- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #126596 üzenetére
Ha az országúti az egyik véglet, a merevfarú MTB a másik (most ez egy ilyen tengely, jó?) , akkor logikus, hogy közte is van pár lépcső, és az egyik pont a trekking/cross. (Az én értelmezésemben a cross az a trekking, amire nem szereltek gyárilag sárhányót, de vagányabb a festése.) Ahhoz, hogy elférjen egy 29x 2,3-as gumi, ahhoz a vázban is több anyag kell, ami nehezebb, lehet hogy speckóbb formájú csövek kellenek több munkafolyamattal.. meg ha úgyis csak 37-es köpennyel távozik a gyárból, és soha senki nem fog ennél szélesebbet rápakolni, akkor talán felesleges is a sok küzdelem. Szóval megvan a helye, ha úgy nézzük. Végülis van egyenes kormányos országúti is, meg fatbike-ba való "no-fat" kerék (az On-one úgy emlékszem, így árulta) is, amire sima 29-es gumi megy, de mégse vesz mindenki fatbike-ot, hogy aztán sima 29-esként használja.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz kacsyx #126600 üzenetére
függetlenül attól, hogy nem tudom, miről van szó, nálam elég gyenge érv, hogy X gyártó ezrével épít be valamit nyilván számít, hogy melyik kategóriájában használja, de tömegtermelésnél az első az ár...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz kacsyx #126597 üzenetére
Csomagtartó meg sárvédőszem elég sok régebbi montin is van.
A nagyobb áttét nem számít, mert úgyse lehet kitekerni. Még az outimon is 48/36 van mert 48/11 gyakorlatilag mindenre elég, 70 felett beletekerni meg nem annyira szoktam.
A más tartás igaz, de pl. szerintem ez hátrány és hosszú távon nem jó.
A suntour rugós telókról annyit, hogy mentem már vadonat új XCR-el szerelt géppel (ami legdrágább rugós suntour) és földúton annyira kotyogott, hogy érezhetően rángatta a kormányt.
Más: kezd szétesni a lidl spd cipőm (amúgy egész sokáig bírta), mit érdemes venni szerintetek 15 körül?
-
HollyBoni
veterán
válasz kacsyx #126600 üzenetére
No offense, tényleg nem kötekedni akarok, de én sosem értettem ezek a ~60mm-es telók mire jók. Puszta kíváncsiságból, te mit szeretsz benne, hol érzed hogy igazán segít?
Én csak az adatokat nézem, és nem tudok rájönni. 2.2 kiló, és 63mm rugóút. Én úgy képzelem el hogy ahol igazán kéne teló ott ez már rég felkoppan, az útegyenetlenségeket meg jobban felfogná egy picit nagyobb, minőségi esetleg tubeless gumi picit alacsonyabb nyomáson. Ha meg mondjuk teló helyett egy karbon mere villa lenne akkor le tudnál dobni ~másfél kilót, azaz majdnem három kulacs vizet. Nem vagyok grammániás, de azért az masszív.
[ Szerkesztve ]
-
kacsyx
aktív tag
válasz HollyBoni #126604 üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy szeretem. Korábban is írtam már itt, hogy én minden trekkingbe merev villát tennék, ahogy azt is, hogy a gravel koskormánnyal és karbon villával nagyon jól csillapít, gyakorlatilag úgy, mint egy trekking teleszkóp.
Azzal nem értek egyet, aki idejön és szarozza. Az illető esetében már csak azért sem releváns a véleménye, mert saját bevallása szerint is hullik szét alatta egy csomó alkatrész, miközben más vígan használja.
Létjogosultsága ott van, ahol egyenetlen az út. Erre tökéletesen cross-trekking felhasználáson belül. Párom pl. gerincsérves volt. Ő szereti a KTM-jén a SR telóját, mert kényelmesebb számára.
Nem 3 centit mozog ki, persze ez súlyfüggő, mint minden teleszkópnál. Nekem nem kotyog. Ez meg olyan, hogy a RS is kotyog, ha szétcsapják.Amúgy használtam már "párszor" a 48x11-et, a Mecsekben nem nehéz.
