- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #21850 üzenetére
A, ez csak barati csevely volt, nincs itt semmi komoly vita.
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz --Nozbert-- #21847 üzenetére
Ok, semmi gond!
-
menin
tag
Úgy néz ki lesz egy felesleges 3 napos Silver 3 szektorba szóló belépőm a hétvégi futamra.Ha valakit érdekelne privizzen rám.
-
hossszú
őstag
Még a végén tényleg igaz lesz, hogy Lonzi a Ferrarihoz igazol [link]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Markgx10
őstag
válasz Motion_Blur #21856 üzenetére
Azért én örülnék, ha hozzánk jönne, Massa helyére. Valahogy Massa nekem olyan mint Barichello, hogy soha nem kedveltem (akárcsak a nem Ferrarisok közül Sennát, szóval a brazilok nem a szívem csücskei ). Persze ez erősen szubjektív, de én örömmel látnám.
-
Integra
titán
válasz Markgx10 #21858 üzenetére
mi meg megkapjuk massát és akkor ugyanott tartunk, mint eddig...
mondjuk amilyen az autó, úgyse számít sokat..
legalább hamar frusztrált lesz és belátható időn belül továbblép és akkor csak kevés időt vesztünk, aztán jöhet a következő körben új pilóta...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz attisx #21860 üzenetére
de ők biztos tudnak valamit, amit én nem
de most komolyan... szánalmas ez a vergődés amit művelnek.
csak remélni tudom, hogy a jövő évi autó amiért már ross rúgja kőkeményen a tervezők seggét használható is lesz...
mert az idei év (is) katasztrofális.
ebből a pénzből amit itt elvernek inkább csináljanak s2000, crx és normális civic utódot, ez a véleményem[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vagamo
őstag
Olvastátok már?
Alonso és a kémprogramok eseteMinden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
ronson
őstag
Sziasztok, van egy Gold 1 Saturday jegyem szombatra az eredeti ár kevesebb mint feléért.
-
hunnylander
őstag
Az Atlas-rol tudom, hogy a napokban volt ertekezlet (valoszinusithetoen ma), arrol, hogy bevetesre fog e kerulni az uj motorboritas a Ferrarin. Megszuletett a dontes: igen!
Megerzesem szerint a Meki nem fogja bevetni, mert lassu palyara nem preferalja es nem is tesztelte a Dumbo-fullel, aminek hungaroringi bevetesere nagyobb eselyt latok. A ketto egyutt elesben teszteles nelkul nem debutalhat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #21866 üzenetére
Nekem már minden mindegy, csak menjen a gép.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
proof88
addikt
válasz --Nozbert-- #21847 üzenetére
Egyébként félig igazad volt! Az oldalon a 2007-es szezon összefoglalójában valóban az a zene megy, amit te mondtál!
-
proof88
addikt
Nem tudja valaki, hogy most is lesz valami Red Bullos megmozdulás a Roosevelt téren meg a túloldalon? Persze az autók bemutatójára gondolok, ezen belül is a forma1-esekére.
[ Szerkesztve ]
-
vagamo
őstag
válasz attisx #21864 üzenetére
És ezt?
Elveszett Räikkönen autója?Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
Pá
addikt
válasz vagamo #21873 üzenetére
Röhögni fogsz, de már ezt is érintettük. Az interjú utolsó bekezdése
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #21866 üzenetére
FIA-nak kéne lépni az ügyben, én nem akarok ilyen ronda Ferrarit fotózni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #21876 üzenetére
Nekem mar tetszik. Ha minden auton ott lesz, fel sem fog tunni a kuloncsege.
Iden mar nem tiltjak be. Es mivel nem kiegeszito szarny, ezert a jovoevi betiltasa is csak esztetikai okokbol, a motorboritas meretszabalyozasaval tortenhetne meg.
Egyebkent komoly aeroelem am ez, akarmilyen ronda, mert az airbox miatt keletkezo turbulenciakat 'kisimitja' igy sokkal kedvezobb legaramlatok erik el a hatso szarnyat, amivel annak hatekonysaga javul. Talan meg tized(ek)et is jelenthet. Ha kikapnak, a Meki is bosszankodhat, hogy o teteovazott a bevezetesen.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
tuskooo
addikt
válasz Motion_Blur #21876 üzenetére
Sztem nem is olyan ronda. Ha hosszabb lenne, akkor ja, de elég jók az arányai sztem.
-
Motion_Blur
félisten
Ismét lesz Palik féle Red Bull ökörködés a Lánchídon? Esetleg Zsoltika a Városligetben?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
gV
őstag
válasz hunnylander #21881 üzenetére
hmm nekem úgy tünik ez olyan mint amit a Ferrari -igaz az Sachs gyártmány- már 2003 óta használ
-
hunnylander
őstag
Frequency Selective Damping? Link?
En nem ugy vettem eszre, hogy a Ferrari 2003-ota sikeresebb lett volna a lengescsillapito-kritikus palyakon a McLarennel. Monaco, Montreal, Mogyorod; McLaren. Az elmult evekben egyertelmuen a Meki vitte a primet a felfuggesztesben. A Ferrari a jobb aeroval es megbizhatobb es/vagy erosebb motorral dominalt tobbek kozott. Iden mar elertek valamennyire a McLaren szinvonalat, de a Meki meg felfejlodott aeroban es megbizhatosagban.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #21883 üzenetére
most felfüggesztés v lengéscsillapitó mert nem uaz, amugy amikor megláttam rola a képet nekem egyértelmüvé vált a hasonlóság na meg a sulya
azt h te nem vetted észre h 2004 ben monacoban montrealban és a hungaroringen is a Ferrari volt a legjobb - biztos szemellenzővel nézted a futamokat
2005-ben monacoban illetve a hungaroringen is a legjobb kör időt a Ferrarival érték el
2006-ban szintén
2007-ben meg az új elrendezésü első felfüggesztés miatt volt csak hátránybanszal ennyit arrol h hol mikor és kinél sikeresebb a Ferrari a lengescsillapito-kritikus palyakon az elmult években
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
A lengescsillapito a felfuggesztes egyik eleme. Es persze, hogy a lengescsillapitok hasonlitanak es a sulyuk is kozel azonos, de attol meg eltero technologiakat rejthetnek.
A leggyorsabb koridok meg nem azonosak a gyozelemmel, csak villanasok, amikor mar az elol levo foleny birtokaban felgozzel megy.
De elmondtam mar, hogy a jobb aero es motor lealazhatta a jo felfuggesztest, de csak a felfuggesztesben a McLaren tradicionalisan jo es az utobbi evekben is egy kis lepessel a Ferrari elott jart. Ezzel tudta kompenzalni a gyenge aerojat es kivetelesse tenni a mechanikai tapadasat.
De a hetvegen eldolhet, hogy jelenleg kinek jobb a felfuggesztese.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #21885 üzenetére
Es persze, hogy a lengescsillapitok hasonlitanak es a sulyuk is kozel azonos, [...]
Pont ez az h nem, majd megkeresem azt a 2004es ujságot, bescanelem és feltöltöm vhová ahol leirják h ezek a Sachs lengéscsillapitok sokkal kissebbek ezért könnyebbek valamint nem melegednek ezért a váltóba lehet őket integrálni további hely sprolás céljából, ezek mind amellett h hatékonyabbak (gyorsabb kanyarvétel), de jóval drágábak a régieknél ezért a közútón nem terjedhet még el.
szten viszont igen sokmindent megmutat egy köridő am ha neked az tényleg kevés akkor még mindig ott van:
1. 2004es év ahol köridők mellé 2 győzelem is társul és monacoban csak azért maradt el mert az a bf montoya kiütötte Schumit
2. 2006 monaco ahol jogtalan bünti fosztotta meg a győzelemtől szintén Schumit mig a hungaroringen heidfeld no meg a lestapált inter gumi a dobogótól és ha utobbi nincs akkor valoszeg pedro sem előzi meg illetve ha nem kap itt szintén kifogásolható büntit akkor a győzelem is meg lett volna -
AMD Power
titán
Már várom nagyon a hétvégi futamot.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bdav
őstag
2004 és 2006os évekbe a McLaren hulladék volt, akkor nem érdemes hasonlítani
amugy meg ha jól értem akkor ez a mekis lengéscsillapítónak az a lényege hogy amikor bemész a kanyarba akkor alacsonyfrekvenciás lengés van és azt másként csillapítja mint az egyébként pici úthibákat (ami magas frekvenciás). hogy ez miért jobb mintha alapból keményre hangolják az nem világos nekem (azon kívül h. nem kap agyrázkódást a juzer)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
-
hunnylander
őstag
A gumik okozták a Ferrari hockenheimi szenvedését
kiderült, hogy az F2008 Németországban semmivel sem volt gyengébb, mint a korábbi futamokon, csupán annyi történt, hogy Räikkönen és Massa "különféle okokból" nem tudták a maximumot kihozni a gumikból
Magyarul, elvesztek a beallitasok surujeben, es szerintem a 'nem is vezettek jol' tartalom is benne foglaltatik a "kulonfele okokba".
De azert 'megnyugtato', hogy majd negy ertekes tesztnapot elpazarotak hibakeresesre, mig a tobbiek inkabb az uj fejleszteseiket teszteltek.
De ennek ellenere egyetertek Hauggal.
Haug: a Ferrari jó formában lehet a Hungaroringen[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #21894 üzenetére
Elvesztek a beállításokban, nem vezettek jól, négy napig keresték a hibát... Hová lett a régi Todt-Brawn-Schumacher-féle kőkemény profizmus?
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #21895 üzenetére
Szerintem Domenicalival nincs nagy problema, o csak csapatvezeto, a technikai problemakrol nem o tehet, csak o viszi el a balhet. A taktikai bakikrol sem o tehet, az Luca Baldisserri terulete, a beallitasok megtalalasa meg a mernokok es pilotak feladata.
Vagyis, Brawn es Schumacher hianyzik. Tavaly a McLaren problemai, a belviszaly es az ujoncuk tapasztalatlansaga meg megajandekozta a Ferrarit VB cimekkel, de most mar kezd kiutkozni a tiszta-olasz-teljesitmeny.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #21897 üzenetére
megajandekozta a Ferrarit VB cimekkel
Megint kezdesz elszállni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section