- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- Milyen processzort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz Barret001 #56020 üzenetére
Autó generátorok 70-80A-t tudnak! Mérjél már rá közvetlen indítózás után hogy mit vesz fel az akksi.
Ez nagyon jó példa, segíthet a Li-ion töltés megértésében is. Az a gond, hogy én értem, mit nézel be, de nem egyszerű elmagyarázni.
Ha már nagyon lemerült az autóakku, de azért sikerül beindítani (akárhogy), a merült akku először sok áramot vesz fel, de miért?
Mert a generátor feszültségszabályzója azonnal beáll a végfeszültségre, tehát jellemzően a 13,8-14,4 V közötti értékre (típusfüggő).
A merült akku azonnal megkapja ezt a tápot, az áramot nem korlátozza semmi, a generátor pedig jól bírja.
Nem azért vesz fel sok áramot az akku, mert túlfeszültséget kapcsolnak rá, hanem egyszerűen azért, mert le volt merülve. De ez az áram utána nyilván csökken, ahogy az akku felszívja magát.
Li-ion töltésnél annyiban más a helyzet, hogy van egy mondjuk 3 V-ra merült akku, arra toljuk rá a 4,2 V-ot, de ez a feszültség rögtön lejjebb is esik, mert az áramkorlát közbeszól és az akku lehúzza a feszültséget.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.