-
X2N
senior tag
válasz IMIIKE1998 #126605 üzenetére
Ha már monti, Pinkbike tesztvideó 3 "olcsó" kerékpárról: [link] Mind 29-es.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
beleriand72
tag
válasz HollyBoni #126604 üzenetére
Rugó-nem rugó fontosságában biztos igazad van, de kilózás szempontjából nincs. Kilózhat, dekázhat, grammozhat az a 65 kilós kerékpáros élsportoló, aki a soronkövetkező versenyére készül. Trekkinget, cross trekkinget nem ők vesznek, használnak. Én kondiciójavítás, friss levegő, kisnagyközepes túrázás(nem erdőmező, járhatatlan földút) akármilyen célra crosstrekkinget és nem MTB-ot akartam venni. 115kg vagyok van a biciklin másfél kilós lakat, egy halom lámpacsengőkilometeróra., zsebemben mobil, fél kilós kulccsomó, tervbe van hátizsák, benne sok fölösleges kacat. Sokan így vagyunk, nem számít 1-2-5kiló. Ha egy kicsit is kényelmesebbé teszi az utat a teló, akkor miért ne.
[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
HollyBoni
veterán
válasz kacsyx #126606 üzenetére
Akkor bocsesz, én azt hittem te szereted, csak azért kérdeztem.
Nekem is gravel bicóm van, 43 milis Panaracer GravelKing SK gumik, 2 bar. Nincs olyan aszfaltút ahol ne csillapítana eleget, de terepen ahol gumin kívül tényleg kéne extra csillapítás oda édes kevés lenne a 60mm.
Mostanában jött ki pl. a Fox is meg egy másik kisebb gyártó 40mm-es minőségi "gravel telókkal", én egyszerűen nem tudom megérteni őket hogy mire jók.
Sok trekkinget szeretnek szerelni iszonyatosan túlvastagított drótperemes hót sz*r külsőkkel (persze tudom defektvédelem, mondjuk érdekesen az én gumijaim ~4-5 hónapja vannak fent és még nem kaptam defektet jó köves terepen sem ahova igazából már monti kellett volna), oda pl. szerintem 2db minőségi külső teljesen átváltoztatná a bringát teló helyett. Kb. még annyiba is kerülne mint ez a Suntour teló.beleriand72: De pont ezt mondom, hogy egyelőre engem nem győzött meg az értelméről a trekking teló. Nem a súly a fő bajom hanem inkább az hogy lehet az az extra súly teljesen felesleges, mert még kényelmesebb IS lenne a merev villa + minőségi gumi felállás.
2.2 kilóból már bőven van 100-as teló, az persze össze sem hasonlítható egy merev villával.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #126605 üzenetére
Ott sántít az elméletem, hogy valóban, a legtöbb trekking nem annyival könnyebb, mint lehetne, mert akkor hasonlóan jó anyagokat kéne használni a vázhoz, az meg ugye drága De nem csak a súlyról van szó. a zenészek is a szemükkel hallanak, szóval ha valami azt sugallja, hogy az aszfalton mennyivel jobban megy, akkor az jobban megy Márpedig én sem vennék 29er vázat két centi sárférőhellyel, ha biztosan tudnám, hogy kizárólag aszfalton akarok csapatni. Szóval nem értem a fennakadást
Volt crossbicóm, és az egyik bajom az volt vele, hogy a 47-es gumi már nem fért el benne. A másik, hogy akkor még nem csinálták a trekkingeket is olyan hosszúra, mint az XC gépeket... most pont örülnék annak a váznak a koskormányos projekthez, de a gumi akkor is szűk keresztmetszet lenne.
De biztos qrvasokan nem akarnak 40-esnél szélesebb gumit belerakni, és hasalni sem akarnak.Állítható kormányszár, rugós nyeregcső, valszeg böszme nehéz hajtómű: mínusz fél kilót megint találtunk...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zsohi #126595 üzenetére
A Sram állítása azért nem mindig szentírás ,de az biztos, hogy a Charger 1-2 csillapítások nagyon jól működnek, szervizük sem túl bonyolult.
