- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Aktív témák
-
laci666
senior tag
válasz Motion_Blur #33496 üzenetére
Még is tud valamit Palik
De az biztos ,hogy forma1-et kommentálni azt nem,de az jó amikor Gyulát helyre rakjaASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Dragbajnok
tag
Mini KERS-t is fejlesztenek a csapatok?
Érdekes megoldás lenne. -
RedWing
aktív tag
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
D@ni88
addikt
RedWing: csak az a kérdés ebbe benne van e a pénteki motor
[ Szerkesztve ]
-
RedWing
aktív tag
válasz D@ni88 #33504 üzenetére
Figyelmesebben olvasd el!
Egy csapat évente legfeljebb húsz erőforrást használhat fel. Egy-egy versenyző összesen nyolc motort használhat, a plusz négy aggregát tesztcélból kerülhet bevetésre.
Mivel most nincs évközi teszt, a pénteki nap számít tesztelésnek. Arra van a +4 motor.
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
venember83
nagyúr
válasz Dragbajnok #33502 üzenetére
Nem látom értelmét, mivel a KERS tömege mindenképp benne kell legyen a versenygép minimális tömegébe. Ha meg ott a tömeg, akkor legyen ott az a pár lovacskányi plusz is. Szerintem. Max a balansszal játszhatnak, de azzal csak nem nyernek annyit körönként, mint plusz lóerőkkel, gondolom.
-
Dragbajnok
tag
válasz venember83 #33507 üzenetére
Hát itt pedi pont az a lényeg hogy így maradhat ballaszt is az autóban és azt oda helyezik el ahol nekik jó.Régebben sokat írtak erről a ballaszt dologról, minden csapat sírt hogyha bentlesz az autóban a kers akkor nem marad elhelyezhető + súj.Ezekben az írásokban elég nagy jelentőséget tulajdonítottak neki.
-
sekli
addikt
válasz Dragbajnok #33508 üzenetére
miért, idáig megépítették a kocsit, és amikor kész volt, beállították a súlypontját ólmok elhelyezésével...?
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #33507 üzenetére
Én azon akadtam meg, hogy az a rendszer, amire a cikk utal, tulajdonképpen nem KERS. Mert ugye a KERS, ahogy a nevében is benne van, a mozgási energiát raktározza el, de ha ez a cucc csak a rajtnál kell, és a tömegnyereség a lényeg, akkor az egyetlen terület, amit kispórolhatnak, az a visszatöltő berendezés. Tehát egy "mini-KERS" valójában egy előre feltöltött akkumulátort és a leadó berendezést (villanymotor) tartalmaz. Ez kisül a rajtnál, és annyi, onanntól csak pluszsúly (ezért kell ugye könnyűre építeni). Ez így nem KERS, mert a felszabaduló mozgási energiával nem kezd semmit, az elszáll, ahogy eddig is.
Innentől viszont adódik a másik kérdés: vajon a szabályok a KERS-re hogyan vonatkoznak? Leírják, hogy a mozgási energiát kell raktározni, majd újra felhasználni, vagy egyszerűen csak engedélyezik elektromos/egyéb meghajtórendszerek használatát?
Mert ugye, ha leírják, hogy mozgási energiát kell raktározni-felhasználni, akkor ez a "mini-KERS" nem használható, mert nem KERS. -
RedWing
aktív tag
válasz D@ni88 #33506 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy sajnos nem az egészet fogják...
Bár kétségkívül izgalmas lenne, hogy mondjuk az utolsó 3-4 versenyen az összetettben első 3 csapat +10 rajthelyet kapna... Ott lenne ám harc a pontokért!
[ Szerkesztve ]
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
proof88
addikt
Emberek, megyek dolgozni valamelyik csapathoz, innovációval állok elő!
Az ötlet az, hogy lenne egy módosított kasztni olyan futamokra, ahol nagy esélye van a nagy esőnek. Már az is nyerő, ha csak a futam végén ömlik le az ég.
Én nem tudom, hogy az alapból ~600 kiló körül versenyző autóknak mennyit számít a -1 kiló, de valamennyit biztosan. A kasztnin lennének apró lyukak, ahol a futam közben befolyna, becsorogna az esővíz. Ezek mind a futam elején még üres tartályba vezetnek. A tartály kb 1 liter vizet tudna fogadni. Tehát az autó a verseny elején kb 1 kilóval kevesebb súllyal indul, mint a többi, és a végén a súlyellenőrzésen megbukna, mert határ alatt van. Viszont nem bukik meg, mert a futam közben gyűjtött esővíz már a tartályban +1 kilót hozzáadja a kocsihoz és kész. Ezzel nyertünk pár ezredmásodpercet körönként, mely persze a futam végére egyre kevesebb lesz, dehát kit érdekel?
Na, milyen ötlet? -
sekli
addikt
válasz venember83 #33510 üzenetére
és a korrekciós súlyoknak (már ha egyáltalán hívhatjuk így, de ha tényleg haszontalan tömeg csak, akkor igen) az össz tömege maximálva van...?
-
Pá
addikt
válasz proof88 #33513 üzenetére
Ez olyan ötlet, ami miatt a BAR Hondát már jól megbaszták pár éve. A cseles tankjuk kb ugyanezen az elven működött.
