Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [The TRUTH About Winter, All Season and Summer Tires ❄ Tested at 0c, 2c, 6c, 10c, 15c]

    Csak hogy kb mire lehet számítani a kritikus hőmérsékletek/viszonyok között, ami fontos.

    Nyári: Continental PremiumContact6
    AllSeson: Continental AllSeasonContact
    CrossClimate: Michelin CrossClimate
    Winter: Continental WinterContact TS 860

    Szóval mind prémium gumi.

    Nedves fékút, a kisebb érték a jobb, ahogy nő a hőmérséklet:

    Havas jeges úton pálya köridő, kisebb érték a jobb:

    Száraz fékút, a kisebb érték a jobb, ahogy csökken a hőmérséklet:

    Az előbb linkelt videóból a lényeg ami látszik... szárazon a nyári a legjobb, nedvesen csak 15 fok és felette a legjobb a nyári... valószínűleg 25-30-40 fokokban még jobban a nyári jobb.

    A téli csak a havas jeges úton a legjobb, az a középső ábra ahol köridőket mértek havas/jeges viszonyok között részben "érzésre".

    A nyári gumi vizes teljesítménye változik legjobban ahogy csökken a hőmérséklet egyre rosszabb...

    Szóval szerintem a tesztek és a gyakorlat is azt bizonyítja, hogy a 4 évszakos egy jó átlagost hoz mindenhol, sehol sem kiemelkedő, de nem is rossz. Az ilyen katyvasz időben alig van különbség a gumik között amíg nincs 5 fok alatt az idő.
    Szóval a téli nyári 7 fokos váltás az tényleg nem hülyeség... :D

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák