- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bumper
senior tag
Sziasztok!
Több helyen utánaolvastam már, de nem egyértelmű számomra.
Vettem egy hdd-t ami hazaérve kiderült törött csatlakozós. Visszavittem következő munkanapon előre emailben jelezve a hibát, és hogy cserét kérek. A csere hdd-t előkészítették nekem, de nem adták át, hanem a nagykerbe küldték a töröttet, mondván, hogy ha ők letesztelték és visszajeleznek akkor kaphatom meg a cserét.
Kérdésem az, hogy ha a 3 munkanapon belül visszavittem a lemezt és jeleztem a csereigényemet akkor kötelesek lettek volna-e ott helyben átadni a cserét, vagy a (vállalt 15 napos határidőn belüli) vizsgálat eredménye után van erre mód? Másképp mondva elkövették-e a fogyasztó megtévesztését?
-
dethroner
veterán
válasz Turbolada II #8490 üzenetére
Hát nem
Előbb szolgált a "termék" 2,5 évet, majd csere, aztán megint csere, aztán sok javítás. Mindezt 3 évről induló garanciával, 4,5 év alattA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyuri27
félisten
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
Azaz beviszed a cuccot (esetedben 3 napon belül vagy) neki lehetősége van a termék megvizsgálására (esetleges user error esetére). Aztán ha nem te voltál a hunyó cserél egy ugyanolyanra.Neked semmi közöd a nagykerhez. Az az ő problémájuk, hogy nem tudják maguk megállapítani a hibát.
Őket köti a 3 nap. Ha maguk vizsgálják, ha más.Ennyi a lényeg. Minden más kamu.
Persze lehet jön majd valami okos kolléga és elmondja, hogy hálás lehetsz a boltnak, hogy náluk költhetted el a pénzed.
asdf_: maradjunk annyiba, hogy sok fals dolgot írsz. Ráadásul 2 dolog tisztán látszik. Kevered az alapfogalmakat. Egyik pl az, hogy ki a fogyasztó. Másik a a törvény és egyebek nem vagy hiányos ismerete.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
bumper
senior tag
válasz Gyuri27 #8503 üzenetére
Köszi a gyors választ.
Viszont ő az igénybejelentésemtől számított 3 napon belül jelezte álláspontját! Az álláspontja az volt, hogy a hibát kivizsgáltatja (a nagykerrel) 15 napon belül. Ha a vizsgálat eredménye az, hogy jogos az igényem akkor cserélnek, ha nem akkor nem. Vagy úgy értelmezendő az "álláspont", mint a csereigényem elutasítása vagy elfogadása? Ha igen akkor megírom a mailt holnap hogy most azonnal írjanak vissza, hogy mehetek a csere vinyóért, vagy megy a levél a fogyasztóvédelemnek..[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
A bizonyitasi teher az eladon van, hogy o egy sertetlen termeket adott at (sok szerencset hozza). Persze ha a szamlajuk aljan a sertetlen termeket atvettem/a vasarolt termekeket mennyisegben es minosegben ellenoriztem es a te alairasod, akkor te vagy szopoban.
Volt mar olyan birosagi dontes, miszerint a 3 napon belul leadott termeknel cserelni kell azonnal, az igeny jogossaganak vizsgalataval meg majd akkor vegez az elado, amikor vegez, es ha az jogtalan volt, akkor majd behajtja ugy a folosben kiadott masodik termek ellenerteket a vevotol, ahogy tudja. Most nagyhirtelen nem tudom eloguglizni.
[ Szerkesztve ]
-
Vicoo
senior tag
Üdv!
A helyzet a következő: Van egy barátomnak egy HTC telefonja, ami állandóan újraindul, lemerül gyorsan stb. Ezzel már volt szervizben nem is olyan rég, hetekig. Mióta visszakapta , újra produkálja a hibákat. A javítást pedig legutóbb is úgy végezték, hogy neki kellett Budapestre vinnie a készüléket( lehetett volna postázni stb , tény) és most is így kellene... A kérdés: mit tehet most, hogy a hiba a javítás után is fenn áll, illetve rendben van-e az, hogy neki kell utazgatnia a hibás készülékkel?
-
asdf_
veterán
A vasarlas helyen VAGY a szakszervizben lehet jelentkezni a hibas keszulekkel. Ott, ahol a vasarlonak kedve van/kenyelmesebb, a boltbol nem kuldhetik a szakszervizbe, kotelezo atvenni a hibas termeket. Webshopnal ez persze szopo.
Nagyeskut most nem tennek, de amugy talan az oda-vissza ut postakoltseget is ra lehet verni az eladora, de ehhez guglizni kene egy sort, en meg aludni megyek epp -
bumper
senior tag
válasz Gyuri27 #8509 üzenetére
Erőteljesebb hangnemű levelemre válasz jött, bevizsgálták és elfogadták a csereigényt, mehetek a szervízbe papírokkal és kapom a lemezt. A kulcsmondatom "Kérem a holnapi csütörtöki napon készítsék elő a csere merevlemezt, és azt az üzletükben, vagy a szervízben adják át részemre. Várom visszajelzésüket, hogy a két hely közül melyikben tehetem ezt meg.".. Miért érzem azt, hogy ha kérdezgetek tovább akkor más választ kaptam volna...
Kösz a segítséget fiúk!![ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
Érdekes kérdés: Win 8 Pro 64 OEM, karcos DVD-vel. A bolt szerint 3 napon túl *** jár a vevőnek ilyen esetben nem cserepéldány. Van ennek bármi alapja, csak mert SW?
Szerk.: nem dobozos, OEM. Egyáltalán lehet már önmagában árusítani ilyesmit?
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
-
asdf_
veterán
válasz bullseye #8513 üzenetére
En a microsoftnal jelentkeznek a problemaval, szamla elleneben igen nagy eselyt adnek ra, hogy kuldenek egy lemezt. Csere teljesen biztosan nem mehet, hiszen a csomag ki lett bontva, igy a benne talalhato serial az ugyfelhez kerult. (netrol lehuzott win lemezekkel meg inkabb ne kiserletezzunk, ki tudja ki es mit gyogyitott bele)
-
attiati
veterán
A 3 munkanapon belüli csere pontosan hogy értelmezendő?
Vásárlás napja + 3. nap végéig?
Vásárlás napja + 2. nap végéig?
Vásárlás időpontja + 72 óra?Vettem egy telefont. Az eladó azt mondta már vásárláskor, hogy 3 munkanapon belül sem azonnal cserél, hanem elviszik kivizsgálni szervizbe, mert nagyon sok volt a visszaélés. Ezt tényleg megteheti?
(lehet arra gondolt, hogy sokan rootolni próbálták. Hiba lépett fel. És próbálták kicserélni 3 napon belül.)Hány napon belül köteles új terméket adni a hibás helyett? Így is 2 hetet vártam, mire megjött a szállítmány. Ha nem tud azonnal, vagy x napon belül cserekészüléket adni, akkor köteles visszaadni a pénzt?
A számla aljára a bolt ráírta, hogy a készülékre és tartozékaira visszavásárlási garancia nincs. -
Turbolada II
őstag
válasz attiati #8517 üzenetére
3 munkanapon belül (nem óra) KÖTELES cserélni. Nincs szerviz, meg egyéb baromságok. Mondd meg, ha nem cserél azonnal a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Azzal meg hogy a bolt mit ír rá egy papírra ne törődj, mert azt a jogszabály felülírja.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8518 üzenetére
és a 3 munkanap az hogyan számolandó?
Vásárlás napja + 3. nap végéig?
Vásárlás napja + 2. nap végéig? -
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8520 üzenetére
elég fontos lenne tudnom a biztos választ
a +2 nap holnap telik le, és nem nagyon tudnék bemenni holnap
a +3 nap pedig holnapután[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8522 üzenetére
nem szeretnék fogyasztóvédelmizni
a számla is olyan, mint egy firkálmány, bár pecsét van rajta, de az aláírás kb három vonal.Ha belemegyek abba, hogy nem cserél 3 napon belül, hanem elviszik kivizsgálni, akkor hogy tudom bizonyítani, hogy visszaadtam neki a telefont?
Ki kell neki róla állítani egy garanciajegyet, vagy bármit? -
Turbolada II
őstag
válasz attiati #8523 üzenetére
NE MENJ BELE!!! A törvény az törvény, kötelező erejű.
A telefon a vásárlás után rögtön elromlott?
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8524 üzenetére
Tegnap vettem, ma telefonáltam vele először, és beszélgetésnél időnként recseg a hang. (nem mindig jön elő, nem lesz könnyű bizonyítanom se)
Mit tudok tenni, ha nem hajlandó se cserélni (nem fog, mert nincs nála másik ilyen készülék) és pénzt se visszaadni? (hisz az ilyen irányú szándékát előre kizárta) Egyikbe se fog belemenni, már előre megmondta, úgyhogy a szándéka nem kérdéses.
Mivel tudom igazolni, hogy ott jártam három napon belül?
Hogy lehet kihívni a fogyasztóvédelmiseket?
(még azt is kinézem, hogy három kidobólegény hirtelen beugrik a boltba, ha sokat balhézok) -
asdf_
veterán
válasz attiati #8523 üzenetére
Amennyiben egy uj telefont vettel normalis garival, akkor ha visszaviszed, akkor kotelezo jegyzokonyvet felvenni a hibarol (49/2003-as rendelet). Amennyiben viszont neppergsm-nel vettel hasznaltnak hazudott keszuleket 0%-os afatartalmu szamlaval vagy csak siman adasvetelivel, na akkor egeszen mas a leanyzo fekvese...
-
Turbolada II
őstag
válasz attiati #8525 üzenetére
Akkor kérd el a vásárlók könyvét és írd bele, hogy a bolt megszegte a jogszabályokat. Új telefonra 10K felett kötelező jótállás vonatkozik.
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Asztalt kell borítani nincs mese, ha mások is vannak a boltban az úgy főleg jó. Hangerőt felteker, nem kér, hanem követel.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8529 üzenetére
csak egy adásvételi szerződésem van
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8529 üzenetére
Ha 0%-os afatartalmu szamlaja van, akkor az a kulonbozeti ados cimu moka, ekkor jogilag hasznalt a keszulek (pont ezen statusza miatt lehet hasznalni a kulonbozeti adozast a 0%-kal).
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8533 üzenetére
azt hiszem ezt b*szhatom
nincs benne szó jótállásról. Csak arról, hogy az eladónak nincs tudomása rejtett hibáról és az eladás pillanatában kipróbált, megtekintett állapotban került átadásra.
-
asdf_
veterán
válasz attiati #8534 üzenetére
Szerintem ebbol vonj analogiat (hacsak nem vonatkozik valami kulon szabaly az autokra, de szerintem nem).
http://totalcar.hu/tanacsok/autojogasz/2011/01/02/garancia_a_hasznalt_autora/[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
válasz attiati #8534 üzenetére
Nem akar cserélni vagy mi? A szavatossági joggal élhetsz.
Amúgy érdekes dolog az, miként lehet egy fogyasztói szerződést adásvételinek álcázni.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8536 üzenetére
(a datumokat megfigyelve leveheto, hogy az illetekes hatosagokat mennyire k***ra erdekli a problema)
[ Szerkesztve ]
-
errorcode06
őstag
Sziasztok!
Olvasgattam a topikot, de választ a kérdésemre sajnos nem találtam, szóval ezért írok most nektek.Meghalt az adatlapomon lévő videokártya, és a bolt ahol vettem (Lambda Computer) megszűnt, tudomásom szerint jogutód nélkül.
Kérdésem az lenne hogy tudom érvényesíteni a garanciát (számlámon 3 év szerepel, vásárlás időpontja 2010. 03. 12) mert a gyártó (ASUS, "a komponens alkatrészek cseréjét ők végzik") a forgalmazóhoz küld (Expert), az meg vissza a gyártóhoz ("végfelhasználókkal nem állunk jogi kapcsolatban, forduljon a termék gyártójához").
A jogutódlást hogy, vagy hol tudom kideríteni? ...már ha lehet...
Ki lehet ebből valahogy jól jönni, vagy egy ideig gép (VGA) nélkül maradok?[ Szerkesztve ]
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem nemrég a laptopszalon.hu oldalról egy notebook-ot.
Első körben vissza is küldtem, mert pixelhibás volt és volt rá pixelhiba garanciám. Semmi gond nem volt, mondták, hogy a hiba meg van, küldik a cserekészüléket.
Mondta a telefonban a szervizes, hogy csak több ramos, nagyobb vinyós példány van +7k-ért. Mivel amúgy is akartam kérni 3 év pixelhiba garanciát +11k-ért, így ezt a gépet választottam, de csak 1 év pixelhiba garanciával, így is 11k-t kellett ráfizetnem.
De mondtam, hogy én már vettem +2GB memóriát, így ha 2x2 felállásban van benne a ram, akkor az nem okés. Azt mondta megnézi, plusz a pixelhibát is ellenőrzi. Azt hiszem, ezzel kezdődtek a gondok, ezzel próbálhatták meg eltussolni azt, hogy a gép már ki volt bontva egyszer.Ez a gép tegnap meg is érkezett.
Átvettem, letettem, mert el kellett mennem itthonról. Hazaértem, kibontottam a gépet. Ami ezután jött, az... azt hittem az agyam eldobom.
Küldtek nekem egy használt gépet!!!
A tetején a fólia utólag visszaragasztva, úgy-ahogy. A kijelző és a billentyűzet közötti "szivacs" nem volt meg, a kijelző körüli fólia leszedve, itt a fényes műanyag rész karcos, plusz a kijelzőn is van pár apró karc. A csuklótámasz rész eredetileg matt, de itt egy 1x4cm-es sáv ki van fényesedve.
A dobozban a töltő, a papírok, a cd mind kibontva. Elvileg csak éppenhogy belenéztek a gépbe nemde?Megnéztem a gép alján, a fedlap alatt mit találok. Az előző ugyanilyen gépben csak 2GB memória volt, Samsung márkájú. Ebben 4GB, de már Hynix. Ez is furcsa kicsit, de végülis elmegy. A memória mellett viszont van egy ezüst fólia, ami már meg volt nyomva, valaki itt szerelt. Sőt, a fedlap egyik tartópöcke le volt törve.
Gondoltam már felteszek egy oprendszert, plusz HD Sentinelt, Battery Care-t. Félelmem beigazolódott, a HDD 12 órát volt használva, az akksi pedig 25%-ra le volt merítve. Az előző gép teljesen feltöltött akksival jött...
Ezután vettem még észre, hogy a dobozon rajta maradt egy ragasztós tasak maradványa. Ebbe rakták az előző gépnél nekem a számlát, de itt most a dobozban volt. Gondolom az előző embernek, akinek küldték a gépet, itt volt a számla, de ezt már nem tudták teljesen leszedni, mire nekem küldték. Ugyanezt eljátszották a GLS futárszolgálat matricájával is, azt már valamivel jobban le tudták szedni, de még mindig látszik.
Ezt a történetet leírtam nekik is (fotókkal illusztrálva), holnap reggel telefonálok is nekik, hogy a pénzem kérem vissza. Elvileg 14 napig lehetséges az elállás. Szerintetek vissza fogom kapni a pénzem? Ha igen, akkor milyen gyorsan szoktak ezek zajlani? Mert max. 30 napot írtak, de ez egy karácsonyi ajándék lett volna, így nem hiszem, hogy jövő héten visszakapnám a pénzt. Ha pedig így van, akkor tönkretették egy ember karácsonyát.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz errorcode06 #8539 üzenetére
Megnezed a cegjegyzeken, hogy az elado ceg milyen statuszban van (gondolom nem lamdba computer neven futnak, mert olyat nem talal, esetleg adoszam alapjan), az asust meg visszahivod, hogy az expert nem all veled szoba.
-
asdf_
veterán
válasz Teszla_ #8540 üzenetére
Torveny szerint tavollevos szerzodesnel 8 napod van elallasra, a vetelarat pedig 30 napon belul kell visszautalniuk. A termek visszautjat te fizeted. Jelen esetben, mivel hasznalt termeket kuldtek, en ezt megprobalnam kiverni beloluk. Az elallast pedig telefonon kivul erositsd meg minimum egy emailben (visszaigazolas es tertiveveny bekapcsolasaval) de tertis levelben az igazi (bar en mondjuk az idofaktor miatt bemennek).
Tanulsag: amennyiben a gyari zarofolia serult (nalad alapbol az, mivel kibontottak) ameddig ki nem bontod es at nem nezed tetelesen, addig a futar nem megy sehova, ha barmi zur van, ott helyben jegyzokonyv. Es barhova kell menned, megvar, 100k+ huf osszeg sorsa velhetoen fontosabb annal. De igazabol barmilyen futaros cuccnal celszeru ezt alkalmazni, bontatlan, kivulrol szemre nem serult cumo is lehet ripityara torve odabent. -
Teszla_
senior tag
A honlapjukon leírtam a dolgokat az elállás résznél, plusz két e-mailt küldtem, egyet a szerviznek, egyet pedig a szervizesnek, két külön e-mail címre. A telefonálás csak ezután lesz hétfőn.
Bemenni sajnos nem tudok, mert budapesti cég, én pedig nyíregyházi vagyok.
"Matrica" csak a sajátjuk volt rajta, az sértetlen volt. Ezen kívül a GLS-nek volt rajta egy "matricája", ami szintén sértetlen volt (a másik GLS-es matrica a doboz oldalán volt, nem az élén), valamint széles cellux-szal volt még az egy él lezárva.
Egyelőre megvárom a holnapot, hogy mit mondanak, nagyon kíváncsi vagyok. De lehet, hogy még egy tértivevényes levelet írok nekik, ha nem hajlandóak visszafizetni a pénzt. Ha pedig minden kötél szakad, ügyvédhez fordulok.
Csak attól félek, hogy rám fogják, hogy én használtam a gépetHoppá, most írt vissza a szervizes, hogy ez egy utolsó, kiállítási példány volt. Azt írja, említette, de ez nem így van. Azt mondta, hogy már csak ebből a jobban felszereltből tud adni. Holnap elvileg hívnak és egyedi ajánlatot szeretne adni, de ha nem ezt választom, akkor visszaadják a pénzt. Na most már egyre kíváncsi vagyok mi lesz holnap.
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
Olvasom itt az iponos eseteket, hogy komplett gép vásárlása esetén él az az opciójuk, hogy garanciáztatás esetén visszaküldhető a teljes gép, és külön kivizsgálási díj nélkül megkeresik és garanciáztatják a hibás alkatrészt.
A komplett gép alatt az értendő vajon, hogy hdd és táp is van benne?
-
Integrator
aktív tag
Van egy 1,5 évvel ezelőtt vásárolt fülhallgatóm. Még bontatlan, sosem volt használva. 2 év garancia volt/van rá, azaz még garanciális. Ma vettem észre a csomagoláson keresztül, hogy a fülhallgató részénél, a kábel mintha meg lenne szakadva, a kis színes drótok kilógnak. Na mármost ez ugye belefér a garanciális dologba bontatlan csomagolás esetén? Csak azért szeretnék biztosra menni, mert a bolt majd 80 km-re van, és potyára nem utaznék.
Köszönöm.
-
sasa311
veterán
válasz Integrator #8547 üzenetére
Szerintem ez akkor is belefér, ha rendeltetés szerűen használtad volna!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Ricko
tag
Üdv.
Vissza olvastam és sikerült választ kapnom az egyik kérdésemre, de ami nem világos még, az hogy ha a vásárlástól számított 3 napon belül (igazából másnap) vissza vittem a hibás terméket, be is vették, kaptam róla átvételi bizonylatot rajta a hiba leírással... ilyenkor végül is a boltnak van rá 3 napja, hogy bevizsgálják a terméket és meggyőződjenek a hibáról, majd csak ez után adnak helyette újat?
Vagy igazából rögtön újat kell adniuk és csak utána vizsgálódnak és esetlegesen, ha nem volt jogos a csere, akkor utólagosan lépnek érvénybe szankciók a vásárlóval szemben?
Mert nekem most azt mondták, hogy egyenlőre kivizsgálják... csak én úgy tudom rögtön kellene cserélniük.
Esetleg erről pontos jogszabály valahol?
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC, H470M, RX 580 8GB, i3-10105F, 16GB DDR4, 256GB + 500GB NVMe M.2 SSD, 600W 80+
- Dell Precision 5540 Intel Xeon E-2276M/Nvidia Quadro T1000/16GB RAM/512 SSD/ 15.6" 4K érintőkijelző
- Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G
- Geforce GTX 960 2GB GV-N960WF2OC-2GD
- ACER PREDATOR TRITON 17X RTX 4090 TOP GAMER LAPTOP!