Ugyanis a szabály nem úgy szól, hogy a verseny után a mérlegelés alatt kell x kiló legyen a kocsi, hanem a futam alatt végig.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
wildrain
addikt
Ennek a hivatalos neve ballaszt. Nincs maximalizálva a tömege, és nem is kötelező használni, de jó, ha minél több van, mert az azt jelenti, hogy széles tartományban lehet játszani a súlypont elhelyezésével. A szabály csak az autó minimum tömegét határozza meg, azt, hogy ezt ki hogyan (ballaszttal vagy anélkül) éri el, az teljesen mindegy, de lehet akár 100 kilóval a minimum tömeg felett is, ha valakinek úgy esik jól.
-
oxox
addikt
válasz RedWing #33505 üzenetére
A nagy csapatok úgy is megoldják az évközbeni tesztet...azt mondják, hogy saját célra fejlesztenek, amihez csaknem tiltják meg a jogot....
Az új autók szerintem rondák...és irta valaki feljebb, hogy, majd ugy is megszokjuk...hat en a Bömösnek sem szoktam meg 3éve (ha jól emlékszem 3 éve volt a frappáns orr megoldás...de lehet már régebben) a rozmár kinézetét. Kiváncsi vagyok az első verseny első kanyarjára, hányan fogják ledobni a szép nagy-széles első szárnyat...
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #33518 üzenetére
A képeket elnézve Massaé a 3-as, Kimé a 4-es rajtszám.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #33519 üzenetére
Logikus, tavaly Kimi semmit nem tett le az asztalra, minek maradjon ő a csapatelső szám szerint? Így hátha harciasabb lesz, és még jobban vissza akarja majd szerezni az 1-est.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #33518 üzenetére
ez különösen tetszik:
"Mindenki elfogadta volna, hogy egy évvel toljuk el a hibrid rendszer bevezetését, kivéve a BMW. Nem győzőm hangsúlyozni, hogy csak abban az esetben áll fényes jövő a Forma-1 előtt, ha megtanuljuk, miként kell együtt dolgozni. Ellenkező esetben sötét jövőt jósolok a sportnak" – tette hozzá Domenicali.
HAHAHA
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hunnylander
őstag
Még két óra és lehull a lepel a TF109-ről...
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
Dragbajnok
tag
válasz hunnylander #33526 üzenetére
Egész "szép".Legalábbis rondábbat vártam a toyotától.
-
gyomlosi
tag
válasz hunnylander #33526 üzenetére
Nálam leakadt az oldal :S
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #33530 üzenetére
minta kicsit magas lenne az orra, oylan mint a régi jordan-eké
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #33530 üzenetére
szebb mint a ferka
-
oxox
addikt
válasz hunnylander #33530 üzenetére
ez is érdekesre sikeredett...talán versenybe lesznek a Hondával
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
wildrain
addikt
A Toyota KERS nélkül kezdi az idényt
És ez még csak az első fecske... Érdekes lesz majd látni, hogy ezek az autók elvileg kanyarban gyorsak lesznek, míg a KERS-szel felszereltek utolérik őket az egyenesben (vagy elhúznak tőlük, ez majd függ attól, hogy mekkora előnyük lesz a KERS kihagyásából).[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Ferrari vs. Toyota felülnézetből
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #33542 üzenetére
A Ferrari-féle tükörmegoldás nagyon tetszik, igaz ők régóta próbálkoznak hasonlóval. Némi szépérzék meglétét is jelentheti, mert a Toyotán az a két függőlegesen odaragasztott tepsi elég rondán áll.
Annyi még érdekes, hogy a Ferrari hátsó része karcsúbb, kecsesebb a csepp-forma. De kidolgozott gépnek tűnik mindkettő
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #33541 üzenetére
Nem rossz. Legalábbis a Ferrari-nál szerintem jobban néz ki (I mean kévsbé csúnya). Ha a McLaren-hez hasonló orra és szárnya enne az elején akkor jobban nézne ki.
Ápropó, a 2009-es McLaren-ről is lehull a lepel holnap.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Jól néz ki az új festésű Glock bukó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ronaldo #33543 üzenetére
Szerintem is a tükör nagyon jól néz ki, meg hátul kecsesebb sokkal, mint a toyota. A hátsó szárny mind2-n fura, de szerintem a többin is az lesz.
Talán ha 100% fekete lenne, az javítana rajta egy kicsit.
A toyotán az első szárny függesztése elég érdekes, meg a két széle is.
A képek alapján mintha az első felfüggesztés közelebb lenne az első szárnyhoz, mint a Ferrarin van. Ezért kicsit más az eleje. -
Motion_Blur
félisten
"Szerintem nagymértékben testreszabható az autó, de az új szabályok miatt kissé nehezebb a súlya. A versenyzők súlyától függ, hogy mennyit tudunk változtatni, de ha én dönthetek, akkor mindenképpen a túlkormányzottságot részesítem előnyben az alulkormányzottsággal szemben"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
Mégiscsak Massáé a 4-es rajtszám? Kezdem nem érteni a dolgot...
Aktív témák
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest