- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz gabor901113 #8600 üzenetére
Hordozható számítógépek: Notebook 24 hónap jótállás (12 hónap teljes körű + 12 hónap Samsung korlátozott Jótállás). Ha a bolt ezt nem közli csak a két évet karcolja rá. Akkor 24 hónap teljes garancia.
Amd - Radeon - Ryzen
-
skatebab
tag
Sziasztok surgos segitseg kene
tegnap vettem egy laptopot az extrem digitalban s masnap vissza is vittem mert egy fel centis folt van a kijelzon amit az elado is probalt eltuntetni de nem tudott. S azt mondtak a bolt szervizeben hogy fel kell kuldeni a gepem az o szer izukbe bevizsgalasra mert ok tudjak eldonteni hogy hibas e a keszulek s ha annak itelik akkor kicserelik de penz nem adnak vissza.
Ha nem hibas akkor visszakuldik nekem es kijavitva ha jol ertettem. Na kaptam szerviz atveteli jegyzokonyvet amiben az van hogy "szervizbe kuldes bevizsgalasra/a hiba kijavitasara.
Es erre varnom kell kb egy hetet mire kapok valasztkoszi a segitseget 01.03.an vettem
Igyunk barátaim yo-ho!
-
bullseye
addikt
válasz skatebab #8604 üzenetére
Ha a netről rendelted, akkor 8 napon belül köszönettel visszaküldheted és kész - de 30 napig ülhetnek a pénzeden mielőtt odaadják.
Ha boltban vetted és 3 napon belül hibásodott meg, nem javíthatják, cserélni kell. Ugyanolyanra cserélhetik, ha nincs ugyanolyan akkor vagy elfogadsz mást (ez nem jogszabály, csak kölcsönös rendesség), vagy pénzt vissza - esetleg leértékelik a hibának megfelelően, ha alapvetően használható.Az most hirtelen nekem is kérdés, hogy ha ugyanolyan termékre tudják cserélni, ahelyett mennyire van jogod pénzt kérni... de nem tetszik ez a megfogalmazás, ha ezt így mondták, hogy nem adnak vissza pénzt és kész.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
skatebab
tag
válasz bullseye #8606 üzenetére
helyben vettem és a jegyzőkönybe azt írták hogy "a vásárló által érvényesíteni kívánt igény: szervíz,csere"
"a kifogás rendezésének módja: szervízbe külldés,bevizsgálásra/a hiba kijavítása.időtartama kb 30 munkanap"én mondjuk szervízt nem kértem,de ha javítanak akkor is hibás a lapi vagy ha cserét ítélnek meg akkor is hibás a lapi szóval egy ilyen foltos kijelzőt nem küldhetnek vissza úgy hogy ez hibátlan termék úgy gondolom.
s azért kell beküldenie mert nem egyértelmüen eldönthető a hiba jelensége a gépben /fehér folt a kijelzőn/
ill. annyi még hogy bontottan hozta s azt mondta a beszállító rakott bele még +2gb ramot s ezért volt felbontva a doboza.már elegendő lenne ha cserélnék egyből nem egy 1 napos gépet szervízbe küldeni ill és/vagy javítani
csere helyett visszakérhetném a pénzt is? olvasgatom de nehéz kiigazodni ezeken a dolgokon
[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
asdf_
veterán
válasz skatebab #8607 üzenetére
Ha tudnak cserelni, nem kerhetsz vissza penzt (kiveve, ha tavollevos szerzodesrol van szo, mert ott 8 napig igen). 3 napon belul nem tilos javitani, csak cserelni lehet (vagy penzt visszaadni, ha a cserere nincs lehetoseg). Valamint atveteltol szamitott 3 napon belul a fogyasztoi igeny teljesiteserol nyilatkozniuk kell (ezt nemreg ideztem, ezen, vagy az elozo oldalon megtalalod).
Tanulsag: bontott termeket csak atvizsgalva veszunk at (vagy egyaltalan nem). -
asdf_
veterán
-
#95590400
törölt tag
egyébként ez a gyakorlatban h szeretné a jogalkotói szándék, miként működjön ez?
mert azért azt valahogy - érthető módon - ellenőrizni kellene, hogy a jótállás körébe tartozó hibajelenség-e, amit gyakorta szemrevételezéssel nem is lehet megtenni. persze vannak egyértelmű esetek, de a helyzet egyik jellegzetessége ilyenkor, hogy ő hirtelen már nem ért hozzá, majd a szervizes kolléga, aki továbbítja a forgalmazó, nagyker felé, aki továbbítja a szakszerviz felé. az idő meg ketyeg.
ha kicseréli, akkor arra van valami irányadó határidő, mint pl. a 15 nap, vagy a jelentős kényelmetlenség?
no offenz, és nem is tartozik az adott ügyhöz, csak érdekel.
----
szerintem nem tilos javítani, amennyiben az vevő beleegyezik.[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Ha jól tudom idén ismét változtak a hatályos fogyasztóvédelmi törvények. Valaki esetleg nem tudna linkelni egy jó összefoglalót ezzel kapcsolatban? -
asdf_
veterán
válasz #95590400 #8610 üzenetére
En arra jutottam -de ez maganvelemeny- hogy (olvass vissza te is, 1-2 oldallal ezelott filoztunk ezen) hogy mivel a fogyasztoi igeny teljesithetosegerol 3 napon belul kell nyilatkozni, az teljesen biztos, hogy ennel tovabb nem lehet huzni egy 3 napon belul visszavitt termek vizsgalgatasat. Az mas kerdes, hogy ha olyan hibajelensegrol, olyan cuccrol van szo, amibe az elado nem nyulhat bele, nem szedheti szet, nincs modja megallapitani, akkor ez a 3 nap is kvazi teljesithetlen (mondjuk videki kisker, aki subdisztribtol vesz, akkor az meg visszaviszi a disztributorhoz, ebbol neha meg a masodik korig sem jut el harmadnapra a dolog). De erre mondja a masik oldal, hogy uzleti kockazat, meg aki k-nak all ne csodalkozzon ha b-ak.
De ha mondjuk a vizsgalgatas lehetosege nelkul 3 napon belul kicserelem -mondvan, hogy tenyleg rossz volt- de a cserenel -az utolagos jogervenyesites lehetosege vegett -megsem rossz volt, a juzer vagta tonkre- kerek tole egy fenykepes igazolvanyt meg egy lakcimkartyat es o nem ad -mert nem vagyok jogosult ezt kerni tole- akkor patthelyzet. -
skatebab
tag
de azon mit kell eldönteni hogy egy fél centis folt van a kijelzőn még ha csak fehér alapon is látszik de akkor eléggé...
meg 1 nap után küldik szervizbe?
ennyi erővel 1 hét után is visszavihettem volna ezzel a hibával akkor is ezt csinálják vele.
rám is kenhetik ja de akkor meg mondanám hogy a beszállító szerelte össze ő is okozhatta a hibát.
"Hibás teljesítésnek minősül a szakszerűtlen összeszerelés is, ha a szerelésre a szerződés alapján kerül sor, és azt az eladó, vagy annak képviselője végzi el."Igyunk barátaim yo-ho!
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok,
Van egy HP G6 1003 Sh lapos amit a napokban tervezek elvinni HP szervízvbe mivel már nagyon meleg illetve le is kapcsol ha komolyabb dolgot csinálok vele... A kérdésem a következő, hogy a gép 2011. augusztus elején lett véve az edigitalban ahol 2 év garancia volt írva a honlapon. Azonban ha bemegyek a HP Support Assistan nevű progiban és rámegyek a garancia állapotra őtt 2012. áprilist mutat a garancia végének.
Ebben az esetben mi a teendő illetve van e még garanciám? Hogy tudom érvényesíteni azt a 2 évet amit az edigital írt a honlapon? (Megjegyzem mai napig ha rákeresek a típusra kihozza, hogy 2 év gari)
Köszönöm előre is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #8616 üzenetére
Mi van a szamladon es mi van a jotallasi jegyeden? Az a mervado. Ha ott ketto ev van irva, a hp szervizpont meg lepattint, hogy nem garis, akkor besetalsz vele az edigitalba, es ok majd elintezik ahogy akarjak.
-
Attix82
őstag
válasz skatebab #8615 üzenetére
3 munkanap arra vonatkozik, hogy addig ha visszaviszed akkor csak cserélni szabad. Vagy ha nincs olyan pénz vissza, vagy közös megegyezéssel másik készülékbe megegyeztek értékegyeztetéssel.
A szerviz azért szükséges, mert át kell vizsgálni hiányzik e belőle valami, mi okozhatta azt a hibát stb. Ez teljesen egyértelmű.
Viszont azt nem értem, hogy gondolták azt a + 2 gb belerakást? Gyárilag benne kéne lennie annak a +2 Gbnak ha olyan típust vásároltál.
-
Attix82
őstag
válasz szabonagyur #8619 üzenetére
"2011. augusztus elején lett véve az edigitalban ahol 2 év garancia volt írva a honlapon. Azonban ha bemegyek a HP Support Assistan nevű progiban és rámegyek a garancia állapotra őtt 2012. áprilist mutat a garancia végének."
ez alapból sántít mivel 1 év a kötelező. Én is 2 évet adok a HPkra, de ugye a HP szerviz foglalkozik a garival (kivéve a 3 munkanapos).
Biztos vagyok benne, hogy 2 év és nyugodtan jelentsd be a HPnál és vidd be. (emailezd le)
Amit én gondolok, hogy 2010 áprilisába gyártották, és az van az ő rendszerükbe. Viszont a vásárlástól számított dátum a lényeges neked. Vagyis ha megvan a számla a jótállás jegy akkor nincs probléma.
-
szabonagyur
félisten
válasz Attix82 #8620 üzenetére
Meg van persze a számla jótállás, még a doboz is minden része és nekem is fura volt már megvételkor, hogy miért csak akkor is májust írt ki de gondoltam majd frissül a dolog de nem frissült. De akkor ezek szerint jól tudom, hogy 2 év gari jár a hp-kra?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #8621 üzenetére
Gyanús lenne, ha csak egy évet adtak volna, emlékeim szerint. Mindenképpen jelents be, vidd el a lapos a HP szervizbe, aztán majd megmondják, mit lehet tenni.
-
Attix82
őstag
válasz szabonagyur #8621 üzenetére
Igen, de mondom a HP sereveren a gyártási idő van betáplálva. Nem tudják mikor vetted Te a boltba, a számla a bizonyíték erre.
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #8622 üzenetére
és @ Attix82 Köszi a válaszokat, az tuti, hogy kiharcolom a 2 év garit Majd jelentkezem, hogy mire jutottam. Az más, hogy nekem olyat is mondtak edigitalba, hogy a HP hozza viszi háztól házig a cuccot csak hívni kell őket... de gondolom erre ne is számítsak..
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Attix82
őstag
válasz szabonagyur #8624 üzenetére
Pedig de, emailbe jelezd feléjük a problémát. (HP felé) és megmondják a tutit. Küldik a futárt és elvitetik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #8626 üzenetére
Lehet, megpróbálnám személyesen. Szvsz biztos gyorsabb és biztosabb. Meg aztán ezek a mai futárok...
-
skatebab
tag
válasz Attix82 #8618 üzenetére
ezt a típust ők neten is így árulják hogy 6 gb ram
a többi helyen tök ugyanezt a típust 4 gb ram-mal adják van ,csak itt láttam így "kibővítve vele"
és ha bevágnak olyan választ hogy ezt én okoztam? kicsit abszurd lenne?!
ill. miért azt írta az átvételi jegyzőkönyvbe hogy bevizsgálás/a hiba javítása,a vásárló által érvényesíteni kívánt igény szerviz,csere
pont így kiemelve a bevizsgálást
köszi[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
BigBlackDog
veterán
válasz skatebab #8628 üzenetére
Én ilyenkor alá szoktam húzni az érvényesíteni kívánt igényemet, esetleg áthúzom a többit. Végül is, ha felkínálják már a lehetőséget, hadd éljek a választással. Ne hagyd magad, valami olyat próbálnak rád verni, amit nem Te csináltál, vásárlók könyve rögtön. Aztán fogyasztóvédelem ügyfélirodája (tapasztalatom alapján teljesen segítőkészen fogadnak itt). De általában meggondolják magukat már az elején.
-
Attix82
őstag
válasz BigBlackDog #8631 üzenetére
Sose értettem miért kell rögtön panaszolni. Teljesen normálisan kezdik, bevitte az illető. Felvették a jegyzőkönyvet , és beviszgálják.
Majd ha szabálytalanság történik vagy valami nem okés, akkor kell először tárgyalni és aztán segítséget kérni ha tényleg igaza van az ügyfélnek.
-
skatebab
tag
-
skatebab
tag
válasz BigBlackDog #8631 üzenetére
hát áthúzva ugyan nincs csak bevizsgálást emelte ki nagy betűvel félkövéren nekem ne javítgassanak adjon újat
Igyunk barátaim yo-ho!
-
Attix82
őstag
válasz skatebab #8634 üzenetére
3 munkanapon belül csak csere jöhet szóba, vagy ha nincs olyan akkor pénz vissza. Ha neten rendelted akkor elállhatsz a vásárlástól. (8 munkanapon belül, de ezt először kellett volna jelezni feléjük, hogy nem kívánod a cserét, de már elindították a cseregaranciát , de előtte bevizsgálják ez természetes)
-
BigBlackDog
veterán
válasz Attix82 #8633 üzenetére
Valószínűleg félreértettél, én sem vagyok a híve a rögtön panaszolás módszerének, nem is ezt írtam. Csak, ha odáig fajul a dolog, hogy nem az ügyfél által elkövetett tevékenységet rá akarják verni, akkor lehet, hogy érdemesebb hivatalosabb útra terelni a dolgot. Remélem így már érthetőbb lettem.
skatebab: Ha újat kapsz, bontatlan csomagot vegyél át (előtted vágják át a lenovo matricát), így kivéded az esetleg kicsit már használt lapost. Bár ugye a 6 Gb ram miatt ez eléggé kétséges.[ Szerkesztve ]
-
skatebab
tag
válasz Attix82 #8636 üzenetére
akkor mindegy mi van a jegyzőkönyv papíron hogy csere vagy javítás? úgyis csak csere lehetséges ebben az esetben?
elvileg majd telefonálnak ha megkapták az infót s gondolom beszereznek addigra egyet hogy ne kelljen a pénzt visszaadniuk[ Szerkesztve ]
Igyunk barátaim yo-ho!
-
szabonagyur
félisten
Csak így off-ba megjegyezném én is vásároltam náluk ünnepelek előtt és eléggé szét voltak szórva a miskolci edigialban. Rendeltem neten tőlük, vissza is jött az igazoló, hogy átvehetem, 2 nap múlva mentem is a cuccért erre elkezdték össze rakni majd a fele cucc helyett mást akartak adni mert, hogy nem találták meg amit rendeltem "pedig valahol ott kell lennie", ja és úgy akartak mást adni, hogy meg sem kérdeztek csak rakták bele a táskába úgy szóltam, hogy az bocs de nem az. Valamint a legjobb, hogy előre ki kell fizetni a kasszánál és csak utána pakolják be a táskába. Amikor pedig mondtam, hogy nekem csak a rendelt termék kell, direkt azt rendeltem és nem az olcsóbb gagyit amit adni akartak mert, hogy az "ua." akkor még ők voltak felháborodva, meg hogy mi lesz most így. Mondtam akkor kérem vissza a pénzem. Ők elkezdték, hogy jó akkor adjam a kártyámat oda (igen kártyás fizetés volt) és majd ők visszautalják a pénzt. Erre a nő az összes cuccot amit vettem vissza sztornózta és kaptam egy blokkot a visszautalt pénzről, hogy tartam sem amíg a számlán nem lesz a pénz. (kb. 3 nap volt). A lényeg hiába mondtam, hogy csak azt az összeget adják vissza amit nem tudnak ideadni nekem ők a teljes összeget visszautalták, utána pedig megint kénytelen voltam kártyával megvenni azt a cuccot ami a boltban volt. Kb. 40 percem ment el vele úgy, hogy siettem volna és rohannom kellett utána, valamint a pénzt kétszer vették le a kártyámról. Még szerencse, hogy volt rajta annyi pénz, mivel akkor kellemetlen volna a karácsony ajándék nélkül.
Bocs ha hosszúra sikeredett, de ezt meg kellett osztanom mivel úgy tűnik az Edigital sem a minőség irányába halad sajnos...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
skatebab
tag
válasz szabonagyur #8641 üzenetére
én biztos hogy senkinek sem fogom ajánlani ill. közelébe sem megyek...egyszer megyek be vásárolni s itt szívok hibás termék + több mint 1 hét várakozás...soha nem volt problémázás ha csere vagy bármi bajom volt segítettek más boltokban ...
Igyunk barátaim yo-ho!
-
Attix82
őstag
válasz skatebab #8642 üzenetére
Bárhol előfordulhat, hogy alapból hibás a termék. De ugye nem a bolt a hibás hanem a gyártó, ezt sose felejtsd el. Ha nem lennének hibás, vagy nem mennének tönkre a termékek , akkor a garanciára nem is lenne szükség.
A bolt a kapcsolat az ügyfél és a gyártó között. Ennyi.
-
skatebab
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC, H470M, RX 580 8GB, i3-10105F, 16GB DDR4, 256GB + 500GB NVMe M.2 SSD, 600W 80+
- Dell Precision 5540 Intel Xeon E-2276M/Nvidia Quadro T1000/16GB RAM/512 SSD/ 15.6" 4K érintőkijelző
- Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G
- Geforce GTX 960 2GB GV-N960WF2OC-2GD
- ACER PREDATOR TRITON 17X RTX 4090 TOP GAMER LAPTOP!