- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23797 üzenetére
Ma reggel próbáltam a kezdeti PIN kódot módosítani, 3x sikertelenül, majd bemondta, hogy felfüggesztették a telebank szolgáltatásomat, írjak nekik, vagy menjek be. ( )
Tehát kezdhetem elölről a pin kérést...Tegnap már nem volt erőm ezzel is foglalkozni, de a fentieken felül sincsenek jó tapasztalataim a Gránittal, továbbra sem.
Teljesíteni szerettem volna tegnap a 3db vásárlási feltételt az ajánláshoz, az appban lévő Digital kártyával, amit digitalizáltam, majd beraktam GPay alá is.Elsőnek furcsa volt, hogy amikor digitalizáltam a Digital kártyát, akkor azt írta a végén:
"Az alapértelmezett kártyája nincs digitalizálva. A Gránit Pay funkció használatához digitalizálja kártyája Pay beállítások menüpontban."Nincs is ilyen menüpont az appban, és ezt az üzenetet akkor írta ki, amikor a digitalizálást elvégeztem...
Mindenesetre, mivel digitalizálva volt elmentem vásárolni vele...3db pár száz forintos terméket vettem volna, ugyanis fizetéskor az érintésnél a terminál a Gránit Pay-be digitalizált kártyára egyből kiírta, hogy a kártyát kéri, majd átváltottam a GPay-ben digitalizált kártyára, azt beolvasta, és a végén ott is a kártyát kérte. ( )
A pénztáros mondta, hogy kellene a kártya..., mondom az nekem is ugyanis nincsen még plasztik kártyám, vagyis úton van, ráadásul ez egy teljesen digitális kártya, másik száma is van, mint majd a plasztiknak lesz, ha megjött.
Ismét próbáltuk, és harmadszorra is, de ragaszkodott a kártya bedugáshoz a terminál, amit ő, és én sem értettem, mert telefonos fizetésnél nem szokta elkérni, mivel ez teljesen logikátlan.
Kérdezte, hogy sokat használtam mostanában? Mondom ez az első fizetésem lenne...Mivel nem sikerült egyik fizetés sem, ott hagytam mindent a boltban.
Visszamentem 1 órával később, közben próbáltam a bankot elérni, de nem vették fel a kártyaletiltásnál sem.Akkor már bevásároltam rendesen, de közben a gránit automatáját hallgattam, és már kérdezték a boltban, hogy sikerült megoldani? Mondtam, hogy azóta sem veszik fel...
Mentem fizetni ekkor már 4.061 Ft-ot, és egyből a GPay fizetéssel próbálkoztam, de ismét a kártyát kérte a terminál..., ezért kifizettem mással a vásárlást.
Mutatom a 4db elutasítás képét.
Jelenleg azt tudom mondani, hogy kb. semmi nem működik jól a Gránit rendszereiben, ami engem biztosan érint, írhatom az újabb levelet nekik.., és az első 4-re sem kaptam még választ 1 hete...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kezdem azt érezni, hogy olyan a kapcsolatod ezzel a bankkal, mint nekem a májkroszofttal... minden bugot megtalálsz
Mondjunk engem sosem zavart, ha valki leírja, hogy mire mit reagált egy adott dolog, amivel foglalkozik, főleg ha a hibákat, jelenségeket összegzi, tapasztalatokat oszt meg.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
RR-13
őstag
válasz cappa72 #23802 üzenetére
Köszi a reakciót.
Nem túlzok szerintem, de én őket mától nem nevezem banknak, az egy VICC halmaz, amit ők banktevékenység alatt művelnek. Digitális Bank Ugyan már....
Pont a digitális rendszereikkel van a legtöbb probléma...Lehet, hogy, ha megjött a kártyám, addigra megtalál engem minden hiba, de kezd elfogyni a türelmem, és az erőm is... soha éltemben ennyi baj nem volt egyetlen bankkal sem, és nem szívesen írom ezt, de az OTP-vel sem.
Kiemelem, hogy egyáltalán nem ez volt a cél, és álmomban nem gondoltam, hogy ennyi probléma lesz...
Egészen elképesztően amatőr, és logikátlan a rendszereik...Kezdem sajnálni őket, vagyis az ügyintézőket, hogy ott dolgoznak..., ilyen "körülmények" között.
Annak sem látom értelmét, hogy írjak nekik, mert újra futom a köröket.
Így már kezd összeállni a kép, hogy más ügyfél számláját február óta nem szüntették meg, cserébe kitiltották a netbank felületről...Ezek után erre a társaságra, 3 napra sem bíznám a pénzemet, mert ha épp olyan kedvük van, akkor majd esetleg hozzáférhetek, vagy vásárolhatok is belőle valamit...
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23804 üzenetére
Inkább "hibataláló" vagyok, és egyébként nem szeretnék az lenni (ez az ő dolguk is lenne), mert ez esetben, ez már rendkívül fárasztó, hogy napi kb. 2 órát foglalkozom teljesen feleslegesen a Gránittal, ha akarok, ha nem, és még mindig nincs tPIN-em, és kártyám, amivel fizetni is tudnék POS terminálon.
Félve tervezem, hogy emagon veszek valamiket 3x.., mi lesz, ha ott is kéri a kártyát, hogy dugjam be
-
nagyúr
Ehhez képest hétfőn nyitottam a számlát onlány', másnap már élt minden. App, netbank.
A kártya elvileg úton van, már aktiváló kód is a zsebemben.
Ha csillagok is együtt állnak, akkor pont a Curve kártyával együtt kapom meg.
A BB-t felmondtam, fél óra papírmunkával sikerült elválni egymástól (persze a 30 nap felmondás az 30 nap felmondás, tehát még él a számla, bár terhelni már nem tudom. Netbank is működik, így minden fontos infól ki tudok exportálni)Most épp bankártyátlanul élem világomat .
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
cocka
veterán
Várjál és az okostelefon nélküli Gránit szolgáltatásoknak nem akarsz adni egy esélyt? Hátha azok működnek. Tudod.. előtúrod a bankkártyát, terminál csipog és fizettél.
Mondjuk az szívás, hogy a bankkártya cuccait nem lehet sima netbankban állítani, kizárólag ezért raktam fel az appot, de abban kezdettől fogva hazudtak, hogy kell az app. Mondjuk limitet sose módosítok, meg "fagyasztani" se szoktam a kártyát, szóval... valahogy nem hiányzik. Az mondjuk poén, hogy egy sima emulátorban fut az appjuk, androidos boxon meg óbégat a root meg a módosított fw vagy bootloader vagy a jó ég tudja mi miatt.
Ami még hót agyrém az az, amikor felhívod őket elkérik minden adatodat, majd közlik, hogy visszahívnak, hogy még egyszer elkérjék az adataidat. Röhej.
Egyébként meg mi a szarnak a telefonos PIN kód, ha ilyen gagyi módszerekhez folyamodnak, hogy duplán azonosítsd magad?
Az is felcseszett, hogy a bankkártya aktiválásához nincs egy sima menüpont se netbankban, se az appban. Telefonálgatni kell meg "szabad formátumú" üzeneteket írogatni.
-
RR-13
őstag
"Várjál és az okostelefon nélküli Gránit szolgáltatásoknak nem akarsz adni egy esélyt? "
Kénytelen leszek, ha addig nem írják jóvá a mai panaszom alapján a 8 ezreket nekünk.
Gondolom a plasztik kártyás POS fizetés működni fog..., remélem.A tPIN lényege az lenne, hogy ne kelljen 2x megadni majd az adataimat egy telefonos ügyintézéshez...
Az a gyakorlat is példátlan, hogy visszahívnak. Ez sem logikus.
Persze az újból elkért adatok így logikusak (biztonsági protokoll), de a visszahívás az nem.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
És ez szerinted mit jelenthet, digitalizálás után írta ki
"Az alapértelmezett kártyája nincs digitalizálva. A Gránit Pay funkció használatához digitalizálja kártyája Pay beállítások menüpontban."
Mert nem is lehet az alapértelmezett kártyát jelenleg módosítani a digitálisra, és szerintem az alapértelmezettnek a főkártyát veszi figyelembe, és ezért nem enged fizetni a Digital kártyával.
És persze ilyen Pay Menüpont külön nincs is, amire hivatkozik az ablak.
-
addikt
mivel nincs digitális kártyám csak tippelni tudok. ha google pay van beállítva nfc-s default fizetős alkalmazásnak azt a gránit pay észleli. mellesleg régen, ha google pay volt beállítva, akkor a kártya digitalizálása automatikusan visszaállt. (a kártya digitalizálása és a gpay-be való felvétel két külön dolog.)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz kammler #23817 üzenetére
Nem jött meg egyáltalán magától a tPIN (2022.04.14.), és nekem is csak azt a netbank jelszót küldték ki, amit neked.
A tPIN-ért levelet írtam, majd 2 nappal később felhívtam őket, és tegnap reggel kaptam meg az elsőt iSMS-ben.
A szerződés szerint a telebank azonosítót postán kapjuk meg, de az sem jött, ezért kikerestem a netbank felületén a telebank azonosítómat (ügyfélszám), ami 5db szám, és a 2db első 0 nélkül 80xxx.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Amikor digitalizálta a kártyát a Gránit app, akkor megkérdezte, hogy beállítom-e a Gránit Pay-t alapértelmezett fizetésnek, beállítottam, és eztán is a kártyát kérte a terminál a boltban.
Aztán a boltban a sikertelen próba után a GPay-re váltottam az NFC-ben, hátha az engedi, de az is kártyát kért a végén, hogy dugjam be...
Önmagában a fenti idézett ablak szövege nem értelmezhető. Nem lehet azt elvégezni, amit kért.
-
kammler
senior tag
válasz bigdady #23820 üzenetére
Marmint simán aktiváltam netbankot. Jött isms. Utaltam rá keveset hamar jelzett hogy jött lóvé. Igaz, összesített vagyonnál mobilapp 0 ír, csak a főképernyőn meg netbankba ír helyes összeget. De akkor a tpin hibázik még. Úgyhogy annyira nem flott. De a mobilappnál pl. a kilépés gomb nem csinál semmit, hanem újra beléptet....
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Másnál se megy a CIB mobilapp?
-
addikt
na, ez viszont jó nagy hülyeség a részedről. semmibe nem kerül ma már egy hivószámot spoof-olni, nagyon helyes, hogy visszahívnak.
elismerve, hogy egy rossz időszakát kaptad ki a gránitnak (de nem elfeledve, hogy közben volt egy húsvét is ) eleve rosszat várva álltál neki a számlanyitásnak és gyakorlatilag folyamatos önigazolásként panaszkodsz mindenről. és persze már most eldöntötted, hogy fel fogod mondani, tehát pont arról nem lesz tapasztalatod, hogy általában milyen a gránit. de biztos vagyok benne, hogy ez nem fog megakadályozni abban, hogy folyamatosan szidjad majd akkor is, amikor már nem fogod használni.
ah, mindegy, egyszerűen fárasztó
szerk: mellesleg ha a bank számáról hívna valaki (bármelyik bank is lenne az), abban se bízz, hívd vissza őket.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Nem az a hülyeség inkább, amiket te irkáltál most
Amennyiben önigazolás lett volna a cél, akkor nem várok ezzel 3 évet!
A hozzáállásod kicsit sem elfogult
Az akkor is 6 nap ebank hiba, és aktiválási próba volt, ha te megint az ünnepel jössz..."eleve rosszat várva álltál neki a számlanyitásnak és gyakorlatilag folyamatos önigazolásként panaszkodsz mindenről"
Ezt visszautasítom, és még a végén én vagyok a hibás, hogy a kedvenc bankod egy amatőr vállalkozás.
Adtam neki egy esélyt több év ódzkodás után.
Azt terveztem, hogy 1 évig nem szüntetem meg a számlát.Arról meg ne én tehessek már, hogy ténylegesen ennyi a probléma, és teljesen helytálló volt kb.3 éve is a véleményem róluk, hogy nem lehet megbízhatóan számítani rájuk vagy a szolgáltatásaikra.
Hány negatív vélemény kell még neked róluk, hogy ne piszkálj engem ezzel a marhasággal, amivel most isÉn nem szidom a Gránitot, legalábbis nem a szidás a lényeg, hanem leírom a tényeket!
Ráadásul az ügyintézőket már sajnálom is, amit fentebb leírtam!
Aki itt szid az te vagy..., próbálj már meg objektív lenni.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
sifarr
senior tag
válasz István89 #23834 üzenetére
Szerintem általában is ilyen a gránit.
Azért ez az általánosító értékelés enyhén szólva túlzás. A Gránit simán hozza a magyar banki átlagot, akár az appot, akár a netbankot, de akár ha az ügymeneteket is nézzük. Simán használható mindennapi bankolásra. Extra, egyedi anomáliák pedig minden banknál előfordulhatnak..tnm hszének a legfontosabb része pedig - szerintem - a telefonos ügyfélszolgálatra vonatkozott, mégpedig általánosan minden bankra. Arra - amire kevesen gondolnak -, hogy a bank azért hív vissza, mert a hívó küldött telefonszáma könnyedén hamisítható. És hogy a bank "hívása" esetében is épp ezért biztosabb, ha az ügyfél visszahívja a bankot. Ez biztonsági kérdés. Ezért jó, kell a TAK, mert akkor a bank rendszere automatikusan és megbízhatóan beazonosíthat.
-
kammler
senior tag
Nem akarom húzni az agyatokat, de tegnap raktam rá 5000-et, miután megnyílt a számla. Rögtön jött is, ment is utalas szépen. Az appjuk mondjuk ja. Jelez, mikor belépek csilingel. Ha nem lépek be is megjön az isms, csak nincs hang. Lehúzható menübe elbújik. App engedélyek ok. Most figyeljetek, ma reggel 8-kor itt volt a digitális kártya. Gránit pay-el fizettem is, rendben. Google pay-t még nem próbáltam. Minek, úgyis a végleges kártyáig van csak a digitális. Ami zavar, hogy nincs felugró ablak fizetésnél. Oké rezeg, de akkor is. Amúgy az OTP simple játsza el ezt mindig android főverzió frissítésnél. Eltűnik fizetésnél a felugró ablak a bankkártya képével, hogy ok, fizettél. Mire kijavítják, újra Android főverzió frissítés... Utalási sablonokat a telefonos app nem emeli át a böngészős felületről. Vannak hiányosságok. De fapados 0-ás számlának jó lesz.
-
kammler
senior tag
Hát. Gpay is flottul megy nekem a digit kártyával, a gránit pay is. Ma üzemeltem be. Viszont a banki appból nem lehetett hozzáadni a gpay-hez. Karikázott, semmi. Igen ám, de a kártyaadatok csak fél mp-re villannak fel ha meg akarom nézni. Így hát füstölt az ujjam, mert 50-szer böktem rá, hogy kiolvassak mindent. Aztán manuálisan gond nélkül megette a gpay. Értesítést viszont nem küldött a gránit pay fizetésnél. Csak rezgett.
-
aktív tag
válasz kammler #23838 üzenetére
jól el van dugva a beállítás, de itt lehet az értesítést kezelni: Kártyák és internetes jóváhagyások / Gránit Pay (tovább a funkcióhoz) / fent Biztonsági beállítások gomb majd Fizetési értesítések engedélyezése a Gránit Pay használatakor.
mondjuk lehet, hogy nem működik, GPay bevezetése óta nem éreztem ingert a használatára[ Szerkesztve ]
-
kammler
senior tag
válasz ratcache #23839 üzenetére
Az be van állítva, de amúgy minek nekem a gránit pay. A gpay gyorsabb bármelyik külsösnél, az meg még szépen jelez is, hogy fizetsz. Nem is értem miért foglalkoznak a gránit pay-el. A K&h-nál vagy OTP-nél más, ott vannak plusz funkciók is, jegyvásásrlás, stb.
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
Kedves RR-13,
Ahogy már jelezték Neked, amikor "mi" eleégedetlenkedünk valamely bankkal, akkor a készülék a Te olvasatod szerint mindig a mi készülékünkben volt.
Most Te kerültél hasonló helyzetbe, és a hiba nem a Te készülékedben van a saját megítélésed szerint. Ez biztos?!
Vagy az első megállapításodat szeretnéd esetleg revidiálni? Mert nagyon olyan érzése van itt (szerintem) nem kevesünknek, hogy bizony Te Szent vagy, akinek a keze mindig maga felé nyúlik...
-
RR-13
őstag
válasz István89 #23834 üzenetére
Teljesen egyetértek, aki meg mást állít, az egy elferdített pozitív képet állít.
Minimum 5 dolgot tudnék felsorolni, amiben negatívan különbözik a Gránit a többi banktól...Egyetlen bank sem hívja vissza az ügyfeleket miután beazonosította telefonon magát, meg lehet ezt magyarázni marhaságokkal, de minek...
És ez a telefonszám hamisítás ellenpélda.... ugyan már, aztán mi lesz a következő, hogy számlatulajdonost is klónozzák?
Más is felveheti a telefonját valakinek, és mire visszahívnak az a MÁS régen megtudhatja az adatokat is attól, akitől megszeretné, ha már spekulációkról van szó, mint a telefonszám hamisítás.
Olyan helyen dolgoztam, hogy ha lett volna erre egyszer is példa ilyenre, arról tudnék, de nem volt.
Persze azóta lehetett, de kétlem.A Gránit meg sem közelíti semmiben a többi bankot, sem színvonalban, sem semmiben.
Múlt kedd óta 6 sz.f. levelet írtam nekik, mert máshogy nem lehetett elintézni azokat a dolgokat, és az a máshogy a telefonos ügyfsz.
A 6 levélből 1db-ra válaszoltak 9 nappal ezelőtt, azóta egyikre sem.tPIN-em még mindig nincs, ami működne, és a telebank szolgáltatás is fel van függesztve..
A digitális kártyával továbbra sem tudok POS terminálon fizetni.De az a lényeg, hogy digitális bank.
-
addikt
válasz kammler #23840 üzenetére
granitpay szerintem azért van, mert már azelőtt volt, hogy gpay lett volna az országban. azóta pedig nem vezették ki. mondjuk aki kerüli a google szolgáltatásait az lehet külön örül is ennek.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz kammler #23838 üzenetére
Köszi, hogy leírtad a tapasztalataidat, de nem láttam, hogy azt írtad, hogy POS fizetés is működött.
Mielőtt tovább értelmezik félre, amiket írtál, rákérdeznék:
Fizetni próbáltál POS terminálon egyetlen üzletben is a Digital kártyának, akár a Gránit Pay, akár a GPay digitalizált kártyájávalMert oké, hogy megy az internetes fizetés, de én nem is állítottam, hogy az nem megy, másrészt, milyen telefonon sikerültek azok a beállítások? Nekem 9-es Android van a telefonomon, és nálam sem mutatja a kártyaszámot a 30 rányomás után sem. (ezért másik telefonnal videóztam le, hogy az 1mp-ig mutató kártyaszámot a videóból megállítva ott, kinézzem. Ilyet sem kellett még csinálnom más bank appjánál, de hasonlóra sem volt példa, hogy így szórakozni kelljen valamivel, ami alap lenne.
Hozzáadni én is tudtam a GPay-hez manuálisan, de fizetni nem tudtam azzal sem a boltban 4x, mert kérte a kártyát, hogy dugjam be a terminálban.
Ez példátlan volt egy banki rendszertől, mert ilyet még a boltban sem láttak soha, hogy a digitalizált kártyára a plasztikot kérje a terminál.
És mielőtt azzal jönne valaki, hogy rossz volt a POS terminál a boltban, teszteltem itthon, és nekem itthon is kéri a terminál, hogy "Helyezzem be a kártyát", és csak a Gránit Digital kártyára írja ezt.[ Szerkesztve ]
-
kammler
senior tag
Igen, céges büfébe, egy nem túl új terminálon fizettem gpay-el, gránit pay-el. Probléma nélkül ment. Annyi, hogy amit írtam, a gránit pay-es fizetésnél csak rezgett. Viszont az app nem jelzett, hogy fizettem. De rögtön megjelent a történetben. Hát, a telefonos app elég modern kinézetre. a webes az kb. 90-es évek. Vannak bibik, mint írtam, de mellékes számlának jó lesz próbára. Az én szemem le tudta fotózni a fél másodperces kártyaszám villanásokat
Egyébiránt a terminálok is néha meghülyülnek. Jó, ha egy másodikon is ugyanazt a hibát dobja akkor más. Az én telefonom: Oneplus 7t Android 11. Szerint próbálj meg egy gyári visszát a tieden. De minimum cache wipe boot menüből. Gondolom minden gránit app letöröl, feltelepít újra az megvolt már. Sajnos az Android is olyan, hogy ahány gyártó, annyifélét reszelnek rajt. Ami megy egyiken, másikon nyögve-nyelve.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23841 üzenetére
Most a Gránitnál leírt problémák szintje meg sem közelíti, azt a szintet, amit te felvezettél itt akkor!
Az a szolgáltatáson belüli egyedi igény "nem működése" volt.
Nem láttam egyetlen hsz-t sem arra vonatkozólag, hogy az UniCreditnél nem menne a kártyás POS fizetés, vagy nem lehetne elérni őket telefonon, vagy nem hívnak vissza, vagy nem működik a telebank azonosítás, de még azt sem, hogy nem szüntetik meg a számláját valakinek 2-3 hónap alatt sem, és nem veszik fel a hívását.Nálam az alapszolgáltatások nem működnek a Gránitnál.
Viszont a mostani hsz-ed szemben van ezzel a Hsz-eddel.
Be is fejeztem, mert úgy látom, hogy a saját tapasztalatok megosztását folyamatosan kiforgatják egyesek.
Tehát a CIB-et régen nem dicsérhettem, most az UniCreditet sem (pedig a NEGATÍVAT is leírtam, ami volt), mert az is baj, de ha a Gránitról leírom az összes negatív véleményt IS, azt sem lehet.Nem vagyok én szent, de ehhez nem is kell annak lenni, hogy a hibákat észleljük.
Az egyik banknál nincs szinte probléma a másiknál meg sok van, és ez ilyen egyszerű."Vagy az első megállapításodat szeretnéd esetleg revidiálni?"
Nem tudom mire gondoltál pontosan, de biztos, hogy ilyenről nincs szó.
Nem vártam volna erre kb.3 évet, hogy azt megtegyem, ha arról lenne szó.Nekem ez a sok tapasztalat nagyon jó mérce volt a többi bankhoz hasonlítás miatt.
A jövőben a saját tapasztalataim ellenére sem fogom a Gránitot itt szidni, de ajánlani sem. -
RR-13
őstag
válasz kammler #23846 üzenetére
Ja köszi szépen.
Lehet, hogy csak a 9-es Androidon nem megy ez a Digital kártya.
Volt rá példa a Gránitnál, hogy valami ment 11-es, 12-es Androidon de a 9-esen nem.
A boltban kettő terminálon is próbáltam fizetni a Gránit Pay-el, és a GPay-el is, és csak a Gránit digi kártyánál kérte, hogy dugjuk be.
Aztán kifizettem MKB (BB) Kártyával az összeget.Szerk.:
Mivel az összes többi bank digitalizált kártyája rendben működik a 9-es Androidos Mate 20 Pro telefonomon, ezért ez miatt nem csinálok FULL Vipe-ot, de egyébként 2x teljesen töröltem a Gránit appot (és az egyik törlés után sem tudtam fizetni a boltban), és a Digi kártya Digitalizálása végén most mindig kiírja azt az üzenetet, hogy az Alapértelmezett kártya nincs digitalizálva stb..., Neked nem írt ilyet a Digitalizálás végén igaz?
És Te nem is látod, hogy a Főkártya ott van a Digi kártya mellett ugye?
Mert szerintem az zavart be nálam, azt hiszi az app., hogy az az alapértelmezett Gránit kártya, és az mivel nem aktív, ezért nem is lehet digitalizált.[ Szerkesztve ]
-
kammler
senior tag
Nem tudom mennyire fontos ez neked. Egy biztos, ha igen, akkor teló gyári visszaállítás. Úgy tuti semmi olyan szoftveres komponens se marad, ami miatt esetleg most nem megy. Ha úgy se jó, akkor megszüntetni a számlát. Akkor kár is erőltetni. Ezt csk így lehet rendesen kiszűrni.
-
RR-13
őstag
válasz kammler #23849 üzenetére
Szerintem többen félreértették:
Nem annyira fontos sem a digitális kártya sem a másik nekem, hogy akár hosszabb távon működjön, mivel nem azzal intézném a vásárlásokat a jövőben sem.Egyszerűen szerettem volna teljesíteni az ajánlási promóciós feltételt, a 3db POS fizetési művelettel a boltban.
Mivel nem tudtam, ezért ezen a szinten bosszantó csak.Amúgy megvárom a plasztik kártyát, és azzal biztos tudok fizetni... vagy nem, mert mintha régebben azt is írta volna itt valaki (vagy többen is), hogy Gránit kártyával nem tudott fizetni a boltban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Nők, nőügyek (18+)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest