- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Házimozi haladó szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen TV-t vegyek?
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
draco31
veterán
Hello!
Egy garanciával kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok ha lehet.
Április magasságában vettem egy Trust Maxtrack nevű ereget.
Kényelmes meg minden, de volna vele egy kis gondom: a
görgővel való kattintás átlagban 10-ből 4x működik csak. Van
olyan is, hogy teljesen jó, és olyan is, hogy 10-ből csak 1x. Ha így
visszaviszem, akkor van esélyem a cserére? Amikor vettem, akkor
azt mondta az eladó, hogy 1 év gari van. Az tart csak kicsit vissza,
hogy van amikor teljesen jó. Ha kipróbálja, és éppen működik, az
kicsit furán jönne le nem?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
ViiiiktorOC
senior tag
Üdv.
Egy sima egyszerű kérdésem lenne.
Webshopból vettem dolgokat. Most a ramot eladom. Ugye a shop meg 1 garancia levelet adott amin minden termék szerepel.
Hogy tudom odaadni a garanciát ha eladom? Egész számlától kap egy másolatot?
De akkor látja a többi terméket is meg mindent.
Lehet egyszerű a válasz de nem jöttem rá.
Köszönöm előre is!
Üdv.:
ViiiiktorOCLamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
draco31
veterán
válasz Turbolada II #7853 üzenetére
Rendben, Köszönöm!!
Természetesen most tökéletesen működik az egér.....ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Turbolada II
őstag
válasz ViiiiktorOC #7854 üzenetére
Ha a memóriáról nincs külön jótállási jegy (nem szokott lenni), akkor a számla a garancia.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Laacko
tag
sziasztok!
Az a nagy problémám lenne, hogy lassan 18 naptári napja búslakodik a HTC Sensationom a szervízbe, amit komolytalannak tartok. T-mobile-os a készülék, a papíron rajta is van hogy a határidő 2012.07.06 ami már ugye lejárt..
Mivel se cserekészüléket nem kaptam, se valami bíztató választ t-mob részéről (Tajvanban esőzések-árvíz stb ezért akadozik a htc alkatrész utánpótlás). Kerestem a neten, de semmi konkrétat nem találtam arra vonatkozóan hogy ilyenkor mi van..
ők ugye azt írják hogy törekednek a 15 napon belüli javításban.. de ez nekem így nem buli hogy lassan 3 hete náluk van a telefonom. valakinek ötlete mit tehetek, ha végre visszakerül hozzám a telefon, fájdalomdíj? -
ViiiiktorOC
senior tag
válasz Turbolada II #7856 üzenetére
Nincs külön jegy.
Akkor csak remélni tudom hogy nem lesz bajom ha megkapja a számlám másolatát? vagy csak paranoiás vagyok?LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
draco31
veterán
válasz ViiiiktorOC #7858 üzenetére
Én mint laikus a helyedben azt csinálnám, hogy nem adom oda neki a számlát, és ha a garanciaidőn belül valami történne a ramokkal, akkor forduljon hozzád vele. Szerintem.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Turbolada II
őstag
Említsd meg nekik az adott kormányrendeletet. Esetleg a panaszkönyv szót.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
-
kungzi
veterán
sziasztok
van egy asrock 990fx extreme 3 alaplapom, vagyis csak volt, mert eladtam, de az lenne a kérdésem, hogy a pci-e csatlakozó végén volt egy kis csúszka, ami rögzítené a videokártyát, de letört, de a kártya nem esik ki a foglalatból. szóval ettől még lehet garanciáztatni? május 1-i vétel és 2év gari van rá!
-
Turbolada II
őstag
-
sasa311
veterán
válasz Turbolada II #7870 üzenetére
A valóságban pedig lehet, ha a sérülés nincs összefüggésben a hiba természetével...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
SOAD19
addikt
Hali!
Adott egy minőségibb póló, ami két hónap alatt kinyúlt. Épp most írom a levelet az üzletnek, és írom, hogy ha nem érzik jogosnak a panaszom, akkor szeretném, ha bevizsgáltatnák a KERMI-vel. Tudván, hogy akár rosszabb esetben nekem kell fizetni a vizsgálatot.
Az érdekelne, hogy mennyire objektív, hiteles ez a szervezet, egyáltalán ez a neve még? Illetve mennyibe kerül egy vizsgálat, csak tudjam ha esetleg buknám a dolgot. Bár úgy gondolom, hogy igazam van, alacsony hőfokon volt mosva.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Steven
addikt
T-mobilba , ha telefon ua. azzal a hibával 2 szer volt szervizbe... 2.jára 17 nap után sem küldtek sms-t, hogy kész van vissza kérhetem a pénzt vagy le vásárolhatom az árát? jah és alapól nem adtak egy papírt ,hogy mikorra várható , hogy kész lesz csak egy jegyző könyvet...
jah de van leírás a hátulján , hogy 15 napon belül kel hogy javítsák...[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tompi113
csendes tag
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy az Ipon mindig ennyire paraszt garanciális cserével kapcsolatban, illetve semmibe veszik az ügyfelet, mint ahogy velem megesett?
Vadiúj alaplap+proci+memória+táp, a kézhezvételkor valamelyik alkatrész hibás, mert állandóan lefagy, majd másfél hónap várakozás után visszaküldenek egy új alaplapot (ami állítólag hibás volt), persze semmi kommunikáció vagy bocs hogy eddig tartott. A többi alkatrészt (miután kivertem a balhét) talán majd visszaküldik, de arra se jött semmi értelmes válasz, egyáltalán hogy miért nem küldték eddig vissza
Telefonon értelmetlenek és nemtörödöm a hozzáállásuk...
Szemét egy bandának tünik nagyon.Az élet csak úgy szép, ha őrült is egy kissé.
-
Jester01
veterán
válasz tompi113 #7876 üzenetére
Tapasztalatok az Ipon computerrel
Nekem azonnal cserélték a memóriát, igaz előtte lebeszéltem a fenti topikban.
Jester
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz tompi113 #7876 üzenetére
Bizonyára igazad van, az alaplaphoz kapott papíron mi áll ? szerintem minden szükséges kérdésedre ott a válasz, ha elolvasod, a másfél hónap egyszerűen hazugság, tudod jól hány nap volt, ha akarod ide is berakom a teljes ügyintézésedet... de nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni. Az ügyintézés teljesen átlagos hosszúságú általában 15munkanap szokott lenni kézhezvételtől számítva, több alkatrész visszaküldése esetén egybe is újra is leszoktuk tesztelni, hogy biztosra menjünk. Telefonos elérhetősége NINCS a szerviznek, pont a bizonyíthatóságok és a fals ígéretek miatt.
Kéretik erre a kommentre is reagálni, bocsánat ha indulatos voltam, de nem szeretem az ilyet....
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
sasa311
veterán
válasz HUN]Repa #7878 üzenetére
Tiszta szerencse, hogy asszongya':
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Mi tart 15 napig egy olyan esetben, amikor ígyis úgyis kötelező cserélni ha hibás az alkatrész? 3 hétig nem volt annyi ideje a szervízesnek, hogy összerakja a cuccot és konstatálja, hogy valóban hibás?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tompi113
csendes tag
válasz HUN]Repa #7878 üzenetére
Nos, akkor lássuk, mi a hazugság.
Tény, hogy jún. elején rendeltem 5 alkatrészt az Ipontól.
Minden alkatrész jún. 14-én érkezett meg, ami közül 1 rossz volt.
Tény, hogy ma júl. 23 van, és még korántsem tartunk ott, hogy lenne egy müködö gépem, vagy az alkatrészek akár csak nálam lennének.Tény, hogy magam álltam neki kiszürni, hogy mi a gond, majd mikor alkatrész hiányában nem tudtam, júl. 24-én lett bejelentve az, hogy fel lesz küldve minden pestre.
Hogy miért?
Mert az áll a honlapon, hogy nem küldhetem vissza az egész gépet egyben, hanem minden alkatrészt külön kell visszaküldeni, külön papíron, külön garanciafutárt igényelve, külön csomagolva, úgy, hogy a gyári csomagolást még külön be kell csomagolni. Nem tudom, hogy aki nem ért ehhez, annak valakivel újra szét kell szedetni ebben az esetben a gépet? De nem is ez a kérdés.
A fö, hogy a honlapon az áll, hogy a nem hibás alkatrészek postázását nekem kell fizetnem, ami tök jó, mivel külön kell mindent felküldenem, 5 alkatrészböl 1 rossz, 4-et meg fizethetek. Az elsö emailek, amiket az Iponnal váltoltam szintén arról szóltak, hogy próbáljam meg kiszürni a hibát, teszteljem a memóriát stb.
