Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Hozzászólások

(#1) kemotox


kemotox
(őstag)

Nagyon sok a rossz tapasztalat azzal a "bolttal", egyik haverom is most szopta be egy karácsonyi ajándéknak szánt telefonnal. Talán pont itt PH fórumon olvastam, hogy valakinek harmadikra sikerült azt küldeni, amit rendelt.
Eustock fasza, korrektek, nagyon gyorsan megjött onnan a Xiaomi telefonom, rendelés előtt pedig a kérdéseimre is válaszoltak.

(#2) Kolondrum válasza kemotox (#1) üzenetére


Kolondrum
(félisten)
LOGOUT blog

Hm még a coolicollal is egyszerűbb volt.

Suzuki 99Le (1185kg) és Kawasaki 72Le (174kg). Egyik tartós, másik "lép". 195/65R15 Hankook téli 4-es eladó, 2014 év végi, 5mm. 10k, Dunakanyar. No posta! Képet püben! N105 okosóra eladó, új! Elégedett MI 9T tulaj vagyok!! ;)

(#3) tDr1v3r


tDr1v3r
(veterán)

Jajj...

Volt egy elég keményen elárazott lámpájuk, berendeltem előreutalásos fizetéssel, megjött a visszaigazoló levél is amely után el is utaltam az árát. Pár napra rá rejtett (!) számról hívtak, bemutatkozás nélkül (!!) hogy el lett árazva és nem tudják ennyiért odaadni, teljes áron elvinném-e? Nyilván mondtam az ügyintéző hölgynek hogy ez a tény annyira nem érdekel engemet, mert... nos, ezután simán lebaszta a telefont. Oké, két perc múlva hívnám vissza hogy közöljem neki hogy már elutaltam az árát, erre mit ad az ég fél perc után kinyomta (!!!) a hívásomat. Újrahívás? Ugyanez...

Itt enyhén felment bennem a pumpa és írtam nekik egy olyan e-mailt hogy másnap már a számlámon volt a pénz. De megjegyzem, arra se válaszoltak...

Gondolom nem kell ecseteltem, taknyos banda, mintapéldája hogy miért inkább külföldről rendelek.

最低だ、俺って。

(#4) wesder


wesder
(veterán)
LOGOUT blog

Màr a honlapot nézegetve is elment a kedvem az ottani rendeléstől.

"If it took more than one shot, You weren't using a Jakobs"

(#5) Kasya


Kasya
(nagyúr)

Előlegre is vonatkozik a 30 napos visszafizetés?
Utalom az ilyet én is. Remélem mielőbb rendeződik a dolog.

(#3) tDr1v3r: az kemény...

[ Szerkesztve ]

(#6) Petyyyyy


Petyyyyy
(addikt)
LOGOUT blog

Olvasva a cikket és a hozzászólásokat enyéh szólva is iszonyat tróger bandának tűnnek.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever. Im the star

(#7) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
(tag)

Én is nagyjából rendeltem tőlük telefont, de volt annyi eszem, hogy utánvéttel kértem, mert nekem is kicsúsztak a határidőből. Mivel nekem pénzem nem volt benne ezért vártam tovább, de 1 hónap után azért szóltam nekik, hogy hagyják, mert már rég megjött máshonnét. Különben lehet, hogy még most se jött volna meg.

(#8) petipetya


petipetya
(nagyúr)
LOGOUT blog

Sajnálom, hogy így alakult a xiaomiahop.hu-val.

Én is az eustock-ot ajánlom, habár még nem vásároltam tőlük. Ám két mobilarénás rendezvényen már találkoztam velük, jó fejek és rendesek. Éppen ezért ajánlottan őket egyik kolléganőmnek, aki Xiaomi telót akart venni, hogy a szoftverrel, magyar nyelvvel, frissítésekkel kapcsolatosan kérdezze őket, mivel a Xiaomi-ban nem vagyok otthon. Minden kérdésére válaszoltak e-mailben, hamar megkapta a telót tőlük, így nem sokra rá a párjának is onnan rendeltek egy Xiaomi-t.

Ezt a 30 napos visszafizetést kellene gatyába rázni itthon, mert felháborító, hogy nagyobb műszaki áruházláncok is élnek ezzel a határidővel. Oké, egy Extreme Digital esetén ez csak másfél volt esetemben, míg egy Media Markt 3 hétig is elhúzza a visszafizetést. Ám a gearbest oldalán lévő rendelések esetén ez 24-48 órán belül kaptam vissza az előre kifizetett pénzemet, mivel nem volt raktáron a cucc. Lehet hogy ebben a PayPal keze is bennevan, de akkor is szégyen, hogy egy kínai webshop hamarabb visszaadja a pénzt.

Egyszóval:
- Xiaomi telók: eustock.hu
- Xiaomi kiegészítők: bangood és gearbest, az "original Xiaomi..." kereséssel. Nem egy cuccot rendeltem tőlük: 2 Xiaomi power bank, Xiaomi usb lámpa, Xiaomi Mijia Pen (amely a legjobb az eddig használt tollaim közül)

[ Szerkesztve ]

(#9) monguz


monguz
(senior tag)

Tudom, az Eustocktól már én is rendeltem, de tabletet nem árulnak.
Szerintetek mi legyen a következő lépés? Hívogassam a céget? Csoda lenne ha felvennék :)

"A guppi az random, érted? Nem tudod a következő percbe' micsinál a guppi."

(#10) Kasya válasza petipetya (#8) üzenetére


Kasya
(nagyúr)

Nem vagyok benne biztos hogy direkt húzzák. Könnyen eltudom képzelni, hogy a könyvelési osztályon túl sok a munka.

(#11) petipetya válasza monguz (#9) üzenetére


petipetya
(nagyúr)
LOGOUT blog

Már csak azért is érdemes cseszegetni őket, higy minél előbb megunják és szabadulni akarjanak tőled a pénz visszautalásával. Hívások, email, panasz.

[ Szerkesztve ]

(#12) Klaus Duran


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

Remélem én járok majd így ha garanciára kerül sor. (Mobilcorner)

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. / M7 :) -> Lumia 950 :( -> HTC 10 :) -> Huawei Mate 20 Pro :l / https://www.youtube.com/watch?v=m7CVOQUO1mw

(#13) Kasya válasza Klaus Duran (#12) üzenetére


Kasya
(nagyúr)

Ott nem gyari garit adnak?

(#14) Klaus Duran válasza Kasya (#13) üzenetére


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

De gyárit adnak.
+ szerencsére EU független modellt kaptam.
HTC 10 gray eléggé készlethiányos. Főleg a független.

[ Szerkesztve ]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. / M7 :) -> Lumia 950 :( -> HTC 10 :) -> Huawei Mate 20 Pro :l / https://www.youtube.com/watch?v=m7CVOQUO1mw

(#15) Viktor77


Viktor77
(félisten)

Be kell lengetni egy NAV-nak küldött levelet.

Some people move on, but not us ... not us

(#16) Dluinet


Dluinet
(veterán)

Ha valamit karácsonyra szeretnél, akkor érdemes legkésőbb, hangsúlyozom legkésőbb szeptember végén megrendelni.

Nekem Október 12-i rendeléseim sem jöttek meg, mert az eladók vártak a feladással november 14-ig, a csomagok el is indultak november végén Kínából, de a magyar posta rohadtul nem foglalkozik vele, majd januárban kihozzák, addig a tracking sem fog változni.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#17) alkatraz3000


alkatraz3000
(senior tag)

Én szeptemberben rendeltem, nekem semmit nem jeleztek máig sem. Hiába írogattam nekik e-mailt, semmi nem történt.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#18) Lauda válasza petipetya (#8) üzenetére


Lauda
(félisten)

14 nap az a 30. Tehat az elallasrol valo tudomasszerzest kovetoen 14 napon belul vissza kell teritenie az osszeget a fogyasztonak. Amugy nekem edigitaltol kb 10 nap mulva szamlamon volt a penz mindket esetben, media marktnal szinten.

[ Szerkesztve ]

(#19) dugo_ válasza Dluinet (#16) üzenetére


dugo_
(veterán)

Legalább addig mehet a refund.

(#20) r4z válasza tDr1v3r (#3) üzenetére


r4z
(Ármester)

Mi is rendeltünk azokból a lámpákból, ugyanezt játszották velünk is. Kapcsolatfelvétel csak rejtett számról, bemutatkozás nélkül, emailekre nem érkezett válasz, és naponta többször manipulálták a rendelések státuszát. Gennyláda banda.

I don't like people. I like psytrance, sex and pizza, in that order. | iPhone 6S | MacBook Pro 13" 2015 | R1600, 16GB, 1070 @ 2560x1080 | Xpenology NAS

(#21) Kasya


Kasya
(nagyúr)

1.6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
ÁSZF

(#22) Viktor77 válasza Kasya (#21) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Itt kell bezárni az oldalt, és másikat keresni.

Some people move on, but not us ... not us

(#23) Mr.Csizmás válasza tDr1v3r (#3) üzenetére


Mr.Csizmás
(félisten)

ahaha, nekem is volt egy lámparendelésem, visszadátumozták szept. 14.-re a "visszamondott rendelés"-t, miközben még októberben is leveleztem velük erről...

tróger banda, NAV-nak valók.

[ Szerkesztve ]

| Cicu & Cica VI | id: fritzkandur (#2997 Bnet) | 3D nyomtatás -> http://bit.do/fliccprint

(#24) nemlehet


nemlehet
(őstag)

Tipikus ügyeskedő webshop. Jobb kerülni. Főleg ilyenkor év végén, mert ők is külföldről rendelnek, szóval ugyan úgy állnak a csomagjaik a postán mint bárki másnak. Alig van készletük, meg is látszik.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#25) D1Rect


D1Rect
(félisten)

Én is próbáltam rendelni tőlük.
Röviden: nem kellett volna.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#26) sanzi89


sanzi89
(addikt)

Én már 3 Xiaomi telefont vettem az Eustock-ból, 110%-os elégedettséggel, csak őket ajánlom.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#27) Chaser válasza Kasya (#21) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

de a jogszabályokat nem ők hozzák...:) és ugyanúgy vonatkozik rájuk mint bárkire
ha rendelést visszaigazoltak és nem akarják küldeni semmi gond, illetékes részlegen bejelentés, kapnak 2-300k büntit

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#28) Kasya válasza Chaser (#27) üzenetére


Kasya
(nagyúr)

Persze, nyilvan. En csak eleve ezt a mondatot nem ertem, miert kellett beleirniuk.

(#29) nemlehet válasza Chaser (#27) üzenetére


nemlehet
(őstag)

A visszaigazolás még nem minősül szerződésnek tudtommal. Ez a jobb webshopok automatikus emailjeiben benne is van. Ezért lehetséges az, hogy ha elírják a webshopos árat akkor nem kell odaadniuk a terméket.
Emlékeim szerint akkor jön létre a szerződés amikor te átveszed és kifizeted a terméket.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#30) Chaser válasza nemlehet (#29) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

de annak minősül, amennyiben visszaigazolják h x termék y áron megvan, az már szerződés

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#31) fi:zi'k válasza nemlehet (#29) üzenetére


fi:zi'k
(nagyúr)

Az automatikus visszaigazolás csak annyit tartalmaz, hogy te leadtál egy rendelést, tehát csak egy értesítő kvázi. A rendelés visszaigazolás, ami legtöbb esetben manuális, és amivel most kevered, már szerződésnek minősül.

96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

(#32) monguz


monguz
(senior tag)

Frissítettem a blogot, a végeredmény, h megjött a pénz.
De ehhez miért kellett a PH! vagy a logout, meg úgy általában az internetes nyilvánosság? (Mert azt nem hiszem, hogy hirtelen karácsonyi melegség és szeretet öntötte el a szívüket, bár... :F )

"A guppi az random, érted? Nem tudod a következő percbe' micsinál a guppi."

(#33) Klaus Duran válasza monguz (#32) üzenetére


Klaus Duran
(senior tag)
LOGOUT blog

Homárra kellet volna írnod.
Utólag azért írd meg nekik a kerek egész sztorit.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. / M7 :) -> Lumia 950 :( -> HTC 10 :) -> Huawei Mate 20 Pro :l / https://www.youtube.com/watch?v=m7CVOQUO1mw

(#34) kemotox válasza Klaus Duran (#33) üzenetére


kemotox
(őstag)

+1, had legyen jó hírnevük. Bár a NAV-os levél volt még mindig a legjobb ötlet. Ilyen mocskos féreg bandának hullania kell.

(#35) Lauda válasza monguz (#32) üzenetére


Lauda
(félisten)

Biztosan olvassak a ph-t, valaki ott dolgozo. Szerintem az orszagban nincs olyan ceg, ahova ne lehetne innen uzenni.

(#36) nemlehet válasza kemotox (#34) üzenetére


nemlehet
(őstag)

Szerintem nem sokat ér el vele. Aki ilyet megenged magának, hogy az ÁSZF-be beírja, hogy nem veti alá magát semmilyen etikai kódexnek az valószínűleg pont megfelelő energiát fordít arra, hogy adózásilag ne legyen megfogható. Mondjuk az is tény, hogy a NAV megbüntet ha nagyon akar, de egy bejelentés alapján nem fogják akarni.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#37) Chaser válasza nemlehet (#36) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

ez nem navos dolog, talán fogyvéd
ászf-be meg teljesen mind1 ki mit ír, egy kis kitételről sokan elfeledkeznek, "eltérni mindig csak a vevő javára lehet, ellene nem, az ilyen kitételek semmisnek minősülnek"

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#38) saril


saril
(aktív tag)

nekem volt hozzájuk személyesen is "szerencsém" leszarom banda! egyik rám is csukta az ő külön irodája ajtaját azzal hogy ez webshop nincs készlet meg nem árusítanak csak neten és ezt idióta stílussal mondta lekezelően, a másik kettő az még tudott is normálisan beszélni de ezekután nem fogom sehol a jóhírüket kelteni mert nincs nekik... 0

[ Szerkesztve ]

(#39) monguz válasza saril (#38) üzenetére


monguz
(senior tag)

Az én esetem ugyan szerencsésen megoldódott, de ezek után kerülni fogom és másnak sem javaslom a webáruházat/céget/csapatot.

"A guppi az random, érted? Nem tudod a következő percbe' micsinál a guppi."

(#40) wape69


wape69
(újonc)

Az én esetem is hasonló. December 7.-én rendeltem és előre fizettem. Mivel nem küldtek semmi, és csak hitegettek, így visszamondtam a rendelést Január 17.-én. Azóta várom a visszautalást.

(#41) mandi.b válasza wape69 (#40) üzenetére


mandi.b
(újonc)

Én is hasonlóan jártam.

Január 30-án rendeltem a fent említett webáruházból egy Redmi Note 4 okostelefon - 3+64GB, szürke típusú mobiltelefont. A honlapon az volt feltüntetve, hogy a készülék külső raktárban elérhető, szállítási idő 5-14 nap. Még aznap átutalással kifizettem a rendelés összegét, 70,713Ft-ot. Az előre utalásos fizetésre kb. 3000 Ft kedvezményt kaptam.
14 nap után, február 14-én érdeklődtem, hogy mikorra várható a rendelt telefon szállítása. Azt válaszolták, hogy előreláthatólag 14 nap múlva. Ez nagyon meglepett, hiszen az eredeti szállítási időt 14 napon belülre ígérték. Először érdeklődtem, hogy másik készülék elérhető lenne-e előbb, erre nemleges választ kaptam, ezért úgy döntöttem, hogy ezt nem tudom megvárni, így elállási jogommal élve lemondtam a rendelést. Azt írták, hogy az ide vonatkozó törvény értelmében 14 napon belül visszautalják a pénzem. Ez a határidő március 3-án, pénteken lejárt, a pénzemet azonban még mindig nem kaptam vissza. Péntek este írtam nekik egy újabb emailt, fogyasztóvédelemhez fordulással fenyegetődve, hogy a pénzemet még mindig nem kaptam vissza. Erre ma délelőtt azt válaszolták, hogy a türelmemet kérik és a héten utalják. A türelmem már rég elfogyott, úgyhogy valóban a fogyasztóvédelemhez és a békéltető testülethez fordultam. Kíváncsi vagyok a fejleményekre, hogy mikor fogom visszakapni a pénzem.

Mindig előre fizetem a netes vásárlásokat, eddig soha nem volt problémám. Most volt egy elég erős megérzésem, hogy ezt nem kéne, de a kedvezmény miatt mégis megtettem. Nagy hiba volt, hallgatni kellett volna a megérzésemre.

(#42) monguz válasza mandi.b (#41) üzenetére


monguz
(senior tag)

Az a baj, hogy ezek a görények mindenkit lehúznak. Ahogy látom ezek nem egyedi esetről van szó, hanem sorozatosan megtévesztik a vásárlókat.
Úgyhogy nagyon is jól tetted, h hivatalos útra terelted a dolgot. Majd megírhatnád mi lett a vége...

[ Szerkesztve ]

"A guppi az random, érted? Nem tudod a következő percbe' micsinál a guppi."

(#43) Fiastyúk válasza tDr1v3r (#3) üzenetére


Fiastyúk
(újonc)

Szia, indiszkrét kérdés, hogy pontosan mit írtál nekik? Sajnos beleestem abba a hibába, hogy előre fizettem nekik (máshol eddig sose volt ebből baj...)

(#44) Kizoky


Kizoky
(újonc)

Én Február 9.-én rendeltem, Február 13.-án kaptam egy ilyen elektronikus kivonatot hogy ki is fizettem mivel előreutaltam, nem kellett volna.
Nehéz kitalálni, de segítek, még most is várok arra hogy megjöjjön végre a megrendelt telefonom.
Folyamatosan rájuk kérdeztem hogy mikor jön a rendelt cucc, de mindig csak annyit mondtak
14-21 nap múlva várható vagy 10 nap múlva várható
Persze azon a napon amikor "várható" volt rájuk kérdeztem, de mintha valami láncreakcióban találtam volna magam mert mindig ezzel jöttek, unom.

Később persze megbántam hogy onnan rendeltem, mert nézegetve más oldalakat sokkal olcsóbban kitudtam volna jönni, sőt, erős hardveres telót is akár (aliexpress, eustock, stb..)

Valaki Note 4-et rendelt Január 21.-én és csak Március 14.-én hozták ki neki, eléggé durva hogy csak 52 nap múlva tudták ezt teljesíteni. :C

Megnyitom a terminált a Windowsban... Várjunk csak egy kicsit, valami nem stimmel

(#45) Fiastyúk


Fiastyúk
(újonc)

Február 6-án rendeltem, én ostoba, előre kifizettem (teszem hozzá eddig soha, semmilyen bolttal, eladóval nem volt még problémám, mondom ezt sok év vaterázás után). Megjött a számla is, aztán hosszú hallgatás. Emailben két hét múlva rákérdeztem, hogy mégis, mikor telik le a 3-10 / 5-14 nap, persze semmi válasz. Telefont nem veszik fel, messengeren nagy nehezen jött annyi válasz, hogy kínai holdújév miatt késnek a szállítások, de türelmet kérnek. Közben az ebay-ről rendelt kínai cuccok azért érkeztek, biztos másik naptárat néztek. Közben a honlapon némileg emelkedett a megrendelt telefon ára, messengeren némi fenyegetőzés után annyi válasz érkezett, hogy "kissé túltolták magukat", de folyamatosan érkeznek be a telefonok. Ismét hosszas hallgatás, telefont nem veszik fel, vagyis felveszik, de elfoglaltak épp, messengeren nem jön válasz, csak annyi, hogy elfoglaltak... Közben itt láttam, hogy a fogyasztóvédelem se igazán hatja meg őket, ezért egy fél napig még próbálkoztam telefonon, nem értek rá, úgyhogy hagytam nekik egy üzit, hogy látom én, hogy nem győzik csomagolni a telefonokat, megkeresem inkább a Xiaomi global support-t, hátha ők tudnak segíteni. Még meg se írtam a levelet a Xiaominak, máris válaszoltak a három héttel korábbi emailemre,
"Elnézést kérünk a kellemetlenségért, sajnos az Ön által rendelt Redmi 3S készülék gyártását és forgalmazását a Xiaomi megszűntette. Ez a mai nappal vált számunkra 100%-ig bizonyossá. Megoldásként az újabb, jobb Redmi 4 telefont tudnánk ajánlani, mely hasonló paraméterekkel rendelkezik mint a Redmi 3S, ezt honlapunkon meg is tekintheti.
Az újabb készülék is Kínából érkezik, ezért minimum 2 hetes kiszállítás ez esetben is várható. A telefon magyar szoftverrel , a már megrendelt színben és áron kerülne Önhöz."
Rém boldog lettem, hogy végre megvilágosodtak, március 12-én írtam egy mailt, hogy töröltetem a megrendelést, kérem vissza a pénzt. Aztán 13-án is írtam. Aztán még jött két mail, hogy de húha de jó lenne nekem az 2S, de komolyan, csak két hét... Szép türelmesen válaszoltam még kétszer, hogy nem kell a telefon, a pénz kell. 14-ére sikerült valamennyire feldolgozni az óhajomat, bár kicsit nehezményezték, miért mondom, hogy nincs újabb másfél hónapom várni egy telefonra, pedig hát nem is... De.
Ugye mondanom sem kell, hogy az utalás azóta sem érkezett meg, nyilván jót röhögnek a markukba, merthogy igazából semmi nem védi a balga fogyasztót.
Még kivárom azt az egy hetet, ami idejük van feladni, aztán fogyasztóvédelem, rendőrség, behajtócég - mittudomén, csak nehogy jól érezzék magukat.
Túl azon, hogy hülye voltam, hogy előre utaltam nekik, akkor is ilyen tróger, mocsok bandával ritkán találkozik az ember. A többi kisípolva. :W

(#46) Kizoky


Kizoky
(újonc)

Igen, velem se fordult elő ilyen egyszer sem magyar céggel, megdöbbentő hogy még itthon is vigyázni kell hogy honnét kelljen rendelni hogy nehogy át..síp.

Én is simán visszamondhattam volna ahogy te tetted, de akkor meg megint heteket várhatok mire megkapom a pénzem, ezért leszek egy kicsit türelmes, viszont csak a hónap végéig.

Most ahogy megkérdeztem őket annyit mondtak hogy jövő héten várható a szállítás, ha megjött, vagy nem jött meg akkor írok majd fejleményeket. Oldaluknál most az van kiírva hogy 5-14 nap, folyamatosan frissítették azt a lapot ahol a telefon van, szóval fifty-fifty esélye van annak hogy végre egyszer betartják a szavaikat.

Kemény dió hogy egy nyamvadt telefonért kell várni hónapokat :(

Megnyitom a terminált a Windowsban... Várjunk csak egy kicsit, valami nem stimmel

(#47) Fiastyúk


Fiastyúk
(újonc)

Azóta se jött meg a pénz, viszont tegnap volt egy nem fogadott hívásom a Xiaomishoptól. Visszahívtam őket, és közölték, hogy az egy automata visszahívás volt, biztos kerestem őket. Mondtam, hogy aham, kb. három hete. De hogy most biztos nem? Biztos, most csak a pénzemre várok, sajnos még van pár napjuk utalni. Ezt már meg se hallotta, csapta le a telefont.
Még van egy fél hetük, addig megnézem, mit lehet rájuk szabadítani.
Xiaomi telefonom viszont nem lesz, elment tőle a kedvem egy életre (ja ezt még megírom az eu supportnak, azt írták a globalosok, hogy oda is írjak, micsoda szuper hírét keltik a cégnek). Vettem akksit a Sonymba, tegnap megjött, ma bemosakszom műtéthez :DD

(#48) Unikorniss válasza kemotox (#1) üzenetére


Unikorniss
(újonc)

Ez az oldal egy SZAR!! Az ismerősöm sírva mesélte, hogy 1 hónapja rendelt egy telefont de még nem érkezett neg neki. Komolyan ilyen vikagban elunk? Ennyire at kell cseszni az embert? Szegeny ismerosom egy anyuka aki a kislanyanak akart venni egy telefont... Elkepeszto ami itt megy HOGY ENGEDHETIK EZT MEG? Elore elutalta a penzt es hiaba szol nekik mindig halogatjak az elkuldest.Nyomorek csicska banda az ilyen HOGY SZAKADNA RAJUK EGY MAZSA UNIKORNISSZAR

(#49) Fiastyúk válasza Unikorniss (#48) üzenetére


Fiastyúk
(újonc)

Lehet kettő is, az egyiket én küldöm...
Ma telt le a két hét az utolsó lemondó levelem óta, itt fogyott el a türelmem. Egyik nap késő este ugyan jött a Zsuzsanna nevű "hölgytől" egy email, hogy a pénzt a héten mindenképp utalják, de nem tartom valószínűnek, hogy ez így lesz.
Szerintem vagyunk annyian, akik pénzre/telefonra várnak, hogy érdemes egy szerelmeslevelet küldeni a rendőrségnek is, mert úgy tűnik, ezek nem kicsiben űzik az ipart.

(#50) animal1987


animal1987
(csendes tag)

Sziasztok!

Sajnálattal látom és bánom hogy nem előbb olvastam el az itt leírtakat!

04.03 -at írunk. Messze volt 02.14..... egész pontosan 48 napja... 48 nap aktív szitkozódás és idegeskedés ja és persze hitegetés... több levél váltás, és több telefonon egyeztetés Zsuzsannával... aki közölte velem hogy az ÁSZF az csak tájokoztató jellegű még mindig ott tartok, hogy nincs telefonom.... bár a mai beszélgetésünk során azt mondta a héten megkapom... remélem ez nem olyan lesz mint az előző ahova a múlt hétre ígérték!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.