- Apple notebookok
- SSD kibeszélő
- NVIDIA® driverek topikja
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- GoPro Topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
válasz Dirtyz #23951 üzenetére
Kinek mi jön be Az NR számomra már valamiféle "végzet", addig nem nyugszom amíg nem lesz egy.
De ha már CB, akkor egy CBX-et is betolnék egy üvegkalitkába. CB 750-et tolhatod nyugodtan. Velem lehet tárgyalni látod(#23950) salieri.
meg bicajjal[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tvamos
nagyúr
válasz Cathfaern #23949 üzenetére
Elvileg a periferias latast is lehet fejleszteni... de most nincs kedvem utananezni. Valami NASA dologrol beszelt a terapeuta, amikor a gyereket elkezdtuk hozza hordani. (Tourette-es... a gyerek. Es nalam sincs rendben minden!)
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #23949 üzenetére
"Azért kocsiban sem szokásom vándoroltatni a tekintetem, biciklin is csak akkor nézek be egy kereszteződésbe mondjuk, ha jön egy."
Elég nagy hiba mind kocsiban, mind biciklin (főleg biciklin, főleg városban).Figyelek én minden várhatóra, de nem olyan robotosan szkennelek, mint a KITT érzékelője - a kocsi orrán lévő vörös futófény.
Autóvezetés elméletben is vmi 6-7 dologra kéne figyelni tekintetvándorlással, amikre már régóta nem is emlékszem. Én inkább a környezetemet figyelem, aztán néha a középső és balos tükröt, ritkán meg a műszerfalat. Kb ennyi. Minden mást csak ha szükséges - pl. jobbos tükröt szinte csak sáv- és irányváltásra, vagy parkolásra.
Szumma szummarum sehol nem találtam ezt a szemüveget, sztem nem jelent meg kereskedelmi forgalomban.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
tvamos
nagyúr
Jahh.. en is ki akartam offolni!
Latod, nem volt neki eleg a gyari menes!
Kellett a "Mc xpress 550 turbokit."
Igy lett 440 lo (1.45baron); Végsebesség: 350 + + + (GPS)
Na oda kell a tarcsa, meg a feknyereg!.."Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Lacces
őstag
Sziasztok!
Nekem kellene egy kis segítség, (nem reklámot csinálni, ezért előre is elnézést kérek, ha esetleg annak tűnik).
Én keresnék egy online kerékpárboltot. Ahol "kosárba lehet rakni" az alkatrészeket, és azt elküldik házhoz. Egerben itt sokkalom az árakat. És most is keresek Google-ban, de valahogy nem vagyok megelégedve az online áruházakkal...
Meg én egy olcsóbb városi mtb kerékpárt akarok felújítani (Kerék, abroncsok, belsőgumi, hajtómű és nyereg kell elsősorban). És nem a drága márkás alkatrészek. Mert ha lopják a bicajt akkor keveset bukjak
Vaterán és Teszveszen a kínálat is gyér, két eladó, meg valamiért nem tud válaszolni, biztos úsznak a pénzben.
Ha van valakinek valami, azt privátban elküldeni (így nem tűnik reklámnak itt a fórumon), de addig én is keresgélek, hátha találok.Másik: Ha kerékpár vázat akarok újrafesteni, akkor a festéket le kell szednem róla, gondolom.
Alapozó kell a vázra, és aztán mehet rá a rendes festék?Kromozott nyeregcsőnél a rozsdát, hogyan lehet leszedni?
-
ludsimon
veterán
undefined
-
N.GÁBOR
aktív tag
válasz Ati3120 #23909 üzenetére
Ati3120: Nem vagyok egy nagy guru és persze lehet sok pénzért bicót venni, de szerintem tökéletes az Evado 1.0.
Nekem vagy 10 évig ennél sokkal rosszabb felszereltségű bringám volt (kivéve a fékkarokat) és megkerültem vele a Balcsit, Fertő-tavat, jó volt mindenhova. Most van egy Meridám, azon is ilyesmi cuccok vannak és csináltatok egy munkára járós cross-verseny hibridet, amin sokkal rosszabb cuccok vannak mint ezen az Evadon.
Ha munkába járás és túrázgatás akkor szerintem egyértelműen cross kategória. Ennek eleget tesz a bicó.
Az alkatrészek a fenti érvelésem miatt szerintem teljesen jók, aztán majd ha megtetszik a bicózás és évente többet mész mint 10 000 km, utána vehetsz jobbat, de szerintem addig teljesen felesleges. (Persze ez csak az én véleményem)
Ez újan is jó vétel, ismerőstől, az előéletet ismerve pedig 40-50kért best buy. Szerintem nem kell tovább gondolkodnod, de ez csak az én véleményem, de nekem bőven meg is tenné ez a felszereltség.
May the force be with you!
-
SOAD19
addikt
-
Lacces
őstag
válasz N.GÁBOR #23963 üzenetére
Támogatlak, +1.
Nekem is van egy 10 éves Hauser bicajóm, igaz össztelós. El lehet képzelni, hogy kis 16 évesként nem kíméltem, csak felnőttebb koromban, most 26 évesen, és csak egy tengelytörést kapott, de már arról öcsém tehet, ő használta .
Városban, kint a földi terepen, kavicsos pálya, sokat ugrattam velen cross pályákon. Sőt katonai pályán sem kíméltem. Jól bírta. Nagyon jól.
Csak néha elég volt karbantartani. Soha semmi komoly baja, még sárban is jól bírta.
Persze nekem sosem volt márkás kerékpárom (KTM, Merida, alu váz bármi) így nincs összehasonlítási alapom. De nekem így is nagyszerű volt vele tekerni
Csak ennyit akartam üzenni Ati3120. -
SOAD19
addikt
válasz Cathfaern #23966 üzenetére
Merev vázas bicajom van, egy Gepida Sirmium személyében. Köszi, így már érthető az a elhelyezés. De láttam más merev vázasnál is, hogy teljesen messze lett elhelyezve a keréktől, gondolom, az a jó, ha minél közelebb van a kerékhez a védő, mert így nagyobb szögben tud védeni.
Amúgy, nem néz ki jobban a bicajom, ezzel a sárvédővel, de hát ez van.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Bp-re milyen maszkot ajánlotok? Bringával szeretnék bejárni naponta és nem szeretnék kormot nyelni.
Első a szűrési minőség, ugyanakkor a szűrő szálait sem szeretném letüdőzni (ilyenről is hallottam). Az ár másodlagos, de természetesen nem szeretnék fölöslegesen sokat költeni.
Ja, és az sem feltétlenül baj, ha nagy az ellenállása, hiszen napi 10-15km-nél többet nem fogok tekerni vele.Köszi!
ui.: előny, ha az ebike kínálatából tudok választani, de nem feltétel.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Sherman
tag
Maszk témában én ezt a videót láttam nemrég youtubeon, tesztel 3 maszkot is, érdemes megnézni.
-
csabi94
őstag
válasz venember83 #23934 üzenetére
-
SOAD19
addikt
válasz Doki-HUN1978 #23974 üzenetére
Persze, elég jó áron vettem szerintem (8k), főleg, hogy itt Debrecenben vettem, azt hittem, hogy drágább árat mondanak ennél.
-
SOAD19
addikt
válasz Doki-HUN1978 #23976 üzenetére
Hát, nem olcsó, de olyat akartam, ami védi is, meg ami könnyen felhelyezhető, nem utolsó sorban pofás is. Aztán ez lett belőle, remélem sokáig szolgál majd, és reménykedek, hogy nem fogja senki se lenyúlni a bicajról. Tudom, nem így kellene hozzáállni, kis optimizmus nem ártana nekem se, mint a magyarok nagy többségének is.
-
Muton
addikt
válasz ludsimon #23962 üzenetére
csak azt nem írják, hogy az első esésnél a hasába áll az egész búvárpalack
amúgy én is tanulta ma új fogalmat: traktorbicikli
SOAD19: gyanúsan felfelé áll a nyerged
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz runner 125 #23980 üzenetére
Nekem is volt csak az gokartnak hívták és nem Traktor jármű gyermek kerékpár bicikli -nek persze először minimoszkvicsot szerettem volna, de amikor rájöttem, h az olyan hülye pedálos, és nincs is rajta kézifék, akkor elkezdtem értékelni a normál pedálos gokartot is
qrva nagy feeling volt vele csapatni meg farolgatni mindenfelé
ja, meg lehetett vele tolatni isMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
runner 125
nagyúr
Részben (nagyszülők) falusi gyerekként nekem traktor jutott. De, ismerem a gokart-ot is, egyik gyerekkori barátomnak volt. Folyton lehagyott vele, trakinak más volt az áttételezése.
Doki-HUN1978
Noh igen, az az igazi feeling. Akkori időkben Mo.-n az felért egy Ferrarival.
Vaterán láttam nem is olyan régen, valami 100.000Ft-ért árulták.Genji
Bringaland-et kérdezd meg, hátha van jobb ajánlatuk rá. Egyébként én a 2012-est választanám. Jó kis fully ez, bár nem Merida.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gooool
őstag
Elnézést a hülye kérdésért, de lassan belekezdek a bringaépítésbe és minden alkatrész összerakása, beállítása tiszta számomra (sok gyakorlás ), csak egy valami nem:
E két kormány összeállítás között mi a különbség?
all in one beütés
vastagabb szerkezet, szép stucnival
Kormánycsapágy más gondolom és még mi?Köszi!
Üdv, Balázs
-
Genji
őstag
válasz runner 125 #23984 üzenetére
15%-al kapom a Kellys ára alatt, szerintem azzal nemigen tudnak versenyezni.
a splinter in your mind had called the dark wanting it all to fall apart
-
gooool
őstag
válasz venember83 #23987 üzenetére
Akkor gondolom a Hauser stílusú vázakban nem lehet megoldani ezt a fajta kialakítást?
Üdv, Balázs
-
Genji
őstag
válasz venember83 #23989 üzenetére
A színe a 2011-esnek jobban tetszik, de ne ezen múljon már
a splinter in your mind had called the dark wanting it all to fall apart
-
gooool
őstag
válasz venember83 #23989 üzenetére
Nos akkor egy újabb váz kellene a régi kukás.
Akkor hogy is nézne ki egy új alap?
1 1|8 colos első villa és hozzá 1 1|8-os AHEAD kormánycsapágy? Meg ugye stucni és kormányrúd. Jól gondolom?Üdv, Balázs
-
fungeld
aktív tag
Van valami jó módszer a bowdenházak megfelelő hosszának kiszámítására?(A fék/váltókar és a váz közötti részre gondolok) Például 180°-al el lehessen fordítani a kormányt vagy valami hasonló. A lánc hosszánál mi a helyzet? Elől hátul fel a legnagyobb lánckerékre és szedegessem ki kettesével a láncszemeket?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
dqdb
nagyúr
válasz gooool #23991 üzenetére
Jól, csak annyi bonyolítás még bejön a képbe, hogy kétféle kormányátmérő létezik: 25,4 mm és 31,8 mm (OS változat, ahol a kormányszár csatlakozásánál vastagabb a kormány). Ezért aztán megfelelő kormányszár-kormány párost kell venned.
Kormánycsapágyból is van többféle változat (hagyományos, félintegrált és integrált), a megfelelő típus a váztól függ.
Ha vázat cserélsz, akkor elképzelhető, hogy nyeregcsövet is kell, mert ebből is többféle átmérő terjedt el (27,2 mm, 30,9 mm és 31,6 mm). Az első váltóval is lehet adott esetben probléma, hogy tovább lelkesítselek
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
Én meg azt gondoltam nem lehet ilyen tartalmas, eseménydús tekerés, mint a mai.
A francokat!Kezdeném azzal, hogy Pécelnél láttam kifordul a 169E, én rátapadtam, de a sofőr azt gondolta versenypályán van, mert kb megállótól megállóig padlógázzal közlekedett én meg mögötte (!) 55-60 km/h-val sprinteltem. (Megnéztem, 6 db ilyen sprint volt.)
Meg is van az eredmény, új MAX pulzust sikerült mérnem, nem gondoltam volna, de iszonyú gyorsan fent tud lenni egy ilyen busz is 0-50-re.
Nagyon megerőltető volt, kb 6 megállón keresztül úgy sípolt, meg jelzett össze vissza a Sigma mint ha a halálomat jelezte volna.
Sikerült ájulás határáig sprintelnem, kb hajszál választott el az összeeséstől mikor leszálltam a bicikliről.
Közben azt hiszem Dirtyz kollégát láttam (Footstrong felső az biztos), de nem vagyok benne 100%-ig biztos, mert nagyon beszőkült a látóterem akkor már. Pécelről kifelé, még pesten láttam.
Aztán vasútnál megálltam, odajött hozzám egy 30-40 körüli férfi, eléggé képbe volt a biciklis témában, de én őszinte leszek, csak aha, igen, aha ennyit mondtam, mert azon morfondíroztam mikor esek össze akkora megterhelést kapott a szervezetem, volt már homályosodás, szédülés, foltok látása, úgyhogy megvolt a bajom, de kb 10 perc és utána helyre állt. Valami lámpáról, meg a fékkarról kérdezett, hogy ez az új 105-ös, de többi kiesett annyira ki voltam.
Aztán 10 perc múlva mint ha mi se történt volna, egy time trial-os beelőzött, nem voltam magamban annyira biztos jó dolog e rátapadni, mert még itt is 135-145 körül kalimpált a szívem, de végül nem bírtam ellenállni.
Beálltam szélárnyékba 36-38 km/h közöttit mentünk, pulzus a plafonon, de bírtam.Azért kell a szervezetet szoktatni az ekkora megterhelésekhez is, úgyhogy elkezdtem GA1 mellett a versenytempó szoktatása a szervezethez meg a sprinteket.
Elvégre szombat verseny lesz.Sigma adatok:
96,94 km
03:47:17h
591 m uphill
Heart rate max.: 203 bpm (Lehet módosítanom a Sigmát az új adathoz. )
TRACKundefined
-
ludsimon
veterán
-
gooool
őstag
Még abszolút nullán van a projekt, csak a nézelődés szintjén tartok, de az biztos, hogy MTB alapon lesz a gép és Shimano szettes lesz (váltók, fékek).
Minél takarékosabban akarok egy minőségibb bringát összehozni, mert a 100K körüli ársávban nem találtam olyat, ami mindenben megfelelt volna.Üdv, Balázs
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen