- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz sasa311 #8700 üzenetére
Én arra értettem, hogy van 1 termék , nem javítható de van cseretermék. De az ügyfél már nem bízik abba a termékbe hanem Ő megkérdezi, hogy nem e esetleg lehetne e másikat. Ilyenkor kézséggel megnézem mit tehetek, és értékegyeztetéssel megoldjuk ezt a kis problémát. Ekkor jön a különbözeti számla, + vagy - attól függ melyik mennyit ér. Érted?
-
-
marcyman
aktív tag
Na folytatom a sztorit: [Előzmény]
Bejelentettem a hibás monitort a Dellnél, mondták is, hogy küldik az újat.
Tegnap meg is jött, én persze nem voltam otthon de szerencsére nem vitték el a "régit".Ma kibontottam és ki sem kellett próbálnom. Amit küldtek helyette egy régebbi típusú (REV 01), használati nyomoktól hemzsegő monitor volt. Ja és mellesleg koszos volt a kijelzője is. Valami mintha megfolyt volna rajta.
Ma el is vitték, maradt a régi pixelhibás darab. Állítólag a jövőhéten hoznak egy másikat, kíváncsian várom, hogy az milyen lesz. Egy pár kört futhatnak ha ez így megy tovább.
-
marcyman
aktív tag
válasz Attix82 #8705 üzenetére
Remélem csak valami baki volt és nem ezt játsszák mindenkivel.
Egyébként az a követelésem, hogy teljesen újra cseréljék mennyire van rendben? (Csak csere jöhet szóba ugyebár, javítás nem.)
Jól gondolom, hogy egy használt termékre nem cserélhetik ki az 1 hónapos garis monitorom?
Mert akkor nagyon kár a gőzért nekik, biztosan nem fogadok el használtat. -
asdf_
veterán
válasz marcyman #8704 üzenetére
Ha egy evnel hamarabbi vasarlas, ragaszkodj a vadonatujra csereleshez, mert jog szerint az jar (ha mar mindenaron cserelni akarnak), a refurbishedet kenjek a hajukra. Bajdovej, rev-et nem biztos, hogy erdemes nezni, csak gyartasi idot, van olyan monitor, aminel ujrakezdtek rev a szamozast (u2312hm pl).
[ Szerkesztve ]
-
marcyman
aktív tag
asdf_: Igazából nem is érdekelt volna a REV, (egyébként 2011. szeptemberi gyártású, az enyém meg 2012. szeptemberi) ha teljesen új a monitor, de itt erről szó sincs.
Az a durva, hogy nem a gyári dobozban küldték, hanem egy marha nagy kitömöttben amire még rá is volt írva, hogy "refurbished". Egybeszerelve a talpával, egy zacskó ráhúzva és ilyen felfújt mini matracokkal kitömve. Szóval még azt sem lehet mondani, hogy át akartak verni.
Attix82: Egyébként a javítást fel sem ajánlották, egyből azt mondták, hogy cserélik.
Ja és a garanciára meg azt mondták, hogy az nem indul újra. Na akkor hogy is van ez?[ Szerkesztve ]
-
-
brown26
tag
Sziasztok!
Remélem jó helyen érdeklődök.
Szeretnék vásárolni egy LG LED tv, de az eladó állítása szerint nem töltötték ki a garanciapapírt vásárláskor, a kérdésem az lenne ha meghibásodna a készülék a garanciális javítás működhet-e a dobozon található "matricával".
A választ előre is köszönöm -
Mr X
veterán
-
brown26
tag
Amit elfelejtettem írni talán fontos lehet.
Ha a számla sincs meg akkor is érvényesíthető? -
Attix82
őstag
válasz brown26 #8716 üzenetére
Számla csak kéne, akkor lehet tudni mikor is lett véve. A gyári számmal is be tudják azonosítani, de csak szerintem a gyártási napot. És az ugye nem passzol a vételi nappal. Jótállás jegyen is rajta van a vásárlási dátum.
Tehát ha 1 év garis, de csak fél éve gyártották akkor tuti garis. De ha 1 év 2 hónap után viszed vissza, akkor kéne bizonyítani ,hogy Te a gyártási nap után 3 hónappal veted és akkor még garis.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Meg vannak meg olyan aprosagok, ha esetleg szurkeimportos, akkor a hazai kepviselet elhajtja a verbe.
-
brown26
tag
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsot.
Sokat segítettetek. -
fasirTTT
őstag
sziasztok
van 1 Motorola Milestone 2 telcsim, amire úgy tudom 2 év gari van, DE nincs meg a garancialevél, csak a számla. Neten vagy valahol nem lehet digitális formában meg a számla ? nagyon kellene, mert meghalt a kezelőpanelja és gariztatni kellene -
dethroner
veterán
Vásárláskor a kerekítésről mit mond a jogszabály? Csak készpénzes fizetéskor alkalmazható, vagy joguk van kerekíteni bankkártyával való fizetéskor is?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #8723 üzenetére
Nem tudom idezni perpill, de amennyiben elore felhivjak a vevo figyelmet erre (tipikusan Lidl ilyen, ha jol remlik, hogy ok kartyanal is 5-re kerekitenek), akkor bankkartyasnal is kerekithetnek.
(elo ember meg nem magyarazza nekem, hogy erre miert adnak lehetoseget, es egyaltalan mi szukseg van erre, de az a sok magaskepessegu ott a parlamenti patkoban csinalt mar ennel sokkal nagyobb baromsagokat is) -
dethroner
veterán
Praktikerben vásároltam, 9-re végződött a termék ára és pin beütése előtt nézem hogy kerekítve van
Bőszen felháborodok hogy mi a szar ez, kártyás fizetésnél még soha sehol nem kerekítettek nekem, de erre mutatja a pénztáros a kassza előtt a táblát hogy ők bizony kerekítenek kártyás fizetésnél is. Majdnem otthagytam a cuccot az 1 forintjuk miatt.
Szerintem arról van szó, hogy rájöttek sokkal többször vásárolsz 1 terméket ami 9-re végződik, mint úgy többet hogy 1 vagy 2-re. Ez a sok áruház esetén naponta akár több százezres jogosulatlan forint.
Csak tudnám miért van az kiírva a termékre hogy 499Ft hogy ha meggebedek akkor sem tudok érte annyit fizetniA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #8725 üzenetére
Aztan ha harom 499-es termeket veszel, akkor meg 1497 helyett csak 1495-ot kell fizetni. Nyugi, a nagy szamok torvenye alapjan ez valahol kiegyenliti egymast (bar teljesen nem egyforma az eloszlas, mert az arak egyesei vegzodesenek eloszlasa sem egyenletes -a 9-esre vegzodo arak alaposan felulreprezentaltak- es az egy blokkon vasarolt termekek szama sem az).
-
ClayMore
aktív tag
válasz dethroner #8725 üzenetére
most lehet h megköveztek, de én azt csinálom, hogy nézem a végösszeget és annak megfelelően döntöm el, hogy kártyával vagy kp-zel fizetek
ez évente akár egy üveg sör árát is kiadhatja!
mérnök vagyok jól keresek, de imádok spórolni
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Agostino
addikt
sziasztok
érdekelne a véleményetek az alábbi esetről, ami nemrég történt velem. x webshop felrak x terméket x áron. x ár nagyon-nagyon alacsony, talán elütés, talán ennyire akciós, nem tudom de megrendelem - itt jegyezném meg, az oldal tökéletesen működik, a termékről képernyőmentést is készítettem. leadtam a rendelésem, a shop vissza is igazolta, hogy köszönjük szépen, itt az email, ide számlázunk majd ennyit fizess. az ár nyilván nevetségesen alacsony, de ha ennyire van meghirdetve akkor ennyire. néhány óra múlva hívnak a boltból, hogy
- rendeltem-e ilyen terméket
- igen, rendeltem
- továbbra is érdekel-e?
- természetesen, a meghirdetett áron
- annyiért nem adják, csak sokkal drágábban, merthogy ez az eredeti ár, és mit képzelek, eladna-e bárki ennyiért egy ilyen terméket, meg általában is hogy gondolom ezt? hiba jött közbe a weboldalon azért volt ennyi, már jelezték, hogy legyen javítva. ezért csak a drágábbik áron tudják adni
- köszönöm annyiért nem kell, a megrendelt áron viszont szívesen átveszem
- tehát nem kell eredeti áron?
- amennyiért megrendeltem, annyiért.boltos leteszi. ilyenkor mi van? nyilván azért vettem meg online mert nagyon alacsony volt az ára, szinte nulla forintért ami egyébként kalap pénzzel többe kerül. de ilyenkor mi van, mit mondd a törvény?
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #8730 üzenetére
??????????
Es miert kell irasban kotott szerzodes legyen ahhoz, hogy szerzodes legyen? Ne mar!
Szerencsere ezt a boltosok se hiszik el, es igy altalaban a felugyeleti szervek emlegetesevel van, hogy meggondoljak magukat... A boltban is ha ketto ar van kiirva, akkor az alacsonyabb aron kell ertekesiteni. Ezt me'g az Auchan tipusu aruhazakon is le lehet verni... -
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8730 üzenetére
akkor ennyi erővel rendelek vmit iponról vagy extremedigialról (webshopon) aztán az ajtóban kiröhögöm a futárt, hogy ez még nem szerződés szval nekem még sem kell.
nagyon meglepődnék, ha ez után minimum a postaköli árát nem próbálná meg leverni rajtam az eladó.
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Attix82
őstag
válasz ClayMore #8732 üzenetére
Ahogy én gondolom, van egy rendelés, és van egy visszaigazolás.
Vagyis a Visszaigazolás számít szerződésnek, a rendelés nem. Ha azt mondja az eladó, hogy igen úton van a termék, akkor már szerződésnek számít.
""Eladó köteles vevő megrendelésére 48 órán belül interneten a visszaigazolást megküldeni. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg, úgy vevő az ajánlati kötöttségétől szabadul, a szerződést nem köteles megkötni.""
-
Attix82
őstag
válasz bullseye #8734 üzenetére
Telefonos beszélgetést bizonyítani elég nehézkes mit is mondott, email már valami. De szerintem még azzal se nagyon foglalkoznának, hogy így vagy úgy mondta.
De tény, hogy ha valami nagyon feltűnően jó áron van az hibás lehet, általában a jobb Webshop árak között 1-3e ft közötti árkülönbségek lehetnek. Ami ennél drasztikusan több, mint pl 10-15e ft ott szürke van, Ami meg durván olcsó az hibás. Laptop 150 000 Ft helyett 15 000 Ft van kiírva.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
válasz Attix82 #8733 üzenetére
üdv
"a visszaigazolás számít szerződésnek, a rendelés nem"
megkaptam a visszaigazolást az alacsony áras termékről, itt van az email fiókomban. ezt is említettem a telefonba, ez is azzal lett kivédve, hogy sorry rendszerhiba, mert hogy automatikusan ment ki. számlázási és szállítási adatok fel vannak tüntetve, stb.
egyébként most kaptam egy levelet, miszerint a rendelés visszautasítva, az én kérésemre. én azonban nem mondtam ilyet, ha felvették, vissza is hallgathatják. én azt mondtam utoljára, mire a hölgy lerakta a telefont: hogy nem, xy forintért nem kérem, de amennyiért megrendeltem igen. most akkor mi is van?
claymore : pontosan, velem is most ezt történt. elhiszem, hogy ez rossz meg nem bevétel de ez van.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
ClayMore
aktív tag
válasz Attix82 #8735 üzenetére
az általad beidézett jszabályi részt félretéve.
nem tartom etikusnak, hogy online kereskedésnél ezzel gyakorlatilag fenntartja a jogot az eladó, hogy ne adja el az árut annyiért amit kiírt rá. a hagyományos kereskedelemben, ha a termék árcédulájából lehagytak pl egy nullát akkor azt nagyon sajnálom, de én a kiírt téves áron fogom megvenni. nem látom, hogy miért tesznek kivételt az online kereskedelemmel.
agostino: akkor ha kaptál visszaigazolást akkor mehetsz panaszolni....
és még most írj nekik választ, hogy nem kérted a vásárlás elutasítását![ Szerkesztve ]
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Attix82
őstag
válasz Agostino #8736 üzenetére
Amikor leadod a rendelést, jelzés hogy igényt tartasz rá. Vagy még megerősíti, hogy igen vette az adást (ez már az eladótól jön személyesen), vagy csak akkor jelez vissza ha probléma van. PL lerendelsz 100 db X terméket, de csak 30at tud leszállítani, akkor képtelenség kategóriába van. Ezért is jelzi feléd 48 órán belül.
Azt is mondhatta volna, hogy bocs elfogyott, ugyan ott vagy. Képtelenség teljesíteni DE szólt.
Itt sok sok adatbázisról van szó és emberekről. Hibák vannak, lesznek...
Picit az embereknek is megértőbbnek kell lenniük, hogy ez jól működjön. De tény szebben is lehetett volna jelezni.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
válasz ClayMore #8737 üzenetére
üdv
egyébként megmondom őszintén és nem a lelkiismeretem takargatása végett: ha felhívnak azzal becsülettel, hogy uram, elrontottuk mert el lett gépelve, nagyon sajnáljuk, legyen velünk megértő, mi is pénzből élünk, cserébe az okozott kellemetlenségért fogadjon el egy bocsánatkérést / kupont, annyit mondok: nem gond, sejtettem, hagyjuk az egészet. de nem ilyen telefont kaptam...
Attix82 - lásd a fenti sorok: oké, hogy szólt. tisztelendő dolog, de nem lehetne normálisan szólni? egyébként másik bolt, másik példa: kedden vettem nyomtatót nagyon olcsó áron, másnap már kétszer annyiért árulták. ott szó nélkül ki lett szállítva, pedig buktak rajta vagy egy tízest. az, hogy mondhatta volna, hogy elfogyott, valóban nem rossz példa, de én meg mondhattam volna, ha kell, várok az idők végezetéig.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Attix82
őstag
válasz ClayMore #8737 üzenetére
Igen, az árakkal nem lehet sokat mókolni, pl hogy az árgép lista első helyén legyen folyamatosan, és amikor berendeli az ember már más....ha mindig ez menne az már feljelentést is vonhat maga után.
De ugye semmi se tökéletes, gépek, programok emberek melóznak ezen.
Ha kényszerítene azon az áron a megvétel akkor már gáz
(#8739) Agostino Miért lenne hamis azaz ár? Én is adtam már el úgy egy sz.gép házat, hogy ami raktáron volt 10e ft-ért volt olcsóbb mint a következő....nincs ebbe semmi különös.
[ Szerkesztve ]
-
ClayMore
aktív tag
válasz Agostino #8739 üzenetére
Jedi mondás:
A legrövidebb út a pusztulás felé a bosszúhagyod az egészet, vagy odapörkölsz nekik. sztem aludj rá egyet. DE az ajtót hagyd nyitva magadnak és küldj egy mailt, hogy nem kérted a vétel törlését.
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
natë
nagyúr
Sziasztok, adott egy 2012.december 18-án garanciális javítás miatt visszavitt (sajnos Tesco) LG LCD tv, amit a mai napig nem sikerült az LG szervízének javítania (legalább is semmiféle feedback nem érkezett). Ha a munkanapok számát nézzük, már akkor is több, mint 15 nap. Mi ilyenkor a teendő? Várok tovább, avagy lemondhatok a készülékről és kérhetem vissza az árát?
-
Agostino
addikt
válasz Attix82 #8740 üzenetére
üdv
Attix82 - nem mondtam, hogy hamis az ár, csak arra próbáltam célozni, hogy ennyi erővel ők is mondhatták volna, hogy sorry rendszerhiba, rendeld meg újra drágábban. persze értem, hogy itt valóban rendszerhiba lehetett vagy elgépelés, ami előfordul.
ClayMore - emailt küldtem a miheztartás végett de nem akarok én ártani nekik. biztosan szar dolog nem ezzel akarja az ember a szerda reggelét kezdeni, de ha már szarban fürdünk ne kezdjünk el pancsolni vele...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Attix82
őstag
A rendelet a „törekvés” fogalmát nem határozza meg pontosan, ezért valamilyen, a gyakorlatban is használható tartalmat kell adni ennek a fogalomnak. A korábbi szabályozás megváltoztatása azért vált szükségessé (és ezt fogyasztói oldalról is respektálni lehet), mert bizonyos esetekben a forgalmazón kívül álló okok vezettek a határidő túllépéséhez, ugyanakkor a következmények egyedül őt sújtották. Álláspontunk szerint a forgalmazó akkor teljesíti a jogszabályi követelményt, ha minden olyan szükséges lépést megtett, ami a hiba határidőn belüli elhárításához szükséges volt. Tehát pl. időben továbbította az árut a szakszervizbe, időben rendelt pótalkatrészt stb. A fogyasztó természetesen vitathatja a törekvés megfelelőségét, ilyenkor a békéltető testületnek vagy a bíróságnak kell kimondania a végső szót.
A két hetes határidő lejárta előtt még nem lehet számon kérni a javítás elhúzódását. Azt azonban megteheti a fogyasztó, hogy érdeklődik a termék sorsa után. Ebből ugyanis kiderülhet, tényleg törekszik-e a forgalmazó vagy a szerviz a hiba mielőbbi elhárítására. Ha hanyagságot tapasztal (pl. egy hét elteltével még csak el sem küldték az árut a szervizbe, vagy nem rendeltek a hiányzó alkatrészből stb.) máris felléphet a jogszabály megsértése ellen. Ha a forgalmazó (szerviz) törekvése bizonyított, akkor a következő két hét még rászámítható a teljesítésre. Ennek elteltével azonban csak egy határozott időpontra vonatkozó, lehetőleg írásba foglalt ígéretet szabad elfogadni, további ígéreteket, hitegetést nem. Konkrét ígéret hiányában, illetve a vállalt határidő letelte után kezdeményezni kell a dolog cseréjét.
-
dethroner
veterán
Mi a halál f@száért van kiírva hogy 499, ha nem engedik hogy ennyit fizessek érte?
Ok, ha több dolgot is vásárol az ember akkor a nagy számok törvénye alapján kiegyenlítik egymást a kerekítések, szóval a vevő és a bolt is közel nullára jön ki belőle. De ha csak 1 dolgot vásárolsz akkor mindig a bolt jár jólA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bigdady
nagyúr
hali
Pénteken rendeltem online és át is vettem este egy netbook ram modult, de rossz volt így visszavittem hétfőn vagyis 3 napon belül. Közölték hogy 3 napon belül sem jár vissza pénz mert hibával vittem vissza és erre garancia vonatkozik, majdadtak egy átvételi jegyzőkönyvet. Ugyanilyenjük nem is volt de nem is kellett volna. Mondtam hogy akkor elállok az online vásárlástól, de azt mondták az sem lehet mert nem bontatlan a termék. Most vizsgálják hétfő óta. Mit tehetek hogy visszakapjam a kp-t? Mert hamarosan lejár a 8 nap és akkor sem kell vissza a termék ha netán jó (kizárt) mert vettem másikat?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- EAFC 24
- További aktív témák...