IMIIKE1998: Az a baj, hogy megint olyan dolgon rugózunk amit nem próbáltál. Akárcsak az ebike téma az ellentábor esetében, itt is felesleges makacsul ragaszkodni elméletekhez úgy, hogy amúgy gyakorlati tapasztalat nincs benne! Tehát az egész csak a saját privát elméleted. Ezek azért legtöbbször elég gyenge lábakon állnak.
Cross bicajban szerintem a Bergamontnak vannak nagyon jó gépei: [link]
Nekem ilyen van: [link]
Súlyban itt is kb fél kiló a különbség a hasonló felszereltségű MTB-hoz képest, de érezhetően jobban halad, mert sportosabba az üléspozíció is. Könnyedebb az egész bicaj, más az áttétel.
A terepet ne keverjük ide, mert aki terepre akar menni, az eleve MTB-ot vesz, legalább is azt kéne vennie. A Cross az alapvetően aszfalt bicaj, ebbe beletartozik a rossz minőségű aszfalt és a jó minőségű földút, de a konkrét terep már nem. Tehát erdőbe bicajozni már nem olyan jó vele, oda monti kell, egyértelmű.
Amire a Cross-t kitalálták, arra tökéletes is. Az olcsóbb rugós telók se feltétlenül használhatatlanok, nekem 2016 óta megvan a cross, azóta az alap Suntour van benne, teljesen jól működik. Nyilván aki nagyon teljesítmény orientált, az kicserélheti merev villára, de általános használatra teljesen jó, sok komfortot tud hozzáadni a bicajozáshoz. Évente legalább egyszer szét kell húzni a villát, kipucolni, újrakenni telózsírral és akkor nem fogsz úgy járni, hogy megszorul a villa, meg alig akar mozogni.
Hosszú évekig tudnak működni ezek a villák ha rendeltetés szerűen használod, nem ütöd vágod és évente karbantartod. A 63mm Suntour most is 63mm-t mozog.HollyBoni: Azért nem érted, mert más az igényed. Teljesítmény orientált vagy inkább, átlag bicajosnak, városi ingázónak jól tud jönni a rugós villa, a tubeless kerék nem fogja helyettesíteni, meg az amúgy sincs olcsó cross bicajba. Persze nyilván a Cross-t is lehet átalakítani, integrált hajtással, meg egy RS paragon-al, azért már egy elég patent gép lehet. A negatív vélemények mindig úgy születnek az olcsó telókról, hogy nem rendeltetés szerű a használat, akár monti akár Cross, ha olyan ember kezébe kerül, aki üti vágja, és még karban sem tartja, ott nyilván hamar el fog halálozni.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Runner_fxr #126612 üzenetére
Én totál nem vagyok a versenyző típus, kízárólag csak "for fun" bringázok. Semmi Strava KOM és hasonlók. De még így sem tudom megérteni ezeket a telókat.
Nekem csak az van a fejemben hogy annyira sokat tud számítani egy jó gumi mind csillapításban, tapadásban meg abban hogy érzésre "mennyire megy a bringa" hogy inkább arra költenék 20-25 ezret mint egy Suntour 63mm-es telóra.Persze ilyen trekking telós bringa csak próbakörön volt eddig nálam ahol általában kő kemény volt, és/vagy kotyogott és/vagy jött fel belőle a rozsdás trutyi... Így persze negatív az élmény, ezért próbálkoztam hátha meg tudja nekem valaki magyarázni az értelmét.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #126610 üzenetére
Nekem nem kéne trekking, de én megértem, ha valakinek ez a kategória fekszik, viszont azzal, hogy haladósabb, nem értek egyet. Mármint egyrészt ott a jóval vékonyabb gumi meg a 48T tagytányér, de egy gördülékeny gumit montiba is bele lehet rakni és kőkeményre fújni, a 48/11T-t meg nem tudom hol lehetne kihasználni... másrészt ott a magas stucni meg kormány, amik miatt nagy sebességnél olyan vagy a bringán mint egy vitorla, szal a légellenállásod a tagytatás üléspozició miatt a lehető legrosszabb. Össze is dobtam gyorsan egy gif-et, jól látszik a különbség, egy XC monti jóval hasalósabb gyárilag. Szerintem a trekkingek inkább amolyan városi cirkálók, esetleg nyugis tempóban nagyobb túrákra is jók, sokan használják erre őket a sok csomagtartó szem miatt... Anno párszor egyik trekkinges haverinámmal is tekertünk pár hosszabb túrát, soha sehol nem éreztem gyorsabbnak nálam, lejtőn sem.
Runner_fxr: Na ezek már haladósabb trekkingeknek tűnnek, ilyent még nem láttam már-már fitness-szerű.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #126612 üzenetére
"mert sportosabba az üléspozíció is"
Még a gyártók sem tudják pontosan, sportos vagy túrás legyen a cross bringa.... Elég megnézni a Trek DS vagy a Merida Crossway szériát. Ezek totál túrázósak, ellenben a Bergamont egész sportosan néz ki. Ha ekkora a szórás egy ilyen alkategóriában(trekking-fitness, city, CROSS), akkor az kiforratlanságról ad jelet szerintem.(#126614) jjeahh: +1.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #126612 üzenetére
A múltkor már amikor feljött a cross trekking téma szerintem már kitárgyaltuk, hogy a bergamont geoja tök más mint amit általában cross trekking néven kapni. A legtöbb cross trekking esetén magasabban van a kormány és laposabb a fejcsőszög.
-
woodworm
veterán
válasz HollyBoni #126613 üzenetére
Ha ragaszkodsz egy minimális szinthez a többi alkatrésznél, akkor elég nehéz találni olyan trekkinget, amin nincs teló. Tehát túl sok választásod nincs, hogy mire költöd azt a plusz összeget. A geo megváltoztatása nélkül egy ugyanakkor beépítési magasságú fix villa is hasonló árú, mint egy olcsóbb teló.
A ballonosabb gumin én is töprengek, de nem tudom elférne-e a hátsó villánál. -
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #126564 üzenetére
Téveszme, egyetértek. Bizonyos határokon belül szerintem teljesen vállalható a 29er alacsonyaknak is.
Van egy haverom, aki S-es vázzal, 29es kerekekkel nyomja. Hirtelen bringa típust nem tudok. A lényeg, hogy neki a barátnője ~156cm, a srác ~165 körül van. Mindkettejük szokta használni a bringát. Bevallom őszintén kicsit furcsán néznek ki rajta, mert nagyon kicsi a váz a böszme kerekekhez képest. -
Runner_fxr
Ármester
válasz HollyBoni #126613 üzenetére
Mivel gravel bringád van, így eleve mások az igények, a teljesítmény orientált felhasználás nem feltétlenül azt jelenti, hogy el akarsz indulni a Salzkammergut hosszú távján, vagy egy RAAM versenyen. Teljesítmény orientált az is, hogy neked a trekkingnél egy gyorsabb bringa kell a városi közlekedésre, vagy valaki XC bringát vesz Trail helyett stb.
Amire a Cross-t kitalálták arra teljesen megfelel, csak egy más kategória, csupán ennyi lenne a lényeg.IMIIKE1998: A gyártóknál azért van szórás, mert van olyan gyártó aki gyakorlatilag csak lecsupaszítja a trekkinget és az lesz a cross, mivel a trekking meg alapvetően a kényelemről szól és nem a sportosságról, így nyilván egy lecsupaszított trekking sem lehet sportos a trekking geo miatt. Ez tiszta sor.
Nem mindenki gondolkodik egyformán, ha így lenne, akkor mindenki gyárthatná ugyan azt.
Ebben vannak különbségek, hogy egyes gyártók a Cross kategóriát mennyire hangolják sportosra, de azért nem ritkaság a sportos Cross, elég megnézni pl a Cube felhozatalát, azt meg nem lehet mondani, hogy a Cube olyan ritka madár lenne.
Egyáltalán nincs szó itt kiforratlanságról, csupán nem minden gyártó gondolkodik egyformán.
Ezek azért elég korrekt gépek:
Cube Cross SL
Cube Cross EXC[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #126615 üzenetére
ne idegelj már összemostál 3-4 árnyalatot, és mert te mind trekkingnek nevezed, ami más gyártóknál mást jelent, ettől kiforratlan?
Eleve talán mindenkinél van külön trekking és cross, (vagy cross-trekking) de a fittnessbicaj lehet hogy egy harmadik kategória. biztos van, akinél nincs is. mind más megközelítés, láttam már trekkinget gyárikag országúti hajtókarral is. a nagyon felegyenesedett testhelyzet sem feltétlen jellemző, bár ahol 80at mozgó teló van, ott valószínűleg nagyon alacsony már nem lesz a kormány.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz HollyBoni #126613 üzenetére
Nézz ki egy köves utat, majd fuss rajta végig mezítláb, utána két sízokniban, majd 2 cm talpú cipőben. Érezni fogod a különbségeket. Pedig csak 2 cm... 2015-ben egy rugós XCT-vel kerültem meg a Balatont 9 óra alatt, csak bringaúton (lett volna jobb is, csak haver az első 100 km-en 3x f*s*tt...). Monti, így elvileg 80-at mozog, de szerintem nem fogunk összeveszni, hogy 63 vagy 80 mm, főleg, ha abból indulunk ki, hogy nem mozog még annyit sem. Ha ment valaki a körön az elmúlt pár évben, az tudja, hogy milyen úthibák vannak (felgyűrődés, gyökér+felette szétnyílt aszfalt, közműakna széle, fű által szétnyílt aszfalt - Badacsony előtt, macskakő - Badacsony után) Hidd el, hogy jobb, mint bármilyen sima gumi. Tudom, merevvel megyek év közben párezer km-t, mellé eddig volt alap levegős villa, most lett kicsit jobb, más világ.
De ha csak azt nézzük, hogy egy átlag user megy vele a városban, és egy olyan padkára megy fel, ami süllyesztett, de az aszfalttól van 3-4 cm-rel magasabban van, és ő nem emelgeti az elejét. Na ott is fog annyit mozogni, hogy sem felütéses defektet nem kap, sem a kormányt nem üti ki a kezéből.
A hátránya: ha kiállva megtekered emelkedőn, akkor pumpálod (ahogy a nyitott levegőst is), így elvész némi energia, plusz súlyt kell vinni, meg ha tudod mikor kell emelgetni az elejét, akkor az is plusz súly. Nnna, aki ilyet nem csinál, annak tökéletesen megfelel.
Remélem megvilágosodtál.Massmurderer: ez a mekkenzi bringád? Milyen villa van benne? Kend be olajjal a becsúszót, és izomból feküdj rá a kormányra, és ugrálj rajta. Utána nézd meg mennyi az olajgyűrű és a szimering távolsága. Nem hiszem, hogy 120 mm. De 100 se.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ákkk
addikt
válasz jjeahh #126614 üzenetére
Úton jobb földúton sokkal jobb túrázni vele csak pld. kb 1.5x akkora távot lehet vele menni mint egy mtb nekem van más amire kitalálták arra tökéletes amúgy meg az újabb aluvázas crs trekkingek semmivel nem gyengébbek egy régi acél vagy alu vagy belépő alu új montihoz képest sőt.
Azok akik itt irnak róla ilyen rossz meg olyan minegyik tagnak még mtb szinten se az van amit már tényleg annak lehetne nevezni már bocs.
Nálam a crs full xt szettel hydro aluvázzal aszfalton döngölt földúton jobb élményt nyújt mint az xc gépeim.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #126548 üzenetére
Én 174 cm magassággal nyomom a 160/155 29er fully-val, én sem érzem magam hülyén rajta. Ha már volt egy summon részedről, akkor jövök belevauzni. Aztán láttam itt olyan böszmeségeket is, hogy lomha, meg szarul fordul. Nem tudom ki milyen gépet próbált ki, de az én 14-es Specim minden, csak nem lomha. Pedig ez nem egy mai, friss geo, bár már az új vonalat képviseli, az tisztán látszik.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
-
6030D
Ármester
Ja, jöhetne kicsit tagoltabban a szöveg, mert nekem sem áll össze. De még jobb lenne pontos típus meghatározással, hogy melyik az a crs (cross?) , ami jobb, mint az XC-d (típus, szett?) ugyanazon a terepen.
Toobee: még egy fórumos talit sem sikerült összehozni, de szerintem az lenne a csúcs, ha egy összehasonlító tesztet kreálnánk a fórumtagok bringáiból, hogy akkor melyik a lomha. Egy rekesz sör a nyeremény. Runner nem játszik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #126626 üzenetére
Szombaton reggel megyünk egy kört HHH vagy ilyesmi. Aki esetleg érzi magában az erőt. Kb 8-fel9 felé tervezünk rajtolni a 11. kerületből. Mondjuk én brutál csirke lettem 2 hónap kihagyástól. Jó lenne az emonti, úgy tudom azt pont az ilyen gyenge, de villantós embereknek találtak ki a sportérték semmit se számít, csak a KOM
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #126627 üzenetére
Nekem most az ilyenek nem mennek, de szívesen várok bárkit 3-4 órás aszfaltos körökre Észak-Pest megyében, ha bírja azt a tempót, amit megyek. Értsd: alapozunk, k*rva lassú.
jjeahh: pont ma gondolkodtam rajta a kis havas futásom közben, hogy hogyan tudnánk a keleti arcokat bevonni egy tekerésbe. Na most, trialboj van pont hozzád félúton, tehát nála kell aludni.
Vagy hoztok Afinata-t az asszonynak (nekem meg egy 1175-ös XD sort ), és itt alszotok nálunk. de jobban örülnék, ha Hasaggymegnél aludnátok (1175-ös sorral nem tud mit kezdeni, nekem fogja adni. Afinata elfogy...).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Három "teszkósbringa" 3000$/db körül. Itt is látszik a korfa eltolódása,65 (!) éves fickók reklámozzák a csapatást.
(#126626) 6030D ...alám bármi kerülhetne,lomhának tűnne alattam.
(#126629) 6030D...alkoholt nem fogyasztok és egyedül szeretek aludni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #126629 üzenetére
Vicc nélkül, jó is lenne nagy csapatban csapatni egy jót, 2 embernél többel még sosem bringáztam... .
szerk: ejj, egy hete én is vettem futócipőt és a pulzusmérő is úton van, de nem tudom rávenni magam a futásra . Jó lenne, ha első pár alkalommal jönne valaki velem, mert ha egyedül indulok el végül mindíg a bringa mellett döntök... pedig jó lenne elkezdeni futni is, mert valahogy úgy érzem a bringázás nem mozgat meg minden izmot a lábamban amit meg kéne, az állandó tekerés miatt a combjaim egy része elsorvad . Az a legnagyobb gondom, hogy valszeg nagyon idétlenül futok, úgy érzem a fél város rajtam röhögne
Hasaggymeg: Pont azt néztem, hogy felénk a megfizethető inkább 3-400$-nál kezdődik
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RWD
tag
válasz Hasaggymeg #126539 üzenetére
Úgy tűnik, hogy ezzel a váltó határoló állítással csak utánamentem egy általam generált hibának. Csak nem tudom mi a hiba, amit okoztam.
Minden a helyén van, bowden is, méretek is ugyanazok. A láncom hossza nyilván változott valamelyest, nem ugyanakkora mint a régi (hiszen az megnyúlt, nem ahhoz méreteztem az újat). Ezzel együtt is normálisan tettem fel, nem feszül, nem lóg. Más változás elvileg nem kéne hogy legyen.
A racsni típusa nyilván más, MF-TZ21 vs MF-TZ 500-7, de méretben stimmelnek ezek is.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #126633 üzenetére
Csak úgy érzed,hogy mindenki téged figyel,valójában ma már mindenki kábé lesz@r...de ha úgy könnyebb,kezdd el sötétedés után.Most még hamar sötétedik,aztán tavaszra,mire fény lesz megszokod,hogy kutyát sem érdekel miben,hogyan és hova szaladsz.Egy kis,falusi közösségben,ahol csak az fut akit kergetnek,vagy aki kerget mást,ott talán fura lennél cicanadrágban szaladgálva a fő utcán fel s alá,talán még a kutyák is megkergetnének,de a városban megszokott látvány a fehérgallérosok kocogása.Itt Pesten,kis túlzással,meztelenül kocogva sem váltanál ki néhány rosszalló pillantásnál több reakciót a járókelőkből.
(#126634) RWD...lánc hossza sem igazán befolyásolja egyszerre a 2 végállásba váltást,talán extrém esetben egyik,vagy másikat,vagyis ha rövidre szabtad akkor a 2 legnagyobb tányérra nem elég a megfeszült lánc,ha meg hosszúra akkor a 2 legkisebbnél már sok,és összecsukódik a váltó,nem húz a rugója.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #126635 üzenetére
Ja, tudom, bár én szívesebben futnék terepen, max addig érezném magam furán amíg kiérek a városból. Cserébe így a sötétedés utáni futás nem igazán játszik . Meg egyelőre fejlámpám sincs...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #126636 üzenetére
Egyrészt ez csak egy bocs,másrészt a medve csak segít jó időt futni. ...amúgy a városban,vagy a város szélén gondoltam kocogni a sötétben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RWD
tag
válasz Hasaggymeg #126635 üzenetére
Magyarul passz, mert a hossz meg jó.
-
etrop01
tag
válasz Hasaggymeg #126631 üzenetére
Eddig nagyon meg vagyok elégedve vele de ugye majd tavasszal valami hosszabb túrán derül ki pontosan. Tök jó ez az 1x11 rendszer, azt hittem nem lesz elég de gyorsan meg fogom szokni.
Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
-
emiki6
veterán
válasz -=RelakS=- #126640 üzenetére
Én valahogy észre sem vettem. Elolvastam, a mondanivaló átjött és annyi. Utólag visszanézve viszont tényleg fura. Engem inkább Massmurderer helyesírása szokott zavarni, az elején azt hittem, hogy határon túli és nem részesült megfelelő oktatásban, de nem.
József Attila gondolatai jutnak eszembe:
Ne légy szeles.
Bár a munkádon más keres -
dolgozni csak pontosan, szépen,
ahogy a csillag megy az égen,
úgy érdemes.Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #126640 üzenetére
Ja, én nem vagyok nyelvtannáci, de amikor már nem értek semmit, az már zavar
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pc360
addikt
válasz kacsyx #126600 üzenetére
Igen, tényleg az van, amit írsz: a legtöbb márka nem azért választ Suntour-t, mert az olyan jó, hanem mert olyan olcsó – és itt tökre nem számít, hogy mekkora márkáról van szó. A teleszkópon spórolnak a legtöbbet, ami a negyedmilliós árhatár alatt jellemző. Ez nem FOX-os gőg, hanem egy sajnálatos tény. Ettől függetlenül nyilván javarészt a poén kedvéért írtam, amit, nem pedig azért, mert elutasítom a használatát, vagy a karbantartás fontosságát.
Mindennek megvan a helye, de ahogy egyre többet költesz a bringákra, úgy a Suntour-nak egyre kevésbé van létjogosultsága bennük. Csak ezt a határt a gyártók túlontúl kitolják, amennyire csak lehet. Pár éve még egész normális Rock Shox teleszkópokkal kaptad a középkategóriás gépeket, most meg már azokban is Suntour figyel az olcsósítás jegyében. Meg persze 3 kategóriával gyengébb minden egyéb.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #126644 üzenetére
Az nekem van
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #126644 üzenetére
Van nekem több is . De legalább értitek amit írok (remélem ).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mindegy,kijavítjuk egymást ha már eget verő a hiba,nincs harag belőle.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
e-bike-od van? Akkor a MÁV-ot felejtsd el!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #126648 üzenetére
Ezt a becsomagolva dolgot nem értem, minek becsomagolni? Ezt ki találta ki? Azt se értem teljesen, hogy a rendes ebikeal mi a baj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)