- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Apple notebookok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Új taggal bővült a Cooler Master Hyper szériás CPU-hűtőinek családfája
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
válasz andorra #8244 üzenetére
de most melyiket hívod trükknek? A HIGHMEMFIX-et? sima memóriaallokációs beállításnak írja, de valóban működik, mert látom az FPS-en. Természetesen nem is kérdés, hogy nem a gépemet gyorsította be, hanem a meglehetősen erős hátterét használja ki valamivel jobban.
A fullscreen meg szintén működik. Ez nem trükk, hanem f@szsága az FS-nek, de egyenlőre megy. Most gurultam ki a pályára 12 FPS, fullscreen, vissza, 25 FPS. Ekkora baromságot. Na majd hazafelé 4 nap múlva megnézem, hogy akkor mit produkál. Aztán egyszer majd jól kifagy...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
boeing
senior tag
Akit érdekelne Malév festés a Ifly 737-800 FSX-hez.[link]
-
Cypresss
senior tag
Ahhoz képest, amit adni fog NEM LESZ kurva dárga. Egyébként sem mondta senki, hogy meg kell venni. A nagyjából 200 magyar szimulátoros nem a legfontosabb célcsoport a PMDG számára, SŐT! Hurrogni általában te szoktál másokat, köztük engem is, ezért sem írok már ide. De most kivételt teszek, pusztán csak azért, hogy azt a rettenetes - és számomra érthetetlen - PMDG ellenességet, ami téged jellemez kicsit megcáfoljam. Illetve azt is megválaszoljam, hogy miért kellett eddig várakozni.
Ajánlom az alábbi linkeket figyelmedbe:
[link] [link] [link] [link]De ha te mondod, az iFly biztosan sokkal-sokkal-sokkal jobb és komplexebb....
Hogy best buy-e az iFly? Természetesen! De mint azt tudjuk, olcsó húsnak....
Ugyanakkor az NGX egy új szintre fogja emelni az eddig ismert szimulációt, és ez nem túlzás!
A gép annyira komplex, hogy alaposabb tanulás nélkül nem is lesz érdemes repülésre fogni, aki viszont beleássa magát, az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Nemcsak ennyivel: lesz HUD, VSI, tovább fejlesztett GPWS, after OVHD, teljes és rendkívül komplex szimulációja a hidraulika rendszernek, száz százalékban eredeti hangok. Soroljam még? Nem valamivel, hanem sokkal és nem szebb, hanem részletesebb lesz mindenben.
Ne nyilatkozz olyanról, amiről nem, vagy csak alig tudsz valamit!
Részemről ennyi! További jó fórumozást!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #8262 üzenetére
Hú, ezeket a linkeket köszönöm én is, már nézem is. A PMDG soha nem volt egy egyszerű gép, én mind a 737-esét, mind a mostani 747x-et úgy kezdtem, hogy kinyomtattam a teljes kézikönyvet és átolvastam (átfutottam) egy jó párszor, közben meg iskola-köröztem Boeing Fielden és általában az első utamat géppel együtt tettem meg onnan Európáig. Hát akkor nekifekszem, mert felesleges vásárlást az iFly-al nem szeretnék csinálni, hiszen eddig én tényleg csak az árát néztem meg...
Én azért érzem magam leszólva hunfatal által, mert FSX-ezem...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #8262 üzenetére
"Ahhoz képest, amit adni fog NEM LESZ kurva dárga."
De, ár/érték arányban drága. Nyílván nem a magyar közösség a célcsoport, de itt élek, és a topiclakók is.
Nem emlékszem, hogy egyszer is lehurrogtalak volna.
Semmi bajom a PMDGvel, de csak te nem látod be, hogyha a legalitást nézzük, akkor bizony az NGX-el elkéstek.
Egy szóval nem mondtam, hogy komplexebb vagy szebb lenne az iFly viszont kétplatformos és ár/érték arányban nagyon jó, de szerintem te még egy fél órát sem repültél vele. Egyszerűen annyit mondtam, hogy szerintem, hiába részletesebb a PMDG, nem ér 2x annyit.
"az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is."
FS soha nem fogsz valós géppel repülni a szimulátoros tapasztalat alapján, már csak a fizika miatt sem.
"A gép annyira komplex, hogy alaposabb tanulás nélkül nem is lesz érdemes repülésre fogni, aki viszont beleássa magát, az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is."
Kiváncsian várom, ettől még tartom, hogy semmilyen fs addon nem ér 25000 ft-ot. Nem, a régi PMDG gépek sem.
"Egyébként sem mondta senki, hogy meg kell venni."
Egyrészt a ph-n tiltott a warez, másrészt ezt elég fura egy béta-tesztertől hallani.
[ Szerkesztve ]
-
balazstoth
csendes tag
válasz Cypresss #8262 üzenetére
Ezen sírok. Szerinted ha valaki egy jól kidolgozott addonnal tud repülni FS-ben, akkor akár valóságban is menne ugyanez egy 70 tonnás géppel, "minden további nélkül"?
Már a taxival, de több mint valószínű, hogy még a hajtóműindítással és FMC programozással is elég nagy gondok akadnának.
Repültél már igazi 737-tel miután FS-ben tudtad kezelni? Jól ment?[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
Nekem kapásból az a gondom a PMDG-vel, hogy nincs SDK, legalábbis a 747x-hez nincs és így az MCP Combóm nem kap vissza infót, azaz a kijelzőim süketek. Ezt is mondjuk le lehet tojni, de ha már, akkor ez is működhetne. Annyit már tudok, hogy az iFly a teljesen kommunikál.
Mondjuk lehet hülye vagyok, sőt biztosan, de a legnagyobb hülyeségnek tartom azt, hogy aki szimulátorozni tud, az repülni is. Mondom ezt én, akinek azért van pár ezer órája, de amikor kisgépet vezetek úgy habverőzök a szarvval, hogy azt öröm nézni. A fizika mindent üt. Mondjuk kétség kívül be tudnám pötyögni egy 747-esnek, hogy szálljon le. Mármint elméletileg, de hogy hogy állnék ott helyt, azt már nem firtatom.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
válasz Geryson #8269 üzenetére
"Mondjuk lehet hülye vagyok, sőt biztosan, de a legnagyobb hülyeségnek tartom azt, hogy aki szimulátorozni tud, az repülni is."
Nem, nem vagy hülye ez valóban a legnagyobb baromság. Nem gondoltam volna, hogy egyáltalán van ember, aki azt hiszi, hogy bármennyi fs tapasztalattal a háta mögött tudna repülni akár egy Cessnaval is.
-
Geryson
addikt
Nem akarom elkiabálni, de 12 óra 15 perces út Szingapúrba ott 45 perc tankolás, tovább 7 óra 30 perc Sydneybe, most állok 3 órát és a szim végig megy, napszakok változnak, esik, süt, borús, csendes és egyenlőre egy kisebb nyekkenés sem volt még. Na ez az az FSX, amit ismerek. Tisztára olyan, mint ha az új videokártyám meglehetősen nagy memóriája, vagy teljesítménye miatt hülyült volna meg. Legalábbis én mást nem cseréltem, amikor előjött ez a grafikai izé és amit most úgy néz ki megoldott a HIGHMEMFIX. Tényleg furcsa egy program...
Korcsii, kerestek Szingapúrban egy BAW gépet, de mondtam, hogy nem jöttél, mert töltött paprika volt otthon és az jobban tetszett. Volt egy Canadian Airlines érkező és egy Singapore Airlines induló. Most Sydneyben ellenben Melbourne Center, Sydney APP, TWR és GND! Meg egy kis forgalom is. De természetesen a törzshelyemre álltam. Éjjel 11 körül tervezem, hogy visszaérek majd Szingapúrba, ha gondolod... (3 körül indulok YSSY-ről, azt mondták a feketék, hogy addigra kipakolják a gépet)
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
andorra
őstag
válasz Geryson #8272 üzenetére
Tapasztalatszerzés és élmény szempontjából egy 2 órás út is ér annyit mint egy 12 órás., sőt. Persze az IVAO és a VATSIM egyaránt a rendszerben eltöltött órákat úgy méri, mintha az jelentené a valóságos tapasztalatot és nem inkább az utak száma. Ez látszólag sokakat inspirál az állandó Long-haul repülésekre, hogy azután néha megemlíthessék, hányezer órát repültek már. Gratula.
-
Geryson
addikt
válasz andorra #8273 üzenetére
Egy bölcs fórumozó ismét bölcs hozzászólását hallottuk az imént. Majd megyek hozzád repülésbeli tapasztalatokért! Sőt, megvitatom, hogy mit írhatok a fórumban és mit nem.
Az FSX viszonylagosan megtalált stabilitását próbáltam elemezni, aminél hatalmas különbség van egy rövid és egy hosszú út között, mert a nagy utak alatt szedi össze szeméttel a memóriát tapasztalatom szerint.
Barátom, ez nekem egy játék és nem verseny. Úgyhogy tökre letojom, hogy ki mekkora utakat repül. Én most már csak ekkorákat, de azért nézz már rá a Malév VA statisztikámra is egy picit és utána nézzük meg a tiédet...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz andorra #8273 üzenetére
Vagy csak szimplán nem volt eddig rendes shorthaul FSX-re Geryson pont nem az, aki azzal szokott dicsekedni, hogy hány ezer órát repült. Ja de viszont a MAVA-s több ezer órája került szóba néha, viszont szerintem a Malév pont nem a longhaul-okról híres.
Amúgy valóban, totál más a kettő, én mind a kettőt szeretem, mostanában shothalozok a 737-esek ékezése örömére, előtte sokáig longaul-t, cargo-t nyomtam, mert 100 óra elég volt a Wilco A320-asából (reinstal után nem telepítettem újra, ennyire mazochista én sem vagyok, bár tény, az első verzióhoz képest javítgattak rajta).
ui: a töltöttpaprika jó volt, de már tegnap elfogyott, ma Formula1-es félálom volt, meg nincs kedvem most hosszú útra menni...
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #8275 üzenetére
Szerintem csak kedden jövök haza Szingapúrból, majd a hét második felében biztos megint megyek valahova, majd megdumáljuk, hogy együtt-e.
Nem tudom, nézegetem ezeket a PMDG videókat. Nem mondom, tökre szép (szerintem mondjuk az iFly sem csúnya), de eddig azért nem feküdtem ki a tudásától. Tényleg tökre jó, hogy mindenfélét csinál, de nem igazán látom az értelmét egy jó pár dolognak itt az FS-ben...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
haky
senior tag
Én meg sárkányozok és ultrakönnyű merevszárnyúzok és le..ok mindent . VFR forever
[ Szerkesztve ]
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #8280 üzenetére
Te vagy ti értitek azt pl., hogy nem szabad a "master caution"-t bekapcsolva hagyni, mert felforrósodik? Valami ilyesmit mond a fószer, de a hangminőség, pontosabban a mellékhangok nálam meglehetősen zavaróak.
Milyen kamerafunkció lehet amivel nézelődik? Nagyon komoly a látvány, de tényleg biztosan brutál az igénye...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
De, ár/érték arányban drága. Nyílván nem a magyar közösség a célcsoport, de itt élek, és a topiclakók is.
Semmilyen logika alapján nem tudom követni az érvelésed. Leginkább egy voluntarista ember okfejtésének tűnik, amivel nem tudok és akarok foglalkozni. Egy biztos, nyilvánvalóan nem fejlesztettél soha, mert akkor tudnád, hogy milyen szempontok vezetnek egy olyan volumenű céget, mint a PMDG.
Nem emlékszem, hogy egyszer is lehurrogtalak volna.
Akkor frissíteném az emlékezeted: [link]
Semmi bajom a PMDGvel, de csak te nem látod be, hogyha a legalitást nézzük, akkor bizony az NGX-el elkéstek.
Kihez-mihez képest? Az NGX megjelenést éppen olyan időszakra időzítették, amikor már - százalékosan - megfelelő az FSX használók száma. Talán pár hónappal előbb is megjelenhetett volna, de semmiképpen sem mondanám, hogy elkéstek vele. Sőt: biztos vagyok benne, hogy nagyon sok FS9 használó csak az NGX miatt fog áttérni FSX-re. Ergo: a legalitással nincs semmi baj.
Egy szóval nem mondtam, hogy komplexebb vagy szebb lenne az iFly viszont kétplatformos és ár/érték arányban nagyon jó, de szerintem te még egy fél órát sem repültél vele. Egyszerűen annyit mondtam, hogy szerintem, hiába részletesebb a PMDG, nem ér 2x annyit.
Nincs olyan gép, amivel ne repültem volna legalább 20 órát, ha fejlesztő vagy, ez a minimum...
Éppen azért ér többet az NGX, mert sokkal részletesebb és komplexebb gép. Ha viszont azt mondod, hogy NEKED nincs szükséged erre a komplexitásra, emiatt nem ér ennyit számodra a gép, azt elfogadom. Van akinek játék az FS, van akinek komoly szimuláció. Az NGX nem az első kategóriába tartozó usereknek készült.FS soha nem fogsz valós géppel repülni a szimulátoros tapasztalat alapján, már csak a fizika miatt sem.
Ezt pontosan az én példám cáfolja meg, erről majd rakok is be valamit...
Kiváncsian várom, ettől még tartom, hogy semmilyen fs addon nem ér 25000 ft-ot. Nem, a régi PMDG gépek sem.
Neked nem, másnak igen. Ez úgy gondolom világnézeti kérdés és nem több.
Egyrészt a ph-n tiltott a warez, másrészt ezt elég fura egy béta-tesztertől hallani.
Amennyiben tipikus, egyszerűen gondolkodó magyar lennék, biztosan kikérném magamnak a feltételezést és indulatosan anyáznék. E helyett inkább annyit tanácsolnék, hogy kérdezd meg a HighFly-os fiúkat, hogy a sceneryk nagy részét kitől kapták és milyen feltételekkel. Keresd Jánost ha részletesebben is érdekel. Tudod, nekem sokkal többet számít a korrekt üzleti magatartás, mint azt te feltételezed. De mondhatnék még referenciákat: Rucz Gabi, Somodi Sanyiék (European VA), kérdezd meg, hogy mennyire vagyok tisztességes ember, és bármilyen warezzben érdekelt vagy érintett voltam-e valaha.
Maradjunk annyiban, hogy egyszerűen félreértettél.A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #8280 üzenetére
Köszönjük!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #8284 üzenetére
"Egy biztos, nyilvánvalóan nem fejlesztettél soha, mert akkor tudnád, hogy milyen szempontok vezetnek egy olyan volumenű céget, mint a PMDG."
rofl Fejlesztettem már eleget hidd el. Mondhatom, hogy te nem fejlesztettél még semmit, hogy értelmetlen hülyeségeket dobáljak. Nyílván nem fsről beszélek, oda nem fejlesztettem még és nem is akarok.
"hogy nagyon sok FS9 használó csak az NGX miatt fog áttérni FSX-re"
Persze, mert nyílván, ahogy megjelenik az fsx azonnal lesz pénzük erősebb hardverre.
"Éppen azért ér többet az NGX, mert sokkal részletesebb és komplexebb gép."
Ismét nem azt írtam, hogy nem ér többet, csak azt, hogy, amennyivel többért adják annyival nem.
"van akinek játék az FS, van akinek komoly szimuláció."
Ezt inkább nem is kommentálnám.
"Az NGX nem az első kategóriába tartozó usereknek készült."
Ahogy az iFly sem. Ami az első kategóriába tartozó usereknek készült az pl. az AS Airbus X, vagy a default gépek.
"Ezt pontosan az én példám cáfolja meg, erről majd rakok is be valamit..."
Persze beültettek egy 737esbe és azonnal repültél vele, megalol.
Hogy jön ide a HighFly áruld már el? Azt mondtad nem kell megvenni, más pedig más alternatíva nincs, ha ki akarod próbálni otthon. Vagy lemaradtam valamiről?
(#8287) Cypresss: Ez lett volna a második tippem, bár ettől még lehetne mellette TrackIR...
5 percen belül szerkeszd a hszeid, ne újat írj.
[ Szerkesztve ]
-
boeing
senior tag
Na kész a PMDG 737NGX [link]
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
A mocskos qrva életbe, hogy leszálláskor fagyott ki a Szingapur - Perth utam.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #8294 üzenetére
Mindig ott fagy ki...
Viszont tényleg tudom ajánlani extrém alacsony FPS esetén a full screen - visszalépés full screenből lépéseket. Most lassan 1 hete teszetelem és bejön! ELLX pl. szintén Aerofos scenery, induláskor volt vagy 11 FPS-em. Megtettem a szükséges lépéseket és láss csodát, legalább a 20-at átléptem. Most KLAX-ből indultam, volt olyan 16 FPS, megcsináltam, lett 30 felett. Hangsúlyozom, azért nálam azt hiszem van mögötte hardver háttér, tehát itt valami olyasmi van, hogy a köcsög FS csinál valami felesleges háttérmunkát, amit ezzel a művelettel abbahagy. Én azért lépek után mégis vissza fullból, mert már jobban szeretek nem abban repülni, de a lényege, hogy egyszer kell megcsinálni a lépést és már jobb is lesz.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
haky
senior tag
Jó Nektek, én meg nem győzöm számolni/írni/rajzolni a diplomamunkámat
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Geryson
addikt
válasz ChipKng #8296 üzenetére
Én nem abban repülök, úgyhogy csak sejtem, hogy igen. A lényeg - ahogy leírtam -, hogy kizökkented az FS-t véleményem szerint valami felesleges számításból, vagy terhelésből, amit végez. Legalábbis mást nem tudok rá mondani, hogy 16-ból lesz vagy 30, vagy ELLX-en 11-ből 20, vagy picivel 20 fölötti FPS. Egyenlőre nálam működik, hogy egy picit megugrik a teljesítménye, de mondom ismételten, hogy azért van mögötte egy bizonyos hardver. Nem kérdés, hogy ha ez nem lenne (pl. az 580 GTX) akkor nem ugrana ennyit, de szerintem mindig ugrik valamit - de ezt talán mások tudnák megerősíteni inkább.
Az egészre tulajdonképpen a múltkor Korcsiival jöttem rá, hogy valami miatt túl alacsony volt az FPS néha úgy, hogy tudtam, hogy több szokott lenni. Tudom, majd jönnek itt a vélemények, hogy FS9-ben jobb, meg FSX egy sz@r, amit aláírok, de akkor is éreztem, hogy valami gáz van, hogy anno volt 40 FPS-em, most meg 15-el szálltam le egy gyökér gyári Fokvárosi repülőtéren, na és itt jött a próbálgatás...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Használ valaki Jeppesen FliteDeck-et közületek az FS-hez?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- APPLE MACBOOK AIR 13.3 2020 M1 (MGN63MG/A) Silver -MAGYAR - 22 Ciklus - 2+ év garancia - MAGYAR
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest