- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
natë
nagyúr
válasz Attix82 #8744 üzenetére
Voltam ma a Tesco-ban, érdeklődtem, hogy hogy áll a javítás. Megtudtam, hogy az első szervíz visszadobta a tv-t a forgalmazónak, azzal az indokkal, hogy ők nem tudnak vele foglalkozni, így január 4-én került az új szervízbe....dec 18 óta náluk van a tv. Innentől kissé érdekes a dolog, nem?
-
bigdady
nagyúr
-
-
asdf_
veterán
De mit keresett az a tv egyaltalan a tescoban? Tudom, tudom, viheti oda is a juzer, ha kedve van, no de 10 kilonal velhetoen nehezebb, innentol feltarcsazod az lg ugyfelszolgalatot vagy a legkozelebbi szervizt, azok szepen kijonnek erte, es elviszik, majd pedig visszahozzak. Azzal, hogy bekerul a tescoba igen nagy esellyel csak noveli az ember annak idejet, amig tavol van a keszuleketol. A masik oldalon ellenben a tesco nem fog megszunni sok ev mulva sem -legalabbis kisebb esellyel, mint egy random szorakoztatoelektronikai bolt-, igy mondjuk dec 18 +30 nap + 1 het (legyunk megertoek, dec. 23. es jan. 2. kozott a fu sem nott sehol sem) igy ha olyanod van, akkor elallhatsz a szerzodestol, a vasarlas osszege visszajar, aztan ha nem adjak, akkor viszont megnyered, hogy fizetesi meghagyas, esetleg birosag is es 1-2 ev mulva mar penzednel is vagy
PTK. 306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
-
Attix82
őstag
"Megtudtam, hogy az első szervíz visszadobta a tv-t a forgalmazónak, azzal az indokkal, hogy ők nem tudnak vele foglalkozni, így január 4-én került az új szervízbe"
Nem teljesen értem, hogy csinálják ezek. Valahonnan ők is hozzák, vagy az LG szervíz nem hiszem, hogy visszadobná. kb 20 munkanap telt el azóta, itt már rezeg a léc számukra. Szerintem kérjél egy időpontot írásban, hogy mire lenne meg. És ha azt nem teljesítik akkor jöhet a következő lépés, hogy cserét kérsz vagy pénz vissza.
-
-
asdf_
veterán
Hat, az apjuk pelojat. Ha van egy jotallasi jegy, azon rajta a szakszervizek, cimmel, telefonszammal, aztan ebbol egynel jelentkezel, legalabbis regen ilyen volt, majd meglesek egyet, ha kezember kerul egy, de eros tippem, hogy 10 kilo folotti a cumo, igy te biztos nem viszed sehova, hanem jojjenek szepen erte. Vagy ez az uj modi, hogy a szakszervizek elerhetoseget eltitkoljuk, es elhajtjuk a vevot a kiskerbe?
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz bigdady #8761 üzenetére
Azért égő ,hogy át akartak b....ni téged....
#8762) Mozzarella
Fura, hisz nekik is érdekük lenne, hogy minél hamarabb kész legyen a garanciába betett termék. Aztán ismét tőlük vásároljál. Persze ha mindent megtettek ennek érdekébe, és még mindig nincs kész az más kérdés... ugye az LG szervíz függő.
-
Eastman
őstag
Sziasztok!
Van egy 4 hónapos Samsung stereo telefon headsetem, ma reggel feladta az egyik oldal, valszeg eltört benne a vezeték. Gyári, dobozos, 4990 HUF volt az ára. Amikor vettem és érdeklődtem a garanciáról, a lány 1 vagy 3 hónapot mondott, nem emlékszem. De tuti, hogy nem négyet.
Korrekt ez egy 5k-s tételnél? Ki tudom cseréltetni, vagy hagyjam mert reménytelen?
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Köszi mindkettőtöknek! Akkor ez így cumi.
Ezentúl 1200.-/hó lesz a zenehallgatási költségem? Úgy néz ki. Bérletet váltok rá bazz.[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
asdf_
veterán
Szerintem 6 honap szavatossag, tehat elvileg jo vagy.
-
ANDROID???
addikt
Vissza a Tescoba, asztal ripityára tör és pattog, ez a megoldás...
Anyukájukkal lehet játszani, meg az egyidős szervükkel....
Ez ám a parasztság részükről+!!!
Tessék kellett a TEsco-t stb sz@rt beengedni ide, a sok idiótának... Nőtt a munkahelyek száma szép lassan lefelé...
Ez nem lesz egyszerű kör, de meg kell próbálni a hibát orvosoltatni. Sajnos tanulság a dologban, hogy Tesco nem veszünk műszaki cikket... (Én alapból ott nem veszek semmi ilyet épp ezért.)[ Szerkesztve ]
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de csak ezt találtam itt.
Az lenne a problémám, hogy vettem tavaly novemberben egy HTC Sensation készüléket a T-mobilnál, amit azóta 3-szor kellett szervizelni. Két alkalommal már több, mint két hétig tartott a javítás, jelenleg a harmadiknál tartok, amit január 2-án adtam le, és még mindig nem kaptam vissza. Megvan a telefon 13 hónapja, ebből lassan 1,5 hónapot nem is volt nálam, és a maradék időnek a 30%-ában is szarul működött.
Tudok egyáltalán valamit itt csinálni? Vagy csak nyelni kell és remélni, hogy egyszer tényleg megjavítják rendesen?Köszi előre is a válaszokat és a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
marcyman
aktív tag
Na új fejlemények monitor ügyben, kicsit késve de megírom: Előzmény
Ugyebár a koszos monitort elvitték és a rákövetkező héten hoztak egy teljesen újat, amit a szemem előtt bontottak ki. Na mondom ez így már oké, de hol a garancialevél az újhoz? "Hát az nem jár, a Dellnél nincs ilyen."
Megjegyzem a pixelhibás darabot elvitte. Az új monitor kalibrálatlan, viszont eddig (lekopogjam) pixelhibamentes. Viszont garanciapapírom csak a régiről van.
Egyből írtam is a Dellnek e-mailt ahonnan jött egy válasz, hogy másik címre írjak. Írtam a másik címre is, onnan is jött egy válasz, hogy ők ezt nem tudják megoldani.
Idézem:
"Az ügyben kapcsolatban a Dell nem tud segíteni, Önnek az viszont eladót kell felkeresnie, ez pedig a z Asbis Hungary (Asbis Hungary Ltd.)."Ez az Asbis Hungary cég teljesen új a történetben, fogalmam sincs, hogy került ide.
A következő e-mail landolt náluk és most várakozás van.Azért egy kicsit vicces, hogy egy nyamvadt papírért (jótállási jegy) ennyit kell nekem, vevőnek kajtatnom.
Dell miért nem tudja elintézni? Vagy ez olyan különleges kívánság, hogy legyen az új monitorról valamilyen garanciát igazoló okmányom?[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz marcyman #8776 üzenetére
Az Asbis az az egyik magyar Dell disztributor. De amugy a Dell-t marhara nem fogja erdekelni semmilyen papirod, gyari szam alapjan inteznek mindent (de teny, a jotallasi tenyleg jar). Mas kerdes persze, hogy nagyobb osszegeket mernek tenni ra, hogy a mostani monitorodnal lejaratnal az elso monitorod vasarlasi datuma +3ev szerepel, ahelyett, hogy az uj monitor atvetelenek datuma +3ev lenne.
De valami papirost csak kaptal mar, hogy ekkor elvittek egyet, ekkor hoztak egy ujat, rajta datumokkal, gyari szamokkal. -
marcyman
aktív tag
Konkrétan semmit nem kaptam. Aláírtam egy papírt, hogy elvitték a régit, hozták az újat, de nekem ebből nem adtak egy példányt sem.
Egyedül arról kaptam papírt, hogy a koszos példányt elvitték. A teljesen újról semmit.Külön Dell jótállási papírom nincs is. Csak amit a monitorguru adott, de az az övéké nem a Dellé...
Most akkor konkrétan hol kellene borítanom az asztalt? A Dellnél, a kiskernél (monitorguru) vagy az Asbisnál?
[ Szerkesztve ]
-
sputyi70
aktív tag
Sziasztok. Van egy hibás Asrock alaplapom amit tavaly december elején vettem. A megvételtől számítva 2 és fél hét alatt bemondta a hangcsip az unalmast rajta. Felhívtam s webshopot (még tavaly)mi a teendő ilyenkor.Azt mondták nem tudnak foglalkozni vele mert a szervizes kollega szabin van (úgy látszik ilyenkor megáll az élet náluk szervíz tekintetében). Mondom ok akkor majd Jan.4-én keresem. Azóta sem tudom elérni mert most meg beteg lett hirtelen (Jan.4-óta). Felküldtem postán a lapot hozzájuk,(úgy lassan két hete)amit át is vettek,hogy visszaküldik bevizsgálásra. Rákérdeztem ma a webshopban mi a helyzet a lappal a csákónak lövése nincs az egészről (én csak egy eladó vagyok lemezt ismételgetve),de nem is ad senkit aki érdemben tudna segíteni. Szerintetek mennyi lehet az átfutása egy alaplap bevizsgálásának ami még elfogadható,ill.mennyi idő után üljünk be öten a kocsiba egy kis ejnye bejnyére(némi kerékkulcs társaságában)a webshopot megtámogatva.Komolyra fordítva mit javasolnátok ilyen esetben.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz sputyi70 #8780 üzenetére
És téged az hol érdekeljen, hogy náluk kinek van mumpsza? A törvény 15 napra való törekvést ír elő. Na most itt nem látok túlzott törekvést. Ha két hét után még ötletük sincs, hivatkozhatsz arra, hogy már túlzott kellemetlenséget okoz, cseréljék azonnal, vagy adják vissza a pénzt. Nem mintha túl sok esélye lenne, hogy megteszik, de talán összekapják magukat egy kicsit.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
sputyi70
aktív tag
válasz Attix82 #8781 üzenetére
Én is így gondolnám,bár ahogy elnézem lesz egy pár köröm még velük(A4Team). Fogysztóvédelemmel is beszéltem már ,de elég sok a kiskapu a jogszabályban azt mondták elhúzódhat akár másfél hónapig is. Gondoltam megkérdezlek benneteket is hátha valaki tud más módszert. Hosszú az a másfél hónap.
-
asdf_
veterán
Ott indul a tortenet, hogy
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről3. § g, (4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
Tehat bele sem kell menni a 15 napba, mar nagyon durvan el vannak kesve, az meg hogy a szervizes igy meg ugy, az a kutyat nem erdekel. Meg kell fogni a kerdeses deszkat, es elvinni a nagyker szervizebe, ez aztan kurva bonyolult feladat. Es feltetlen szervizes kell hozza.
Ez ugyanolyan baromsag, mint amikor a "szepemleku" mistralban 6-ig volt nyitva a szerviz es 8-ig a bolt (vagy valami hasonlo). Es akkor szerviz zarasa utan ment az ember, akkor nem vettek at a hibas cumot, merthogy a szerviz zarva. Ize, az elado a mistral cw. dolgozoja? Igen. A szervizes is? Igen. A jotallas kotelezettje is a mistral cw.? Igen. Akkor juzer hol nem szarja le az egeszet? Itt a cumo, tessek atvenni es intezni, mert kotelezo. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
sputyi70
aktív tag
Köszi írtam most nekik kíváncsi vagyok mit válaszolnak. Remélhetőleg észbe kapnak,mert ez azért kezd érdekes lenni. Főleg ,hogy senkit nem ad a webshopos csákó a telefonhoz,de még csak a főnöke számát sem adja meg akivel letudnám beszélni. Szóval csak vonogatja a vállát. Megírom majd a fejleményeket.
-
ClayMore
aktív tag
válasz sputyi70 #8783 üzenetére
a4 úúúúúúúú huhúúúú. az gennyes egy banda
én is volt hogy küzdöttem velük. áraik néha jók, de a gariztatás az szívás. egy vacak 3k-s egéren ültek nálam két hónapot! miután rájártam a nyakukra kiderült, hogy majd egy hónapig azért nem történt semmi, mert annál a nagykernél akitől az egér volt ott más gariztatós termék nem volt éppen, és megvárták amíg mást is kell oda vinni és csak akkor vitték el hozzájuk az egeremet.
1 hónapig csak hitegettek, meg hívj köv héten volt a BS.
[ Szerkesztve ]
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
Tyca
senior tag
Sziasztok! Találtam egy netes hirdetést, telefonról van szó. az eladó állítása szerint:
Eredeti,Raktárról való,teljesen uj,gyári független,2 év garanciás,samsung gyári garancia.Amikor rákérdeztem, hogy számlát ad-e hozzá, mert csak így érvényes a gar, akkor ezt válaszolta:
Alapból érvényes számla nélkül is.
Raktárról szerzem nem tudok számlát adniMost akkor mi a helyzet? lehet gondom ebből a későbbiekben? Az ár eléggé csábító elsőre, de gar nélkül már nem annyira.
-
asdf_
veterán
Amennyiben nem adnak rola 27%-os afatartalmu szamlat, csak adasvetelit 0%-kal, az azonnal felejtos. Itt valoszinuleg amugy arrol van szo, hogy magyar garosnak ugyan magyar garos, de szamla nelkul adnak el. Szamla nelkul viszont ha az elado becsodol, eltunik, anyamkinja, akkor mehetsz a sohivatalba, mert anelkul a samsung szerviz elhajt a verbe. Mint ahogy anelkul a samsung szervizfutart (amennyiben jar hozza) sem tudod igenybevenni, sem a +2 honap regisztracios garanciat (amennyiben vonatkozik ra).
Normalis helyen vegyel telefont, ne ott. -
Tyca
senior tag
Köszi a választ!
Nagyjából én is így gondoltam, csak ezzel a "bolti vs. gyári" garancia kérdéskörrel nem voltam teljesen tisztában. Végülis az is logikusan hangzana, hogy ha veszek egy akármilyen műszaki cikket és csak számlát kapok (tesco-ban egy csomó cucchoz nics garjegy), akkor a jótállást a boltban kell intézni, ha meg van garpapír, főleg ha EU-s vagy World, akkor akár külföldön is beszaladhatok egy gyári szakszervízbe, ha éppen akkor hibásodik meg. Viszont őket miért érdekli a számla? A garpapírral elvileg igazolom, hogy eredeti a termék, a samsungot meg nem kéne érdekelni, hogy az állam mennyi ÁFA bevételtől esett el.
-
Orlin
addikt
Üdv.
Ismim telefonját (htc)november-óta javitották a Mobil Világban!Külföldi javitás is volt benne aminél ő fizette a postaköltséget ect...
Mindig csak hitegtték mikor lesz kész.Meg mindig más hibára hivatkoztak.Ma únta meg és ment be.Meg is kapta de nem kapcsol be.Nem jó a telefon még mindig.
Hová lehet fordúlni?
Köszi![ Szerkesztve ]
LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11
-
asdf_
veterán
Azert erdekli, mert ha kell, akkor a honap minden napjara kiallitok neked egy garjegyet ahhoz az egy telefonhoz bianko garjegyek felhasznalasaval (megmasitva ezzel a keszulek tenyleges megvasarlasanak datumat), vagy akarmi. Mivel a vilaggarancia meg a hazhoz jovo elszallitos gari, vagy a helyben javitos szerviz -telefonra- a jogszabalyban nem eloirt kotelezettseg, hanem a torvenyben irtaktol a fogyaszto elonyere tett onkentes vallalas, olyan felteteleket szabnak hozza, amilyet akarnak. Ha nem tetszik, a jogszabalynak megfeleloen besetalsz a vasarlas helyere/szakszervizbe es majd ott orvosoljak a problemadat.
-
asdf_
veterán
Tekintve, hogy a jotallasi kotelezettsegenek az adott ceg nem tudott eleget tenni, el lehet allni a vasarlastol -termeszetesen datumokat bizonyito papirok birtokaban-, utana mar csak ki kell verni beloluk a vasarlas osszeget. Ehhez vagy eleg egy tertis level, kovetkezo lepcso a kozjegyzoi fizetesi meghagyas (vasarlas osszege+kozjegyzoi dij osszegre), ha erre visszaadjak, akkor itt vege, ha nem, talalkoztok a birosagon.
Fentiek uj, 27% afa tartalmu szamlaval/blokkal rendelkezo, jotallasi jegyes, 10e feletti mobiltelefon vasarlasa eseten ervenyesek.
Ha sufnigsm-bol van adasveteli szerzodessel, 0% afaval, hasznaltnak hazudott, valojaban uj keszulekrol van szo, akkor meg megtanulta, hogy az olcsobb a dragabb. -
jookomak
őstag
Sziasztok!
Nem egészen műszaki cikk, de hasonló eset biztos volt már. Függönykarnist rendeltünk, és erről írtak a boltban egy megállapodást, amin szerepel az előleg (amit helyben be is fizettünk), és a végső összeg is. Ma bemondták telefonon, hogy megérkezett, de kicsit drágább lesz, be kéne fáradni.Ugye nem csak én érzem totális átverésnek a dolgot? Mire hivatkozzak még az "asztalborogatás" előtt?
[ Szerkesztve ]
-
ClayMore
aktív tag
válasz jookomak #8796 üzenetére
sztem ez sima liba.
volt ár, kifejeztétek adás-vételi vágyatokat ÉS még foglaló is volt....nem látom, hogy miért kéne többet fizetned érte.
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
jookomak
őstag
válasz Attix82 #8797 üzenetére
A karnis mindenképpen kéne, direkt azért rendeltük, mert csak itt tudták összehozni. Persze többet nem vagyok hajlandó fizetni érte.
ClayMore: köszi neked is. Esetleg nem tudod, melyik a ptk, vagy a fogy.véd ide vonatkozó passzusa? Hadd tűnjek már okosnak, mikor reklamálok.
-
sasa311
veterán
válasz jookomak #8796 üzenetére
Foglalót fizettél vagy előleget?
Mert ilyen esetben semmiképpen sem kell kifizetned a drágább árat. Maximum azt mondod dugják fel. Ha előleget fizettél akkor vissza kell kapnod a teljes összeget, ha foglalót akkor a dupláját!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással