Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    (#50976) soldi3r
    Ha ilyen adódik megpróbálok fejben kódolni...talán sikerül. :U De még nem volt ilyen.
    Komolyra fordítva a szót nem mindegy miről beszélünk. Egy kopás, egy zsanér probléma nem teszi használhatatlanná a gépet. Ha ilyen esetben kell várni heteket az max kellemetlen de nem megy a munka rovására. Ilyenkor nem is szabad beadni a gépet...Tudni kell kérdezni is. Pl Meddig tart a javítás.
    Ha egy fő elem megy tönkre, az közel sem biztos, hogy lesz raktáron a szervíznek...ez benne van a pakliban. Én még egy Dell-es NBD történetet sem hallottam amikor mondjuk helyben alaplapot cseréltek..stb
    ( NEM SZERVER!)

    (#50979) brd
    Nagyon nem erre gondoltam. Én azt mondom, hogy kettőn áll a vásár...és többnyire csak arról hallunk ha a gyártó a hülye mert tönkrement, elkopott,..stb. Aztán ki tudja, hogy bántak vele. Sokszor hangzik el a "Mi történt?" kérdésre a "Semmi" válasz.

    (#50980) chab7
    Ezért is hoztam mint negatív példát.

    De szerintem itt sokan félreértenek. Nem azt mondom, hogy nem számít a garancia egy gép vásárlásánál. De kizárólag a garancia miatt venni egy márkát/típust szerintem értelmetlen.

    [ Szerkesztve ]

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák