Új hozzászólás Aktív témák

  • Geryson

    addikt

    válasz haky #7751 üzenetére

    Én is abban nyomom már 2 éve megint. Először furcsa, de stabilabb a ki-beugrálásnál.

    Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

  • Gizmo94

    veterán

    válasz Geryson #7752 üzenetére

    Nekem rosszabb az fps, ha keretben futtatom. Full screenben jobb. Nektek nem?

  • Geryson

    addikt

    válasz Gizmo94 #7753 üzenetére

    Nekem olyan sok, hogy nem is figyeltem eddig. :)

    Viccet félretéve, ránézek a hétvégén. Mondjuk én már biztosan maradok az ablakosnál, mert közben netezni szoktam, meg Skype, meg mindenféle és jó, hogy egy klikkeléssel ide-oda ugrom. Olyan biztonságérzetet ad (hogy nincs semmi a géppel). :)

    Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

  • Gizmo94

    veterán

    válasz Geryson #7754 üzenetére

    Én is szeretnék ilyet leírni, de nekem eddig még mindig csak kevésnek tűnt. :)
    Amúgy tény,hogy sokkal kényelmesebb az ablakos sok szempontból, viszont problémás helyeken nekem akár 10-12 fps-t is jelent negatívban :S

  • fatal`

    titán

    válasz Gizmo94 #7753 üzenetére

    Nekem is több volt az FPS FSX alatt ablakban. Gondolom a picit kisebb felbontás miatt. :)

  • Geryson

    addikt

    válasz Gizmo94 #7755 üzenetére

    Hoppá, ennyire komoly lenne? Komolyan mondom, hogy ránézek, azért 10 FPS már szép. Sajnos vannak sz@r helyeim, ott jól jönne az a 10 FPS.

    Anno még 2 monitoron soha nem repültem ablakosban, mondjuk ennek az volt az oka, hogy 2 gépem volt és az egyiket csak az FS ment, magyarul az a gép soha nem is kellett másra. A legfőbb ok, hogy miért nem repültem ablakosban ott az az volt, hogy ugye minden második ablakon nyitott panelnek is volt ablaka, ami azért keményen gusztustalan volt, hiszen overhead a háttérben, előtte legalább az FMC és a tolókar vagy a rádió, ami éppen kifért géptípustól függően. Ne hát ez ablakosban szörnyű volt.

    Azóta már "csak" 1 gép és "csak" egy kicsike monitor... :)

    Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

  • Korcsii

    őstag

    válasz fatal` #7756 üzenetére

    én is ablakosban tolom, max szép képeket lőni váltok át.... kéne még egy monitor, és akkor egyet dedikált kaphatna az fsx, másikon meg minden más.... és végre fulltime lenne jeppview :D

    amúgy szerintem én olvastam már olyan fsx tewak oldalt, ahol kifejezetten ajánlották az ablakos módot :) lehet tényleg csak a felbontás, de mondjuk az annyit nem szokott számítani az fsx-nél... bár, mondjuk itt nem (csak) a kép részletessége (felbontása) módosul, de alul-felül a látómező is kevesebb lesz, szóval végül tényleg lehet van benne valami...

  • Geryson

    addikt

    válasz Korcsii #7758 üzenetére

    De hülye vagyok, pont azt beszéljük, hogy az ablakosban több az FPS! :) Na nem baj, csak megtanulok olvasni egyszer... :)

    Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

  • Korcsii

    őstag

    válasz Geryson #7759 üzenetére

    pont azt beszéljük, hogy erről eltérőek a vélemények/tapasztalatok :D

  • Gizmo94

    veterán

    válasz Korcsii #7760 üzenetére

    Így van, eltérőek, nálam egyértelműen több az fps full screen módban, valamiért az ablakost nálam nem szereti.. :DDD Win7 64 bit alatt fut amúgy...

  • GrooveHero

    addikt

    válasz haky #7751 üzenetére

    Hali. Azért futtatom ablakos módban, mert régebben MD-11-gyel hasítottam a felhőket, az me köztudott, hogy nem szereti az Alt+Tab-ot, pláne, amikor kellett a Servinfo, vagy FlightSim Commander, esetleg más nyalánkságok. Az a gondom, hogy ez a hülye 737-es azé nem jó, mert a szárnyak minden livery esetén ugyanúgy szükék, nekem meg az nem tetszik. Ráadásul már megpróbáltam egy-két livery-t, és most sztem akkor káosz uralkodik abban a mappában, hogy jobban járnék egy reinstallal. Olyan történt uyganis, hogy elrepültem offline-ban az ifly 737-essel Ferihegyről Bécsbe, és bécsben szépen le is kapcsoltam a gépet, ami nálam a lustaság miatt abban merül ki, hogy két vagy több hajtómű leállít, aztán overhead panel--->battery :DD :DD oszt csókolom. Már túl is vagyok rajta. A gond csak az, hogy ez a 737-es másnap úgy indult, hogy le volt kapcsolva a gép. Na, mondom, ez remek, most akkor cold&dark. Elég jól megcsináltam, elvileg minden megvolt, csak push back hiányzott, hogy megint mehessek. Ja. Hogyne. :((( Hát rohadtul nem, mert pölö magasságot nem tudtam betekerni. Panel state-nél meg hiába állítom be, hogy before taxi, azt írja ki, hogy engines are not runing, start it manually, or restart FS. Köszi szépen. :DD
    Mondjuk lehet a DHL-es csak 2004-re jó.

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • fatal`

    titán

    válasz GrooveHero #7762 üzenetére

    Talán ki kéne nyitni a manualt, hogy hogyan is kell beindítani egy 737est Cold & Darkból. :)

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7749 üzenetére

    De igen, hidd el, hogy van/volt bent kusza. Amit így leírtál ez szép meg jó, a normálisabbja ilyen kinézetű txt-t mellékel, a nem normálisabbja meg olyat, hogy 5 sorban szóköz nélkül össze van hányva minden, és kapargass ki belőle vmi értelmeset. Amúgy most hogy megpróbáltam ide bemásolni, érdekes tök jól berkata, szépen egy más alá a sorokat. Na é n ott rontottam el, hogy az volt írva, hogy model=panel=sound=texture=dhl. És én ezt úgy gondoltam, hogy mindegyik egyenlő a dhl-lel :DD :DD
    Mindegy, miután megjöttem és kajáltam, szerintem újra nekiugrok.

    Más: Tegnap este értelmes film hiányában maradt az airplane. Mikor legutoljára láttam, akkor még nem volt ennyi közöm a repüléshez, mint most, szóval ezúttal egy új szemszögből sikerült megnéznem a filmet, és hát mit mondjak, volt borulás jobbra-ballra :DD :DD
    Ajánlom mindenkinek, érdemes feleleveníteni a poénokat, marhajóó :DDD :DDD

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • GrooveHero

    addikt

    válasz fatal` #7763 üzenetére

    a jútúb segített, bár megnéztem két*három videót, és mindegyik máshogy csinálta, úgyhogy tegnap éjjel 3-kor fel is adtam a dolgot. :DD Majd ma újult erővel :DD

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7764 üzenetére

    Megtaláltam a DHL-es liverydet, Flight1-ről szedted alighanem, FS9-es természetesen. :D

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7766 üzenetére

    valahogy úgy, ja :DD

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • fatal`

    titán

    válasz Gizmo94 #7766 üzenetére

    Pedig ott a Flight1 libraryben ráadásul külön van szedve a két szim.

  • GrooveHero

    addikt

    válasz fatal` #7768 üzenetére

    Mi van különszedve? :U

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • fatal`

    titán

    válasz GrooveHero #7770 üzenetére

    Na mi? Ott vannak oldalt a kategóriák.. Külön vannak az FSX-es festések és az FS9esek, persze nézheted egyben is, csak, akkor fs9es festést akarsz tákolni az fsxesre :D

    [ Szerkesztve ]

  • GrooveHero

    addikt

    válasz fatal` #7771 üzenetére

    Ja, azt vágom, de meg is b*szhatom, ha fsx-re csak vmi 9 darab van.

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • GrooveHero

    addikt

    válasz fatal` #7773 üzenetére

    Hogy mit vártam? Kábé azt, hogy már előtte leszenek liveryk, mint hogy megjelenik, mint a PMDG-nél is. Tehát a PMDG FSX 737-ről van szó, ugyanis tegnap találtam hozzá olyan fóliát, ami direkt ehhez készült. :U

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7774 üzenetére

    Fóliát? :Y :DD
    Hogy lennének liveryk megjelenés előtt? Mondjuk, mire csinálnák meg őket? Egy ki nem adott gépre?
    Fóliát lehet,hogy találtál PMDG 737NG FSX-re de az igazán hírértékű az lenne, ha gépet találtál volna..

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7775 üzenetére

    Igen, de sajnos ez csak fólia. A gépet még nem sikerült megtalálnom:D

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • fatal`

    titán

    válasz GrooveHero #7774 üzenetére

    Milyen fóliát? Talán paint kitet? Paint kit van az iflyhoz is már rég. PMDGnél azért vannak festések mert a PMDG fest a kiadásra (emiatt is csúszik pl.)... Mellesleg a gyári festések nem túl jó minőségűek.

    iFlyra meg a userek festegetnek.

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7777 üzenetére

    Hívhatod alufóliának, eufóliának, vagy liverynak, repaintnak, akkor is láttam festést a még ki sem jött PMDG 737-re. És FSX-ről van szó. Direkt meg is jegyeztem, hogy ejha, még ki sem jött, már van hozzá livery.
    [link]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Korcsii

    őstag

    válasz GrooveHero #7764 üzenetére

    értelmes szövegszerkesztővel kell megnyitni, pl notepad++, és nem jegyzettömbbel... gondolom linux kódolású volt, ezért a win nem ismerte a sortörést...

    ejj gyerekek pár órára elmegy a net, ti meg elcsetelitek a #7777. hsz-t...

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Korcsii #7780 üzenetére

    Igen. Ha azzal csinálnám, talán működne is. De hogy miért nem tudok magasságot állítani, az rejtély. Pedig lehet szükségem lenne rá :DD
    Bocsi a hsz-ért, majd a 8000-nál odafiygelünk, ki tudja mi lesz akkorr, lehet lesz PMDG 737, de hogy a 8888-as hsz a tied lehet, azt megígérjük:D Addig biztos lesz. Vagy nem :DD :DD

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • fatal`

    titán

    válasz GrooveHero #7779 üzenetére

    Facebookra postolgatják a festéseket, mert ők festik. iFly nem festegetett, majd a userek elintézik. Mint láthatod az fs9es festéseket, igen gyorsan elég sok festés lesz hozzá. Bár lényegesen többen repülnek FS9-el.

  • GrooveHero

    addikt

    válasz fatal` #7782 üzenetére

    Tudom, hoyg többen repülenk FS9-cel, csak meg kell nézni a servinfót. Eddig is többen voltak, most meg hogy kijött FSX-re is egy normális 737, az igényesebb gépek szerelmeseinek úgyis mustbuy, szóval még több lesz. De ez így van rendjén. Mondjuk én Douglas-szel is szerettem menni, abból mondjuk nem sok van. :(

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • GrooveHero

    addikt

    Pedig elvileg mindent jól csináltam:

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • fatal`

    titán

    válasz GrooveHero #7783 üzenetére

    "kijött FSX-re is egy normális 737, az igényesebb gépek szerelmeseinek úgyis mustbuy, szóval még több lesz."

    Miért lenne több fs9es azért mert fsxre kijött egy normális 737?:D Az iFly több hónapja kint van FS9re, mert arra adták ki előbb. Nem igazán értem a logikát ebben a mondatodban. Ha meg arra gondoltál, hogy több lesz az FSX-el repülők száma, akkor nem igen hinném, mert a gépigény még mindig borzalmas.

    (#7784) GrooveHero: Vagy rossz texture mappa van megadva, vagy megint fs9-es festéssel szenvedsz.

    [ Szerkesztve ]

  • GrooveHero

    addikt

    válasz fatal` #7785 üzenetére

    Nem-nem, szerintem rosszul értelmezed- Én azt írtam, hogy eddig nagyon sok 737-es gép repkedett a világban a servinfo szerint, mert volt egy normális 737-es 2004-re, akik meg szerették ezt a gépet, és FSX-et használtak, azok meg repültek addig más géppel. De most, hogy kijött FSX-re is egy normális 737, még több ilyen típusú gép lesz a levegőben, ha megnézed a servinfo-t. Remélem érthetően fogalmazok. :K

    Tudod mit, Nem is szenvedek vele tovább, majd megvárom Gizmo-t, hátha kókányol valamit nekem:DD

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7784 üzenetére

    Nem is rossz ez a dark style. Lopakodó. :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD :DDD

    Amúgy ez FS9-es probléma, tipikusan. Copyzd már be ide az aircraft.cg-det...

    [ Szerkesztve ]

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7787 üzenetére

    cg-m nincs, de a cfg-t már kitöröltem, pill, és már kapod is:D

    ez itt a readme:

    HOW TO INSTALL:
    copy all "texture.bg...." folder into your MFSX Airplane B737-800 folder
    (c:\.......\Microsoft Flight Simulator X\SimObjects\Airplanes\B737-800)

    add text below to your B737-800 aircraft.cfg
    XX - dont forgot to change it

    [fltsim.XX]
    title=Boeing 737-800 DHL Cargo
    sim=Boeing737-800
    model=
    panel=
    sound=
    texture=dhl
    kb_checklists=Boeing737-800_check
    kb_reference=Boeing737-800_ref
    atc_id=
    atc_airline="DHL"
    atc_flight_number="249"
    ui_manufacturer="Boeing"
    ui_type="737-800"
    ui_variation="DHL"
    ui_typerole="Cargo"
    ui_createdby="Microsoft Corporation"
    description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."

    ez meg itt az egész cfg:

    [fltsim.0]
    title=iFly 737-800 (Normal screen)
    sim=iFly737_800_27k
    model=
    panel=normal
    sound=
    texture=iFly
    kb_checklists=iFly737NG_CHECK
    kb_reference=
    atc_id=B738
    atc_airline=Boeing
    atc_flight_number=2131
    ui_manufacturer=iFly
    ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
    ui_variation="iFly"
    ui_createdby="iFly Development Team"
    ui_typerole="Commercial Airliner"
    description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
    visual_damage=1

    [fltsim.1]
    title=iFly 737-800 (Wide screen)
    sim=iFly737_800_27k
    model=SW_Winglet
    panel=wide
    sound=
    texture=iFly
    kb_checklists=iFly737NG_CHECK
    kb_reference=
    atc_id=B738
    atc_airline=Boeing
    atc_flight_number=2131
    ui_manufacturer=iFly
    ui_type="Boeing 737-800 (Wide screen)"
    ui_variation="iFly"
    ui_createdby="iFly Development Team"
    ui_typerole="Commercial Airliner"
    description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator X\n\nAircraft by iFly Developer Team\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\n\nforum: http:\/\/ifly.flight1.net\/forums\/\nemail: support@iflysimsoft.com
    visual_damage=1
    MyConfig=iFly738_1

    [fltsim.2]
    title=Boeing 737-800 DHL Cargo
    sim=Boeing737-800
    model=
    panel=
    sound=
    texture=dhl
    kb_checklists=Boeing737-800_check
    kb_reference=Boeing737-800_ref
    atc_id=
    atc_airline="DHL"
    atc_flight_number="249"
    ui_manufacturer="Boeing"
    ui_type="737-800"
    ui_variation="DHL"
    ui_typerole="Cargo"
    ui_createdby="Microsoft Corporation"
    description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."

    [General]
    atc_type=BOEING
    atc_type=BOEING AIRCRAFT
    atc_model=B738
    performance=See iFly Jets: The 737NG Operational Manual for details!
    Category=airplane

    [CameraDefinition.0]
    Title = "Right Side Window"
    Guid = {54F54B8A-3EC2-2D4E-8D10-B8F9D0F16ACC}
    Description = View of the right wing from the passenger cabin
    Origin = Center
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = FALSE
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = FALSE
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.5
    ShowWeather = Yes
    InitialXyz = 3.2, 0.5, -5
    InitialPbh = 5, 0, 100
    XyzAdjust = TRUE
    Category=Aircraft
    MomentumEffect=TRUE
    ClipMode=Minimum

    [CameraDefinition.1]
    Title = "Left Side Window"
    Guid = {0ae3f864-da10-4e5a-977c-b9bba47d6f7a}
    Description = View of the left wing from the passenger cabin
    Origin = Center
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = FALSE
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = FALSE
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.5
    ShowWeather = Yes
    InitialXyz = -3.2, 0.5, -5
    InitialPbh = 5, 0, 260
    XyzAdjust = TRUE
    Category=Aircraft
    MomentumEffect=TRUE
    ClipMode=Minimum

    [CameraDefinition.2]
    Title = "Landing Gear"
    Guid = {96873AAD-621B-4C45-8A58-DEF7B7FCB051}
    Description = View of the landing gear and left wing inboard flaps
    Origin = Center
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = FALSE
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = FALSE
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = .52
    ShowWeather = Yes
    InitialXyz = -3.3, -1.8, -11
    InitialPbh = 0, 0, 17
    XyzAdjust = TRUE
    Category=Aircraft
    MomentumEffect=TRUE
    ClipMode=Minimum

    [CameraDefinition.3]
    Title = "Tail"
    Guid = {5c1df273-034b-4e7f-953a-9d5e26f1646c}
    Description = Looking forward from behind the aircraft
    Origin = Center
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = FALSE
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = FALSE
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = .75
    ShowWeather = Yes
    InitialXyz = 0, 6.5, -55.0
    InitialPbh = 5, 0, 0
    XyzAdjust = TRUE
    Category=Aircraft
    MomentumEffect=TRUE
    ClipMode=Minimum

    [CameraDefinition.4]
    Title = "Right Wing"
    Guid = {C690EAFD-223A-42d0-99E0-681ADF93BB59}
    Description = View from the right wing tip looking at the cockpit
    Origin = Center
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = FALSE
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = FALSE
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.5
    ShowWeather = Yes
    InitialXyz = 30.8, 1.6, 4.0
    InitialPbh = 6, 0, 270
    XyzAdjust = TRUE
    Category=Aircraft
    MomentumEffect = FALSE
    ClipMode=Minimum

    [CameraDefinition.5]
    Title = "Left Wing"
    Guid = {f25dfa2e-fd2e-4b89-81e2-0575cbcb60de}
    Description = View from the left wing tip looking at the cockpit
    Origin = Center
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = FALSE
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = FALSE
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.5
    ShowWeather = Yes
    InitialXyz = -30.8, 1.6, 4.0
    InitialPbh = 6, 0, 90
    XyzAdjust = TRUE
    Category=Aircraft
    MomentumEffect = No
    ClipMode=Minimum

    [CameraDefinition.001]
    Title = "Right Seat"
    Guid = {8ff6c134-098d-409f-baec-caba3f683f98}
    Origin = Virtual Cockpit
    MomentumEffect = YES
    SnapPbhAdjust = Swivel
    SnapPbhReturn = False
    PanPbhAdjust = Swivel
    PanPbhReturn = False
    Track = None
    ShowAxis = YES
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = .6
    SmoothZoomTime = 2.0
    ZoomPanScalar = 1.0
    ShowWeather = Yes
    XyzAdjust = TRUE
    ShowLensFlare=FALSE
    Category = Cockpit
    PitchPanRate=20
    HeadingPanRate=60
    InitialXyz=0.94, 0.0, 0.0
    InitialPbh=2, 0, 0

    [CameraDefinition.002]
    Title = "Center Console"
    Guid = {195EAB58-9E4A-2E2A-A34C-A8D9D948F078}
    Origin = Virtual Cockpit
    MomentumEffect = No
    SnapPbhAdjust = None
    SnapPbhReturn = False
    PanPbhAdjust = None
    PanPbhReturn = False
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.9
    SmoothZoomTime = 2.0
    ZoomPanScalar = 1.0
    ShowWeather = Yes
    XyzAdjust = TRUE
    ShowLensFlare=FALSE
    Category = Cockpit
    PitchPanRate=20
    HeadingPanRate=60
    InitialXyz=0.45, 0.30, -0.15
    InitialPbh=84.2, 0, 0

    [CameraDefinition.003]
    Title = "Engine Controls"
    Guid = {a5741a54-ea6d-4580-9709-c99161e38a83}
    Origin = Virtual Cockpit
    MomentumEffect = No
    SnapPbhAdjust = None
    SnapPbhReturn = False
    PanPbhAdjust = None
    PanPbhReturn = False
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.9
    SmoothZoomTime = 2.0
    ZoomPanScalar = 1.0
    ShowWeather = Yes
    XyzAdjust = TRUE
    ShowLensFlare=FALSE
    Category = Cockpit
    PitchPanRate=20
    HeadingPanRate=60
    InitialXyz=0.45, 0.10, 0.35
    InitialPbh=85.0, 0, 0

    [CameraDefinition.004]
    Title = "Overhead Panel"
    Guid = {4ca337db-ae88-4c5f-96ea-ddebbd2a86fe}
    Origin = Virtual Cockpit
    MomentumEffect = No
    SnapPbhAdjust = None
    SnapPbhReturn = False
    PanPbhAdjust = None
    PanPbhReturn = False
    Track = None
    ShowAxis = FALSE
    AllowZoom = TRUE
    InitialZoom = 0.7
    SmoothZoomTime = 2.0
    ZoomPanScalar = 1.15
    ShowWeather = Yes
    XyzAdjust = TRUE
    ShowLensFlare=FALSE
    Category = Cockpit
    PitchPanRate=20
    HeadingPanRate=60
    InitialXyz=0.47, -0.62, -0.4
    InitialPbh=-58.0, 0, 0

    [pitot_static]
    vertical_speed_time_constant = 1 //Increasing this value will cause a more instantaneous reaction in the VSI
    pitot_heat=1.000000

    [WEIGHT_AND_BALANCE]
    max_gross_weight = 172500 // (pounds)
    empty_weight =91000.00

    reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
    empty_weight_CG_position = -1.03, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum

    max_number_of_stations =8

    station_load.0 ="150.00, 49.00, -1.50, 0.00, Pilot"
    station_load.1 ="150.00, 49.00, 1.50, 0.00, Co-Pilot"
    station_load.2 ="600.00, 0.00, 0.00, 0.00, Crew"
    station_load.3 ="800.00, 32.75, -0.50, 0.00, First Class"
    station_load.4 ="8000.00, 11.50, 0.09, 0.00, Economy Class 4-13"
    station_load.5 ="8800.00, -19.23, 0.12, 0.00, Economy Class 14-28"
    station_load.6 ="546.00, 20.00, 0.00, -4.00, Forward Baggage"
    station_load.7 ="749.00, -24.00, 0.00, -4.00, Aft Baggage"

    ;Moments of Inertia
    empty_weight_pitch_MOI = 3172439
    empty_weight_roll_MOI = 2262183
    empty_weight_yaw_MOI = 3337024
    empty_weight_coupled_MOI = 0

    [flight_tuning]
    cruise_lift_scalar = 1.0
    parasite_drag_scalar = 1.0
    induced_drag_scalar = 1.0
    elevator_effectiveness = 1.0
    aileron_effectiveness = 1.0
    rudder_effectiveness = 1.0
    pitch_stability = 1.5
    roll_stability = 1.0
    yaw_stability = 1.0
    elevator_trim_effectiveness = 1.0
    aileron_trim_effectiveness = 1.0
    rudder_trim_effectiveness = 1.0

    [GeneralEngineData]
    engine_type = 1 //0=Piston, 1=Jet, 2=None, 3=Helo-Turbine, 4=Rocket, 5=Turboprop
    Engine.0 = -0.75, -16.1, -4.5 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum
    Engine.1 = -0.75, 16.1, -4.5 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum
    fuel_flow_scalar = 1.0 //0.765 //Scalar for fuel flow efficiency
    min_throttle_limit = -0.32 //Minimum percent throttle. Generally negative for turbine reverser
    max_contrail_temperature = -30 //Temperature (deg C) below which contrails may appear

    [TurbineEngineData]
    fuel_flow_gain = 0.0020000 //Gain on fuel flow
    inlet_area = 23.8 //Square Feet, engine nacelle inlet area
    rated_N2_rpm = 29920 //RPM, second stage compressor rated value
    static_thrust =27300
    afterburner_available = 0 //Afterburner available?
    reverser_available = 1 //Thrust reverser available?

    [jet_engine]
    thrust_scalar = 1.0

    [folding_wings]
    wing_fold_system_type = 4
    fold_rates = .12, .11

    [TailHook]
    tailhook_length = 4
    tailhook_position = -15, 0, -1
    cable_force_adjust = 1

    [electrical]
    ;BusType, MaxAmpLoad, MinVoltage BusTypes:0=MainBus,1=AvionicsBus,2=BatteryBus,3=HotBatteryBus,4-7=Generator/AlternatorBus(1-4)
    max_battery_voltage = 24
    generator_alternator_voltage = 28
    max_generator_alternator_amps = 80
    electric_always_available = 0
    flap_motor = 0, 1 , 12.0
    gear_motor = 0, 1 , 12.0
    autopilot = 0, 1 , 12.0
    avionics_bus = 0, 1 , 12.0
    avionics = 1, 1 , 12.0
    pitot_heat = 0, 1 , 12.0
    additional_system = 0, 1, 12.0
    marker_beacon = 1, 1 , 12.0
    gear_warning = 0, 1 , 12.0
    fuel_pump = 0, 1 , 12.0
    starter1 = 0, 1 , 17.0
    light_nav = 0, 1 , 12.0
    light_beacon = 0, 1 , 12.0
    light_landing = 0, 1 , 22.0
    light_taxi = 0, 1 , 22.0
    light_strobe = 0, 1 , 12.0
    light_panel = 0, 1 , 12.0

    //0 Class <0=none,1=wheel, 2=scrape, 3=float>
    //1 Longitudinal Position (feet)
    //2 Lateral Position (feet)
    //3 Vertical Position (feet)
    //4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
    //5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
    //6 Wheel Radius (feet)
    //7 Steer Angle (degrees)
    //8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
    //9 Max/Static Compression Ratio
    //10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
    //11 Extension Time (seconds)
    //12 Retraction Time (seconds)
    //13 Sound Type
    //14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
    //15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)

    [contact_points]
    point.0= 1, 43.60, 0.000, -11.10, 1181, 0, 1.060, 56.000, 0.540, 1.987, 0.800, 4.000, 4.000, 0, 265.0, 315.0
    point.1= 1, -7.750, -9.350, -12.00, 1575, 1, 1.780, 0.000, 0.990, 1.384, 0.650, 7.000, 7.000, 2, 265.0, 315.0
    point.2= 1, -7.750, 9.350, -12.00, 1575, 2, 1.780, 0.000, 0.990, 1.384, 0.650, 7.000, 7.000, 3, 265.0, 315.0

    point.3= 2, -27.90, -56.40, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
    point.4= 2, -27.90, 56.40, 0.00, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0
    point.5= 2, -58.60, 0.00, -2.50, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 9, 0.0, 0.0
    point.6= 2, 32.60, 0.00, -6.70, 787.4, 0, 0.000, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0

    point.7 = 4, 20.00, 0.00, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.85, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 1, 0.0, 0.0
    point.8 = 4, 6.05, -16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 2, 0.0, 0.0
    point.9 = 4, 6.05, 16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 3, 0.0, 0.0
    point.10= 4, -15.00, -16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 4, 0.0, 0.0
    point.11= 4, -15.00, 16.23, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 5, 0.0, 0.0
    point.12= 4, -26.35, 0.00, -5.600, 1600, 0, 0.00, 0.0, 0.95, 2.5, 0.65, 0.0, 0.0, 6, 0.0, 0.0

    max_number_of_points = 21

    static_pitch=-1.17 //degrees, pitch when at rest on the ground (+=Up, -=Dn)
    static_cg_height=11.05 //feet, altitude of CG when at rest on the ground
    gear_system_type=0

    [gear_warning_system]
    gear_warning_available = 1 //Normal
    pct_throttle_limit = 0.1 //Percent throttle that activates warning
    flap_limit_idle = 5.0 //Flap angle that activates warning at idle
    flap_limit_power = 25.5 //Flap angle that activates warning at above idle

    [brakes]
    parking_brake = 1 //Parking brake available
    toe_brakes_scale = 0.68 //0.63//Brake scalar
    auto_brakes=4

    [hydraulic_system]
    normal_pressure = 3000.0 //PSI
    electric_pumps = 1 //electric pump
    engine_map = 1,1,0,0 //pumps on Eng1,2

    [flaps.0] //Trailing Edge Flaps
    type = 1 // 1 - tail, 2 - lead
    span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
    extending-time = 27 // seconds
    flaps-position.0 = 0 // degrees
    flaps-position.1 = 1 // degrees
    flaps-position.2 = 2 // degrees
    flaps-position.3 = 5 // degrees
    flaps-position.4 = 10 // degrees
    flaps-position.5 = 15 // degrees
    flaps-position.6 = 25 // degrees
    flaps-position.7 = 30 // degrees
    flaps-position.8 = 40 // degrees
    damaging-speed = 250 // KIAS
    blowout-speed = 300 // KIAS
    lift_scalar = 0.5 //1.0
    drag_scalar = 0.8 //1.0
    pitch_scalar= 1.0
    system_type = 1 //Hydraulic

    [flaps.1] //Inboard Leading Edge Flaps
    type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
    span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
    extending-time = 7 // seconds
    flaps-position.0 = 0 //
    flaps-position.1 = 2.0 //1.0 //
    flaps-position.3 = 5 //
    damaging-speed = 250 // KIAS
    blowout-speed = 300 // KIAS
    lift_scalar = 1.8 //0.0
    drag_scalar = 2.0
    pitch_scalar= 0.0
    system_type = 1 //Hydraulic

    [flaps.2] //Outboard Leading Edge Slat
    type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
    span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
    extending-time = 7 // seconds
    flaps-position.0 = 0 //
    flaps-position.1 = 0.5 //
    flaps-position.4 = 1.0 //
    damaging-speed = 250 // KIAS
    blowout-speed = 300 // KIAS
    lift_scalar = 1.0 //0.0
    drag_scalar = 2.5 //2.0
    pitch_scalar= 0.0
    system_type = 1 //Hydraulic

    [flaps.3]
    type = 2 // 1 - tail, 2 - lead
    span-outboard = 0.8 // 0.0 .. 1.0
    extending-time = 7 // seconds
    flaps-position.5 = 0.5 //
    flaps-position.8 = 4.1 //
    damaging-speed = 250 // KIAS
    blowout-speed = 300 // KIAS
    lift_scalar = 2.0
    drag_scalar = 3.0
    pitch_scalar= 0.0
    system_type = 1

    [Radios]
    // Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope
    Audio.1 = 1
    Com.1 = 1, 1
    Com.2 = 1, 1
    Nav.1 = 1, 1, 1
    Nav.2 = 1, 1, 1
    Adf.1 = 1
    Adf.2 = 1
    Transponder.1 = 1
    Marker.1 = 1

    [Views]
    eyepoint=48.5, -1.61, 2.1 //(feet) longitudinal, lateral, vertical distance from reference datum

    [LIGHTS]
    //Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
    light.0 = 2, -68.85, 0.00, 4.35, iFly_fx_Strobe_tail,
    light.1 = 5, 7.50, 7.75, -3.20, iFly737_fx_landinglight_1,
    light.2 = 5, 7.50, -7.75, -3.20, iFly737_fx_landinglight_1,
    light.3 = 5, 7.90, 2.85, -7.20, iFly737_fx_landinglight_2,
    light.4 = 5, 7.90, -2.85, -7.20, iFly737_fx_landinglight_2,
    //light.5 = 8, 5.00, 0.00, 3.000, iFly_fx_winglightAll,
    light.6 = 1, -4.20, 0.00, -7.9, iFly_fx_beacon,
    light.7 = 1, 3.90, 0.00, 6.90, iFly_fx_beacon,

    [keyboard_response]
    //Breakpoint speeds (knots) on the keyboard increments of control surfaces.
    //Speed at which the incremenet is reduced to 1/2 and 1/8 respectively.
    elevator = 150, 250
    aileron = 150, 250
    rudder = 150, 250

    [direction_indicators]
    //1 Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro, 3=Electro-Mag Slaved Compass, 4=Slaved to another
    //2 Indicator number of slaving indicator if Type = 4
    direction_indicator.0=3,0

    [attitude_indicators]
    //Type: 0=None, 1=Vacuum Gyro, 2=Electric Gyro
    attitude_indicator.0 = 2
    attitude_indicator.1 = 2

    [turn_indicators]
    //Type: 0=None, 1=Electric Gyro, 2= Vacuum Gyro
    turn_indicator.0=1,1

    [exits]
    number_of_exits = 3
    exit.0 = 0.4, 41.8, -5.9, 1.2, 0
    exit.1 = 0.4, -36.0, 5.0, -5.0, 1 //GROUND SUPPORT VEHICLES to REAR FREIGHT BAY
    exit.2 = 0.4, 27.8, 6, -5.5, 2

    [EFFECTS]
    wake=fx_wake
    water=fx_spray
    dirt=fx_tchdrt
    concrete=fx_sparks
    touchdown=fx_tchdwn, 1

    [autopilot]
    autopilot_available=1
    flight_director_available=1
    default_vertical_speed=1800
    autothrottle_available=1
    autothrottle_arming_required=1
    autothrottle_max_rpm = 90
    autothrottle_takeoff_ga=1
    pitch_takeoff_ga = 8;
    max_pitch=10.0
    max_pitch_acceleration=1.0
    max_pitch_velocity_lo_alt=2.0
    max_pitch_velocity_hi_alt=1.5
    max_pitch_velocity_lo_alt_breakpoint=20000.0
    max_pitch_velocity_hi_alt_breakpoint=28000.0
    max_bank=25.0
    max_bank_acceleration=1.8
    max_bank_velocity=3.00
    max_throttle_rate=0.10
    nav_proportional_control=12.00
    nav_integrator_control=0.25
    nav_derivative_control=0.00
    nav_integrator_boundary=2.50
    nav_derivative_boundary=0.00
    gs_proportional_control=25.0
    gs_integrator_control=0.53
    gs_derivative_control=0.00
    gs_integrator_boundary=0.70
    gs_derivative_boundary=0.00
    yaw_damper_gain = 1.0

    [fuel]
    Center1 = 0.00, 0, 0, 4299, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
    LeftMain = 0.00, -19, 0, 1288, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
    RightMain = 0.00, 19, 0, 1288, 0 //Longitudinal (feet), Lateral (feet), Vertical (feet), Usable(gallons), Unusable (gallons)
    fuel_type = 2 //Fuel type: 1 = Avgas, 2 = JetA
    number_of_tank_selectors = 2
    electric_pump=0

    [airplane_geometry]
    wing_area = 1341 //1137.0//Square feet
    wing_span = 112.6 //94.75 //112.6//Feet
    wing_root_chord = 18.9 //21.65//Feet
    wing_dihedral = 6.2 //Degrees
    wing_incidence = 1.0 //Degrees
    wing_twist = -0.5 //Degrees
    oswald_efficiency_factor= 0.719 //Measure of lift effeciency of wing
    wing_winglets_flag = 0 //Are winglets available?
    wing_sweep = 25.0 //Degrees, wing leading edge
    wing_pos_apex_lon = 12.8413 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
    wing_pos_apex_vert = -3.0 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
    htail_area = 352.84 //Square feet
    htail_span = 47.1 //Feet
    htail_pos_lon = -50.8 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
    htail_pos_vert = 6.2 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
    htail_incidence = 0.0 //Degrees
    htail_sweep = 30.0 //Degrees, horizontal tail leading edge
    vtail_area = 284.0 //Square feet
    vtail_span = 23.5 //Feet, tip to body
    vtail_sweep = 35.0 //Degrees, vertical tail leading edge
    vtail_pos_lon = -48.8 //Feet, longitudinal distance from reference point, negative going aft
    vtail_pos_vert = 12.6 //Feet, vertical distance from reference point, positive going up
    elevator_area = 70.5 //Square feet
    aileron_area = 26.9 //Square feet
    rudder_area = 56.2 //Square feet
    elevator_up_limit = 22.5 //Degrees
    elevator_down_limit = 19.5 //Degrees
    aileron_up_limit = 20.0 //Degrees
    aileron_down_limit = 20.0 //Degrees
    rudder_limit = 26.0 //Degrees
    elevator_trim_limit = 10.0 //Degrees
    spoiler_limit = 60.0 //Degrees
    spoilerons_available = 1 //Spoilerons Available?
    aileron_to_spoileron_gain = 3 //Aileron to spoileron gain
    min_ailerons_for_spoilerons = 10 //Degrees
    min_flaps_for_spoilerons = 0 //Minimum flap handle position when spoilerons activate
    auto_spoiler_available=0
    spoiler_extension_time=2.000000
    positive_g_limit_flaps_up=4.000000
    positive_g_limit_flaps_down=3.000000
    negative_g_limit_flaps_up=-3.000000
    negative_g_limit_flaps_down=-2.000000

    [Reference Speeds]
    flaps_up_stall_speed = 142.0 //Knots True (KTAS)
    full_flaps_stall_speed = 113.0 //Knots True (KTAS)
    cruise_speed = 477.0 //Knots True (KTAS)
    max_mach = 0.82
    max_indicated_speed = 340 //Red line (KIAS)

    [forcefeedback]
    gear_bump_nose_magnitude=3000 ; 0 - 10000
    gear_bump_nose_direction=18000 ; 0 - 35999 degrees
    gear_bump_nose_duration=250000 ; in microseconds
    gear_bump_left_magnitude=2700 ; 0 - 10000
    gear_bump_left_direction=35500 ; 0 - 35999 degrees
    gear_bump_left_duration=250000 ; in microseconds
    gear_bump_right_magnitude=2700 ; 0 - 10000
    gear_bump_right_direction=00500 ; 0 - 35999 degrees
    gear_bump_right_duration=250000 ; in microseconds
    ground_bumps_magnitude1=1300 ; 0 - 10000
    ground_bumps_angle1=08900 ; 0 - 35999 degrees
    ground_bumps_intercept1=3.0
    ground_bumps_slope1=0.20
    ground_bumps_magnitude2=200 ; 0 - 10000
    ground_bumps_angle2=09100 ; 0 - 35999 degrees
    ground_bumps_intercept2=1.075
    ground_bumps_slope2=0.035
    crash_magnitude1=10000 ; 0 - 10000
    crash_direction1=01000 ; 0 - 35999 degrees
    crash_magnitude2=10000 ; 0 - 10000
    crash_direction2=9000 ; 0 - 35999 degrees
    crash_period2=75000 ; in microseconds
    crash_duration2=2500000 ; in microseconds

    [stall_warning]
    type=2
    stick_shaker=1

    [vacuum_system]
    max_pressure=5.150000
    vacuum_type=2
    electric_backup_pressure=0.000000
    engine_map=0,0,0,0

    [pneumatic_system]
    max_pressure=18.000000
    bleed_air_scalar=1.000000

    [deice_system]
    structural_deice_type=1

    [smokesystem]
    smoke.0 = 48.29, 1.056, 2.95, iFly737_fx_vclight_1,
    smoke.1 = 48.29, -1.056, 2.95, iFly737_fx_vclight_1,
    smoke.2 = 48.29, 0.00, 0.95, iFly737_fx_vclight_1,
    smoke.3 = 47.6, 0, 1.032, iFly737_fx_vclight_2,
    smoke.4 = 50.1, 0, 1.5, iFly737_fx_vclight_2,
    [fltsim.2]
    title=iFly 737-800 KLM Normal
    sim=iFly737_800_27k
    model=MCP_Winglet
    panel=normal
    sound=
    texture=CKLM
    kb_checklists=iFly737NG_CHECK
    kb_reference=
    atc_flight_number=KLM01
    atc_id=738
    atc_airline=KLM
    ui_manufacturer=iFly
    ui_type="Boeing 737-800 (Normal screen)"
    ui_variation="KLM"
    ui_createdby="iFly Development Team"
    ui_typerole="Commercial Airliner"
    description=KLM 738 Normal Screen
    visual_damage=1
    MyConfig=iFly738_2
    [fltsim.3]
    title=iFly 737-800 KLM Wide
    sim=iFly737_800_27k
    model=MCP_Winglet
    panel=wide
    sound=
    texture=CKLM
    kb_checklists=iFly737NG_CHECK
    kb_reference=
    atc_flight_number=KLM01
    atc_id=738
    atc_airline=KLM
    ui_manufacturer=iFly
    ui_type="Boeing 737-800 (Wide screen)"
    ui_variation="KLM"
    ui_createdby="iFly Development Team"
    ui_typerole="Commercial Airliner"
    description=KLM 738 wide Screen
    visual_damage=1
    MyConfig=iFly738_3

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7788 üzenetére

    cfg lett volna, vakhangya... :DDD

    Melyik livery ez amúgy és honnan szedted? Mert ez nem hinném,hogy cfg hiba lenne, hanem ez azért ilyen, mert bentvannak a mappában az FS9-hez szükséges fájlok, amikkel az FSX nem tud mit kezdeni.

    [ Szerkesztve ]

  • GrooveHero

    addikt

    válasz GrooveHero #7788 üzenetére

    remélem megfelel. Ha ebből te kihámozol vmit, akkor te vagy az istencsászár:D

    mondjuk ez a hangsúlyos rész, gondoltam segítek:D

    [fltsim.2]
    title=Boeing 737-800 DHL Cargo
    sim=Boeing737-800
    model=
    panel=
    sound=
    texture=dhl
    kb_checklists=Boeing737-800_check
    kb_reference=Boeing737-800_ref
    atc_id=
    atc_airline="DHL"
    atc_flight_number="249"
    ui_manufacturer="Boeing"
    ui_type="737-800"
    ui_variation="DHL"
    ui_typerole="Cargo"
    ui_createdby="Microsoft Corporation"
    description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service."

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7789 üzenetére

    szólj ha megvagy:DD
    És Köszönöm:DD :R :R :R

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7788 üzenetére

    Ez úgy szar ahogy van. Ez egy FS9-es livery, te meg becopyztad az FS9-es textet az FSX-be, mit vártál? :)

    FSX:
    title=iFly 737-800 (Wide screen)
    sim=iFly737_800_27k
    model=SW_Winglet

    FS9:
    title=Boeing 737-800 DHL Cargo
    sim=Boeing737-800
    model=
    panel=
    sound=
    texture=dhl

    Ez szerinted egyforma? :) Na, amíg nem addig ez nem lesz jó...
    És a texture mappa neve az texture.dhl, vagy texture.DHL? Nem mindegy..
    Ez így nem fog menni, FS9-es livery FSX-re alakításához több kell.
    A textures mappát is szerkeszteni kell, egy rakás fájlt ki kell hajigálni, de nem mindegy ,hogy melyiket. Ha lesz időm, megcsinálom neked ezt a DHL-es liveryt. :)

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7792 üzenetére

    Már nekiestem, csak meguntam. :)

    Nahh, az aircaft.cfg-be ezt írd be: akkor látni fogja a liveryt normálisan, de még szar lesz, mert a fájlok kigyomlálása hosszabb idő és arra még nem vetemedtem...:)

    [fltsim.2]
    title=iFly 737-900 DHL (normal screen)
    sim=iFly737_900_27k
    model=
    panel=normal
    sound=
    texture=DHL
    kb_checklists=iFly737NG_CHECK
    kb_reference=
    atc_id=G-BNGX
    atc_airline=Eurotrans
    atc_flight_number=82
    ui_manufacturer=iFly
    ui_type="Boeing 737-900 (Normal screen)"
    ui_variation="DHL"
    ui_createdby="iFly Development Team"
    ui_typerole="Commercial Airliner"
    description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator 2004\n\nAircraft by iFly Developer Team\nFSUIPC payware Licensed from Pete Downson\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\nSID\/STAR from http:\/\/PlanePath.com\/\n\nemail: support@iflysimsoft.com
    visual_damage=1

    [fltsim.3]
    title=iFly 737-900 DHL (Wide screen)
    sim=iFly737_900_27k
    model=
    panel=wide
    sound=
    texture=DHL
    kb_checklists=iFly737NG_CHECK
    kb_reference=
    atc_id=G-BNGX
    atc_airline=Eurotrans
    atc_flight_number=82
    ui_manufacturer=iFly Developer Team
    ui_type="iFly 737-900 (Wide screen)"
    ui_variation="DHL"
    ui_createdby="iFly Development Team"
    ui_typerole="Commercial Airliner"
    description=iFly Jets: The 737NG v1.0 for Flight Simulator 2004\n\nAircraft by iFly Developer Team\nFSUIPC payware Licensed from Pete Downson\nNavData from http:\/\/www.navdata.at\/\nSID\/STAR from http:\/\/PlanePath.com\/\n\nemail: support@iflysimsoft.com
    visual_damage=1

    Ja, és a DHL texture mappát nevezd át erre: Texture.DHL

    [ Szerkesztve ]

  • Gizmo94

    veterán

    válasz Gizmo94 #7794 üzenetére

    Holnap ha lesz időm nekiesek a textures mappának is, de nem két perc megcsinálni, így gyors eredményt ne várj. :)

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7794 üzenetére

    beraktam, név megváltoztatva, de hibát ír ki, vmi olyasmi, hogy failed to open asszem.
    Biztos hogy jó lesz az nekünk, hogy a 900-as van odaírva nem a 800-as? Csak kérdem, nem kötekedni akarok:D :U

    De az az igazság, hogy lenne még ma egy nagyon fontos fuvar a géppel. és a vásárló DHL-es csomagkiszállítást kért. Most mi tudok tenni ellene? Határidők vannak kérem szépen :DD :DD
    Na jó, csak hülyülök, ne vedd komolyan, dolgozz csak rajta nyugodtan, de aztán nekem jó legyen ám :DD :DD
    Na most komolyan, köszönöm szépen a segítséget :R :R :R

    [ Szerkesztve ]

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • Gizmo94

    veterán

    válasz GrooveHero #7796 üzenetére

    Te 800-as liveryt töltöttél le? :) Én a Flight1-ről a 900-as DHL-t szedtem le. :)

    Akkor adj már linket ,hogy melyiket szedted, hogy legalább azt csináljam majd meg. :D:D:D

  • GrooveHero

    addikt

    válasz Gizmo94 #7797 üzenetére

    most hirtele csak ezt találtam, a másikat leszedtem 3szor is, és most nincs meg, de van helyette egy ilyen, hátha ezzel is boldogulsz.

    Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

  • cintula187

    addikt

    Sziasztok
    Jól látom hogy az aerosoft Airbusban ugyan végre működik az MCDU de nincs benne SID/STAR adatbázis?

    Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés