Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
vacs
veterán
válasz aprokaroka87 #24049 üzenetére
Létezhet, de nekem pl K&H-nál soha nem volt ilyen problémám!
(^)(>.<)(^)
-
aprokaroka87
nagyúr
Értem, na majd hátha meg oldodik.
-
Noxy
veterán
válasz aprokaroka87 #24049 üzenetére
Már csak voltak.
NVM Next app. 3600 Ft gázszámla fizetésre átdobott a Simple-be, fizetés, majd ugrás az OTP app-ba jóváhagyás, majd vissza a NVM Next app-ba.
3 app egy fizetéshez.
Kidobtam a Simple-t a rendszerból majd beraktam a Revolut-s virtuális b.kártyát a fizetéshez. Azóta nincs ugribugri az app-k között , meg OTP sem.
A bótba meg 15 e ft-ig csak oda kell dugni a b.kártyát.[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
Ez a CIB is valami felháborító lett 1 órája, hogy nem tudom elérni telefonon őket, csak az uncsi, idióta zenéjüket hallgathatom
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
oszi666
őstag
Sziasztok,
CIB-esek, ti be tudtok lépni androidon a CIB mobilappba?
Látom tegnap egyeseknek nem működött, nekem meg most nem. Elvileg volt valami frissítés a napokban.
Hogy lehet egy nemzetközi bank ennyire hulladék?
Csak a baj van velük, a mobilappjuk nevetséges.It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
-
oszi666
őstag
-
azbest
félisten
válasz oszi666 #24057 üzenetére
belépni a frissítés után igen... átvezetést számlák közt nem. A telefonos helyett pécén kellett csinálnom. A cibes android app store értékelések végig arról szólnak hogy nem jól működik az app. De legalább a push kód megjött rá, hogy legalább máshol tudjak tranzakciót indítani.
Az külön bosszantó, hogy úgy látom a cib online vásárlásos megerősítő popupban nincs már sms opció, így mindenképp az appnak küldi, ha az teljesen lerohad, akkor nem tudok fizetni vele európában.
[ Szerkesztve ]
-
válasz azbest #24062 üzenetére
Nekem azért kellett 58 percig várnom, mert PC-n nem tudtam letiltani egy kifizetést csoportoson keresztül, mivel kivágott váratlan hibával... és mert ez kellett ahhoz, hogy a csoportos beszedési megbízást is az adott szolgáltató felé megszüntethessem. Az persze hab a tortán, hogy Androidon eleve nem lehet ilyen manővert végrehajtani, meg az is, hogy PC-n is csak JAVA-s régi verzióval, és egymás mellett fut a két Internetbankjuk mint a párhuzamos univerzumok.
A fő gond az, hogy - és ezt tapasztalom egyéb nem banki szolgáltatóknál is -érezhetően alul van tervezve a Call Centeres kapacitás az igényeknek. A végeredmény meg az, hogy lehet várakozni egy órát is akár, vagy még annál is többet.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
addikt
Sziasztok,
Androidos CIB appban ugye sok embernek nem megy az utalas hibas pin kod miatt.
A javasolt megoldas az ujra regisztralas, van itt olyan aki ezt megcsinalta?Attol tartok, hogy a csodas IT rendszeruknek koszonhetoen ujraregisztralas utan elveszik a partnerlista/sablonok/beallitasok stb.
Van esetleg ezzel tapasztalat? -
sifarr
senior tag
A javasolt megoldas az ujra regisztralas, van itt olyan aki ezt megcsinalta?
Jelen!Attol tartok, hogy a csodas IT rendszeruknek koszonhetoen ujraregisztralas utan elveszik a partnerlista/sablonok/beallitasok stb.
Én a helyreállító kóddal regisztráltam újra, mert korábban megadtam ilyet. (Így kimaradhatott a CIB24 felhívása.) A CIB24-es megoldás viszont nem különbözik ettől.
Újraregisztráció után maradt majdnem minden (partnerlista, sablonok, stb.). Viszont új PIN-t kellett beállítanom. Az régi PIN-t hiába próbáltam újra megadni, nem engedte (pedig nem az 12345 volt). Valamennyit szigorítottak a PIN megadásakor, hogy ne lehessen túl könnyen feltörhetőt megadni. -
azbest
félisten
válasz nubreed #24067 üzenetére
mondjuk nekem az app ki sem írt semmit átvezetéskor, hanem simán csak kivágott a főképernyőre
#24065GoodSpeed
iigen, valami korábban félbehagyott átállás miatt évek óta párhuzamos, részben javás részben webes részben appos felületen vannak a különböző funkciók.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #24068 üzenetére
Mikor még volt mobilappos regisztrációm, ez nem minden esetben működött. Helyreállítóval egy SMS-t küld, és az SMS-ben megadott kódot a végén már el se fogadta. A netbankból már nem engedett újraregisztrálni, úgyhogy muszáj voltam CIB24-et hívni. A CIB24-es újraregisztrációnál elölről kezdik az egészet és jön az első SMS is a 8 jegyű kóddal, amit netbankos reg esetén a netbankból olvashatsz ki.
Helyreállítónál csak az van, hogy megadod a helyreállítót, jön az SMS a 2. 8 jeggyel és kész.
Mióta hard tokenem van semmi problémám nincs a belépéssel meg az utalásokkal. Érdeklődve olvasgatom, hogy kinek milyen agyfaszt okoznak az app anomáliái.
-
SzGee
aktív tag
válasz GoodSpeed #24065 üzenetére
ha jól emlékszem este 10 órakor próbáltad őket ilyen "iszonyatosan" fontos dologgal hívni
a legtöbb bank ilyenkor csak kártyatiltással foglalkozik, minden mást intézz el emberi időben
este 10-kor szerinted hány hívásfogadó van bent szerinted? kb 1-2 lehet max
lehet más meg ezért nem tudta letiltani a kártyáját[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
SzGee
aktív tag
hajnali 3-kor sincsenek többen, mint 10-kor - csak 10-kor még több a hívás, lásd a mellékelt ábrát
ha a két emberből egy szüneten van (mert óránként 10 percet kötelező kiadni, révén monitor melletti foglalkozás), a másik pedig pont hívásban van, akkor a következő telefonáló sajnos várni fog - ilyen ez a popszakmaIf you leave me, can I come, too?
-
sifarr
senior tag
... ez nem minden esetben működött.
Nekem működött mindig, simán. Volt már párszor telefoncserém, amikor ez szükséges.Érdeklődve olvasgatom, hogy kinek milyen agyfaszt okoznak az app anomáliái.
Érzek némi maliciózus árnyalatot a szavaidban.
Én tiszteletben tartom az igényedet a hard tokenre, a régi internet bankra, hiszem kinek a pap, kinek a papné. Te is lehetné toleráns azok iránt, akik inkább az appos vonalat preferálják.Egyébként meg az történt, ami szokott, és amit megírtam előre.
A CIB hozta szokott formáját, de nem is bénázott olyan nagyot mint máskor.
Az értesítés jött előre, több csatornán, az app bejeletkező lapján is ott virított. Nem sokan olvasták. Amikor az új appal nem mentek a hitelesítések, a CIB honlapján szinte azonnal ott volt a hiba megoldása. Ezt se olvasták el, sokan máig. Lásd az Google Play mai bejegyzéseit!
A CIB24 ügyintéző nélkül, automata rendszerben is elérhetővé tette a regisztrációs kódot, de legtöbben az ügyintézőt akarták, mert nem olvasták a honlapon a megoldást. Hát persze, hogy túlterhelődött.
Szóval a banki hibát jelentősen növelték a felhasználói hibák. -
azbest
félisten
válasz sifarr #24075 üzenetére
valóban, az alkalmazás újraregisztrálása megoldotta. Csak ezt értelmesen úgy lehetett volna csinálni, hogy vagy nem kell újraregisztrálni. Vagy pedig az app jelzi azt, hogy újra kell regisztrálni, mármint ahelyett, hogy simán kilép tranzakciókor. Miközben amúgy meg sok más funkció működik.
De végül fogtam a régi telefonomat, feltettem arra az appot. A javás régi számítógépes cib programmal indítottam újraregisztrálást és átvittem arra. Majd pedig megismételtem a mostani készülékemmel, hogy visszavigyem. (Mivel kell hozzá a jóváhagyás miatt egy aktív). Vagy persze a cib24 az ott használatos kóddal is lehetne ha lereseteltem volna simán az appot.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #24075 üzenetére
Én tiszteletben tartom az igényedet a hard tokenre
Nekem jó lett volna az app is, ha működött volna rendesen, de mindig vmi hülye hibája volt. És meguntam, hogy szenvedjek vele.
a régi internet bankra
Mert ezek stabilan működnek. Nincs újraregisztrálás, nincs utaláskor kidobás, nincs frissítés, nincs hibaüzenet, nincs nem fogadja el a PIN kódot meg hasonlók.
A CIB24 ügyintéző nélkül, automata rendszerben is elérhetővé tette a regisztrációs kódot
Hát amikor én használtam, akkor ez a lehetőség még nem volt. (2019. novembertől 2020. januárig ha jól rémlik)
a banki hibát jelentősen növelték a felhasználói hibák.
Nekem inkább az a vicces, hogy van alternatíva és van megoldás, mégis egyszerűbb az app alatti véleményszekcióban hőzöngeni. Ez a tipikus már megint nem tudok utalni, ki fogja a káromat megtéríteni és hasonló baromságok. Akinek játszani van kedve, használja nyugodtan a CIB appot, a random kidobálás meg az 1001 és társai hiba nem hiszem, hogy annyira user error, mert nekem ilyen is volt csomószor. Aki pedig használni is akarja váltson hard tokenre és megszabadul az összes frissítés miatti baromságtól.
-
addikt
válasz sifarr #24075 üzenetére
Az hagy ne legyen mar felhasznaloi hiba, hogy kiadnak egy uj verziot, ami nem mukodik es erre sehol nem hivjak fel a figyelmet, eszreveheto modon.
Nem, a fokepernyon megjeleno kis info a frissitesrol, aminek a lathato szoveg resze ezt nem is tartalmazza es nincs is kiemelve sehogy sem, az nem elegendo ertesites.Miutan nem ment, persze mar elolvastam, de ezt normalis esetben valahogy kiemelve kellene jelezni, plusz azt se irjak le semelyik ertesitoben, hogy az ujraregisztralasnak mi a folyamata, egy linket nem kozolnek, keresgesse csak ki minden hulye maganak.
Aztan csodalkozas van, hogy tulterhelt a CIB24.Ilyen hozzaallas mellett mar hagy ne a felhasznalo legyen a hibas, ezt sokkal ertelmesebben is lehetne kezelni.
-
axioma
veterán
-
nagyúr
Megint frissült a CIB app, csekkoljátok.
Thanos was right.
-
sifarr
senior tag
Nekem jó lett volna az app is, ha működött volna rendesen, de mindig vmi hülye hibája volt.
Kezdetek óta használom, nekem stabilan működött. Belépés, utalások, online vásárlás jóváhagyás. Illetve olyan volt, hogy egy üzletben (Bp.) arrébb kellett mennem limitállítás miatt, mert térerő gond volt. Az is, hogy nem sikerült az online vásárlás jóváhagyása, de kiderült, az OTP Simpley leállása miatt. Szóval stabil, kivéve az évi 2-4 nagy leállás esetét.
És nekem stabilan ment a Gránit app is, meg a Mobilkincstár és a Rafi is.
De én ebben egy külön állatfajta vagyok.Nekem inkább az a vicces, hogy van alternatíva és van megoldás, (hard token, régi internetbank)
Neked megoldás, mivel neked nincs igényed pl. az ad hoc limitemelésre - nekem pedig van.
Te bizonyos szolgáltatásokat nem veszel igénybe, ez neked nem kompromisszum. És ez így jó. Én viszont igénybe veszem. Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.... mégis egyszerűbb az app alatti véleményszekcióban hőzöngeni.
(Innen birnonak is.)
Ezt tartom felhasználói hibának.
Írtam, hogy a CIB hozta szokott formáját, hibázott. De ...
A CIB mindig időben, előre jelzi a fejlesztések miatti leállásokat. A honlapon (nem olvassa senki, minek is) és a java-s internetbank felületén is. Most az appban is külön.
A leállások esetén a CIB mindig a honlapon ad tájékoztatást. Ezt a CIB-esek nem tudják? Elfelejtik?
Most is ez történt. A hiba kiderülése után szinte azonnal megjelent a megoldás leírása is.
Ennek ellenére még mai bejegyzésekben is többen panaszkodnak amire rég ott a megoldás.Az pedig az én hozzáállásomat jellemzi, hogy elfogadom, tiszteletben tartom a felhasználók maximalista igényeit a bankkal szemben. Jogos igény, fizetek érte, legyen tökéletes.
De olyan szívesen megtudnám, ki és hol dolgozik ... Hátha én is leszólhatnám őket - nem itt, hanem a Play-en - mint sokan az CIB-es informatikusokat és a bankot.
A személyválogatás nélküli maximalizmus híve vagyok. És magamból indulok ki, miszerint csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. -
azbest
félisten
válasz sifarr #24082 üzenetére
Amúgy akár push üzenetben jelezhetnék az ilyen híreket előre. Aki nem indítgatja el naponta az alkalmazást, nem nézegeti naponta a weboldat, az nem feltétlen veszi észre baj előtt. Más kapcsán jönnek értesítések, sőt a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon
Amúgy a legtöbb esetben külsős cégek fejlesztik a banki rendszereket, alkalmazásokat. Sok esetben a fejlesztők nem is használják az adott szolgáltatást. Ezért nem tűnik fel senkinek sem ha valami kényelmetlen vagy banálisan hibás.
Annyiból meg tudom ítélni, hogy régebben dolgoztam más országbeli mobilszolgáltatós appokon, amit százezres ügyfélszámmal használtak. Jelenleg pedig banki rendszerekkel dolgozom, bár nem cibesen és nem ilyen ügyfélalkalmazás jellegűeken.De mindegy, hiba előfordul, lehet a hétvége sem segített a gyors javításon. Talán ezért volt a telepítse újra a tanácsuk addig is workaroundként.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz azbest #24084 üzenetére
"sőt a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon"
Ezeket kell tudatosan elore tiltani, vagy ha nem sikerult elore, akkor az elso elofordulaskor, jellemzoen nem kell fiokig se menni vele (bar az a biztos ha papirod van rola...). Az sms, email, push offline kommunikacio, akkor foglalkozom vele es annyira amennyire en akarok, a telefont viszont vagy felveszed vagy nem, info nelkul kellene donteni. A marketinget tiltom, igy ha keresnek akkor oka van (vagy megszivja mert ugyis azzal kezdem hogy marketingtiltason vagyok, milyen alapon meri a telefonszamom hasznalni, es mi az adatkezelesi azonosito szama...). -
azbest
félisten
válasz axioma #24085 üzenetére
Ügyesek, mert személyes befektetési tanácsadó vagy milyen címszóval pár éve le is szerződtem velük erre. Csak akkor még nem sejtettem, hogy semmire sem való szolgáltatás és a korábbi "személyes" ügyintézőm konkrét kérdésekre sem tudott válaszolni. Csak az épp aktuális központilag tolt befektetés felé terelnének, ami persze főleg a banknak jó (régebben pl cib 5 elem). Gyakorlatilag nem látok náluk semmi olyat, ami akár egy államkincsátri állampapírral is versenyezhetne. Sok vizet amúgy nem zavar, majd legközelebb, ha személyesen járok ott, akkor megszűntetem vagy valami. Alapból kb félévente, ha felhívnak... vagy ha a rendszer triggereli, hogy lenne mire rábeszélni (pl lejáró befektetés vagy felgyűlt egyenleg).
Most gyakorlatilag egy mesterséges akadály köztem és a rendszer közt, az ügyintéző, mint befolyásolási pont, személyesen csinálja meg azt, amit pár kattintással gondolom online is megtehetnék, ha lenne a felületen hozzáférésem pl állampapír jegyzésre. De arra meg jobb és jutalékmentes a webkincstár.
[ Szerkesztve ]
-
Noxy
veterán
válasz azbest #24086 üzenetére
Az OTP engem évekig sapolt SMS-ben (heti 1x, + hónap végi sz.kivonat) hogy a hitelkeret emelésére lenne lehetőség.
Havonta + 1-2 száz e mindig volt, maradt a számlán. Megszabadultam tőlük. A + pénz meg megy a MÁK-ba.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
cocka
veterán
válasz sifarr #24082 üzenetére
neked nincs igényed pl. az ad hoc limitemelésre - nekem pedig van.
Mert az ember általában nem ad hoc döntések alapján költ nagyobb összegeket, hanem eltervezi. Ad hoc eszembe jutott, hogy veszek egy 400 ezres laptopot. Hááát..
Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.
Az azért mégis csak beszédes, hogy valahogy a K&H appról szóló vélemények sokkal jobbak, meg az értékelés is. Kétlem, hogy a K&H appját sok szuperintelligens ember használja, a CIB-ét meg sok ostoba.
-
cocka
veterán
válasz azbest #24084 üzenetére
a banki ügyintéző is hívogat, hogy szeretne ajánlani egy lehetőséget arra, hogy (a bank számára) kedvező befektetést ajánljon
Azt le lehet tiltani, csak kérni kell. De ha jól emlékszem csak személyesen lehet. Mindenféle tiltó nyilatkozatokat kell aláírni és akkor nem cseszegetnek baromságokkal, csak akkor hívnak, ha tényleg fontos infót akarnak közölni.
-
tahepa
senior tag
Ha valakinek nem jön be a CIB Bank és annak szolgáltatása akkor lépni kell tovább.
Annyi meg annyi más bank szolgáltat ebben az országban.
Unalmas már ez az állandó sivalkodás.
El kell tolni a biciklit és problem solved. -
Hol éri meg euró számlát nyitni?
A lényeg, hogy havonta a fizetésem egy részét arra akarom utalni, mivel a forint zuhan, mint a rossebb.Erste-nél van forintszámlám, ott nem ingyenes az euro számla vezetése, extra költségei vannak, ha forintszámláról euróra utalok (a váltás költségén kívül). Plusz 23 euró a bankkártya éves díja a számlához.
Tényleg itt tartunk még mindig Magyarországon, hogy nekem kell fizetnem azért, hogy használja a bank a pénzem?
***
-
Noxy
veterán
Revolut-ra feltöltöd a Ft, átváltod €-ra, majd innen mehet a MÁK-ba PEMÁP 2028/X_EUR állampapírba.
Kamat változó, 3.10%
Revolut-n ingyenes a b.kártya, bármilyen pénznemben.
Ja és előre átváltom a $ ,€ mielőtt fizetek az Alin, vagy más online piactéren b.kártyával.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
Noxy
veterán
Nem azt írtam, hogy ott tárold a pénzed.
Ez csak egy eszköz a pénzügyek kezeléséhez.
Nekem sincs rajt több, mint 1200 ft. Wisen meg van 0.30 €.
Délelőtt több volt, amíg a számláim kifizettem.[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
sifarr
senior tag
válasz azbest #24084 üzenetére
Amúgy akár push üzenetben jelezhetnék az ilyen híreket előre.
Igazad van, egyetértek. E-mailben talán még jobb is lenne.
De ilyen értesítésekkel én máshol sem találkoztam. Gránit, Rafi, Mobilkincstár, hogy csak az általam ismerteket említsem. Nem értem, hogy ezzel a lehetőséggel miért nem élnek a bankok. -
sifarr
senior tag
Mert az ember általában nem ad hoc döntések alapján költ nagyobb összegeket, hanem eltervezi. ... Hááát...
Már megbocsáss, de kicsit szegényes a fantáziád.
Mondok egy konkrét esetet, ami tervezett, mégis ad hoc.
Fél éve kocsicsere mellett döntöttem. Voltak kinézett márkák, típusok. Elmentem szalonba. A másodiknál megállapodtunk, megrendeltem, szerződtünk. Limit fel, az előleget helyben rendeztem, értelemszerűen milliós nagyságrendű volt az összeg. Minek és milyen összegre állítottan volna fel előre a limitet? Nem volt biztos, hogy találok megfelelő felszereltségűt elfogadható szállítási határidőre, vagy hogy utalnom kell vagy kártyával is fizethetek.
Nekem ez így volt kényelmes. És ettől még az átlagnál tudatosabbnak tartom magan pénzügyekben.Az azért mégis csak beszédes, hogy valahogy a K&H appról szóló vélemények sokkal jobbak, meg az értékelés is.
Már megbocsáss másodszor is, de ez egyáltalán nem adekvát ellenérv az állításomra.
Mit is írtam?
Az app rendelkezésre állása pedig közel sem olyan rossz, mint a visszajelzések alapján feltételezhető.
A CIB app értékelése 2,5, a K&H app 4,8. És a Rafi, MKB (BB-s), Gránit Bank, Erste appja is magasabb pontozású, mint a CIB. Valószínű, ezek tényleg jobbak, mint a CIB-é.
De én nem erről írtam! A rendelkezésre állásról (használhatóságról).
A 2,5 pont 24 ezer felhasználó értékelésének az átlaga. A CIB-nek nagyjából 350e lakossági ügyfele van, 85 %-uk használja az online csatornákat (csak kisebb részük hard tokennel ). A 85 % túlnyomó többsége számára a CIB app a mindennapokban használható. Az időnkénti problémákat (mint a mostanit) tudja kezelni. Ár-érték arányban a CIB szolgáltatásait (ennek mára fontos része az app is) a maguk szempontjai alapján elfogadhatónak tartják.
Ha nem így lenne, akkor a 300e ügyfél többsége rég otthagyta volna a bankot. Hiszen nem ostobák![ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Raiff-nal csak kartyadij van (ha kersz, de mashogy szar a vegen hozzajutni), illetve unicredit egyik nem teljesen publikus csomagjaban (munkaltato, egyesulet stb. juthat hozza) me'g jobb ha mindenkepp bankban akarnad; viszont tenyleg javasolt az allamkincstarban parkoltatni, a valtas izles szerint de revo tenyleg olcso es perceket van ott a penzed (random zarolas ellen meg kerj elore vizsgalatot magadra).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen