- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- E-book olvasók
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Raspberry Pi
- Milyen széket vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
ma Az információ nem kellemes, de nem is hivatalos.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
senior tag
válasz Tsebacsi #47966 üzenetére
Köszi! Szalonban volt, ez a szerencse.
@Qru: 1.0-ás motor, Comfort felszereltség...és white orchid pearl szín. Nem tudom mi kellhet még. 2017 májusi forgalombahelyezés....de februárban gyártották.
Egy kis összefoglaló az eddigi 360 km-ről. A Jazz után kicsit morgósabb motor, de inkább csak 1 ill. 2 fokozatban. Alapjáraton is picit didergősebb...de ezt tudjuk be a három hengernek.Ha eléri az utazótempót, akár 50-60-at, 90-et vagy 130-140-et....akkor már csendes és csak siklik mint egy hajó. A 129lóerő, 200nm nyomaték bőven jól mozgatja az autót...milyen lehet az 1.5? Mivel elég új..még nem nyomtam ki a szemét, de nagyon élvezetes ahogy viszonylag alacsony fordulatról is már ugrik.
Ami elsőre kicsit fura volt, hogy a gumik/kerekek hangját eléggé hallani...főleg a régebbi, nem tudom pontosan milyen utakon...tudjátok az a zörgősebb, durvább felületűn. De ami még érdekesebb városban jobban hallani mint országúton 90-el. Most erre 1tippem van: nagyobb a motor/szélzaj picivel 90-nél és ez tompítja a gumik zaját. 90-nél hatodikban 2ezret forog a motor, 130-nál milliméterrel 3ezer alatt.
A csend áldás...és csapás egyszerre. Annyira csend van benne országúton, hogy a táskám 'mocorgását' hallottam a mellettem lévő ülésen. Ha már..ülés, a huzat tényleg kissé eltér a legtöbb autóban használtaktól, de nem vészes..szokható. Olyasmi anyaga van mint a 15-20évvel ezelőtti öltönyöknek....csak sistergősebb.
A kormányzás a Jazz-hez képest eléggé direkt. A legtöbb ember aki ült mellettem ezt a következőként érzékelte: durvábban kanyarodok. Pedig csak a kormány áttételezése teszi. 2-3nap után kezdem megszokni és óvatosabban kanyarodok.
Eddig két hátrányát tapasztaltam:
1. Nagyon sokan megnézik. Én pedig nem szeretek középpontban lenni. Azt hiszem idővel ha több ilyen autó lesz az utakon, majd megszűnik. (Szombaton megállítottak a zsaruk...de csak azért mert még nem láttak ilyet közelről....semmi papírt nem kértek.se szondázás nem volt. )
2. Az autósok egy része...márkákat és sofőrtipusokat direkt nem írok...állandóan vagy versenyezni akar...vagy le akar tolni az útról és bömbölteti a motort mögöttem.És még valami: élőben szerintem iszonyatosan szép. A netes képek, videók...nem igazán adják vissza milyen élőben. Főleg fehérben komoly.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!