Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz szőröscica #17762 üzenetére

    Köszi a tanácsot Neked is!

    gabor9991: "Oldalfala elég vékony ez lehet furcsa lesz amikor majd látod felszerelés előtt.".

    Ez egyébként nem jelenti egyúttal azt is, hogy szűk, gyors fordulókban (tipikusan körforgalom) megbillen valamelyest az autó? Az egyik webáruház vélemény rovatában valaki pont erre panaszkodott. Ésszerű választásnak tartom a BR-t, a tapasztaltaitok alapján mindenképp erre lenne szükségem, de valamiért félek az ilyen "eco" gumiktól, mert eddig BFGoodrich G-Profiler volt a sárkányon (V mintás), és amellett, hogy csendes volt, száraz viszonyok mellett gyakorlatilag le sem lehetett robbantani az útról, pedig keresgéltem a határait. Ha ez rosszabb lesz teljesítményben, mindenképpen csalódott lennék, ezt pedig inkább elkerülném.

    A BR-ben is van peremvédő? Egyik-másik helyen feltüntetik, van ahol nem írnak semmit róla, így elbizonytalanodtam. Vagy, ebből is van olyan széria, amelyben nincs, és olyan, ahol van? Sport MAXX RT-nél eddig mindenhol úgy tűnt, hogy része a guminak. Ami szimpi a BR-ben, hogy az alacsonyabb fogyasztást gondolom, úgy éri el, hogy alacsonyabb a gördülési ellenállása is. Ez egyben azt is jelentheti, hogy kigyorsításkor kevésbé fogja vissza az autót, vagy független a történet? Nem jaszkarizni akarok vele a pirosnál, csak a G-Prfoiler esetében feltűnt, mennyivel lomhább vele az autó, mint a téli Nokian szettel, igaz, más a méret is, hiszen 185 / 205 a szélesség, ami azért jelentős különbség a téli javára.

    Ajjjajj, nagy a baj, az eszem a BR-t favorizálná, a szívem meg az RT-t. Ilyenkor szoktam besz_pni! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák