- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amazon Fire TV stick/box
- E-book olvasók
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
ma Alapból elkeserítő volt, hogy az IQOO szemtelenül jó árú csúcsmodellje nem hajlandó ideutazni, most forgattak még egyet a tőrön.
-
Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
ph Ehhez a TSMC 3 nm-es eljárása ad alapot, ráadásul új technológiák is érkeznek.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz RootRulez #9454 üzenetére
Igen ez van ha nincs rendesen szabályozva az egész rendszer.
8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz, ugye itt nem árt ha gyári csomagolást megközelítő minőségben adja vissza a vevő a boltnak, mivel azt egy következő vevőhöz fog kerülni.
Mivel úgy csinálják a csomagolást, hogy tuti ne tudd ismét ugyan úgy becsomagolni, így nehéz az eset.
1. már a doboz címkéje is megsérült, és olyat nem lehet beszerezni se
2. A hűtőt rátetted, paszta elkenődött stb.Jó lenne ilyenkor egy olyan jegyzőkönyv amit alárír a volt vevő, és igazolja, hogy tényleg csak kipróbálva lett, ledátumozva stb. Mert jelenleg ha visszaveszi a bolt , tuti senkinek se kell új árként
Ezzel nem akarom a boltot védeni, csak az egész szabályozás nem kerek.
de tény, szabály szerint vissza kéne venniük és 30 nap pénzvisszafizetést is megoldaniuk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen