Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomiii.

    aktív tag

    válasz McSzaby #6647 üzenetére

    Sierrát olvastam? :D 1.3, 1.6, 1.8, 2.9, 2.3, 3.0, 5.0 és a dízeleket első körben kihagyom, gyanítom 2.0 érdekelne téged főként.

    Ezekből nem volt központi injektoros, csak hengerenkénti. Nézzük akkor a két litereseket:

    - 2.0 V6 - karbis ritka, gyenge, ne is firtassuk tovább

    '82-'93-ig:
    - 2.0 OHC karbis több féle karburátor, országonként eltérhet.

    '90-'93-ig:
    - 2.0i OHC hengerenkénti befecskendezés,

    '87-'89-ig:
    - 2.0 DOHC, 8 szelep: Karbis, ritka, szar, injektorosítja mindenki.

    '87-'93-ig:
    - 2.0i DOHC 8 szelep: hengerenkénti befecskendezés. 120-125LE, 2500-nél csúcsnyomaték, 171Nm,
    8 liter körüli fogyi, kisebb városban 8,5, Budapesten 9, országút 7,5, pálya 6,5. Nagyjából. Tuningolni nem lehet, hengerfej hajlamosabb repedni, mint a vas OHC társa, hidegen kímélni kell.

    '86-'92-ig:
    -2.0i 16v Cosworth turbo, OHC blokkra tettek egy másik hengerfejet, majd akasztottak rá egy turbót és kész is lett a ford egyik legjobb motorja. gyári belsővel, emelt töltőnyomással 280-330LE, kis piszkálgatással 4-600LE, sok piszkálással akármennyi. :DDD

    Ezek csak nagy vonalakban, mindenféle részletek nélkül. Szoktunk látni meglepő dolgokat évjáratonként. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák