- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
tzimash
őstag
válasz GeneraL_XTX #24450 üzenetére
Két különbőző méretű váznál nem csak a nyeregvázcső mérete különbözik, hanem kb mindené, felsőcső, tengelytáv stb.
-
rétisün
veterán
válasz GeneraL_XTX #24450 üzenetére
igen. gondolj bele, egy, a szükségesnél jóval kisebb váz esetén esetleg ki tudod húzni eléggé a nyerget, de pl. lehet, hogy minden kanyarodásnál belevered a térded a kormányba....
vagy még szélsőségesebb példával, elindulnál a ~190 centiddel bicajozni egy gyerekbringával?war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gaborbol
őstag
Tegnap voltam kicsit tekereni es hazafele beugrott egy hatso defekt
Persze eletemben nem csereltem meg orszagutin belsot, de 1 perc alatt mindjart oda is jott egy par,hogy segithetnek-e es megmutattak mit hogyan kell.
Szoval sikerult is, viszont azota a hatso valto ossze-vissza valt. Van hogy tok magatol ugral fel le, nem tudom, hogy lehet ez.
Evek ota nem szereltem bringat, erdemes vele foglalkoznom? Gondolom erdemes lenne, mert elobb utott bele kene jonnem, vagy vigyem vissza oda ahol vettem? (ingyen csinaljak a bealitast a boltban amig meglesz a bringa)
Egyszeruen nem ertem mit szurtam el.[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
Végülis hosszabb agyalás után ezt rendeltem meg. 22-es és tárcsafékes. Remélem nem nyúlok mellé. Ezt a boltot egyébként ismeri valaki?
-
JHONNY 79
aktív tag
Tegnap én is érdeklődtem új mtb vásárlásával kapcsolatban. Olyan 120 E Ft árkategóriában mire érdemes odafigyelni? Melyik gyártó jó,illetve milyen teló ,váltó,hajtás elfogadható ebben az árkategóriában? Azt a Kellys Oxigen-t én is néztem újonnan ,de nem ajánlották.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Nah elmentem ma kicsit szintet gyűjteni a kőszegi hegyekbe (Szabóhegy), 540m 50km alatt. Átlag nem lett valami szép, de először toltam ezt a kört, szóval inkább biztosra mentem, mint hogy behaljak a végén. Szelet indulás előtt nem néztem meg, így kicsit meglepetésként ért ahogy kiértem a falvak közül, és szembekaptam a 30km/h-s szelet Szerencsére a hegyen semmit nem lehetett érezni belőle, a fák lefogták. Visszafele hátszélnek köszönhetően mondjuk meg tudtam tolni kicsit (el is fogyott az áttételem, 42km/h fölött sajna már 95-ös pedálfordulatt felett kéne tekernem, az meg spd nélkül nem poénos. Pedig amúgy a bozsok-bucsu szakasz meglett volna nagyobb átlaggal is).
Megjegyzem az átlagot az is rontotta, hogy a Szabóhegyről levezető út borzalmas állapotban van, 30 fölé nem nagyon mertem engedni a biciklit (ugyebár hiába az első teló, azt kb. csak padkán érezni meg, hogy mozog valamit) Szóval komolyan elgondolkoztam az outi projekten, mert virsligumival itt nem mernék végigmenni. Szóval vagy valami cyclocross kerekeket kap majd, vagy kénytelen leszek ausztriába átjárni tekerni (mondjuk ez a jövő zenéje, szó szerint, mert akkorra tervezem majd az outit, remélhetőleg addigra már legalább 10 kilóval könnyebb leszek).De jó volt, igaz volt 32 fok, de a szélnek köszönhetően nem volt vészes, és úgyfest le se égtem. Amúgy meglepően könnyen meglett a szint, elég sokat fejlődtem tavaly óta (persze így is erősen le vagyok a maradva a topic országúton tekerő szekciójától ). Szóval ideje rágyúrni a távolságra is (csak ahhoz jó lenne olyan meló, ahonnan nem este 6-ra érek haza... )
Szerk: a link meg lemaradt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
fpeter07
veterán
válasz Cathfaern #24456 üzenetére
Én elmentem montizni még délelőtt a vihar miatt. Meg akartam pár utat nézni: többet arra sem megyek. Ebben a melegben én képtelen vagyok terepen mászni. Mire felértem szabályos folyt rólam a víz. Lefelé meg nem tudtam felváltani, mert lecsúszott a kezem a váltóról.
Hazafelé előttem ment el egy outis, megpróbáltam rá felérni, de csak 25-el tudtam menni, ő meg 30 körüli átlaggal tekerhetett.Ja és lejjebb kell vennem a guminyomást, mert nagyon kényelmetlen és pattogós a kerék.
Tegnaphoz képest nem fáradtam el annyira. Nem is tudom milyen ruhában kellene nekem 30 fok felett menni.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz fpeter07 #24458 üzenetére
Nincs jó öltözék. Az egyetlen megoldás, ha az ember viszonylag korán vagy későn megy bringázni. Én most nappal inkább tanulok a hűvös házban, aztán este 8 fele elmegyek tekerni, úgy is régen tekertem sötétben és legalább nem fog folyni rólam a víz. (annyira) Arról nem is beszélve, hogy nem kell félni a nap ezen szakában, hogy leégjen az ember és hasonlók.
-
Cathfaern
nagyúr
Köszi, ment is a visszajelölés
Endomondo rám is rámhozta a szívinfarktust ma, mert netet kikapcsoltam mikor indultam, hogy biztos bírja az akku (70%-on volt, 10% maradt belőle így), és miután itthon visszakapcsoltam, vagy 1 órába telt neki, mire felfrissítette a tracket az oldalra.
Megjegyzem komolyan elgondolkoztam, hogy össze fogok dobni ha nem is egy teljes trackelő, de elemző / statisztika készítő oldalt (ami import fájlokból dolgozok). Meg akartam nézni a mai körnél, hogy a hegymenet kb. hány km volt. de a távot csak a térképen mutatja, ott meg nem látni pontosan, hogy mikor megy le és mikor fel az ember Pedig csak annyi lenne, hogy alul lehessen állítani, hogy nem időt, hanem km-t mutasson... meg 1000+1 ilyen funkciót bele lehetne rakni (pl. emelkedő % számítás... ), de egyikben sincs bent Meg eddzéshez egy normális összehasonlító se lenne rossz (sportypalnak van egyedül, de az is csak akkor hajlandó megcsinálni, ha úgy gondolja hogy a két track megegyezik. Pedig van amikor apróbb gps tévedések miatt kicsit más jön ki, vagy a különböző utak közös részét szeretné látni az ember).
Mondjuk épp a héten néztük melóban, hogy a trackelős részt se egy nagy ördöngősség összerakni manapság már.fpeter07:
Ha esetleg nem biciklis ruhában tekersz, akkor mindenképp szerezz be egyet. Én elég izzadós típus vagyok, és nagyon nem bírom, ha a ruhám vizes lesz. Viszont biciklis cuccban észre sem veszem, hogy csurom víz vagyok (vagy max akkor, ha valamiért hozzáérek a bőrömhöz).
Lehet hülyén néz ki benne az ember, de én már semmilyen körülmény között nem indulnék el rendes ruhában hosszabb távra tekerni. Max. úgy hogy alatta van a biciklis ruha, mert akkor se érezni a vizet... (csak azért ilyenkor nyáron a két réteg ruha elég sok) Megjegyzem ez esőre is igaz, tavaly a balatoni menetnél hiába áztunk vagy 3 órát, csak ott éreztem, hogy ázok, ahol nem volt biciklis ruha (rövidnadrág+rövidujjú felső biciklis cucc, felette meg kb. bokáig érő nadrág+hosszú ujjú felső) -
tvamos
nagyúr
Ma delelott kimentem tekerni egyet, de "ramesett az eso".
Ezzel meg nem lett volna baj, de hazafele kicsit figyelmetlen volta, siettem az eso miatt, es ugrattam egy nagyot. Ez meg nem lett volna baj, mert el nem estem, de sajnos az 40 centi koruli szintkulonbseg (lefele) + a 100kg koruli testsulyom nem nagyon szerette a bringa. Most zorog benne valami, fullel hallgatva elol. Nezegettem, nyomkodtam (allo helyzetben) a telot, de az nem csinal semmit. Nezegettem a feket, de azon sem latok semmit. A felnin sincs nyom. Megis, a legkisebb katyunal is, valami tompa zorges jon a bicajbol. Az elso kerek felol... Szerintetek mi lehet? Nincs otletetek? (Merida Matts Striker) /Van benne mar vagy 10 km.../ Es holnap meg mennek turazni megint, MTB track-re."Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #24458 üzenetére
Nem is tudom milyen ruhában kellene nekem 30 fok felett menni.
Ahogyan Cathfaern is írta: bringás ruha. Ha utálod a tapadós cuccokat (én igen), akkor felülre megfelelő* focimez vagy túrázó póló, hasonló anyagból készülnek, és olcsóbbak is a bringás meznél. Alulra csak drága megoldás van, vagy egy jobb minőségű térdnadrág vagy kimondottan freeride nadrág kell.Lefelé meg nem tudtam felváltani, mert lecsúszott a kezem a váltóról.
Kesztyű a lesz a megoldás (vagy a markolatváltó cseréje). Nekem megéri a csuklónál húzódó "szép" csík azt, hogy a kezem szinte hozzáragad a kormányhoz.* Alapvetően kétféle meztípussal találkoztam: fényes-sima-csúszós vékony és matt-textúrázott-vastagabb (vagy enyhén fényes, de akkor sem csúszós). Textúrázott alatt azt értem, ahol az anyag felülete nem teljesen sima, hanem enyhén 3D-s, tipikusan csíkozott (egy vastagabb és egy vékonyabb réteg váltogatja egymást) vagy lyuggatott (kör alakú bemélyedések vannak, ott vékonyabb az anyag). Az utóbbi tökéletes középső-alsó rétegnek, az előző kerülendő. Javasolt beszerzési forrás a Háda Kft. angol használtruha-turkálója, 7-800 forintért lehet tényleg jó anyagminőségű mezeket venni, nekem így vásárolva annyiféle bringázáshoz használt mezem van (bármikor elő tudok kapni komplett garnitúrát), amit ha újonnan és kimondottan bringás változatban vettem volna meg, akkor a nyilvánvaló anyagi csőd mellett egy komplett középkategóriás bringa kijött volna az árából.
GeneraL_XTX: Ha jól értem ezt a váz aljától(ahol a monoblokk van) a nyeregcsőtartóig mérik, de a nyeregcsővel ezt végül is bármeddig ki lehet tolni nem?
Nem lehet. Minden nyeregcsőnél megadják, hogy mennyinek kell belőle a vázban lennie, különben eltörhet/elrepesztheti a nyeregvázcsövet. Másik probléma, hogy nem túl egészséges a hátsó tengely mögött ülni, ahová egy extrém hosszú 40 cm feletti nyeregcsővel kerülnél.Ezt a webshopot szerintem még senki sem linkelte be a topikban, de a bringaválasztásod határozottan jó, ennyiért csak rosszabbat tudnál venni. Arra készül fel, hogy a teleszkóp hidegben be fog állni. Azt sem árt tudni, hogy a hidraulikus tárcsafékben évente olajat kell cserélni, és a betétet is jóval drágábban mérik hozzá, mint V-fékhez.
JHONNY 79: ma délelőtt több Magellan Polaris összeállítás lett linkelve, ezeket árban-felszereltségben valószínűleg egyetlen bringa sem fogja megverni 160-180e forint alatt (elvileg beragadt készletekről van szó). Ha van a méretedben, én ezek között nézelődnék a helyedben.
Cathfaern: egyetlen helyen sajnos nem elérhető az óhajod, pedig igencsak lenne értelme. A grafikonos megjelenítést a Garmin Connect webes felülete tudja lejátszás üzemmódban. Meredekséget a Garmin BaseCamp program tud megjeleníteni (ingyenes + hozzá az ugyancsak ingyenes turistautak.hu térkép). Alapszintű trackinget tényleg nem nehéz írni, de a legjobban akkor jársz szerintem, ha egy jól bevált alkalmazással rögzítesz, és a saját felületedbe GPX fájlt importálsz. Szint- és meredekségszámításhoz ajánlanám valamilyen magasságtérkép használatát (és interpolálást a rács alapján) a GPS által rögzített koordináták helyett. Ha rákeresel a topikban a NASA szóra, akkor írtam ilyen megoldásról korábban.
Ma Budapest-Vác-Budapest 68 km ajtótól ajtóig 2:42 alatt, 25,2 km/h-s átlaggal 2,25"-ös Nobby Nic-eken, U lakattal és szokás szerint telepakolt hátizsákkal Odafelé igyekeztem 145-160 között tartani a pulzusomat, visszafelé megkaptam én is a szelet és haza akartam érni gyorsan, így csak arra törekedtem, hogy 175 alatt maradjon.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz Cathfaern #24456 üzenetére
Most egy kicsit irigykedek! Ott van Neked az Írottkő közel, amire feltekerhetsz, és nem is olyan meredek az a szerpentin! Bár látom nem azon az útvonalon mentél!
Amúgy szép volt, és csak így tovább! Kell az izomerőt fejleszteni! Hetente 1x feltekerhetnél az ÍrottkőreÉn meg egy gyomorrontásos, kiszáradós nap után nem erőltettem ma a hosszú távot. Inkább intenzív rövidtávos futást eszközöltem. Jövő héten úgyis bicajozok egy 800-ast legalább
-
GeneraL_XTX
veterán
Azt sem árt tudni, hogy a hidraulikus tárcsafékben évente olajat kell cserélni, és a betétet is jóval drágábban mérik hozzá, mint V-fékhez.
Na ezt nem tudtam, így viszont elgondolkodtató hogy kell-e nekem tárcsafék....Ugyanez a bringa jobbféle v-fékkel ugyanannál a webshopnál csak 95k
-
tvamos
nagyúr
válasz Bandi18 #24463 üzenetére
Es... meg kell ilyedni? Marmint beszorul es meghalok? Vagy ennyire azert nem gaz? Olyan a olya, ha elesek, 10m, sziklak, utana meg to... nehol...
Rudan
Csak nagyot esni nem akarok! A bicajt majd visszaviszem, es nezek artatlan szemekkel. Meg garis. 40 vagyok, az en koromban mar nem nezik ki az emberbol, hogy "hulye" legyen![ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24466 üzenetére
Az éves teleszkópszervizt nem említettem meg az előbb, mert eddig is volt teleszkópod A tárcsafék jó dolog, bitang jól fog bármilyen időben és nagyon jól adagolható (egy jó V-fék is hozza közel ugyanazt a fékhatást, de annál esőben a fékerő nagyon leesik, és az adagolhatósága közel sem olyan jó), de egyáltalán nem olcsó mulatság fenntartani egy jó teleszkóphoz hasonlóan.
szki: Én meg egy gyomorrontásos, kiszáradós nap után nem erőltettem ma a hosszú távot.
Ez akár a másnap eufemisztikus megfogalmazása is lehettAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
GeneraL_XTX
veterán
-
szki
őstag
Lesz egy soproni túra (2x150). Onnan megkerüljük a Fertő tavat haverral (155), amit már régóta terveztünk. Meg beugrott egy Pécs oda-vissza is (2x190). Csak a szél lehet ellenfél. Bár már az se, mert van pulzusmérőm, és nem fárasztom ki magam
(#24469) dqdb:
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #24470 üzenetére
Gondolom a magasabb súlyom miatt (120kg) érdemesebb lenne a duplafalút választanom, az erősebb. Nem?
De. 60 kg esetén is azt mondanám, hogy dupla falú. Kis túlzással egy szimpla falú felniben már attól nyolcas keletkezik, ha csúnyán nézel rá. Bár ha profi centrírozó szeretnél lenni, akkor itt az alkalom élesben megtanulni a szakma fortélyait[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
belaazallat
addikt
Ha mindenki megfogadja a tanácsodat és edzési javaslatodat, előfordulhat az a helyzet, hogy Zánkára menet a trekkingesek fognak az outisra várni.
Kezed rászokni a pörgetve tekerésre, a Balaton körön főleg 36/13 fokozatot használva mentem kényelmesen 30-32km/órával(síkon). Ebben a fokozatban még 35km/órát ki tudok tartósan tekerni, de az már nem kényelmes kategória. 5km-en keresztül kergettem az egyik outist, de aztán úgy gondoltam a hátralévő 20km-t inkább kényelmesebb tempóban tenném meg.
Remélem idén eljutok oda, hogy a 48-as tárcsát is így tudom majd használni.(#24470) GeneraL_XTX
Szia!
Én is 120kg vagyok, ráadásul állat módjára közlekedem. Ehhez a súlyhoz egy jó minőségű agy, baromi erős küllők kellenek elsősorban.
Nekem pl 28 küllős trekking kerekembe volt, hogy hetente kellett pótolni a küllőt, most átfűzetettem 2mm-es DT acél küllőkre, ezek remélem bírják a strapát.[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Toomy
senior tag
válasz belaazallat #24473 üzenetére
120 kilót mozgattok Le a kalappal előttetek Én még tavaly a 85-87 kilómmal vért izzadtam tekerés közben az outi bringámmal. Azért ha azt nem is, de jó ha olyan 24-es átlagot tudtam produkálni 100Km-es kört havi 1x vállaltam be, mert az élettől is elment utána mindig a kedvem
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Hát igen, ráadásul annak a súlynak jelentősebb része most már izom. Nekem a távolsággal nem voltak problémáim soha. Nekem mindig is az emelkedők jelentettek/jelentenek kihívást, de amit vesztek felfele, azt lefele nyerem vissza. Lefele mindig pihenek.
Csak az a baj, hogy egyedül nem szeretek tekerni és így mind fizikailag mind szellemileg megerőltetőbb.Más: Kaposvár, felhős, egyre erősödő széllökések, jön a vihar.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Toomy
senior tag
Igen-igen olvastam, csak elfelejtettem gratulálni.
Amit most szeretnék pótolni!!! Szóval gratula ehhez a nem mindennapi teljesítményhez! Főleg ilyen súlycsoportban(#24478) belaazallat - Én meg pont hogy egyedül szeretek a legjobban tekerni ( olyan jól elvagyok a gondolataimmal ), de ez most rövidesen változni fog. Kell néha társ/társak is akik ösztönzik és segítik egymást
szki - azt hiszem idén bevállalom a régi nagy álmomat, azért is strapálom magam a tűző napon
[ Szerkesztve ]
-
sghc_toma
senior tag
ma en is elindultam egyet bringazni, de sajnos Solymarnal vissza kellet fordulnom, mert mikozben keresgeltem, hogy merre tudnek tovabbmenni, nagyon durvan elojott az allergiam (pollen).. mar tobb eve nem volt ilyen
in asm we trust
-
SOAD19
addikt
válasz sghc_toma #24480 üzenetére
Na, ma én is, valahogy úgy jártam, mint Rétisün fórumtárs, viszont én megúsztam egy kis térdi ill. egy minimális válli bőrkeményedés leradírozásával. Zebrán áthaladva, padkára akartam felmenni (ami ártatlannak tűnt, mivel alacsony volt ill. felém lejtett), csak utamban állt egy emberke, és emiatt nem merőlegesen hajtottam rá a padkára, hanem rézsútosan, vagy nem is tudom mi a megfelelő szó rá. Aminek köszönhetően az első kerék nem kaptatott fel a padkára, hanem meg/lecsúszott a kerék róla, minek következtében közelebbi kapcsolatba kerültem az "anyafölddel". Tessenek odafigyelni a padkákra!
[ Szerkesztve ]
-
Peet210
őstag
Tavaly még én is elég sok plusz kilót cipeltem magammal. 2011 év vége fele kezdem el biciklizni és decembertől kezdve minden héten megyek tekerni (kivétel február akkor nem engedte az idő). Azóta 17 kilót hagytam el és állóképességem is fejlődött. Jó lenne még ennél is többet menni de munka miatt nem mindig van rá idő. A kilók elvesztése mellett a pénztárcám is soványabb lett . Legutóbb egy VDO X3DW órába ruháztam be amihez majd később csatlakozik egy pedálfordulatszám mérő és egy pulzus mérő óra is. Az óra egyébként nagy jó (sajnos a régit nem tudtam felrakni az új bringára). Ruházatból már csak egy cipő hiányzik, de az nagyon. Ha csak ezeket összeadogatjuk egy kisebb vagyon jön össze (km óra pedálfordulat mérővel, egy jobb polar óra plusz a cipő) .
Ma is elmentem egy körre, holnap már nem hiszem, hogy el tudok menni. A Sport Tracker a Nokia E90 elég pontosan mér, már nincsenek nagy eltérések. Ezen az úton is mindössze 2 tizeddel mutatott többet a km óra.[ Szerkesztve ]
Today's record, is tomorrow's motivation
-
ludsimon
veterán
Csabi94-nek jár egy hatalmas dicséret, ilyet menni azzal a montival. Minden elismerésem!
Sürgősen szerezz be egy outit.
Csabának sas szeme is van. Jó a radarja.
A hatalmas tömegben kiszúrt egyből, nagyon meg is lepődtem.Én nem maradtam végig a sorsoláson. Elment volna a vonat (ami késett 20 percet ).
Nyertél valamit?Én ismeretségre tettem szert, olyan illetővel utaztam és beszélgettem aki 10 alatt végzett, 34km/h-s átlaggal, 132bpm átlagpulzussal (OMG! ).
Remélem megtalálom facebookon. Nem kérdeztem meg a nevét.
Majd végigkeresem első 10 emberkét.Én időm se lett semmi.
Nagyon elégedett vagyok magammal.
Adatok:
119,67 km
04:22:43h nettó idő
04:32:11h bruttó idő (igen, csak 2x5 perc frissítés )
Meters uphill: 1000 m
32,3°C átlag
Min/max: -10 % / 10 %
SZINTADAT (Jövőre nekem ez meg lesz nyomtatott változatban a biciklin.)
Széladat (mint látható, körbeszembeszél volt... )
TrackMondok egy napi össz km adatot is:
160,11 kmRemélem lesznek képek.
A motoros engem lefényképezett, meg videó is lehet lesz.
Nagyon szenvedtem, úgyh érdekes fejet fogok vágni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #24485 üzenetére
Az nem kifejezés........
A vonaton az idióta sofőr azt gondolta hűtőházban vagyunk és kb 10 fok lehetett...
Én nekem ez nagyon rosszul esett, le kellett, hogy üljek.fél11-re voltam ott de minden rendben ment, nem volt semmi bankszámlakivonat buzera.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
tzimash
őstag
válasz ludsimon #24488 üzenetére
Változtattak még az útvonalon? Az megvolt, hogy a tó kerülés és Vereb kimarad, emiatt vitték Gántra a túrát, de ez a felcsúti kitérő nekem új.
"Odafelé" pedig meredekebb, bár vissza meg már 100km volt a lábadban
Akik úgy mentek, mint a gép nem az elmaradt Shimano kupáról csatlakoztak be? Közöttük profik is voltak (lehettek). -
csabi94
őstag
válasz ludsimon #24484 üzenetére
Köszi!
Rajta vagyok az ügyön, de mire nekem annyi pénzem lesz.... (2 év múlva tervezek outi vételt )
Nem nyertem semmit.
Azért az az outi jól jött volna ha megnyerem, de nem így történt.Nem baj, nagyon jól éreztem magamat, és sok mindent nyertem ma (tapasztalat, élmény stb.).
TRACK(#24491) ludsimon: igen, láttam.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Több, mint kétezren tekertek a Tour de Velencei-tó futamain: Beszámoló + eredménylista
"FOTÓGALÉRIA ÉS VIDEÓ A FUTAMOKRÓL HAMAROSAN!"
Láttad már Csabi?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz csabi94 #24490 üzenetére
35,4 km/h a legjobb átlag.
19 km/h leggyengébb átlag. Biztos futottak.Azért megnyugodtam, leszámítva azt az első 20-30. helyen végzett profit viszonylag középen sikerült végeznem, annak ellenére, hogy márciusban kezdtem csak.
Jövőre a cél, 4 óra alatt végezni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
csabi94
őstag
válasz Doki-HUN1978 #24494 üzenetére
Igen.
[link] -
csabi94
őstag
válasz Doki-HUN1978 #24499 üzenetére
Nem vagyok erős, van még bőven hova fejlődnöm....
De amúgy nem megyek holnap, Neked viszont ott a helyed! Várjuk a beszámolót, mert kíváncsi vagyok, hogy milyen a terep része. Terepen még nincs annyi tapasztalatom az a baj, a lejtőzéseknél még kicsit félős vagyok. De azért sokszor gyakorlom, és egyre jobban megy.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gumi és felni topik
- Mobil flották
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Arena Breakout: Infinite
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- 9gen PC,, i5 9600K , 1660 Ti , 16GB 3000MHz , 512GBGB m.2 , 1TB HDD
- AKCIÓS áron Asus Tuf DASH F15 /I7-11370H/16GB/512 GB SSD/RTX 3070 8GB/FHD/IPS/144Hz/Garancia/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest