Főleg úgy, hogy nálam a 110Kg -os gravitációmon kívül még plusz 75Nm is tépi a láncot, meg a fogakat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #157416 üzenetére
+Somatom: azért lenne drága, mert magyar bolti árakkal számolta, gondolom. Pl az én sorom nyugatról 90 euro-ért jön, ebikeon 40e Ft, boltban 50e Ft. Illetve ahogy később írja Somatom, 11-ről 10-re váltana, ami csak úgy lehet, hogy a rotort is cseréli XD-re, mert ugye az indul 10-ről.
Somatom: mi a cél? A nagyobb áttételtartomány, hogy elöl nagyobb lánctányér lehessen fent, a nagyobb sebesség miatt?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #157416 üzenetére
De pont arról filozófálok egy ideje, hogy régi szabvány kerékre is rámegy a 12 sebességes Sram fogaskoszorú, tehát nem kell agyat cserélni . Annyi, hogy Shimanoval asszem nem lehet megoldani, csak Srammal, de ebben nem vagyok biztos, előfordulhat, hogy valamilyen Sunrace fogaskoszorúval 12 sebességes Shimano szett is felmenne. És így nagyobb áttételed van, modernebb hajtásod, nem kell goat link meg kockáztatni sem kell, hogy a 11 sebességes váltód vajon vinné-e a 11-50-et.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #157419 üzenetére
Nincs cél. Runner -rel beszélgettem, mondta, hogy próbált ilyen váltót és tetszett neki. Rákérdeztem a részletekre és mondta, hogy ez nem egyszerű sor csere, elég sokmindent ki kéne hozzá cserélni.
Én már elértem a célomat egy 32 -> 34 tányér cserével. Ezzel persze bukok is, de nekem az vállalható, mert alig használom a sor tetejét. Tolok egyet a rásegítésen és problem solved. Analógon viszont lehet, hogy fájna.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Paxker315
addikt
válasz ZolkoW #157398 üzenetére
Van pár hivatkozás a témában, ami jó kiindulási alap.
Wikibooks [link]
Artslery [link]
Radtexnik [link]illetve, ismerek egy arcot, aki mindent mindennel is próbált (pl. a sachs 90-es évek eleji-közepi new success váltókat többféle karral. Annak a sachs szettnek a húzásaránya ~1.6 volt kb.)
Amúgy elég használható adatbázisok, pl. a 4700-ás hátsó váltó campag 10s fékváltókarral TÉNYLEG kezeli a 10s sram-shimano sorokat : ) Illetve, a 2001 előtti campag hátsó váltók 10s campag fékváltókarral szintén perfektek 10s shimano sorokon, de csörög-csattog-szikrázik 10s campag sorokon. A lényeg a rugalmasság-kreativitás meg mittomén.
a 10t sorkezdő lánckerék nekem büdös. Már 11t-nél is "törik" szegény lánc, 10t-nél meg már szemre nagy a veszteség. Egytányéros rendszer legnagyobb előnye, hogy a hátsó sort elég figyelembe venni&összevetni a hátsó váltó teljes capacitásával. Így röhögve lehet hátra nagyobb átfogású sort tenni, pl. 11-32-est, 11-34-est akár rövidkanalas váltókkal is.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157420 üzenetére
Végén kiderül,hogy minden megy mindennel az ajánlások ellenére is.
(#157418) Somatom...nálad nehezebb (erősebb) bringások is használják gond nélkül,biztos ki van az találva,annál is inkább mert már kilencessel kezdődő is létezik,továbbá a szélén levők vannak mindig a legkevesebbet használva.
(#157419) 6030D...mi hazafiak vagyunk kérem,mi az hogy nyugatról jön?! Amúgy értem én,csak az az egy fog különbség nem ér szerintem annyit,és nem is számít annyit,hacsak nem vagy versenyző aki hajtja a másodperceket,ugyebár.Ha jó nézem a ratio-ban olyan 9-10% a teljes 4-500% áttételtartományban.
(#157423) jjeahh...szegény,mikor elszegődött a sáta krúzná nem tudta még,hogy lesz ott villanybringa is amire rákényszerítik mint reklámarcot.
(#157422) Paxker315...32-34-el végződő sorokat képtelenség kitekerni terepen 30-32-es elsővel,az városnézésre való.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #157424 üzenetére
Ja, ezek tuti felmennének: [link] [link] , meg ebből van teljes szett is, de kíváncsi lennék a Sunrace váltó mennyire sz*r(?). Írja is a specifikációknál, hogy "compatible with Shimano HG freehub bodies". Sőt, az Sramra konkrétan ezt írják:
"The NX Eagle™ cassette only has a weary smile for raw power. This is because SRAM has built the PG-1230 12-speed cassette durable enough to withstand the increased demands of e-MTB applications. Yet, conventional mountain bikes will also benefit from additional stability and durability. The robust cogset with a gear range of 454% is mounted on a standard 8-/ 9-/10-speed freehub body. Thus, you do not need an XD freehub body, which is e.g. required by other SRAM Eagle™ 12-speed groupsets. Thanks to the proven Power Glide II technology, the cassette provides smooth and precise shifting."[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
atti29
tag
Sziasztok!
Megjöttek a rendelt cuccaim,köztük a 3 db vastagabb belső is és nagyon kicserélném őket valamiért vagy inkább hagyjam benne a mostaniakat,az első mondjuk hamar enged a hátsót már ragasztottam defekt miatt?! -
Tomi_Sci
őstag
Kazettás hátsóagy -> egysebi átalakítót keresek, azaz hézagolókat a fogaskerék mellé. Tud valaki olcsón? Alin is elég elszállt árakat találtam.
Olyan kéne ami nem csak két hézegolót tartalmaz, hanem több féle képpen tudom kombinálni , hogy be tudjam állítani a láncvonalat szépen. Illetve egy 7 és egy 10 sebességes kazettára is kéne, talpas és nem talpas fogaskerekekhezHirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz atti29 #157429 üzenetére
Miután már jártam úgy,hogy az új,magammal cipelt belső gyári hibás volt a gumi toldásánál,aztán szelepnél is egy másik,majd egy harmadikat kidörzsöltem a hordozgatással,arra jutottam,hogy egy foltozott belső,amit éppen lepróbáltál akár jobb is lehet egy újnál. Elvileg 3 foltig megyek,majd kuka,de volt olyan,hogy egy felütés és kuka,és olyan is,hogy 4-5 folt is kényszerből.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gaben88
őstag
Értelmes bicikli ponyvát hol lehetne venni itthon? Nyáron az erkélyen tartanám a bicajt és jó lenne, ha nem esne rá az eső, nem sütné a nap és nem sz@rnák le a madarak.
iPhone 13 Mini, PS5, PC, iPad Pro 10.5, Switch OLED, Steam Deck, Quest 2
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #157431 üzenetére
Nekem ami most van, az ilyen, csak talán más felirattal: [link]
A lánckerekei elég hulladékok, és talpas kerékkel viszont nem lehet helyből használni, csak ha kicseréled az egyik 7 mm-es gyűrűt keskenyebbre, nekem egy szétbontott hátsó sor műanyag közdarabja van ott... Sajnos a jobbik ilyen adapteremet odaadtam az acélvázas egysebességesem eladásakor, az az On-One-tól számazott, de most nem kapható az oldaluk szerint. Abban egy rakás kb 3mm-es egyforma gyűrű volt.
Ja, esetleg ha elmész bicikliboltba, lehet hogy hozzád vágnak egy szatyornyi elkopott hátsó sort, és abból lehet bányászni ilyet. Ez válasz arra a kérdésre is, hogy mit lehet kezdeni a rommá kopott hátsó sorokkal.
A rommá kopott láncokból pedig lehet készíteni karláncot, most is van egy ilyen a csuklómon, patentszemmel - sokáig nem hordtam, de amúgy ez volt rajtam még az esküvőmön isBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ZolkoW #157434 üzenetére
Ezt nézgettem én is, de elég diszkrét beállítási lehetőségem van ha kevés széles hézagolót adnak. Meg Alin láttam olyat aminek vannak bordák az alján mint a gyárinak. Mégiscsak igényesebb Csak az 33 USD. Excuse me?!
A rakás műanyag már rendelkezésre áll a legutóbbi ilyen projektből, ezt szeretném fejleszteni. Illetve néha eltörök egyet (szerintem megeszi az UV) és a fele már ragasztgatva van.
Lehet az lesz hogy veszek egy ilyen "standard" kitet meg egy rakás 2mm-est Aliról és összerakom. De érdekes, hogy nincs ilyen kitekre igény. Mennyivel praktikusabb már egy kazettás hátsóagyat átalakítani, mint egy menetessel ekecsölni láncvonalat.
A rommá kopott láncokból bármilyen formát ki lehet hajtogatni ha a pint egy kicsit megtolod a láncbontóval, hogy szoruljon. Bringás karácsonyfadísz
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #157432 üzenetére
Hja, foltozottat mindenképp csak próbálás után. Kidörzsölni mondjuk azt is ki lehet Én úgy szoktam, hogy a tartalék az új. Ha menet közben defekt van akkor otthon foltozás után visszacserélem.
Jester
-
ZolkoW
őstag
válasz Tomi_Sci #157435 üzenetére
Ez is párezerre felhízik, mire összerakod belőle a szükséges mennyiséget, de ha előbb észreveszem, hogy van ilyen, a mostani zöld hétfőn csak rendelek belőle... [link]
Ja, vége a nyűglődésnek, a 30-as belső szélességű szett mellett döntöttem
És a 10-es kislánckerék nekem nem hogy nem baj, de egyenesen game changer! Úgysem az fog először elkopni, de kisebb tányért használhatok elöl, akárhogyis, +9% azért bőven érezhető. 420% százalékkal már elég jól elvagyok, ritkán érzem kompromisszumosnak, bár az ideálisnak olyan 450-460-at tartanék. Csak 12 sebességeshez jelentősen drágább a sor, és/vagy jelentősen nehezebb. Tudom, sokszor matekoztuk már a tartományokat, de egy 11-50 pont annyival ad többet tartományban, mint amennyivel a 10-42 több a 11-42-nél[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
atti29
tag
válasz jjeahh #157430 üzenetére
Végül kicseréltem mindkettőt,az elsőt ami engedett az kuka,a hátsó vésztartalék itthon,a harmadikat meg viszem magammal a dobozában hagyva.
A fék olaj cseréjét és légtelenítését gondolom otthon csináljátok?!
A teleszkóp karbantartását is lehet megcsinálom.
Van valami kirívó dolog amire oda kell figyeljek?! -
jjeahh
nagyúr
válasz atti29 #157438 üzenetére
Én az egész bringát átépítettem már, de a teleszkóphoz még mindíg nem merek nyúlni . Főleg, hogy nálunk kb. 5000ft-ba kerül félévente szervizelni... ennyin ne múljon. Lehet felétek még olcsóbb, nem tom.
A féket én itthon légtelenítem kínából rendelt légtelenítő szettel és eredeti shimano olajjal, az elején ahhoz is kell egy kis türelem és tanulási görbe, de nem nehéz megcsinálni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
atti29
tag
válasz Hasaggymeg #157442 üzenetére
Igen,meg.
De vicc már amit művelnek ezzel a sz@ros influenzával.
Fertőtlenítsék le,aztán adják útjára!
Ideiglenesen rendeltem és megjött ma kis villogós,ennek is emberes fénye van de mégsem ugyanaz,mint a rockbros. -
jjeahh
nagyúr
válasz atti29 #157443 üzenetére
Nekem a kínai csomagjaim újabban nagyon gyorsan megérkeznek .
A telóval az a bajom, hogy annyi apró bizbasz van benne és fogalmam sincs minek mi a szerepe, egyszerűen még nem fogtam fel. A kerékfűzéstől félek még, számomra az is vuduFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
atti29
tag
-
-
jjeahh
nagyúr
Így kell zsír új Fox Factory-t felrakni a bringára
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Reggelente a Hungária körút mellett tekerek és érzem, hogy eléggé szmogos a levegő.
Ki milyen maszkot használ, illetve ajánl bicajozásra ami (tényleg) kitudja szűrni ezeket a gázokat?Köszi a választ.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.