Ez is a vásárló dolga, tényleg?Majd mikor 2 hét után nem sikerült kihozni és rákérdeztem, hogy minden alkatrészre fizetnem kell-e a felszállítást jött a válasz, hogy nem, ebben az esetben ingyenes lesz a többire is, ami az egyetlen pozitív dolog ebben az egészben.
Viszont hogy ezt az elsö emailben a vásárló memóriatesztelésre bíztatása helyett is meg lehetett volna említeni? Hát lehet...Az is tény, hogy ma kaptam meg csak az alaplapot. A tényleges nálatok töltött idö tényleg nem másfél hónap, beleszámoltam azt az idöt is, amit azzal töltöttem, hogy ki tudjam szürni, hogy melyik az az egy alkatrész, amit vissza kell küldenem... Szívesebben küldtem volna vissza az egészet egyben, házat, tápot, alaplapot, procit, memóriát, megspóroltam volna vele vagy 10 óra munkát is, elhiheted nekem.
Az is tény, hogy semmi papírt nem kaptunk, mikor el lettek víve a dolgok, majd egy sort sem, hogy megérkezett-e egyáltalán az Iponhoz.
Az is tény, hogy amikor jóval késöbb várva a megváltásra rákérdeztem, akkor jött válasz, hogy ja megjött, és az alaplap a hibás. Hogy ezt elöbb nem lehetett volna-e közölni, ismét (költöi) kérdés.
Majd 4 napja, mikor ismét megkérdeztem, hogy mi van az alaplappal, váratlanul jött másnap az email, hogy huppsz kész, van és érkezik a többi alkatrésszel. Mindenesetre gyanús és gondolom véletlenül sem az van a háttérben, hogy ha nem kérdezem egy-két hetet még várhattam volna rá. És láss csodát, ma tényleg megjött az alaplap, ami rossz a dologban, hogy egyedül.
Erre amikor ismét immár hevesebb hangnemben szóltam huppsz megint kapok egy emailt hogy jön a többi alkatrész, de nem ti hibáztatok, semmi hogy bocs a lehetö leghamarabb leküldjük, 2 napon belül külditek garifutárral, várjam ismét a jó kis postát.
Lehet vitatkozni, a tények amiket leírtam azt hiszem úgy vannak ahogy leírtam.
Tudom, hogy egy normális cégnél szerintem már hetek óta túl lennék az egészen.A "több alkatrész visszaküldése esetén" alatt azt érted, hogy egyet visszaküldünk, a többit elfelejtjük? Mellesleg az együttes teszteléses sztori is kicsit kétes, mikor az elsö nap azt írtad, hogy még várunk az új alaplapra, majd másnap jött az email, hogy befejezödött a szervíz és külditek az alaplapot.
Kicsit úgy tünik, hogy egyáltalán nem sietös semmi, majd ha az ügyfél balhézik akkor visszaküldjük neki a dolgokat, vagy (gondolom ami itt is történt) rákérdezünk a nagykernél hogy na mi van az alaplappal, vagy küldünk egy másikat. Gondolom egy alaplapcsere nem tart ennyi ideig, legalábbis a céges partnereink egy hét alatt végezni szoktak vele, pláne a pestiek, ne is beszéljünk a komolyabb cégekröl, akiknek van raktáron és szinte mikor beviszed már a kezedbe nyomják a másikat...
Lehet, hogy törvényileg, a leírtak alapján ez így rendben van, de hogy nem ez a normális 2012-ben az is biztos. De Ti tudjátok, hogy megéri-e Nektek.Az élet csak úgy szép, ha őrült is egy kissé.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz sasa311 #7879 üzenetére
Muci, kimondta, hogy 3napos volt ? Kézhezvételt követően 16.nap jelentette le az ügyfél.
Aztán, mi továbbítjuk a szervizbe az alkatrészt ahol kiszűrik a 3db alkatrészből jelen esetben mi a hibás úgy hogy egyesével mindegyiket letesztelik ja és igen beérkezési sorrendbe vizsgálódnak ezek a fránya szervizesek, de szerintem tudod a menetét mindennek visszaolvasva kommentjeidet, így nem kell magyaráznom.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
lafaty80
őstag
válasz HUN]Repa #7881 üzenetére
Egy gyors kérdésem lenne csak kicsit idevágóan, de nem félbeszakítva eme remek vitát
Mi számít mondjuk nálatok 3naposnak? Ha mondjuk bejelenti 3napon belül a hibát és ti javasoljátok a hiba keresést, és emiatt kicsúszik a 3napoből, akkor bukta? Vagy mivel bejelentette és 5nap alatt ki tudta deríteni (ami azért valljuk be otthon átlag polgárnak nem egyszerű, ha nem lehetetlen), akkor elfogadjátok 3napon belülinek?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
sasa311
veterán
válasz HUN]Repa #7881 üzenetére
Ebben igazad van, kicsit megtévesztő volt a kolléga mikor azt írta, hogy "kézhezvételkor hibás", aztán meg mint kiderült 15 nap múlva küldözget vissza cuccokat...
Ellenben az előttem szólónál is van igazság. Hivatalosan 3 napon belül jelezni kell. Az, hogy utána vissza kell juttatni, stb. az nem igazán számít.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz lafaty80 #7882 üzenetére
Kézhezvételtől számítva 3munkanapon belül le kell jelentenie a hibás alkatrészt, ha nem tudja mi az van lehetőség, hogy kiszűrjük mi továbbá arra is, hogy az egész gépét összerakjuk így egybe küldheti vissza 3munka napon belül. Aki nem komplett gépet vesz annak alkatrész garancia van, ha kitudja szűrni a hibát akkor küldje vissza azt a terméket, ha nem tudja akkor pedig várja meg amíg mi szűrjük ki.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz tompi113 #7880 üzenetére
Kolléga akkor elég lenne csak a tényeket leírni nem írni ilyen hosszú litániát. Teljesen normális egyszerű ügyintézés volt a tied ilyen lesz legközelebb is, semmit nem kötelező mindenre van megoldás. Az egész gép is visszaküldhető az áll a weboldalon,de ilyen esetbe bevizsgálási díjat köteles fizetni. Amennyiben mi rakjuk össze a gépet akkor egybe is visszaküldeni a gépet mivel ilyenkor az egész gépre van a garancia mivel gépet vettél nem alkatrészeket külön-külön. Olvass, kérdezz, ne bánts minket feleslegesen....
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
tompi113
csendes tag
válasz HUN]Repa #7885 üzenetére
Köszönöm az oktatást és az olvasásra bíztatást, eddig is tettem és ezután is fogom, tanár bácsi
Elismerem, hogy mindenben én vagyok a hibás, söt ezúttal próbálok sokkal tömörebb és összeszedettebb lenni.
Bocs, hogy olyan bunkó vagyok, hogy nem vagyok Superman és nem tudtam kiszürni 3 napon belül a hibát, illetve hogy itt kiabálok, hogy ennyi idö után még nem kaptam vissza az alkatrészeket illetve nem sikerült egy müködö gépet összeraknom.
Most már tudom, hogy mit neveznek normális ügyintézésnek, és azt is, hogy ennek ennyi a normális átfutási ideje.
Csak néhány dolog szerintem, ami más cégnél nem megszokott:
- ha elviszik a hibás alkatrészeket adnak valamilyen papírt róla (szállítólevél, átvételi vmi)
- ha már az elözö pont nincs, akkor legalább annyi, ha a céghez beérkezett küldenek egy emailt, hogy itt van, legalább tudom, hogy nem a futár bácsi vitte haza a kölöknek
- a nem hibás alkatrészek (processzor, memória) nem akkor lesznek visszaküldve, ha az ügyfél kiabál. Mert gondolom ezt nem vitatod, az emailem és a visszajelzés között hogy befejezödött a garis ügyintézés kerek 10 perc telt el... Tegyük fel, hogy az alaplap nem pont azért lett másnap kész, mert meg merészeltem kérdezni, hogy mi újság vele.
- az ingyenes visszaküldés/garanciafutár/több alkatrész kérdés kicsit nyakatekertnek tünik, söt a honlapon talán megtévesztö is több dolog:
"Egy rendelés egy termékre érvényesíthető. Amennyiben több terméket szeretne visszaküldeni, mindegyik termékre külön kell GaranciaFutárt igényelni, hiszen az ügyintézésük menete, végeredménye eltérő (ugyanolyan termékek esetében is) lehet."
Ez még világos, bár ha egy konkrét gépben nem müködnek együtt, akkor kicsit ésszerütlen.
"Jogos minőségi kifogás esetében a GaranciaFutár szolgáltatásunk ingyenes, amennyiben a termék hibátlannak bizonyul, a házhozszállítás díját, bruttó 2500Ft-ot számolunk fel, ezért az Ön érdekében kérjük, csak akkor vegye igénybe ezt a szolgáltatásunkat, amennyiben biztosan meggyőződött a hibáról, s annak oka nem nem rendeltetésszerű használat."
Hm, ez kicsit megtévesztö. Ki küld fel 5 terméket, ha tudja, hogy (valószínüleg) csak 1 rossz az 5 közül?
Ezt a sort mellesleg annyira nem értem, ezt még elmagyarázhatnád:
"A garanciális eljárás keretében az iPon Computer Kft. számára eljuttatott termékek, alkatrészek és alátámasztó dokumentációk az iPon Computer Kft. tulajdonává válnak, melyek nem juttathatók vissza a felhasználóhoz."
Szóval akkor megvettem, kifizettem és amint visszaküldöm már semmi közöm hozzá?Csak hogy megnyugtassalak sokat tanultam, jó diákként, ezután nagyobb körültekintéssel fogok vásárolni.
Az ékezetekért bocs, sajna 1-2 nincs (német billentyüzet)...[ Szerkesztve ]
Az élet csak úgy szép, ha őrült is egy kissé.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz tompi113 #7886 üzenetére
Köszi a korrekt választ:
-a termékek felvétele követően elektronikus úton történik így csomagszám alapján nyomon követhető a csomag (Sprinter hülyesége..
-ahogy megjött a termék hozzánk automatikus üzenetet kapsz, hogy megérkezett a termék és az ügyintézést elkezdtük (ezt te is megkaptad,, esetleg spam-ba nézd meg)
-teljesen véletlen egybeesés felesleges kombinálni....Csak ez egészből annyi a tanulság, hogy ne támadj egyből felesleges hőzöngeni az nem old meg semmit...sőőőt. Mondom nem kell kiszűrnöd mi a baja a gépednek de akkor kérd egybe a gépet vagy fizesd ki a bevizsgálást akár nálunk akár a helyi pc boltba.
Peace !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
tompi113
csendes tag
válasz HUN]Repa #7887 üzenetére
Tudod, azért nagyon kellemetlen nekem és azért kezdtem el hözöngeni, mert édesapámnak rendeltem a gépet, és nekem kellemetlen, hogy ennyi ideig tart, és nem jutunk egyröl a kettöre. Sajnos az elözö tönkrement, így nem is lehet azt már használni.
Az emailt sajnos nem kaptam meg, a SPAM-ben sincs...Remélem minél elöbb lezáródik ez az egész, a többi alkatrész is megjön amíg otthon vagyok, mert ha nem, akkor megint 1-2 hetet csúszik a dolog.
Már csak egy költöi kérdésem van: ha esetleg ezzel az alaplappal sem megy a történet hogyan jelentem be 3 napon belül? Akkor megint 1 hónap huzavona?
Mert szerintem szerda-csüt lesz mire egyáltalán megjön a processzor/memória, amivel tesztelni tudnám.Az élet csak úgy szép, ha őrült is egy kissé.
-
dethroner
veterán
válasz tompi113 #7888 üzenetére
Csinálhattad volna azt, amint megjött a cucc összerakod és ha nem megy, 3 napon belül visszaküldöd az egészet egyben. Aztán vagy kicserélték volna a hibás alkatrészt, vagy elállhattál volna a vásárlástól, mivel 8 napon belül voltál.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Tavaly decemberben a neten kötöttem egy kgfb-t, ami idén márciusban indult. A szerződésen csoportos díjbeszedést jelöltem meg. Februárban már épp kezdtem rászánni magam hogy szólok a bankomnak hogy milyen célból mennyi pénzt utaljon majd át, de jött egy sárga csekk a biztosítótól, rajta az összeg, és az egy éves kgfb időtartam. Gondoltam ha nekik mégis így kell, nekem mindegy. Postán befizettem február vége felé.
- Azt hittem minden ok, de pár napja jött egy mail hogy nem adtam a bankomnak megbízást hogy a díjat ők lehúzhassák és hogy tegyem meg stb.
-Írtam válaszban hogy én ezt már fél éve feladtam postán. Ők erre azt írják hogy igénybe vettem kedvezményt a csoportos beszedésre, szóval ők vonni akarnak.
-Válaszban írtam hogy én mégegyszer be nem fizetem az biztos, küldjék vissza akkor a befizetett pénzt és akkor elintézem a bankos dolgot ha már ez a dilijük.
-Erre a válasz hogy a csekken befizetett összeget megkapták(jó vicc hogy magkapták, mikor fél éve elküldtem), köszönik az együttműködés. Reméltem hogy akkor vége a cirkusznak, de
-Ma jött levél hogy igénybe vettem kedvezményt, intézzem a csoportos beszedést el.
Hát már kezd elegem lenni belőlük, ha egyszer náluk a pénzem, akkor mit akarnak még? Ilyen esetben tudok rájuk 1-2 erősebb szóval( fogyasztóvédelem)?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
belakiraly
tag
Hali. Van egy Chieftec tapom a Red Towerbol, 6 eve vettem, 4 eve elromlott, de csak most talaltam meg a szamlajat (a szamlan az all, hogy elettartam garis), viszont a ceg megszunt. Mi ilyenkor a teendo? A masik aprosag, hogy a szamla melle nincs garancialevel, csak maga a szamla. A tobbi Red Toweres cuccomhoz is csak szamla van, tehat nem hiszem, hogy en kavartam el az osszes garancialevelet. Fogok-e meg tapolni valaha?
-
sasa311
veterán
válasz belakiraly #7892 üzenetére
Nem fogsz
ha a cég megszűnt lehet próbálkozni a gyártóval, hátha ők ügyintéznek ilyet.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
belakiraly
tag
Irtam a Kellytech-nek, hatha nem kell ceget alapitanom...
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Leírnám a tapasztalataimat a Praktiker ügyintézésével, szervizzel kapcsolatosan. Ezt találtam legalkalmasabb topicnak, szóval ha rossz helyre írok, elnézést. 2010-ben vettem egy budget típusú akciós toronyventilátort 9000-ért. A kasszás néni ideadta a blokkot, mondta, hogy azzal lehet garis ügyeket intézni, szóval őrizzem meg. A használati utasítás utolsó oldalán volt egy oldal, garanciára vonatkozólag, szokásos, kötelező szöveg, de a lényeg: fehéren-feketén ott állt: 24 HÓNAP GARANCIA!
Elég hamar, már tavaly nyáron megadta magát a ventilátor, illetve működött, csak az volt a baja, hogy amikor oszcillált, jobb oldali szélső helyzetében valami érintkezési hiba volt, és akadozott, ált. le is állt. Halogattam a visszavitelt, de most nyáron, gondoltam, mielőtt még letelik a garancia, visszaviszem.
Na már ez a rész sem volt zökkenőmentes. Először felhívtam /Mester utcai Praktiker - ott vettem/ őket, megkérdeztem, bevihetem-e, ill. mi az eljárás módja. Mondták, hogy vigyem be a papírokat, megnézik, és megmondják...kérdeztem, hogy a ventilátort vigyem-e, azt mondták, nem kell most. Bár ezt nem is igazán értettem, de mindegy, én naiv ventilátor nélkül elmentem a Praktikerbe, ahol persze még engem ugattak le, hogy mi a frászt akarok ventilátor nélkül. Pofáztam az idióta tyúkoknak, hogy 10 perce telefonáltak, és ők mondták, hogy nem kell most hoznom. Viszont a másik, amin totál kiakadtam, hogy ők váltig állították, hogy 1 év garancia van rá, mint minden ventilátorra. Ujjal mutogattam nekik a használati utasításban szereplő 24 hónap garanciát, úgyhogy mondtam, hogy hagyjanak békén ezzel az 1 évvel, ha egyszer a gyártó leírta, hogy 24 hónap, akkor annyi. Úgyhogy csak megértették, szóval még aznap visszamentem ventilátorral együtt...Zárójelben megjegyzem, garanciális idő (2 év) utolsó napján Nem siettem el, no de mindegy, határidőn belül voltam
Eltelt vagy 1 hónap, amikor is felhívott egy nő a Praktikerből. Totál megörültem, hogy végre már készen van ennyi idő után. Erre közli, hogy a szervizben van még mindig, és neki sem láttak még, mert a szervizesek nem tudnak vele mit kezdeni, ugyanis nincs garancialevél, és állítják, hogy ventilátorokra 1 év garancia van, szóval önköltségre tudják megjavítani. Hát itt aztán eldurrant az agyam. Kicsit leordítottam a nőt, hogy értsék már meg, hogy nem kaptam semmiféle garancialevelet, a blokkal tudom érvényesíteni a garanciát, ami persze meg is volt természetesen, odaadtam nekik! Illetve ismét közöltem, hogy legyen szives megmutatni a rohadt szervizeseknek is a használati utasítás utolsó oldalán szereplő 24 HÓNAP GARANCIA feliratot! Azt mondta, megkérdezi tőlük, és majd visszaszól. Természetesen nem szólt vissza, de 1-1,5 hét múlva felhívott egy ürge, hogy kész a ventilátor. Na mondom, végre! Már épp ideje volt lassan 1,5 hónap után. Lényeg, hogy érte mentem, hazahoztam, bedugtam, és mit tapasztaltam!? Hát természetesen ugyanolyan volt, mint azelőtt. Mintha hozzá sem nyúltak volna. Probléma még mindig ugyanaz! Dühömben kidobtam minden dobozát, blokkot, nem fogok ennyit idegeskedni, meg ügyintézni egy 9000 FT-os szar ventilátor miatt. De mindebből csak azt tudom levonni, hogy a Praktiker szervize és információja egy nagy rakás xxxxx.....csődtömeg.
A dobozon amúgy volt egy halom szervízes címke, szalagok, meg magán a ventilátoron is, szóval egyszerűen nem értem, miért nem csinálták meg. Vagy direkt, már csak azért is, mert ennyit csesztettem őket, na meg most már nem tudom visszavinni garanciálisan, ha meg is tartottam volna a blokkot.
Summa summarum, óvakodjatok a Praktiker szerviztől!!!!!! Nálam egy életre elásták magukat. Utólag már csak az jutott eszembe, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulok, de már nincs kedvem tényleg emiatt szarakodni.
Elnézést a hosszú írásért. -
Steven
addikt
t-mobile:
07.06 án aláírtam egy jegyzőkönyvet , mikor le adtam a készüléket aminek az van a hátára írva , hogy
15 napon belül meg kell javítani a készüléket , ha ennek nem tud eleget tenni a cég akkor 3 napon belül szólniuk kell (pl ha nem javítható vagy akármi)Az is le van írva , ha 15 napon belül nem történik meg a készülék javítása kérhetem a cserét vagy a levásárlást...
4 .szer voltam bent és egyszer sem tettek eleget eme követelésemnek... felajánlották hogy kártérítésül ,ha elkészült a készülék kifizetik egy havi szla mat (ezek szerint elismerték a hibájukat) én mondtam hogy ragaszkodnék a levásárláshoz... mind a 4 szer elzavartak...
Ma beírtam a vásárlok könyvébe és héten be megyek a fogyasztó védelemhez ezen kívül mit tudok tenni?
és ott mit kell tennem ha bemegyek?
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Turbolada II
őstag
Steven, Gabesz kérjétek el a panaszkönyvet és forduljatok a békéltető testülethez. (Mondjuk nem sok semmit érnek azok se)
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
belakiraly
tag
Irtam a chieftec tappal kapcsolatban a kellytechnek es azt irtak vissza, hogy 3+3 ev garancia van a naluk forgalmazott tapokra, es az a +3 az fizetos szervizgarancia. Holott a red toweres szamlan e.gar volt feltuntetve. Az is necces, hogy benne vagyok-e a +3 evben meg, majd megnezem..
-
miroon
aktív tag
Sziasztok.
Az normális dolog, hogy iponrol rendeltem tabletet és beesett a bekapcsológombja 1 hét használat után, és már 1,5 hónapja szervízben van. E-mailben azt írták,hogy a fizikai sérüléseknél hosszabb a szervízelés (kb. 5 hónapot írtak).
Köszi a válaszotok!
Üdv
iPhone 13 Midnight Black
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Horgász topik
- Synology routerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen