Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
Hirdetés
-
Készíts képet az igazi nevedből!
lo Sziasztok.Egy érdekes kísérletre hívnálak meg titeket. Mindjárt elmondom, hogy miről is van szó. A telefonomon (fold 5)...
-
Megérkezett a Crucial P310 SSD M.2 2280-as kiadása
ph A PlayStation 5-tel is kompatibilis, költséghatékonyságra fókuszáló tároló olvasásban hozza a 7 GB/s körüli szintet.
-
Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
gp Kratos legutóbbi kalandja a mai naptól Steamen és Epic Games Store-ban lesz elérhető.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz ginola #46100 üzenetére
Ha nincs kirepedezve, akkor rakd fel es csinalj vele par probafekezest, intenzivebb kanyarodast. Ha tapad rendesen, fent maradhat. Garazsos autonal jobbak az oddsok
ekkora futasra pedig negyevszakos gumi lenne a celszeru valasztas - de meg szezononkent 7k kmre is azt javasolnam atlagos felhasznalasra. Nagyon sokat fejlodtek, egy top 4s hozza ket kozepes szezongumi tudasat, sokszor tobbet is. -
nagyúr
Üdv!
Hova szokták a kopottabb gumikat tenni? Előre vagy hátra? Vagy jobb oldalra?
A nyári kerekek nem lettek megjelölve, honnan lettek leszedve, de szemre nagyon kicsi a különbség kopásban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Mikulásbá #46104 üzenetére
A jobbat szokás hátra rakni, mert ha a fara úszik el a kocsinak azt nehezebb korrigálni mintha az eleje. Ha nagyon kicsi a különbség köztük akkor viszont előre tenném a jobbat. Elöl jobban kopik a gumi így kb kiegyenlített lenne jövőre a helyzet ha a jobbat teszed előre.
#nincsbennetarcsi
-
djbelo
senior tag
Köszönöm a válaszokat!
Pár hét még van eldöntenem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BenceShearer #46111 üzenetére
Az annyira új, hogy még a friss tesztekben sem volt benne sajnos.
Michelin Primacy 4, az halk és lassan öregszik pl.
#nincsbennetarcsi
-
Zsombe
senior tag
Lezártam magamban a kérdést, hogy mi legyen a Falken utód. Jövő héten jönnek a fotók, addig maradjon titok.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BenceShearer #46114 üzenetére
Az összefoglalóban vannak friss tesztek ebben a méretben azokat nézd meg. Egy Hankook VP3 vagy a Semperit Speed Life 3 pl ár/érték arányban elég jó ebben a méretben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sfefe
őstag
Az uj Vredestein Ultrac-rol lehet vmit tudni mikortol lesz?
Meg teszt lesz vajon vele?Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Használ esetleg valaki ilyen elektromos emelőt? Vagy esetleg látott ilyet működés közben? A családban mindegyik autónak (4 autó) külön felnin vannak a téli és nyári gumik és van hozzá minden célszerszám a cseréhez. Gondoltam beszereznék egy ilyen elektromos emelőt, hogy ennyivel egyszerűbb legyen a dolog, csak nem tudom mennyire lehet jó.
-
tboldi
nagyúr
válasz SPeti1984 #46121 üzenetére
Inkább egy nagy krokodil, abban jobban bíznék, azzal is fent van az autó 3 nyomásból.
Nekem ilyenem van.
Igaz, több, mint 2x annyiba kerül.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboldi #46122 üzenetére
Elég oda a kicsi is. Én tegnap cseréltem a kerekeket, a kis krokira tettem egy méteres akác deszkát-de 6 cm vastag-, így egyben emeltem fel a féloldalt, 2 kereket egyszerre lehetett cserélni.
Nem költenék ütve csavarozóra évi 2 alkalomra-vagy annyira sem, meg időnként illik elvinni gumishoz centrírozni is.
Van egy keresztkulcsom, meg egy teleszkópos nyelű. Nem volt félóra egy kocsi.(kerék ki-be hordás, csavarok cseréje,stb)[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz tboldi #46123 üzenetére
Van ütve csavarozó is nyomaték kulcs is, 2.5t krokodil is. Sajnos van egy suv autónk amit pl nem tud ez a krokodil olyan magasra emelni hogy a kereket lelehessen venni. Az emelés biztonsága miatt nem akartam alá tenni fát vagy hasonlókat ezért gondolkodtam egy ilyen elektromos emelőben.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SPeti1984 #46121 üzenetére
Ahogyan tboldi is írta, inkább hidraulikus, de most kapaszkodj, én trapézzal cserélem évek óta 3 autó kerekeit (mostmár csak 2). Még itt vagyok.
Egy teleszkópos kerékkulcsot meg egy keresztkulcsot vegyél, mellé még egy palackemelő aztán a 18k-ból még marad is sörre. Ha ennyire fel szeretnél szerelkezni, akkor a Parkside ütvecsavarozó sem rossz, csak amikor defektnél le szeretnéd venni a gyári kerékkulccsal amit géppel téptél rá... és ne magadból indulj ki, gondolom van barátnő vagy feleség, szülők stb. Ők is le tudják majd lazítani, vagy neked kell odamenned meglazítani a csavart, vagy beteszed az autóba a gépet?
A krokodil ellen szól, hogy betyáros egy darab mindegyik, nem olyan vicces mozgatni ha nem tud gurulni a kerekein... (pl: pincéből fel vinni, gyeprácson sem tud gurulni)
Ha a SUV a gond, akkor nézz utána mekkora a gyári emelője (biztosan létezik hozzá), általában azok nagyobbak és az emelési magasságuk 350-390mm szokott lenni, gondolom az első tengelyt nem tudod tehermentesíteni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SPeti1984
senior tag
válasz 2ozzmexy #46126 üzenetére
Olyan az elektromos kerékkulcs hogy meghúzni 100nm-el szoktam és azt szoktam nyomaték kulccsal tovább húzni ami a kocsi típusának elő van írva, így nincs megtépve. A suv esetében ugye a hasmagasság ami magasabb meg nagyobb a gumi oldalfala emiatt kell elöl és hátul is magasabbra emelni. Azért ha nekiáll az ember és leakarja cserélni akkor ha keresztkulccsal meg a kocsi emelojevel csinálnám akkor elég sokáig tartana meg kiidegelné az embert mert pl a Ford emeloi olyanok hogy a tervezőjének pár év letöltendőt adnék vagy élete végéig azzal kelljen kereket cserélni. :)
-
tboldi
nagyúr
válasz SPeti1984 #46125 üzenetére
Pont ezért vettem a nagy krokit, a WagonR hátsó középső emelési pontja is olyan magasan van, hogy egy sima emelő nem elég hozzá. Egy raklap sarkát használtam toldásként korábban, de szintén a biztonság miatt inkább vettem ezt a nagyot.
Ez már elég magas, fél méter, és egy nyomásra is elég sokat emelkedik.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Mikulásbá #46124 üzenetére
Deszka helyett inkább elöl és hátul középen emelnék, ha van ott pont (általában igen), úgy is ki lehet cserélni egyszerre kettőt.
Az ütvecsavarozó nem akkora összeg, szerintem megéri. És nem csak kerékcseréhez használható, nekem legutóbb a lengéscsillapítók, rugók cseréjénél is sokat segített, valamint a bal hátsó kerékcsapágy csavarját is simán lekapta.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
bozont
veterán
Üdv
Opel szerint zsírozni kellene a csavarokat a felfekvő felületen. Elvileg valami Berutox M 21 EPK zsír van előírva gyárilag, de sehol nem találtam ilyet (gyári szám alapján sem). Esetleg valaki tud olyan boltot ahol kapni? Vagy milyen zsír ez pontosan? Mit lenne érdemes használni? -
d.tiborz
aktív tag
Sziasztok,
Két éves autómra (VW POLO) keresek nyári garnitúrát 205/45R17 méretben. Eddig Hankook VP3, Ventus S1 Evo3 körül nézegettem. Találtam viszont DOT20-as Eagle F1 Ass3 gumit ugyanannyi pénzért. Megéri az F1, vagy inkább az új Hankook? -
rbalint88
addikt
válasz d.tiborz #46131 üzenetére
Inkabb a goodyear. A hankook jo amugy, de csak akkor vegyed, ha sokat mesz es 3 ev alatt elkoptatod. A vp3 jol szokott szerepelni a teszteken, az s1 evo3 nem villantott nagyot sehol se, igy azt elengednem.
Olcsobbak kozott jol alternativa lehet a vredestein ultrac satin, 27k/db automaxnal, goodyearbol meg mar f1 assymetric 5 van naluk, az 35k/db, de a michelin primacy 4 is megall 40/db alatt.
btw tobb helyen ranezve 215/45R17 kell az autodra. Gyari szereles a rajta levo 205/45r17? Konyve vagy a tanksapka/b oszlop matrica mit mond? -
d.tiborz
aktív tag
-
nagyúr
Sziasztok,
19-es (gyári) alufelnit szeretnék vásárolni az autómra, de a méretekkel bajban vagyok egy kicsit. A weben megtaláltam a gyári méreteket miszerint hátra szélesebb felni és gumi kerülne. Ezek a gyári méretek:A hahun megtaláltam azt a szettet amit kerestem, viszont mind a négy felni 8-as szélességű, 27mm ET-vel. Ez szerintetek jó lenne nekem? Az összefoglalóban található táblázat alapján a hátsó tengelyre 255 helyett csak 245-ös gumit tudnék felrakatni, illetve az ET is kevesebb lenne. Vagy ragaszkodjak a gyári méretekhez? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
hun005a
tag
Hello
6-os felnire 175-ös gumi?
Azt olvastam hogy még pont ez a méret ami még rámehet
Esetleg valakinek ellenérve a használattal kapcsolatban?köszönöm
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #46137 üzenetére
Csak a gyari, ketszeles
d.tiborz: ha az auton es a konyveben nem talalod meg a jovahagyott gumimereteket, akkor markaker/importor segit
-
nagyúr
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Van egy 4motion meghajtású hetes golfom. Teli gumi acélfelnin, nyári alun. Szerintetek jó ötlet lenne eladni az acélfelnit a téli nyári gumiszettel, és tetetni az alura egy úgynevezett négy evszakost? Michelin crossclimate-ra gondoltam pl, de mindegy tanácsot elfogadok, nem értek hozzá... Így megsporolnam az állandó cseréket, sorban állást a gunisnal. Telek amúgy sem nagyon vannak, idén sem nagyon volt hó, talán jó lenne így is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Grande Ale #46141 üzenetére
Ha nem olyan sokat egy evben akkor oke. Nekem Subarunk vam CrossClimate, latyakban nem olyan jo de amugy boven eleg. Vannak telies 4evszakosok azok telen erosebbek, csarebe nyaron gyengebbek. Milyen felhasznalasra kellene?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #46137 üzenetére
Maradj a gyari meretnel, ha emaitt nem fizet a biztosito akkor nem lenne oszinte a mosolyod sztem...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ez sokkal bonyolultabb mint gondoltam. OK, vegyek gyárit, de mi van ha nincs eladó? Most elkezdtem keresgélni, találtam is pár olyat ami tetszik (DOTZ, Borbet, Dezent, stb), de egyikből sem tudok a gyárival megegyező méretűt venni. Szval akkor meg vagyok lőve?
Itt van például ez. 8,5-től 9,5-ig gyártják, illetve az ET sem stimmel. Nekem ugye előre 8-as kéne. De bármelyiket nézem, ugyanolyat nem találok egyikből sem.
Szerk.: Ezt az egyet találtam aminek legalább a szélessége egyezik. De az ET ennél sem OK.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #46144 üzenetére
JR esetleg? Azok eleg szeles akalan mozognak meretben.
#nincsbennetarcsi
-
Tompie
őstag
Kész lett az alufelnim esztétikai felújítása, gumishoz keddre kaptam időpontot, felkerülnek végre az új gumik, Semperit Speed-Life 3. 😊
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #46148 üzenetére
Akkor talan a nemet gyartok termekei. Vagy BBS? Enkei?
Vagy vegyel 4evszakos gumit es akkor nem kell masik felni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #46148 üzenetére
Esetleg OZ?
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen