Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz I.T.E.M #13133 üzenetére

    Technikai értelemben a Fermi és a Kepler is tudja az UAV-k elérhetőségét az összes shader lépcsőre. Valójában itt az az alapprobléma, hogy a DirectX 11.1 64 UAV-t követel, míg a Fermi és a Kepler csak 8-at támogat. A Microsoft úgy írta meg a DX11.1 specifikációját, hogy a future_level_11_1 alapvető követelménye legyen a 64 UAV támogatása, így nem számít, hogy az NV 8-at támogat minden shader lépcsőn, azt sem engedi kihasználni, mert a hardver más future_level szintre lesz érvényesítve.
    Ezek a dolgok alapvető problémát jelentenek az API-knál, mert a hardver csak annyit tud, amennyit az API megenged a specifikációk értelmében.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák