Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Érezhetően gyorsít az új Ryzeneken az érkező Windows frissítés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Fejlesztői videón a GreedFall 2: The Dying World
gp A PC-s korai kiadás alig egy nap múlva végre elérhető lesz.
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Akkor jól sejtettem. Köszönöm a megerősítést.
Most van az autóm a szerelőmnél aki 2013-tól ismeri és szereli az autót.
Rázott a kormány hol jobban hol kevésbé gyorsításkor és lassításkor is. Volt mikor úgy hogy nem csak én éreztem a kormányon keresztül hanem az utasok is. Ha a tempót tartottam akkor nem vagy nem mindig csinálta a jelenséget.
Emiatt voltam futómű ellenőrzésen egy erre szakosodott cégnél ahol azt adták meg, hogy a jobb, a bal, az alsó és első lengőkarszilentek cserések, plusz jobb első felni javítás és 4 kerék centír. A gumikat is ellenőrizték és jelezték, hogy nincs elfékezve és nincs eldeformálódva a gumi. Akkor azt mondták hogy nincs deformáció.
A szerelőm már ekkor mondta telefonban a jelenséget felvázolása és a fenti cég hibamegállapítása alapján, hogy az autó futóművével semmi baj nincs és nem az lesz a gond.
Mindezt megcsinálták a futóműves cégnél és érezhetően javult az autó, de még mindig rázott az említett helyzetekben.
Visszamentem, hogy nem lett jó és még mindig ráz. Fogták és lekapták a 4 kereket, leszedték a súlyokat és újra centírozták.
Egy fokkal ismét jobb lett, de nem oldódott meg és a rázás megmaradt.
Meguntam a történetet és tegnap leadtam a szerelőmnek az autót, hogy akkor most ezzel a helyzettel kapcsolatban ő is vizsgálja meg mi lehet a gond a futómű-kerék környékén.
Ma küldi a videókat, hogy mind a 4 gumi ovális formájú... az alany pedig 4db Falken ZE310 XL 235/45R17...
Első körben megfutom a gumisokat ahol vettem, hogy nem sokkal garancia lejárta után vagyok de a használaton kívül gondosan tárolt és óvott gumik alig egy évesen se így néznek ki... aztán második körben vissza megyek a nem kis nevű és elégedettségi indexszel rendelkező futóműves céghez, hogy mit néztek ők ha az autó szerelő kapásból kiszúrta a hibát...?
A gumik nevében a sima és az XL-es verziók között mi a különbség?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen