Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hibavissza
veterán
válasz bazsimano #26853 üzenetére
Samsung válsz lényege: hivatalos resellertől vedd és akkor kapsz egy évet bárhol. Legyen meg a szent csamcsung garanciapapír és számla. Ha nincs meg a két szent ereklyepapír, amivel özvegy Kovácsné, nyugdíjas szemfelszedő a csamcsung portán meg tudja állapítani, hogy kitől is vetted a készüléket akkor nincs ingyen javítás, nem enged be. Csak a magyar authorized resellertől vett készülékekre van extra gari. Ha mondjuk Ausztriában adod be szervízbe az itthon - resellertől - vásárolt telót ott csak egy év jár a magyar papírra ugyan úgy. Szóval a lényeg, hogy legyen papírod. Samsung 2024.
-
bazsimano
őstag
válasz hibavissza #26854 üzenetére
hat remelem a 36 honap emag jo lesz...ahogy olvastam anno ott volt a gond...
itt sem kaptam SAMSUNG papirt...en kértem mondtak, hogy nincsen csak ami az EMAG fiokba jon... -
addikt
válasz run4fun #26859 üzenetére
Még most fogtok békéltetni?
Kíváncsi vagyok mi lesz, azt nem lehet hogy mi is online becsatlakozzunk és a háttrében ottlegyünk és véleményezzük a meghallgatást?
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
run4fun
tag
válasz run4fun #26862 üzenetére
Aqua vs Én
Békéltető testületi meghallgatás megvolt, Aqua képviselője saját maga ajánlotta fel a beszélgetés elején, hogy visszafizetik a termék árát, ha egyeztetünk bankszámlaszámot.
Bekérdeztem, hogy 3szor elküldtem már emailben, de miért csak most jutottak erre a megállapodásra? De aztán leintett a testület, hogy erre nincs szükség
Ha most nagyon szemét lennék, akkor még rájuk engedhetnék vizsgálatot is a meg nem válaszolt vásárlók könyve panasz miatt is.
Szóval emberek, ha valami jogos, akkor ne hagyjátok magatok! Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét! -
addikt
válasz run4fun #26863 üzenetére
HAHA, gratulálok, szép, hogy kiálltál az igazadért és jogaidért
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
válasz run4fun #26863 üzenetére
Pontosan!
Így kell ezt csinálni!
Gratulálok!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
bghistvan
senior tag
Üdv, sziasztok!
Referálni szeretnék a 2023.11.17 - 2024.01.19 időszak közötti, kvázi 2 hónapos ügyemről!
Korábban már leírtam, hogy a QE65Q80A Samsung QLED tv-m mélyhangja elment, tavaly november 17-én bejelentettem, és egy nagyon hosszadalmas "javítási" folyamat vette kezdetét házhoz kiszállás keretén belül a gyártó elsőszámú garanciális márkaszervize részéről.
A hangszórókat cserélték, viszont a szerelési folyamatnak köszönhetően a tv hátlapja és maga a keret belső része sérült, nem tudták visszarakni rendesen, elállt a hátlap.
Természetesen kértem, hogy állítsák vissza az eredeti állapotára a tv-t(itt extrémen belassult az ügymenet a samsung support és a szervíz részéről is), majd egy új javítás folyamatot kíséreltek meg egy új hátlappal, de azzal sem sikerült orvosolni a helyzetet.
Leakartak rázni, hogy alig észrevehető, szinte nem is látszik, hátul is van stb.... ők nem foglalkoznának vele, a support pedig csak türelemre intett, én továbbra sem törődtem bele, és minden létező kommunikációs csatornát megragadtam ahhoz, hogy nyoma legyen a megkereséseimnek/panaszbejelentéseimnek.
A jelenleg is hatályban lévő fogyasztóvédelmi törvényekre való hivatkozásokkal , mind az elektronikus úton és a tértivevénnyel elküldött leveleimben álló tartalmakban arra hívtam fel a gyártó figyelmét, hogy jogorvoslattal fogok élni, mert a készülék érintésvédelmi szempontok alapján sem felel meg a biztonságos használatra azontúl, hogy a szervíz kontár munkájának köszönhetően egy erősen esztétikai hibás készülék lett a tv-ből,nem beszélve arról, hogy a törvényben álló javítási határidőből is kicsúsztak!Míg nem adtam nagyobb nyomatékot feléjük, addig a szokásos sablon lerázó dumák, de a végére szerencsére úgy alakult, hogy csereutalványt állítottak ki amit a forgalmazónál érvényesíthettem, pénz visszafizetés formájában, mivel az adott típusból már nem volt készleten.
Tehát ütni kell a vasat, nem szabad az embernek hagyni magát, mert egyébként simán hülyének néznek.
Ezúton szeretném itt is külön MEGKÖSZÖNNI fórum társunknak luciferc- nek, hogy a naprakész jogi ismeretei és a segítőkész hozzáállása az ügyem pozitív lezárását eredményezte, hálás vagyok érte!
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz bghistvan #26867 üzenetére
Az a szomorúság hogy itthon ezért két hónapig kell fenyegetőzni miközben teljesen világos hogy a kontár szerelő b@szta el a tévédet, (nekem is volt a samsunggal dolgom, konkrétan a kiállított jegyzőkönyvet tagadták volna le de szerencsére volt róla egy fotóm.)
Örülök hogy ma te vagy a második aki leírta hogy sikerült egy vitás kérdést sikeresen lezárni. -
Lackki
senior tag
Segítséget/tanácsot kérnék, mert számomra érthetetlen helyzetet teremtett az MSI.
MediaMarktnál vásárolt G271 monitor 1év után tönkrement, MSI RMA oldalon bejelentettem és már küldték is az UPS futárt a monitorért. Összeg miatt 1 év gari jár MMnél, ezért kerestem fel MSI-t, mert ott 36hónap.
Láttam, hogy reddit és nagyjából minden fórum tele van ezzel a típussal és mindnek ugyanez a hibája, amire az a megoldás MSI részéről, hogy adnak cserét G272 v G2722 modellt.
Ma írtak, hogy bevizsgálták, nem javítható.
Aztán jött a meglepi rész."You have to see your shop for the solution. Please see credit number: xxxxxxx."
Rákérdeztem, hogy milyen shop és mi ez a credit number, mert ötletem sincs.Kicsit kusza nekem ez... Nekem kell zaklatnom a MM-et egy nyamvadt credit számmal, hogy adjanak már egy monitort?
Meg mire kell várnom jövőhétig, már megadták a számot.Köszi a helpet előre is.
Privátot hamarabb észreveszem
-
-
-
Tikakukac
titán
válasz Lackki #26875 üzenetére
Nem egy gémer csoda fordult már meg nálam. Kedvencem az aktív hűtéses monitor, amiben a venti szériahibás. Na ki nem találod mihez vagyon a venti, ha egyáltalán kapható amcsiból és az utolsó dolog ami ki tudsz cserélni, mert mindent ki kell hozzá bontani
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Lackki
senior tag
válasz Tikakukac #26876 üzenetére
Ah botrany... Ez felesegem monitorja, de ez hogy hajszaritozni kell, hogy visszajojjon a kep eleinte csak 144hz-n ment el a kep, idovel mar 120 es 100nal is. Itt untam meg es ment vissza. Csak fura, hogy rakeresve a G vagy MAG szeriara, mindenkinek ez a baja. Viccesek az MSInel
Privátot hamarabb észreveszem
-
cibus
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni. Tegnapi nap folyamán kerestem hűtőket és az egyik weboldalon találtam egy Liebherr hűtőt nagyon olcsón. Be is tettem a kosárba, meg is rendeltem, le is fotóztam az árut a webshopban, és kaptam is automatikus emailt, hogy megkezdik a feldolgozást.
Ma viszont jött egy email tőlük, hogy :Köszönettel vettük megrendelését!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy átmeneti rendszerhiba okán az Ön által rendelt készülék hibás áron került megjelenítésre, ezért hivatkozva az ÁSZF-ünk 4.4., 5.6., illetve 5.12. pontjára azt a megjelölt áron sajnos nem tudjuk kiszolgálni.
A készülék normál ára 199.990 Ft.
Amennyiben a terméket a fentiekben megjelölt normál ár mellett is meg kívánja vásárolni, természetesen örömmel állunk rendelkezésére.
A hibáért és az ebből adódó esetleges kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!
Ebben az esetben nem tudok semmi? Ilyenkor, ha én megrendeltem náluk egy terméket, akkor nem kötelesek oda adni nekem olyan áron, amennyiért fel volt tüntetve? Ez így nem a vásárló megtévesztése, vagy valami "inkorrekt reklám", vagy valami hasonló?
Köszönöm szépen
-
addikt
Nagyon korrektül leírták, hogy az ASZF-ben le van írva, fel van tüntetve, hogy elírás esetén nem tudják odaadni a terméket. Ilyenkor ez Őket védi és nem tehetsz semmi. Ha nem lenne ilyen beleírva, akkor lehetne számonkérni a fogyasztóvédelemtől.
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
shteer
titán
válasz Tikakukac #26851 üzenetére
Az ügy végül február 1-i határozott hangvételű (volt még hárítási próbálkozás a részükről, de a nem rendeltetésszerű használat vádja kicsapta a biztit) levélváltással a 70. napon zárult - így ügyvédi beavatkozásra nem került sor pedig már készen állt a meghatalmazás.
Levásárlás és visszafizetés kombinációját választottam, a mai napon ez meg is történt...szerintem jónak tűnik
-
Lett rendelve egy termék a Pepita - n (nem én rendeltem, hanem családtag) és nem a konkrét termék lett kiküldve. Lett jelezve a bolt felé, hogy kérjük a cserét a megfelelőre, mert nem a rendelt terméket kaptuk. Erre jött egy üzenet, hogy 15 napon belül válaszolnak, addig türelmüket kérik, majd jelentkeznek. Ilyen van?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
grizlisandor
addikt
Rendeltem egy terméket, autóápolási szer, a webshopban 500 ml-ként hirdetik, ami a valóságban 300 ml-es kiszerelésű, mint kiderült miután kibontottam és 22/05/19-es gyártású, a csomagoláson meg az szerepel, hogy a "minőségét megőrzi a termék a gyártástól számított 5 évig", ami 3,5 hónapot jelent.
Megreklamáltam, erre ezt a választ kaptam:
"Valóban a termék sosem volt 500ml-es kiszerelésben. Az elírást javítjuk a weben és elnézést kérünk érte. A lejárati időt még nem érte el a termék és mivel nem élelmiszerről beszélünk, így az értékesíthető.
A termék felhasználhatóságát ez az adat nem befolyásolja. Ha nem szeretné megtartani természetesen élhet a vásárlástól való elállás jogával. Megértését köszönjük."Szerintem ez egy hibás teljesítés, jól gondolom?
Nem azzal a 3500 Forintról van szó, hanem az elvekről, ha tudom, hogy csak 300 ml-es meg sem veszem.Nekem hol kötelességem ellenőrizni, hogy a termék nevében, cikkszámában hol hibázott a webshop?
Ez az élelmiszer példa meg tragikomikus. -
Lackooo84
nagyúr
válasz grizlisandor #26885 üzenetére
Így van hibás teljesítés a visszaküldés költsége őket terheli. Ha akadékoskodnak, akkor békéltetővel fenyegetés, most már kötelező döntést hoznak, szóval nem fognak baszakodni, mert mindenképp te fogsz nyerni.
The Truth is out there...
-
Norbi46
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem egy Pc konfighoz alkatrészeket, és a vízhűtővel van problémám. (nemtudom beszerelni.)
(Úgy gondolom hogy körültekintő voltam.) A hűtő gyártói honlapján ugyan van alaplap inkompatibilitási lista, de az én lapom nem szerepel rajta, és nem taglalja hogy pontosan mi a hiba. A ház honlapja azt írja hogy felülre 360/420 radiátor szerelhető be.
Az alaplap oldalán is csak a lap szélesség és hossz méretek vannak megadva és hogy atx szabvány. A hűtő ki lett bontva illetve a tartó konzolok fel lettek szerelve (lap és pumpa) de beépíteni nem tudtam, a pumpa réz lapkáján is rajta van a védő fólia.
A kérdésem az hogy így cserélhető, vagy ezt bebuktam? -
Norbi46
aktív tag
válasz shteer #26890 üzenetére
Szia!
Akkor is ha fel lettek szerelve a tartó konzolok? Ugye ez azzal is jár hogy a lehegesztett csavaros tasakok fel lettek vágva! (illetve a műanyag öntapadós alátétek amiket már nem tudnék visszaküldeni!)
Tehát ha szét szerelem és vissza teszem a dobozába, a műa. alátétek nélkül vissza kell vegyék?
Tegnap előtt vettem át a csomagot.[ Szerkesztve ]
-
-
koby11h
aktív tag
válasz Norbi46 #26898 üzenetére
Én sem Bolt oldalán lehet rá nyomtatvány, vagy csak simán leírni az adatait a terméknek az elállási szándékot szó szerint és a számlát mellékelni.
A lényeg, vásárlástól számított 14 napon belül jelezni, email és levél is és visszaküldeni a terméket minél hamarabb.
Lehetőleg előtte fotózni minden oldalról, minden tartozékot. Eredeti csomagolásban, mindent mellékelni. Rendes csomagként.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Sliderxy
senior tag
Sziasztok,
Bocs ha volt már hasonló, nem nagyon van időm visszaolvasgatni.
Rendeltem egy webshoppal rendelkező bontóból autó alkatrészt ami 3500 Ft volt + foxpost 1500.
Az alkatrészben van egy kis villanymotor, nem működik, így használhatatlan.
Jeleztem a cég felé. A visszaküldés módját megszabta, hogy csak magyar posta lehet, aminek néztem a díját és 2650 forint lenne. Szóval az 5000-ből a felét sem kapnám vissza.
Nyilván az 5000 forint nem egy nagy összeg csak rohadtul bosszant ez az eljárás, hogy igazából, nem én gondoltam meg magam hanem hibás az alkatrész. Miért én fizessem a visszaküldését? Az ASZF-ükben is az van leírva, hogy a visszaküldés díja a vevőt terheli.
Első körben kértem tőlük emailben hogy cseréljék. 2 napig nem jött rá válasz, közben haladni kellett így berendeltem más forrásból is, ami működik. Írtam nekik ez után, hogy akkor kérném vissza az utalást a hibás alkatrészt meg visszaadom. Erre jött csak válasz, hogy holnap keresi a kolléga a visszaküldés feltételeivel. Ennek már 1 hete, senki nem keresett.
Igazából az érdekelne, hogy jogszerűen járnak-e el azzal, hogy még nekem kell fizetni a hibás termékük visszaküldését.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs