Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cibus

    aktív tag

    Sziasztok!
    Szeretnék érdeklődni. Tegnapi nap folyamán kerestem hűtőket és az egyik weboldalon találtam egy Liebherr hűtőt nagyon olcsón. Be is tettem a kosárba, meg is rendeltem, le is fotóztam az árut a webshopban, és kaptam is automatikus emailt, hogy megkezdik a feldolgozást.
    Ma viszont jött egy email tőlük, hogy :

    Köszönettel vettük megrendelését!

    Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy átmeneti rendszerhiba okán az Ön által rendelt készülék hibás áron került megjelenítésre, ezért hivatkozva az ÁSZF-ünk 4.4., 5.6., illetve 5.12. pontjára azt a megjelölt áron sajnos nem tudjuk kiszolgálni.

    A készülék normál ára 199.990 Ft.

    Amennyiben a terméket a fentiekben megjelölt normál ár mellett is meg kívánja vásárolni, természetesen örömmel állunk rendelkezésére.

    A hibáért és az ebből adódó esetleges kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

    Ebben az esetben nem tudok semmi? Ilyenkor, ha én megrendeltem náluk egy terméket, akkor nem kötelesek oda adni nekem olyan áron, amennyiért fel volt tüntetve? Ez így nem a vásárló megtévesztése, vagy valami "inkorrekt reklám", vagy valami hasonló?

    Köszönöm szépen

Új hozzászólás Aktív témák