- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen alaplapot vegyek?
- Autóhifi
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Teszteltük az LG új, OLED paneles gamer monitorát
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22948 üzenetére
Ha nem mukodott a jelado akkor egy csomo ertekes, konkret idopontokhoz kotott adat is elveszhetett (pl. az uzemanyagszint), illetve csak utolag lehet kimatekolni mas adatok es egyutthatok alapjan, de ugy meg mar nem tekintheto perdontonek.
Vagyis ezen a dolgon meg el lehet csamcsogni egy ideig, de nem is lesz belole semmi komoly ugy vagy buntetes, meg ha a Renault arra a kovetkeztetesre is jutna a szamitasaival, hogy itt valami turpissag lehetett.
www.HunnyF1.com
-
menin
tag
Ide tettem még fel pár képet a futamról:
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Itt az eset, ha valaki visszanézné.
[ Szerkesztve ]
-
tuskooo
addikt
válasz Motion_Blur #22950 üzenetére
Ahogy jobban végiggondoltam, én se értem, hogy hirtelen mit számolgatnak, simán megoldható volt, ha volt még a tankban anyag.
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22953 üzenetére
Olaj a tuzre ez is. Onboard, nem latni a tankoloberendezes csatlakozasanak idotartamat. Kezd tul sok lenni a veletlen, nemde? A kocsi felemelesetol az elindulasaig kevesebb, mint 6 masodperc! Vagyis a tankolas ennel csak rovidebb idotartam lehet, tovabbra is buzlik a dolog.
Es nem en szurtam ki, es nem en vadaskodok, hanem a Renault, de meg tudom erteni oket.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #22955 üzenetére
Az kicsit durva lenne, ha még azt is befolyásolnák, hogy milyen kamerából mutassák őket.
Amúgy tényleg nem értem, mert kihozni Kimit a boxba nem lett volna értelme, ha még több körre való benzinje van a tankban, hiszen úgy van nagyobb esélye megelőzni Alonsot, ha ő a könnyű autóval tovább köröz. Ha viszont üres volt az ő tankja is, akkor hogyhogy olyan rövid ideig tankolt? Ennyivel nem lehet jobb a Ferrari fogyasztása, és mint ahogy később bebizonyosodott, nem is spórolósan ment a verseny végéig. Szóval full érthető a Renault álláspontja, főleg, ha még a hivatalos mérési adatok is hiányoznak...[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Ti szoktatok nehezmenyezni, hogy mindig csak a mclarenes dolgokkal foglalkozok, szerintem most meg orulnetek is ha nem a ferraris dolgokkal foglalkoznek. Engem ez a tankolas ugy hidegen hagy. Van itt vaj mindenki fule mogott, es kulonben is biztos vagyok benne, hogy ha magasabb helyekrol nem tesznek Lewisnak keresztbe, akkor iden o lesz a vilagbajnok. Ugyhogy felolem legyen boldog a Ferrari a plusz egy pontjaval, akarhogy szerezte, ez meg keves Lewis ellen.
"Amikor meglátott, belülre húzódott, hogy megvédje pozícióját, de jó tempót diktáltam, és ez volt az ideális pillanat az előzésre. Eltökélt voltam, a határon fékeztem, még blokkoltam is a kerekeket. Ekkor azt hittem, nem fog sikerülni, de kerekek betapadtak, és el tudtam fordulni. Majd jobban gyorsítottam ki Hamiltonnál, és elöl maradtam. Három-négy körön át még vibráltak egy kicsit a gumijaim, de utána ez is megszűnt."
Na ugye, hogy nem csak a szamomra tunt ez szerencses manovernek, hanem a vegrehajtojanak is.
"Egy kézen meg lehetne számolni, hány körben volt Lewis gyorsabb nálam"
Mit is szoktatok ilyen kijelentesekre mondani, ha Lewis mondta volna? De nagy arca van, a kis ******nek (tragar szavak izles szerint, en ezt a reszt kihagyom)!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22956 üzenetére
Az onboard elerese ugyanolyan egyszeru, mint a jelado 'kikapcsolasa'. Eleg, ha valaki aki a jelados dolognal is segedkezik (pl. Charlie), raszol a kozvetites rendezojenek fulere, 'Kimi onboard only'. A Ferraritol a radiobeszelgeteseket sem szoktak soha bevagni, azt a szivesseget is a kozvetites vezetoi teszik.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #22959 üzenetére
Ez szerintem tuti nem így működik, azt senki nem mondhatja meg, hogy mit mutassanak a közvetítés alatt. Egyébként is érdemesebb lett volna egyszerűen semmit nem mutatni belőle, és kész.
Nemcsak a Ferraritól nem vágják be a rádiót, hanem a McLarentől sem. Szerintem ez egyszerűen azért van, mert nem mondanak semmi "érdekeset" rádión, nem pedig azért, mert szívességet tesznek bárkinek is.Érdekes egyébként, most látom, hogy az egyik youtube-videómat (a tavalyi ausztrál nagydíjas Coulthard-Wurz "előzést") leszedték, a magyarázat: This video is no longer available due to a copyright claim by Premier League.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22961 üzenetére
Szerintem a radiozast azert nem vagjak be toluk, mert nem jarultak hozza.
De senki ne vegye tul komolyan a feltetelezeseimet, ezek csak artatlan feltetelezesek, nem all szandekomban bizonyitek hianyaban vadolni senkit.
De egy nezoteri amator felvetel meg mindig erdekelne a tankolasrol. Nem lehetett tobb 5 mp-nel.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Foglalkozzunk inkabb Valenciaval.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #22959 üzenetére
Nagyon elmentél olyan irányba, ami már nekem (is) sok... asszem egy időre bevágom magam passzívba, mert az ilyen hsz-ekre én nem vagyok kíváncsi. Hidd el, hogy nem használsz azzal senkinek, ha "felélsz" egy topikot, akármennyi jó szándékból írsz.
Sokszor a kevesebb több
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #22964 üzenetére
Mar le is alltam, sorry, csak hangosan gondolkoztam, forditott esetben is ki lenne targyalva a dolog, hidd el nincs ebben semmi rossz. Mar hianyoltalak, ugyhogy inkabb en mennek passzivba helyetted, egy nagyon jo zeneszamon dolgozok, meg csinalni akarok egy zenes videot a szezon eddigi reszebol a szunetben Valenciaig, sajat zenevel, ugyhogy le is leptem. Ott van az uj tema, Valencia.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #22960 üzenetére
Megnyugtatlak eltárolnak minden kameraszögből minden videót.
Szóval van arról, csak nem azt adták le és utólag most csak miattunk nem rakják youtube-ra.
Egyébként is egy csomó videót leszedetnek
Szóval nehogy azt hidd videó nincs róla.De már látom indul megiont az összeesküvés elmélet
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #22967 üzenetére
Fék-gáz pálya.
rFactor alapján Fontos lesz a jó tapadás a kigyorsításokhoz és jó féktávokat eltalálni.
A lassú tempójú éles kanyarokat viszont ellensúlyozzák a hosszabb egyenesek.
a kettes kanyar szivatós, rendszeresen el-elrontom a féktávot.
Szóval nem tünik rossz pályának.Ez mind szvsz.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
addikt
válasz hunnylander #22940 üzenetére
Nem csak Massa, de Kimi sem "egy kvalitású" a Mesterrel (amennyiben a Mester, Sumit jelöli)
Lehetett volna ferka 1-2 a hungaroringi futam, bár az időmérő után inkább Massa a meglepi nem az, hogy a csapattársa gyengélkedett..... A Német nagydíjon sokkal simább MClaren 1-2 kellett volna. De hát Kova a nagyon gyenge láncszem.
Sumi jogarát vagy (hú de sokan fognak pfujolni most) Hamilton veheti át, ha megnyeri idén a VB-t, vagy Alonso ha záros határidőn belül a ferrariba ül. Kimi teljesítménye borzasztóan hullámzó és még egy akkora mákszállítmánya nem lesz mint tavaly, Massa pedig egyszerűen nem bajnoknak való.Valencia hatalmas hirignek ígérkezik, de a két élcsapat itt is előnyben lesz. Aki elsőre jobb beállításokat hoz össze az viheti a bankot. Már előre dörzsölöm a kezem, és remélem nem lesz nagy fölényben az egyik csapat vagy egy pilóta......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
borsi
tag
válasz mefistofeles #22969 üzenetére
Schumacher elkötelezett volt a sport iránt. Ez az ami hiányzik a fiatalokból. Túl korán lesznek sztárok, pedig csak sztárocskák. Akkora egyéniséggé válni, mint Schumi csak tehetséggel nem lehet! Tudatosan a Forma1-nek kell élni. Ha probléma van, meg kell oldani, együtt kell dolgozni a csapattal. Alázatosan.
A mezőnyben 1 valaki van, aki legyőzte Schumachert. 2-szer is elorozta előle a VB címet, de most hol tart? Hisztibéka, a csapattársával foglakozik, főleg a volttal. A nagynehezen kiharcolt jó rajthelyeit alig tudja pontokra váltani. Most is a ringen áááhh... Hogy az istenbe engedte maga elé Kimit? Mi ez, ha nem mentális probléma? Persze a többieket sem kell félteni, elbulizgatnak, eliszogatnak, hétvégén meg vezetnek. Tudnak élni Ez kevés, több kéne, dehát nincsenek rákényszerítve, mert idén mindenki béna!nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
copin
őstag
válasz hunnylander #22967 üzenetére
Cool! Vazz, az a híd ami átszeli az öbölt (v. öblöt) nagyon szép, ja meg az egész kóceráj nagyon ott van a szeren. Monaco és a maláj pálya mellett szerintem ez lesz a 3. kedvenc helyszínem.
Gondolom nem ilyen véleményt vártál, de szellentésem sincs hogy milyenek lesznek ott az erőviszonyok.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
De, ilyet vartam, azert is linkeltem fotokat.
En neztem a felavatoversenyeket a multheten (Formula 3 es GT futamok voltak), remelem a kozvetites igenyessegen (marmint, hogy hol vannak a kamerak es milyen kepeket mutatnak) meg javitanak, mert elsore nagyon szurke az osszhatas (aszfalt, aszfalt, beton, semmi zold). De az F1-nel mar biztos jobb lesz.
De Tilke remek munkat vegzett. A palya izgalamasnak igerkezik, a kiegeszito epuletek pedig gyonyoruek.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #22972 üzenetére
Nah te már akkor láttál ott versenyt is?
Az alapján alátámasztod a tapasztalataimat?
Szerinted melyik csapatnak fog feküdni a pálya? (bár ez lehet buta kérdés az irányodba )- http://pazsitz.hu -
-
addikt
Hát... igazad is van, meg nem is.
-Nem tehetnek róla, hogy fiatalon lesznek sztárok. Ma mindent fiatalabb korban érnek el mint pár éve....
-Nem hiszem, hogy pl. Hamilton aki mindnet megnyert a gokartól a GP2-ig nem elég elkötelezett.
-Azért Sumi és az "alázatosság" hmmm nem ez jut róla egyből az eszembe.
-Alonsó ott lehet. Persze most sír, mert mi a fenét csináljon azzal a renaultal? de ha beülhet a ferrariba akkor egy éhes vadállatként veti magát a VB címért harcba. Mondjuk szerintem akkor lenne igazán elemében ha két szezonon belül eléri ezt. Ha nem akkor egyre jobban elfásul. Az is nagy kérdés, hogy ez alatt a mondjuk két szezon alatt hamilton nyer e és egy vagy két VB címet. Ha nyer akkor a tapasztalat nagyon "megcsiszolja".
-A "mindenki béna" az megint nagyon sarkítás. Akik rossz autóban ülnek azoknak egyszerűen olyan kevés villanás jut, hogy ki sem derülhet mit tudnának egy top kocsiban a győzelemre esélyeseknek pedig minden mozdulatát elemzik, fikázzák a szakértő és kevésbé szakértő rajongók és iszonyat nyomás alatt teljesítenek. Annál nagyob dolog lesz aki az idei címet megszerezni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
borsi
tag
válasz mefistofeles #22974 üzenetére
Tulajdonképpn akkor miben is van igazam?
Nem vitatom hogy tehetségesek, valószinűleg nálam is jobbak De ennyi, ilyenek mindig is voltak. Schumi nem a kedvencem, de nekem ez a vélemény alakult ki róla: "ő érkezett először a gyakorlásokra, és ő ment haza utoljára". Aludt éjszaka, fizikailag karban tartotta magát, és szerintem pszichológushoz is járt. Ezt értem alázatnak, mindent a bajnoki címért.
Alonso mit csináljon a Renault-val? Hát ne adjon el 4s-ot egy kör alatt. Ha nem tud előzni, akkor feleslegesen ne próbálkozzon. Legyen benne egy kis önfegyelem. Idén már egy párszor menetelt emiatt hátrafelé... Persze pont ezért lehet szeretni, mert próbálkozik, de legalább néha sikerülne Sajnálom, hogy fostalicska a rönyó, dehát alkalmazkodni kéne a körülményekhez.
Az utolsó bekezdésedre csak annyi, hogy természetesen a mindenki bénát a TOP csapatok pilótáira értettem. És teljesen mindegy hogy miért hibáznak annyit, hibáznak. Ez ellen kéne tenni valamit, pl még kétszer körbebiciklizni a pályát vagy mit tudom én.
Valencia:[ Néztem a pályarajzot, hát elég elnagyolt. Ránézésre tényleg olyan gáz fék pálya, tele sikánnal. Ott a 14-es kanyar környékét talán ha jól befűzik, az azt követő ívelt egyenesben talán jó előzési pont lesz.
Hajrá ALO, hazai pályán előre a gyenge kigyorsításáról híres rönyóval isnem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #22973 üzenetére
Be is linkeltem ide a webstreamet.
Technikas palya, (elso benyomasra erosen McLarennek kedvezonek tunik, de komolyan ). A rajt utani elso kanyarnal az aszfaltozott bukoternek csapda kialakitasa van. Aki ott besokall, es nem kicsit fut ki, annak idobe telik onnan kikecmeregni es addig a mezony el is megy. Onboardot nem mutattak. A feelingje nem rossz, csak meg hianyoztak a nezok es az F1-gyel jaro szines kavalkad es pezsges. De verseny es elozes szempontjabol a palya idealis.
Ehhez kapcsolodva most ide beszemetelem Lewis ma publikalt nyilatkozatat rola:
"Láttam néhány belsőkamerás felvételt a pályáról, a szünet folyamán a csapattal közösen fogunk felkészülni az eseményre. A felvételek alapján a pálya csodálatosnak tűnik - imádom az utcai pályákat, ez ráadásul iszonyú gyorsnak és felejthetetlennek ígérkezik néhány helyen.""Versenyzőként mindig érdekes új pályákra látogatni - szeretek új helyeken vezetni, és magabiztosnak érzem magam, hogy gyorsan meg tudom tanulni az új helyszíneket"
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #22929 üzenetére
[link]
"egészen pontosan egy minőségi hibás, törött hajtókar okozta a bosszantó kiesést."(#22976) hunnylander: Ezt a szeretem az új pályákat és gyorsan tanulom meg őket. Kimi is ugyanígy elsütötte.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
gV
őstag
válasz hunnylander #22940 üzenetére
A hungaroringi hosegben abszolute Ferrari egy-kettonek kellett volna lennie, a futamon latott Ferrari tempot tekintve
ugye-ugye kicsit elhamarkodott volt lesajnálnod a Ferrari erejét, halkan megsugom nem a hőség volt a lényeg (pl magnyba és silverstoneban sem volt meleg, ennek ellenére a tempo megvolt -a hockenheimi gyengélkedést magyarázatát az első jerezi tesztnap beszámolójában megtalálod-)
de koszonjuk szepen, hogy nem eltek a lehetoseggel.
mintha azt mondtad volna h nem kell már a mekinek Ferrari hiba ahoz h jó eredményt érjenek el , most te magad ismerted be h mégis
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Oliverda #22979 üzenetére
Ha vki folyamatosan távolodik a mögötte lévőtől akkor biztos lehetsz benne, h nem fogja utolérni az utána lévő, márpedig a 2. etapban ez történt. Az utolsó, szuperlágy etapos teljesítményeket Kimi-lewis összehasonlitásban egyértelmüen elöbbi nyerte, most ha bárki is avval jön h Felipét nem helytesithetjük be, remélem akkor ő azt is mondja, h a finn egész hétvégén jobb volt a brazilnál v különben vicc amit mond.
-
#70869248
törölt tag
?
Miért lényeg hogy folyamatosan távolodik ezt nem értem...az a lényeg hogy mennyi a különbség.
Egyáltalán nem elvetélt ötlet abban gondolkozni, hogy nem volt lefutott a vége, amikor Hamilton-nak az első kiálásán több körre tankoltak, és nem engedte a különbséget 5 másodperc fölé a defektjéig. Nem tudom mennyi +kör volt Hamilton autójában Massa-hoz képest, de volt...és innen már igen is kétirányú a dolog.Hamilton-Kimi utolsó etap abszolut igaz...Kimi körrekordokat futott szal benne van,..mint ahogy a dologhoz hozzá kell tenni azt is, hogy Hamilton-nak 29 kört kellett kibírnia a szuperlágyon, amit a defekt miatt kényszerből tettek fel hamarabb.
-
gV
őstag
válasz #70869248 #22981 üzenetére
Miért lényeg hogy folyamatosan távolodik ezt nem értem...
Mert ha vki nem tud közelebb kerülni akkor nem tud előzni sem (max ha az előtte lévő kiállni kényszerül).
A boxban megelőzést kizárom emiatt:
Az első box kiállások során kintöltött + 1 kör alatt sem hozott rajta számottevően (Felipén Hami), akkor azon a mondjuk 4 körön amit kint maradt volna a másodiknál mennyit faraghatott volna le 2-3-4 mp? Talán. Valoszinü szoros lett volna, dehogy maradt volna Felipe az élen, biztos.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
csak gondold végig...Massa előz mint gép a rajtnál...ezzel holdig rugva a McLaren-s taktikát úgy csapatban mint versenyzői fejben.
-gondolkozás.
Massa kellően gyors, Hungaroring nem az a pálya ahol lehet előzni,..semmi értelme erőltetni (én nem értek egyet, de a csapat másként gondolkozik), első kiállás 1 kör különbséggel.
-gondolkozás
A gondolkozás tárgya mindig az hogy hogyan előzzenek a box-ban..tankoljanak rövidet? Rizikós mert a Ferka előrébb van a Pit-ben..pozícióban vannak.
Többet kell tankolni-nem leszakadni, és többet kint lenni mint Massa a könnyű autóval, míg Massa a nehéz autóval megy és eközben összerakni az időt ami ahoz kell, hogy Massa elé jöjjön vissza a pályára.Minden logikus volt szvsz,...és mivel 5 mp nem a világ (nem tudni mennyivel volt több kör Hamilton autójában) Kimi-nek Alonso-val szemben elég volt 1 kör is.
Aztán defekt-aztán motorhiba és Kovalainen nyer
-
hunnylander
őstag
"Remekül kapta el a rajtot, és már az első kanyarban az élre ugrott, azonban változtattunk stratégiánkon, hogy egy hosszabb második etappal lehetőségünk legyen arra, hogy az utolsó kiállás alkalmával megelőzzük, és elhappoljuk előle a győzelmet."
"Végül egy elfékezett gumi, és egy defekt keresztülhúzta számításainkat, de szerintem Lewis-nak mindene megvolt ahhoz, hogy megnyerje a futamot."
Szerintem is.
Lewis csak az 50. kor tajan jott volna ki a boxba, es a Hungaroringen a megtankolt es a konnyu auto kozott van kb. 1,5 mp, es Lewis nem az a ficko aki nem tud odatenni 5 kort a konnyu autoval 99%-os hataron autozassal, amig Massa megtankoltan vanszorog. Nem veletlenul spurizott Massa Lewis defektjeig, mert ha hiszed, ha nem, de akkor meg kozel sem volt meg a szukseges elony es Lewis komoly fenyegetes volt szamukra. Nem veletlenul vagtak be Massa versenymernoket es a Ferrari strategajat (Luca B...) a kozvetites azon szakaszaban.
A defektig nyitott volt a kuzdelem. Nem mondom, hogy Massanak nem sikerulhetett volna megorizni a poziciojat, de te se tagadd le, hogy Lewisnak is megvoltak az eselyei.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
-
pH érték
aktív tag
-
hunnylander
őstag
-
soulcube
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #22988 üzenetére
Én támadást írtam.
-
Peat;)
veterán
válasz Peat;) #22990 üzenetére
[link] Így átláthatóbb aki számítgatni akar, szerintem Mclarenek lassabbak voltak a lágyabb gumin mint a keményebbiken, de ami fontosabb, hogy Kimi már első körtől gyors volt a lágyabbik gumin. Tehát 4-5 kör alatt 6 mp-t elég melós lett volna Hamiltonnak hozni, főleg ha a Ferrarik olyan gyorsan tankolnak Ferrarinak lehet jobb lett volna a 2x lágyabbik 1x a keményebb verzió Kimit elnézve.
-
uszkart
tag
Szerintem kár azon vitatkozni, hogy Massa, vagy Hamilton tudott-e volna nyerni. Az élet megint megkeverte a paklit. Mehet most nagyon jól valakinek, de azért ne fogadjunk még a végső győzelmére.
-
hunnylander
őstag
Az első két etapban gyakorlatilag lineárisan, körönként átlagosan 0.15 másodperccel távolodott tőle. Ez elképesztően csekély különbség, ami lényegében zéróvá válik, ha figyelembe vesszük, hogy Lewis végig egy hajszállal több benzint cipelt nála. A Ferrari és a McLaren versenytempója, legalábbis a Hungaroringen, teljesen azonos szinten volt, márpedig ez a világbajnokság fennmaradó futamaira páratlanul izgalmas küzdelmet ígér. Kiderült, hogy a mérleg nyelve valójában még egyik csapat javára sem billent el.
A Lewis defektje előtti 40 körből 25-ben ő volt a leggyorsabb, míg Hamilton csak 8-ban - kettejük között tulajdonképpen az üzemanyagszint okozta az eltérést, mert minden másban egyformák voltak. Bravúros.Hat ezt meg ki mondta? RD? DS? FP!!!
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #22994 üzenetére
De amennyiben Massa az új lágyakon elég jól megy (márpedig a Ferrarinál nagyon jól működött, talán jobban is, mint a kemény), Hamilton nem tudta volna lefaragni hátrányát a plusz körei alatt.
Szerintem lutri az egész, egyszerűen nem lehet megmondani, hogy ki nyert volna, annyira kicsi volt a sebességkülönbség, és nem derült ki Hamilton pontos taktikája sem. Plusz közrejátszhatott volna a forgalom, stb... -
hunnylander
őstag
válasz wildrain #22995 üzenetére
Azt nem lehet megmondani, hogy ki nyert volna, de azert lett volna nemi izgalma a masodik kiallasoknak, valljuk be. En Lewis defektjeig emiatt dorzsoltem a tenyerem, hogy meg nem teljesen lefutott es dog unalmas a futam. Lewisnak voltak realis eselyei, a nehez auto mindket kevereken lassu a konnyuhoz kepes (a Hungaroringen meg kulonoskeppen sokat jatszik bele a koridobe az aktualis uzemanyagszint) es Massa is belecsoppenhetett volna forgalomba.
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #22984 üzenetére
Nézd meg Kimi első köreit szuperágyon, az nem volt vánszorgás, ahoz közelit Felipe is ment volna.
Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással