- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szaki2
tag
Örömmel látom, hogy itt is van Ford topik.
Nekem egy 2006-os ghiához kellene vezető oldali deréktámasz kar, mert letört. Van tippetek, honnan lehet beszerezni? -
Real_Necro
veterán
válasz Csabex #31300 üzenetére
Ok, majd beszerelve, így nekem is van elemes.
Fater J Astrájában a sebváltó körül van piros gyári dekorfény. Az is jól néz ki.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
Real_Necro
veterán
Létezik valami csoda védőfólia szélvédőre kavics ellen? Ma kettőt kaptam még... mi lesz ha megkapom az új szélvédőt?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
erdey_a
addikt
válasz oliwire #31311 üzenetére
hát ugye azt ki tudja... de hát miért ne lenne. én még a 180ezres skodában se cseréltettem váltóolajat sose. lájftájm, azt mondják.
meg hát miután megindult a szekér, onnantól vajsíma minden. csak nincs tele homokkal.de én még ilyet nem láttam, hogy egy fokozatba se tudjam betenni a kocsit, aztán egyszer csak megjavuljon.
milyen "pedálmagasságban" jó a kuplung, amikor fogni kezd?[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
subaruwrc
félisten
válasz erdey_a #31312 üzenetére
általánosan minél lejjebb fog annál frissebb még a kuplung
kopottsági szintet kb mutatja minél feljebb fog,annál közelebb van a végéhez.
de ott valami más probléma lesz ha ennyire 0 fokozat van.
lifetime váltóolajat meg felejtsük el.
azt a gyártók úgy értik hogy ameddig jó az olaj,addig jó a váltód
65 ezernél nyugodtan lecseréltetheted.
az hogy valami 180 ezernél is megy a gyári olajjal még nem jelenti hogy jót is tesz neki.
öregebb szerkezet kevésbé érzékeny az ilyesmire.
az újabbak precízebben, kisebb tűrésekkel megmunkált dolgok, kényesebbek a jó olajra -
erdey_a
addikt
válasz subaruwrc #31313 üzenetére
hát azt vágom, hogy ha fent fog, akkor kopott, de esetünkben ugye az van, hogy 1-2 centire már mozdul a kocsi. lehet hogy jó ez így, nem tudom. csak ha mondjuk valahol "nyúlik" a rendszer, akkor ez kevés is lehet és nem emel szét a kuplung. másra nem tudok gondolni.
most kerülltem egyet a fiattal, végülis az se sokkal feljebb fog. más az üléspozíció, más a lábtartás, nehéz megítélni.
65ezernél kizárt, hogy váltóolajat cseréljek egy kézi váltóban, ha ezt a szerviz nem írja elő, ennek a kétszeresénél sem.
maximum garanciában, ha ez lenne a baj...
várom a beázás miatt a ford válaszát, akkor úgyis megy a kocsi a szervizbe, aztán max. erre is ránéznek, ha addig ott nem hagy valahol. tele a púpom vele.ps.: ez a ford focus lehet hogy újabb, mint a fiatom, vagy a céges audi, vagy a már eladott skoda, de hogy nem precízebb szerkezet, az fix.
ugyanitt 2017-es ford focus 1.6 benzin 65.000km-rel eladó
Vérboci
-
flymi
addikt
válasz erdey_a #31299 üzenetére
Ezzel kapcsolatban csak annyit tudok mondani, h ha mínuszok vannak (piros hópihe ) az egyest nekem is nehezen veszi be (van, h csak másodszorra sikerül betolni), a kettes már határeset, a többibe simán becsúszik. Ez ilyen.
Váltóolaj, kuplung munkahenger cserélve tavaly.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
erdey_a
addikt
válasz subaruwrc #31317 üzenetére
elsőre én is a 100km/h széllel megtolt -6 fokra gondoltam. az hogy egyest nehezen veszi, oké lenne, de hogy semmit...
nem szeretek tárgyakra haragudni, de most ez a kocsi kicsinál. persze a beázós sztori után bármit csinálhat, már soha nem lesz a kapcsolatunk a régiVérboci
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Csabex #31287 üzenetére
Melyik márka ?
Én ezzel, vagy ezzel ekvivalenssel szemezek egy ideje, nekem ez a nagy szögletes kell. (És még valami CANBUS dekóder dobozkát is dob fel mellé, hogy azt is vegyem). Ez univerzális lenne, amit nézek a linken ? (S-Max 2006 évjárat kellene, a gyárija nagy kijelzős, szögletes, navis, 6-CD-táras fejegység).
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
darvinya
titán
válasz erdey_a #31318 üzenetére
Öreg váltó folyadék, azaz mint a fékfolyadékot 2 événte cserélni kell.
Levegősődés jele, mint a puha labdát lábbal nyomogatod.
Néha van ellenállás, aztán megint nincs, stb.
Indítózáskor ne nyomd ki a kuplungot, hogy átmozgassa váltóban olajat, ekkor kézzel is.berakható sebességbe, igaz legyen előtted hosszabb útszakasz, hogy repülőrajtolni lehessen.
Kuplung folyadék meg kuka, mert jégkristályosodott, amit csak tömörítheted, de nem adja tovább erőt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
Tudtok olyan klímás helyet, ahol esetleges szivárgásra rá tudnak jönni ? Még Opeles időkből egy klubtag anno mesélte nekem, hogy nála UV reagens cuccal feltöltötték a rendszert, keményen megnyomták névleges értékek fölé és látszott, hogy hol gyenge vmi, ezt eddig 4-ből 0 klímás tudta biztosítani nekem, akiket megkerestem az elmúlt 1 évben random.
Szóval valami nagyonnemkókány kellene nekem, aki jól átnézi az egészet.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
kcsa
veterán
válasz erdey_a #31299 üzenetére
Bowdenes a váltó ugye, én megnézném hogy hajnalban miközben sebességbe akarod rakni, a faudi fejet mozgatja-e a bowden a váltó tetején. Nekem tök hihető az, hogy valahogy víz jutott a bowdenhez és befagy a cucc. (ez magyarázná azt is, hogy miért kezd el működni 20. próbálkozásra, addig jut oda valami hő).
De ettől függetlenül levegős is lehet a kuplung. (ui.: vagy vizes a fékfolyadék és megfagy, de ez nagyon extrém ötlet, ilyet még nem hallottam)
A váltóolajat egyébként érdemes cserélni néha (de nem kétévente, 65-80k környékén belefér, nem extrém költség, ha meg akarod tartani az autót és/vagy nem akarsz kicseszni egy leendő új tulajjal megléphető), de ez nem annak a baja lesz. Vegyük észre hogy japánokban gyakran elő van írva a váltóolaj cseréje, a minőségi európai gyártóknál pedig ritkán. Gondolom a japán mérnökök ehhez sem értenek.
@subaruwrc: a váltóolajok viszkozitása másképp van jelölve mint a motorolajé, a 75w váltóolaj viszkozitása emlékeim szerint valahol a 10w motorolajokhoz van közel.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
troll81
addikt
Sziasztok ma lementem az autóhoz ki szedek ezt azt még belőle,övtaska be mondom letolom a havat nagyjából nem intdtottam addig.
Erre kattan egyet és mindent bezár ki a fasznak van ilyen opcióra szügsége????
hogyan lehet ezt eltüntetni az autóból ilyet ne csináljon....soha
2006 focus idiótaság[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #31325 üzenetére
teljesen rendben van, az mk1 fóka is csinálta a mostani autóm is csinálja.
azért van benne ez a funkció, hogy ha bezárás után rányomsz a nyitóra véletlenül valamilyen okból (fókánál ez nem volt probléma, mert ott marokból kellett nyomni a nyitót, a mostani távra elég rálehelni) pl. zsebre vágod, fiókba benyúlsz és ráfogsz, stb. akkor ne maradjon egy hétig nyitva az autó.
csak akkor zár le ha nem nyitsz semmilyen ajtót, tehát a kulcsot bezárni nem tudod így. ha egy ajtót is nyitsz nem zár vissza.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz erdey_a #31260 üzenetére
Efölött átsiklottam a tegnap, bocsi Még kérdőre is akartalak vonni a kuplungos hsz-nél emiatt Nem semmi azért... Türelem... persze. 65.000 Km-nél konkrétan "újszerű" az autó.
Nem irigyellek... most a kuplung téma is. A napokban legalább nem fog beázni a fagy miatt Nekem a reggel az ajtó volt befagyva, konkrétan nem tudtam kinyitni csak pár óvatos enyhe ki - be mozgatás után Na de aki kitalálta a szélvédőfűtést... Örök hála neki, mert nem kellett kapargatnom a fagyban, konkrétan az orrom előtt olvadt le a fagy és csak végig néztem az autóban ülve"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
troll81
addikt
-
őstag
válasz Real_Necro #31303 üzenetére
Ok, ha odajutok valamikor, akkor bedobom majd a fotókat
#31304 zetecR: Be tudod állítani, hogy amikor bekapcsolod a fényszórót, akkor automatikusan átálljon éjszakai üzemmódba. A fényerő állítható tetszés szerint, de ki is kapcsolható ez a funkció. Jómagam kikapcsoltam, mert nincs nappali menetfényem és nappal nem kell a csökkentett fényerő, mert akkor nem látszik jól. Nem zavaró, kb 10 - 15%-ra le lehet venni a fényerőt és az már egész jó. Háááátttt a hangja az relatív nagyon. Enyémben van DSP, az valamennyit javít a hangzáson, de a gyári Sony-hoz nem lehet hasonlítani, viszont jól beállítva nem olyan rossz a hangzása, de nem egy jbl vagy bose szint . Az android fejyegységes topikban írtam róla, itt olvashatod, hogy ne kelljen leírnom ugyanazt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Dißnäëß #31319 üzenetére
Áhhh, ilyen csájníz fejegységeknél nincs olyan, hogy kifejezett márka jól bevált... Lényeg az MCU típusa, mert ha megadja magát a rendszer, akkor lazán újra telepíted az usb-ről egy laptop segítségével, vagy ha nem tetszik a gyári stock rom, vagy gyári appok, akkor vannak más megoldások, de mint előbb is írtam fontos az MCU. Nem, a linken lévő az Ford specifikus, nem univerzális. Nekem a CAN dekóder benne volt az árban és én konkrétan ezt vettem meg Aliról. Neked is javaslom, hogy gyere át az android feegységes topikba, mert ez a téma inkább oda passzol, lehet nem díjazzák a moderátorok ha itt dumálgatunk erről.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
A Zéé
addikt
válasz troll81 #31333 üzenetére
nem tudom miért, csak gondolom én is, hogy amiatt, amit a többiek is mondtak. Nekem mondjuk nem fura, már az 1-es fókánk is így csinálta, azt meg 19 éve vették szüleim, azóta meg mindig volt valamilyen Fordunk itthon Egyébként úgy rémlik, hogy fater Fiat Scudoja is így csinál.
Just a simple Lineman...
-
Joker88
őstag
na,ma a szervíz után felnyitottam a motoháztetőt
féktárcsa-fékbetét-fékolaj csere volt a szervíz.. namost a fékolajtartályban a fékolaj egy kis buboréktól eltekintve fullon van mennyire okés ez ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz troll81 #31333 üzenetére
Azért zárt vissza, mert ahogy írták egy ideig nem nyitottad az ajtót.
De mivel nyitottad, ez az ajtó gomb befagyást jelent, amin keresztül figyeli, hogy nyitottad az ajtó.Joker88
Max. Jelzés kupak alatt van kb. Fél centire.
De, ha kupakig fel töltötték, akkor vagy nem cseréltek rendesen folyadékot és csak rálöttyintettek.
Vagy utántöltéskor túl töltötték.
Bubi nem jó jel, mert csak rálöttyintettek.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
patomi
őstag
válasz troll81 #31337 üzenetére
Engem egyszer megszívatott az mk1 fóka. Lopó embert kellett hívnom, mert bezárta a kulcsot és nem volt pótkulcsom. Ráfordultam a kapura otthon, jól elzártam az utat,,, szép volt.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
flymi
addikt
Szélvédő matrica mekkora is lehet? Meddig takarhat felül?
Mert ha cseréltetek idén én is szélvédőt rakatnék rá valami egyedi xart. Elveszik a tömegben a kocsi.
Csak nem tudom, h az autóüveg fóliással beszéljem-e le az egyedi csíkot vagy a dekoros nyomdával?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
válasz patomi #31338 üzenetére
Mk1 foka szerette bezarni magatol magat a teli hidegben Egyszer igy telen beroffentettem, majd kiszalltam, hogy levakarjam a havat/jeget indulas elott, egyszercsak bezarta magat. Meg jo hogy mindezt otthon jatszotta meg igy kozel volt a potkulcs. De a kozponti rendszeresen vacakolt nagy hidegben.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest