Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • simonjoe

    őstag

    válasz 2ozzmexy #47513 üzenetére

    Szia(sztok)!! :)
    Igen igazad-igazatok van, tényleg fűrészfogasodásnak nevezte a Conti mérnöke is. Öregszem, elfelejtettem. :D
    Az a helyzet, h valami köztes, számunkra elfogadható megoldás kellett, ezt a típust én kerestem, a tartóssága és az ára miatt. Sport Contact volt az előd, de a jelenség ugyan ez volt, annyi különbséggel, h Q...va drága/db (15eHUF-al), és már 40k körüli futásnál kuka. Mivel tényleg sokat megyünk (ma átugrottunk Zágrábba, de előtte még Pécsen tízóraiztunk, így lett 822km) Nagyon nem mindegy, h mennyi időnkét mekkora összeg megy a kútba. Nem száguldozunk, nem vezetünk extrém módon, szóval nem lenne rossz erre a felhasználási módra ez a guma. Ne is érts félre, szívesen adnék többet érte, ha valóban megérné. A bringámon is Continental van, 47eHUF egy garnitúra belőle, de cserébe kapok egy jó defekttűrést és extra kopásállóságot, 12-15k-t tudok velük gurulni. A felcserélésben igazad lehet, idáig nem figyeltem a futást, valszeg már akkor cserélgettem amikor már késő volt. A nyomásról is írtatok, a Conti-s emberke azt javasolta, h semmi esetre sem toljam a nyomást az előírt érték fölé, mert az is nagyban hozzájárul ehhez a fajta kopáshoz.
    Most nem rakatom még fel az új papucsokat addig míg egy futóműves át nem nézi. Tartok attól, h az itthoni utak tettek abban is kárt.

    Joe

Új hozzászólás Aktív témák