- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Aktív témák
-
Male
nagyúr
Azért a kipufogó amikor már csak repkedett, nem hinném, hogy 1000 fokos volt... és a képeken is látszik, hogy nem olvasztott az ott szét semmit, hanem szétverte ahogy csapkolódott.
"Jajj, 300-nál lerepül, és eltalál valakit": Egyrészt akkor a kipufogó darab is kb 300-zal megy, és a másik is autó is... szóval nem lenne egy nagy ütközés, lévén a sebességkülönbség minimális (mondjuk elég ijesztő átélni, az biztos). Ráadásul a súlya kb egy kisebb kavicsé lehetett, így a sisakon max koppan egyet, de semmi baja nem lesz a versenyzőnek. Azért ez nem egy elrepült kerék...
-
Male
nagyúr
válasz papi77 #19253 üzenetére
Igen, a menetszél lelassítja valamennyire... de nem áll meg a levegőben amikor leszakad... (vagy ha meg nagyon gyorsan megáll, akkor igencsak könnyű a légellenállásához képest, így pedig szinte semmit sem számít, ha nekimennek -> jó, nyilván nem egy nagy élmény, de nem is életveszélyes).
HERR Z: Igen, és nem is olvasztotta szét, ahogy páran mondják. A forróságot meg... a levegőben löbög már 20 perce, miért lenne olyan forró, mint amikor még a motoron volt?
[ Szerkesztve ]
-
littlelion21
addikt
Bírom, ide akárhányszor benézek mindig megy a hülyeség...
Könyörgöm, nem Wartburg-kipufogó meg nem öntöttvas az a szar...
A súlya valószínűleg egészen szörnyű lehetett, talán valahol egy üres dezodoros-flakon súlya körül.
Meg aztán hányszor látjuk,h itt meg ott lifeg a légterelő. Ennyi erővel abba is bele lehet magyarázni,h mennyire veszélyes, mondjuk 290-nél célegyenes végén előzés előtt/közben valakinek a pofájára ragad egy hátsó, oldalsó légterelő elem...Más: ahányszor meglátom Kubica fejét, mindig az jut az eszembe, hogyha esetleg nagy bajnok lesz, mi a francot lehet majd vele eladni...?
-
Male
nagyúr
válasz littlelion21 #19256 üzenetére
Majd sisakban reklámoz ... vagy Chokito reklámot forgatnak vele
-
eXodus
őstag
ha már lerepülő alakatrészek...ez persze nem zavar egyeseket.
Hondánál ugyan ez.[ Szerkesztve ]
-
Dzsozi0öt
tag
válasz littlelion21 #19256 üzenetére
Sziasztok!
littlelion: hát itt is összefutunk?
Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
ronaldo
őstag
válasz Oliverda #19229 üzenetére
Miért nem piros zászlózták le a futamot amikor a Torro Rosso (ha jól rémlik) abban a gyors duplakanyarban elég éles alkatrészeket hagyott ott, 1 méterre (max) az ideális ívtől? Nem volt balesetveszélyes (mondjuk 20x inkább, mint a Ferrari). Ja, azt nem Kimi vezette...
Aki szerint meg le kellett volna vágni (=hozzá kellett volna érni) a kipufogóhoz, annak ajánlok egy kis otthoni tesztet.
Fogjatok egy darab acélt. Kezdjétek el melegíteni. Amikor sárga lesz köpjetek rá (kb. 150-200 fokos ekkor). Utána hevítsétek tovább. Ha elkezd barnulni (250 fok), igyatok meg egy sört. Amint átvált először bíborba (270) majd lilába (280) imádkozzatok egyet. Végül ha a kékes színt vélitek felfedezni (300 fok) akkor húzzátok fel a _tűzálló_ kesztyűtöket, amivel majd megfogjátok az immár újra szürke színű (320 fok) acélt.
Attól, hogy valami nem izzik vörösen, attól még kibaszott meleg. Plusz a tűzálló meg hőálló cucc (kesztyű) baromira nem ugyanaz. Ha az egyik szerelő odanyúlt volna, szvsz pár másodpercen belül odaolvad a keze, tűzálló kesztyűstől...
-
AMD Power
titán
válasz littlelion21 #19256 üzenetére
Én ezért nem nagyon nézek be ide. Max csak mikor a futam van akkor szoktam ide bejárni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #19223 üzenetére
igen pont erre gondoltam, pl. Monza-ban a célvégén nem egyszer látni ilyet...megy a támadó, szükre veszi a féket, és ezért vágja az S-t.
Ilyenkor több minden játszik, ..pozíciószerzés volt vagy nem, törekedett tartani a vonalívet vagy nem..stb.
Azt amit mondtok értem, én sem pártolom a kamikaze előzést, de ezek általában azzal ki is merülnek hogy leesik a támadó az ívről, ha nem az egész kanyarról.
egy S kombinációban viszont más a helyzet, amennyiben pedig Vettel elvette a gázt, akkor az előzés valszeg megtörtént.
Itt az a lényeg hogy a pozíciószerzés nem a levágás következtében történt, hanem következmény volt.
Sztem ez a büntetés minimum kétséges volt, ...sőt pl. Alonso előzését Heidfeld-l szemben, uezen a pályán, jóval büntethetőbbnek éreztem, hisz Heidfeld azért vágott, mert Alonso kőkeményen veszélyeztette.
De egyik példánál sem kell leragadni, én erősnek érzem a döntést osz kész. -
ronaldo
őstag
válasz Thrawn #19264 üzenetére
Kellett volna mondjuk egy fogó - szerintem nem kicsi, lehet hogy akkora valóban nincs náluk, mer minek). Egy vágóalkalmatosság is, plusz 20mp minimum. Mivel hátsó kerékcsere közben nem lehetett volna odaférni. Szóval ha megjátsszák a leszerelést (ami egyáltalán nem biztos, hogy amúgy sikerült volna) akkor is lőttek a versenynek. Így volt ez jó. Várható volt, hogy kanyarban repül e, ahogy az is, hogy elég éles, nagy terhelésűben ott meg jó messze van a legközelebbi ember is.
-
Thrawn
félisten
Elképzeltem egy lehetséges esetet.
Leesik a kipufogó, valaki átrongyol rajta olyan 300 környékén és belecsattan a falba (mint mikor Kovalainen autóján elszállt a bal első). Vagy megússza vagy nem.
Le kellett volna szedetni, tök mindegy mennyi időbe kerül, csak a vakszerencsén múlott, hogy nem lett senkinek semmi baja.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Motion_Blur
félisten
Most consecutive fastest laps:
Alberto Ascari - 7 (Belgium '52 - Argentina '53)
Michael Schumacher - 5 (Bahrain - Europe '04)
Kimi Raikkonen - 5 (Spain - France '08)Még hogy nincs formában Kimi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dzsozi0öt
tag
Räikkönen már csak ilyen, kamikáze. Amikor pár évvel ezelőtt az utolsó vagy utolsóelőtti körben elszállt a kerék mert nem jött ki kerékcserére? Az sem volt semmi.
Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Dzsozi0öt #19274 üzenetére
Az sem Kimi hibája volt, hanem a Mclaené, nem ö épitette azt a taligát, a csapatnak kellet volna behivnia...
Most is elkerülhető lett volna a bünti ha szólnak a team radion, hogy
jogtalan előnyre tettél szert, enged el Vettelt mert ezért büntetést kapsz, ha nem teszed... ezt simán megtették volna...A gyulám vagy a Palik lenne a Mclaren vezetőségében, ők szóltak volna neki, mert nekik lesett, akkor nem tartom kizártnak, hogy nekik is, csak szunyin lapitottak ahogy szoktak, hátha meguszák.......normális körülmények között sem szerzett volna pontot a csoka, hisz azt a szet gumit amivel vaki 40 kört ment alig 10-12 kör alatt szarrá rongyolta a kifinomult vezetésével, igy ron bá megint benézte a számitásait..
még elörébb megyek, eleve nem szabálytalankodik -->nincs bünti -
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #19277 üzenetére
"Az sem Kimi hibája volt"
Részben igen, egy lekörözött versenyző (talán Villeneuve) bezavart neki, és kockásra fékezte a gumit, ami csak rosszabb lett a futam előrehaladtával. -
Dzsozi0öt
tag
Az egészben az a legrosszabb hogy már annyi szabály van, hogy hihetetlen. Nem is lehet megjegyezni.
Meg mindenkinek a saját kedvenc csapata felé húz a szíve. De mondjuk ez a legkissebb baj.Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #19281 üzenetére
Méghozzá a kép tanúsága szerint becsukott szemmel.
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #19282 üzenetére
Lazán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #19283 üzenetére
A video alapján tök jogos volt Haminak a büntetés.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Ez eddig is egyértelmű volt
egy kis bwin:
Verseny:
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.60x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 2.90x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 3.80
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 14.00x
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 16.00x
Fernando Alonso (ESP/Renault) 25.00xVB:
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 2.10x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 2.70x
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 5.00x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 9.00x
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 150.00x
Heikki Kovalainen (FIN/McLaren) 200.00xStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #19285 üzenetére
Fura, hogy Heidfeldnek nagyobb eséllyel adják a VB-t, mint Kovának. Mit néznek ezek?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Szép estét.
Nagy vita megy itt a hőálló ruhákról. Gondolhatjátok, hogy ahol millió eurók mennek egy szaros karbon szárny kifejlesztésére, ott az emberek nem pamut ruhában fognak dolgozni, betonkeverős kesztyűben, az extrém magas oktánszámú "benzin" mellett.
Szóval azok igencsak spéci ruhák. Ezért nem is nagyon lehet vitatkozni azon, hogy mit tud maga a ruha, mivel kezelték [link] vagy éppen nem kezelték. Én nem tudom, hogy milyen anyagból van.
Ami biztos. Pár éve kilöttyent az anyag valamelyik F1 garázsnál az autóra, a benya begyulladt, gondolom láttátok. Namármost az embereknek semmi bajuk nem lett, köszönhetően a ruhának. Pedig van testrészük ami kilátszik a kámzsa alól.
Szvsz abban a spéci ruhában röhögve megfoghatta az emberünk a kipuff csonkot. Percekig nem tarthatta a markában, de pár másodpercig biztosan nem lesz baja tőle.Üdv:
Tüzimod: perlit látványosabb [link]
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
AMD Power
titán
A "tapasztalatlan" Hamilton visszavág, ígérik a McLarennél
"Lewis a legutóbbi hétvégét is beleszámolva csak 24 nagydíjon van túl, és ezek alatt több pontot gyűjtött, mint bármelyik újonc a sport történetében"
Ez azért nem gyenge.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Mezcal
addikt
Egy kis érdekesség: Futamarányos összehasonlítás!
Massa
Futam: 95 (94 start) (Sauber: 52, Ferrari: 43)
Győzelem: 8
Dobogó: 22
Pole pozíció: 12
Leggyorsabb körök: 8
Pontok: 249Kimi eredménye 95 futam után (Sauber: 17, McLaren: 78)
Győzelem: 9
Dobogó: 22
Pole Pozíció: 8
Leggyorsabb körök: 14
Pontok: 314[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
válasz AMD Power #19289 üzenetére
Ebben az általad idézett mondatban csak az a baj, hogy ki van ragadva a szövegkörnyezetből. Ez az ominózus mondat ugyanis arra hivatott, hogy Hamilton-t védje egy olyan témakörben, ami alapvetően nem erről szól. Felvetették, hogy a tapasztalatlansága miatt hibázik sokat, erre jött vmelyik McLaren fejes ezzel a válaszzal... csak a kérdés nem ez volt.
https://www.coreinfinity.tech
-
c.zsolti
őstag
Dávid Sándor újabb "szakcikke": [link]
Még mindig ott tart, hogy Hamiltont megbüntették, bezzeg Kimit nem... Plusz a pályaelhagyás.
De a legjobban ez tetszett:
"Räikkönen, mint pechvogel ezúttal is tökéleteset nyújtott, és nyilván sokaknak a szemébe könnyeket csalt újabb balsikerével. Csak azt nem tudom, hogy mi lett volna az autójával, ha nem csak a kiégés, kilyukadás után vezetett volna óvatosan, hanem már az égés előtt is figyelt volna bizonyos jelekre?!... Mint az igazán nagyok, mint például Lauda, mint Senna, vagy mint Schumacher. Addig is, amíg a Ferrari megépíti számára a Mario Illien javasolta tankot." Kimi annyira nyomta, hogy már a kipuffogó sem bírta.[ Szerkesztve ]
...
-
brownus
veterán
válasz Motion_Blur #19296 üzenetére
na ja, ennek inkább van:
A 2002-es szezonban Massa 4 pontot szerzett és a bajnokság tizenkettedik helyén végzett a Sauber színeiben.
Räikkönen nem okozott csalódást, sőt, első versenyén rögtön pontot szerzett egy hatodik hellyel, miután Frentzent kizárták előle. Később a szezon során még nyolc pontot gyűjtött és ezzel a világbajnokság tizedik helyén végzett.(2001)
nem tudom ki hogy van vele de massa most vasárnap felb@szott idegileg, köszönheti kimi pechjének a győzelmet, de örült mint majom a farkának. ami rendben van ha versenyben előzi meg. és se pacsi se puszi. ezek haragban vannak egymással?
lilla bög... -
Dzsozi0öt
tag
Azt tudja valaki, hogy Kimi autójában ez a motor 1 vagy 2 futamos?
Ha citromot kaptál, kérj hozzá tequillát, vagy gin tonicot.....vagy inkább egy gint, akitől aztán kivánhatsz hármat!