Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat76

    őstag

    A síró görcs kerülget több mint három hét szerviz után..
    :W :W :W :W
    A válasz ma...
    Páran lehet emlékeztek a pixel Bright hibás Iphone 13 Pro Max kijelző probléma miatti szervizes mizériámra!
    Na itt tartunk...

    A Gyártó Európai Javítóközpontjának technikusai a készülékben szakszerűtlen beavatkozás nyomait találták, így javításra nem jogosult.

    Válaszom!
    Tisztelt IStyle!
    Nem fogadom el a válaszukat ebben a formában!Ezt a készüléket én bontottam ki, a szemem előtt került rá üvegfólia és tok! Sosem adtam ki a kezemből, nem volt szervizben, senki nem piszkálta, egyedül én töröltem le időközönként! Nem ejtettem le, nem érte fizikai behatás!Tehát ha ez a válaszuk, kérem támasszák alá, fotók, részletes leírás a szakszerűtlen beavatkozásról!Természetesen a készüléket sérülésmentes, esztétikailag makulátlan állapotban adtam le Önöknél szervizelésre!Ha nem tudunk megegyezni és nem kapok részletes választ és tájékoztatást a szakszerűtlen beavatkozás nyomairól a Fogyasztóvédelemhez fordulok!
    Köszönöm megértésüket!


    Sony OLED XR-55A83J + Xbox Series X + PS5 DiscE., Nintendo Switch & Wii U + PS3 FAT 4 db 60GB US, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!

Új hozzászólás Aktív témák