Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz cocka #24379 üzenetére

    Remélem nem minden átutalásnál küldenek egy nyomtatott levelet, mert akkor megőrülök.
    Nem kell ettől félned, a kivonatok kiküldésében minden marad a régiben, semmit sem kell tenned. Ugyanis ezt az 1.6.3.2. és az 1.6.3.3. pontok rendelkezik, és azok nem változtak.
    A lényeg az 1.6.3.1. változásánál (amit idéztél) az utolsó két mondatban van.
    Eszerint megkapod a kivonatot (nem a pushra, sms-re vonatkozik a tájékoztatás), és 13 hónapod van, hogy reklamálj. Pl., hogy nem értesz egyet egy díjterheléssel, vagy pl. 1 bankkártyás vásárlást, utalást nem te végeztél.
    Ezt megerősíti az 1.3.6.4. pont.
    A tájékoztatás kézhezvételétől számítottan haladéktalanul, de legkésőbb tizenhárom hónapon belül az Üzletfél írásban köteles értesíteni a Bankot az esetleges igényéről és eltérésről. Az értesítés Üzletfél általi elmulasztását úgy kell tekinteni, hogy az Üzletfél a tájékoztatás tartalmával egyetért.
    Magyarul 13 hónap után már nem reklamálhatsz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák