- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz PR0JECTNR56 #4350 üzenetére
"snap oversteer" na ez az!
Kimentem vele Shake Down-ra és "minden sarkon álltam már" keresztbe. Próbáltam stabilizálni a hátulját, de nem lett 100%-os. 3 SD után nekivágtam, de az első szervíznél még kellett állítani. Így elég orrtolós lett, de még így is keresztbe tud állni a legváratlanabb helyzetben... -
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4346 üzenetére
Üdv!
Bátor dolog a Stratos, de remekül uraltad. A Ford hasonlóan " kezesbárány", de legalább gyorsabb, én ezt választom majd.
Látszik a senior kategória a videón, látom a hibáimat, de Te gyorsabb, bevállalósabb vagy. Nagyon örülök, hogy a pályaversenyek mellett folytatod ezt is, köszönöm a részvételt.
A részvétet meg majd a verseny végén... -
Ratrak
tag
Az ebben a kategóriában versenyző autók közül több kultikus is van, számomra a Lancia egy icipicit viszit a prímet, szóval én is azt választottam.
Tény, hogy az alap setupja özvegycsináló, de némi szüttyögés után sikerült egy olyat csinálnom hozzá, ami egészen jóindulatú - természetesen ő is azonnal megöl, ha rosszkor állsz rá a gázra, de több hirtelen mozdulata még pont kikorrigálható számomra, szóval elégedett vagyok veleNeki is láttam a versenynek.
S1: Még van némi félhomály, a Lanciának elég rondán tükröződnek a műszerei a szélvédőn, ami tud zavaró lenni (de legalább autentikus, gondolom ), viszont mindennek ellenére szép, kontrollált vezetéssel sikerült koccmentesen lehozni.
S2: Hasonlóképpen itt is, valami nagyon minimális koccom volt valahol, de ilyen kép is ritkán fogadott eddig szervízben: light damage a kasztnin, és semmi más
Randa itt is az ég, pfuj...
S3: hosszú stage relatíve, de ismerős az elsőről az eleje. Nagyon kellemes volt, élveztem!S4: ez meg az előző vége, egész röviden. Itt is picit koccantam, érdekes módon a szervízben a kasztni sérülésmentes lett, viszont a futómű kapott egy light damage-t valszeg a fenti képen látható ugrató következtében...
A szerelőim tanácstalanul vakargatják a fejüket, nem ezt szokták meg, hogy a körömreszelgetésen kívül nincs feladatuk sok a kocsival a szervizekben, de egyelőre ez a helyzet
Én viszont elfáradtam, a pontos vezetés ezekkel az autókkal nagyon koncentrálós dolog, a maradék két stage majd holnap (vagy valamikor)
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
Ihh, hát szépen megcsináltad Minden szempontból. A képek is jók lettek, a leírás is, nameg az eredményis! Gratula!
Nálam a szokásos, nem rossz, nem gyors, de élvezetes. Az S3 megint olyan volt hogy hű ez most kenés-vágás, aztán beértem és láttam hogy... kevés lett a kenés és a vágás is inkább nyiszatolás
Utolsó pályán volt két nagyobb hibám, az egyiknél lassan kicsúsztam, és lefulladt a kocsi egy visszafordítóban, ez 1-2 mp, a másik pedig hogy keresztbe fordultam és ott is kicsúszott, és le is fulladt, onnan visszatalálni, meg beindítani az valamivel több volt, mondjuk 5, de nem ezeken múlott.
Itt sokan gyorsabbak nálam, sebaj, majd meglesz ez is"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
Végeztem az RWD Oceania futammal.
M3-al mentem már Chile-ben ezért maradtam ennél az autónál és a beállításokon se módosítottam az első 4 szakaszon.
Az első két szakasz hibátlanul ment és szépen kezdtem is megszokni a hátsó hajtást meg magát a játékot is mert RBR ment a verseny előtt végig.
Ratrakkal mindkét szakaszon közel azonosat mentünk, így lazítani nagyon nem tudtam.
A 3. szakaszon egy gyors hosszú jobbos kanyarban hozzáért az autó hátulja a sziklafalhoz és beforgatott szépen. Ezen úgy felhúztam magam, hogy pár kanyarral arrébb megint megforogtam. Itt gyorsan összekaptam magam fejben és a szakasz maradék részét ésszel lehoztam. Végül kaptam egy jó 10-est ezen a szakaszon Ratraktól.
A 4. lement hiba nélkül próbáltam gyorsan és hiba nélkül menni, de kaptam 2 és fél mp.-et YxVsPH-tól. Nem értettem, hogy ez hogy jött össze ilyen rövid szakaszon. Kíváncsi voltam az összehasonlításra. Érdemes megnézni a 4. szakasz rajtját, aki nem Escort-al ment.
A Lancia is előnyben van kigyorsításoknál a BMW-vel és a Sierra-val szemben, de az Escort szó szerint állva hagyta a BMW-t.
A 4. szakasz után lefaragtam a hátrányom 6 mp.-re Ratrakkal szemben.
A szervizben muszáj volt kicsit állítani az autón, mert a chilei beállítással nincs esélyem visszahozni ezt a hátrányt. Egész jól sikerült finomítani az autó mozgásán. Nem mentem gyorsabban, de sokkal magabiztosabban tudtam menni.
5. szakaszon sikerült 7 mp-et hoznom Ratrak ellen, így átvettem a vezetést !!1mp.!!- el.
A 6. szakasz hiba nélkül lement. Ezt még Ratrak nem csinálta meg, így nem tudom, hogy ki fogja nyerni a futamot. A hibám ellenére nagyon élveztem a versenyt. Szeretem ezt a kategóriát is.
Sok szerencsét mindenkinek! Ratrak adj neki! Közel vagy a következő futam győzelemhez.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
PH VB Olasz eredményhirdetés:
Sajnos kevesebben indultak ezen a versenyen a megszokottnál. 17 versenyző indult és 13-an értek be a célba.
A szakasz győzelmek érdekesen alakultak. A legtöbbet Zsivány nyerte ( 8 ), utána következtem én ( 6 ) és Dundi 5 szakasz győzelemmel.
Dundi és Zsivány elég szoros meccset vívtak a 2. helyért. Végül Dundi megtartotta az előnyét. A többiek is szépen követték az élmezőnyt. Külön öröm, hogy nagyon kevés volt a be nem fejezett szakasz. Ha kicsit lassabban is, de mindenki megpróbálta a szakaszokat befejezni.
A végeredmény így alakult: Power Stage:
Pontok:
Köszönöm a részvételt mindenkinek!06-3o/9759I39
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #4358 üzenetére
"de az Escort szó szerint állva hagyta a BMW-t."
Azt azért hozzáteszem, hogy nagyon rövid végáttétellel mentem (0.120), ennek köszönhetően lett jó nagyon a gyorsulása, cserébe viszont a végsebességem nem olyan jó, ami nem is baj, mert 160 felett már rendesen félek úgy riszálja még ilyen sebességnél is a seggét...
Mentem előtte a BMW-vel is, jóval kezesebb, mivel sokkal nehezebb is, mint az Escort. A Stratost is nehéz vezetni az Escorthoz hasonlóan.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #4358 üzenetére
Ezt már olvastam máshol is hogy az escort kicsit atyaúristen lett a többi autóhoz képest. És tényleg nagyon megy, TT-ben szinte csak az van az elején.
De gyerekként volt egy ilyen Sierra matchboxom ami most valahogy eszembe jutott szóval nekem erre a futamra a nagyford lett
Majd következőre kipróbálom a kicsit is"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #4358 üzenetére
Végül nem jött össze, de nincs szégyenkeznivalóm, meg mérgelődnivalóm sem, mert kihoztam érzésre amit ki lehetett ebből nekem - végül 7 másodperccel nyertél asszem, gratulálok! Jó érzés azért néha megizzasztani tudni picit! 4WD-vel nincs rá esélyem, de itt néha összejön Amúgy maga a tény, hogy két megforgással is csak 10 másodpercet tudtam adni, jelzi, hogy azért itt is gyorsabb vagy, csak azzal van esélyem, ha sokkal jobb(an setupolt) autóval megyek, és hibázol is, én meg nem. Ez azért elég komoly feltételrendszer, ha őszinte akarok lenni... De a lényeg, hogy jó volt versenyezni, volt izgalom bőven, köszönöm!
Az utsó két stage-et egyben akartam amúgy megcsinálni, de a család közbeszólt, szerencsémre pont a replay alatt - amikor verseny közben ütögetik meg a vállam, az sokszor ilyen jumpscare tud lenni ( ), és jön is a totálkár...
Oké, még van hátra vagy 5 nap a RWD-ből, de egyelőre kevesen vagyunk, gyertek, versenyezzünk, élvezzük a kihívást! Az RWD-nél a szűkebb kanyarokban nagyon sokat számít az a technika, amit motorozásnál is oktatnak, meg érdemes használni, hogy "stabilgázzal" veszi az ember a kanyarokat. Tehát nem befékezel a közepéig, majd ráállsz a gázra, mint 4WD-vel, hanem (kis túlzással, vagy akár szó szerint is) még a kanyar előtt lefékezel, és gyakorlatilag az egész kanyart gázzal (de nem csutka gázzal!) veszed be, próbálod megtalálni a túlkormányzottság határát. Ha az ember ráérez, nagyon klassz tud lenni! Aztán persze itt is befékezhetsz szép lassan egyre jobban a kanyarba, meg minden, de ezt csak azért írtam, hogy hátha van, akinek segít, ha úgy érzi, hogy nagyon vezethetetlenek ezek az autók. A másik, hogy ha állandóan kitör a segge gázra, érdemes levenni a diffit, én jellemzően 20 alatti értékeken megyek, és csak ha minden más nagyon klappol, és már nagyon ráéreztem/beállítottam az autót, akkor emelem följebb (vagy akkor sem). De az elején van, hogy ilyen 8 körüli értékekkel kezdem az összeszokást.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Gomez86
őstag
Köszi, jó tippek még nekem is, pedig sokat játszom ezzel....
Difit kipróbálom a következőn visszább venni. Na meg ez az egyenletes gázos dolog...
Nálam úgy szokott kinézni hogy megérkezek tempón a kanyarba, rájövök hogy ez így nem fog menni, padló fék + gáz hogy forduljon valamerre, megijedek hogy leesek a pályáról --- Padlógáz, hű ez sok, gázelvét, aztán amikor megvan elkezdek kigyorsítani....Na ez a taktika nem jó
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
dundi94
tag
Heló-heló!
Hétvégén mentem még pár gyorst az RWD-n. Nem gyorsan, de legalább látványosan. Na jó a 3. szakaszon próbáltam gyorsan menni, minél kevesebb csúszással, de így is csak messziről köszönhetek az elejének, nagy respect, marha gyorsak vagytok hátsó kerékkel fiúk!
Még van 2 gyorsom, elboldogítom majd holnap vele magam meg a nézőket, de az tisztán látszik h itt még annyi esélyem sincs győzni mint a VB-n. De az élmény király!
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Találtgyerek #4365 üzenetére
Azt nem értem hogy itt szoros az hogy lehet hogy WRC ben ennyire távol van a mezőny pár embertől!? Beállítás kérdése, gondolom.Ez előző vb szakasz nem volt túl szimpatikus mivel durván kellett volna vágni hogy versenyképes időket menjen az ember.Jó lenne pár random generált kő a susnyás alatt a vágós részeken, máris nem lenne ilyen anti rally 🤟😉
Zoolee
-
dundi94
tag
válasz Zoolee1976 #4370 üzenetére
Szerintem azért így sem anti rally, megtudod nézni Raceneten, szerintem innen a mezőnyből senki sem vág túl sokat. azt h töveken közlekedünk, igen a rally erről (is) szól. De azért tudnák neked mutatni jópár esetet mikor elég szépen lebüntet a játék.
Valószínüleg a nagyobb gap-ek kialakulása a nagyobb tempóból adódik, sokan elég biztonságosra veszik a figurát, és ilyenkor jönnek is a nagy különbségek. -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4370 üzenetére
Alapból azért van ott nagyobb különbség, mert 3-4x a versenytáv az RWD-hez képest. Nem kell ahhoz nagyokat vágni, hogy jó időt tudj menni. A beállítás sokat számít az biztos. Meg az, hogy nagy sebességnél is rutinos legyen a versenyző.
06-3o/9759I39
-
fagy53
nagyúr
Na végigmentem én is és az utolsó két szakasz fogott meg igazán, mint élmény.
Eredményként nem érdemes foglalkozni vele, de sokat tanultam a Ford Escort szelídítésből. Olvastam, hogy valaki írta hogyan táncol 160 felett, igaza van a gyári beállításokkal egy vadló, de egyéni beállítással csodákra képes anélkül, hogy elveszítené a fürgeségét. Kétségkívül a kínálat leggyorsabb autója és nemcsak az adatlapja alapján. Volt olyan hosszú, bukkanós szakasz ahol minden gond nélkül 191-ig ment, a váltó gyári. A kanyargós szakaszokon is felülmúlta a gyárit, az "eredményességem" így nem igazán az autón múlt, csak rajtam. Avatott kezekben csodákra képes...
Az idegenkedés jogos a jobbkormánytól, én sem szeretem, de motorház tető nézetben ez nem gond. Valós autónál is csak akkor látjuk a műszerfalat vagy a kormányt ha lenézünk.
Köszönöm a játékot, egy élmény volt, de várom a Rally2 kategóriát is, csak hibrid ne legyen abból elegek a VB WRC-s autói is! -
jlaci74
aktív tag
Célban...
Mielőtt nekilódultam tudtam, hogy a "futottak még" kategória leszek, de ettől azért többet vártam magamtól.
TT-ben kipróbáltam szinte minden autót, ha már egyikkel sem tudok menni akkor legyen a legdurvább, gondoltam... Picit még állítgattam de ennek a fenevadnak kb. mindegy.
S1 első kanyar forgás, majd a híd is keskenynek bizonyult... vagy az Escort szélesnek ...
Aztán a folytatásban hasonló kalandok, az autó izgága ( túlságosan ), a gumit zabálja,
a pályák amúgy qrvajók ( lennének egy összkerekessel )
Versenyem képekben:
-
PR0JECTNR56
addikt
Megérkezett az új helyszínekhez (Lengyelország és Lettország) tartozó szakaszok listája.
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4378 üzenetére
Nekem is derengett valami a helyszínnel kapcsolatban , bevillantak részletek ...
Mintha anno az első gyorsot én nyertem volna...
Ha valakinek van ellenvetése szóljon most vagy hallgasson örökre -
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4377 üzenetére
Köszönöm ránézek, de mára ez a 6 szakasz egyszerre, éhgyomorra elég volt.
A beállításokról még annyit, hogy a koronát a csillapítások tették fel, korábban kihagytam, macerásnak gondoltam a velük való foglalatosságot, de most sokat tanultam belőle. -
Gomez86
őstag
Soha nem nyúltam még a csillapításhoz... Csak érdekességképpen: Mit állítottál rajta erre a versenyre? Hátha én is tanulok valamit.
Én annyit szoktam csinálni hogy kiemelem, vagy lejjebb teszem az autót... Ezen felül semmilyen futómű dologgal nem foglalkoztam. Kerékösszetartást, féket, difit, és váltót szoktam állítgatni, mert ott jobban értem hogy mi történik...
#4374 jlaci74: Ez igen! Kented neki itt is rendesen
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Chris1983107
tag
Sziasztok!
Először is köszönök szépen minden ajánlást, tanácsot, segítséget amit itt és a "Kormányos" topikban kaptam az elmúlt 3 hónapban. Igen, az előtt az sem tudtam mi az a Fanatec, Moza, Simagic stb. Szóval kvázi júniusban fogtam először a kezemben sim-es kormányt, abból is egyből DD-osat, amikor is megjött az első használt szettem Gondoltam most már érdemes lenne magam próbára tenni és (számomra) az egyik legnehezebb kategóriában sikerült is a debütálás. Egy hete még kb. 300 métert sikerült mennem hátsó kerekes autóval, anélkül, hogy ne a falon, sziklán, árokban kössek ki keresztben. Pici gyakorlás után gondoltam megnézem most ezt az RWD Oceania-t veletek. Még az utolsó szakasz hátra van, de ugye full kezdőként csak a tapasztalatszerzés és a versenyhelyzet öröméért "neveztem". Tényleg sokkal másabb érzés fog el, mint mikor a TT-ben harcolsz az idővel. Itt szinte már izgultam sokszor, mondjuk ez meg is látszik az eredményen. Többször is keresztbeálltam, sőt az első szakaszon volt egy borulás is. Sebaj, lesz ez még jobb is. Még az utolsó szakaszt befejezem, aztán idő függvényében jövök még az elkövetkező eseményeken.
Sajnos hardware-s problémák is akadályoznak sokszor, úgyhogy egy alaplap, processzor, memória csere is lehet kelleni fog majd, mert rengeteg technikai hibám abból is fakad, hogy laggol, "fagy" a játék többször is. (Ez úgy fék táv előtt vagy kanyarban nem annyira fun) Mindent próbáltam már (ami a neten fellelhető), de nem sikerült megoldást találnom, úgyhogy valószínű el kell búcsúznom majd a 10700K-tól, mert az lesz a bibi.
Apropó, ChrisOctoberBorn néven vagyok jelen a Raceneten.
Köszi mindenkinek még egyszer!
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Chris1983107 #4384 üzenetére
"full kezdőként" persze, persze... a 4. szakaszig majdnem 1 percet kaptam tőled.
-
Chris1983107
tag
válasz JulesTS #4385 üzenetére
Én ezt betudnám a kezdők szerencséje + a minden mindegy vakmerőség kombójának.
Meg ugye amit írtatok korábban, hogy a Ford mennyivel erősebb, mint a többi gépsárkány.Én azelőtt, pár éve a virtuális "légtérben" tevékenykedtem inkább, mintsem a földön. Ez az autós becsípődés most jött először május, június környékén. Talán gyerekkoromban volt valami játék Thrustmaster kormányunk öcsémmel, de az annyira gagyi volt, hogy ha jól emlékszem kölcsön lett adva valakinek és ott is maradt
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Chris1983107 #4387 üzenetére
Ügyesen mész kezdő létedre. Így tovább!
Megy a FUN is, ha végeztél az RWD-vel, utána meg kezdődik a VB.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
válasz JulesTS #4381 üzenetére
Simán elkapsz ... ,
az S5-ön egyszer oldalára dűtöttem + a villanyoszlop telibe
és az S6-on is beforogtam a cél előtt. ( lásd az utolsó 3 képen )#4383 Gomez86
még mindig túl digitális a lábam a gázon, pedig már kezdek átállni az öblögetős módszerre... de a gumim brutál elfogyott 1 szakasz alatt minden szerviz után.[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz Chris1983107 #4387 üzenetére
Ez több mint szerencse, jól mész. Gyakorlással mégjobb lesz...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4392 üzenetére
Érzésre... a hátsó fogy el, kitör a hátulja. ( tudom... amúgy is ... )
Úgy emlékszem nem volt piros.[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4394 üzenetére
... azzal sosincs baj ...
hogy áll a forgató projekt? -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #4395 üzenetére
Nagy agyalásban voltam a napokban. Találtam Ausztriában egy egész jó áru Simlab vázat, Sparco üléssel, bass shakerrel, kiegészítőkkel. Csak el kellene menni érte 270Km-t. Ez később jobb lenne, mint a mostani csőváz, ha lesz esetleg motion platform vagy övfeszítő.
06-3o/9759I39
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #4394 üzenetére
ja, nekem is. Itt nem nagyon fogyott a gumi, nem volt rá "ideje" két szakasz alatt, úgy, hogy egyik sem volt 30km-es Meg mondjuk én vigyáztam is rájuk úgymond, na nem azért, hogy spóroljak, hanem a biztonságos és a potenciálisan kevésbé "fejreállós" vezetés miatt jóval kevesebbet mentem keresztben, mint bármilyen 4WD-vel bárhol... Volt azért így is hirtelen korrigálós -eset bőven
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4396 üzenetére
Ha alu váz akkor ne gondolkozz sokat, bővíthető, variálható, átépíthető... hosszú távon nincs jobb választás.
Nem is panaszkodtam, pár napja indítom a játékot és valami új, sosem látott ablak jött fel, újra profilt kellett (be)állítanom, de ami a gáz, eltűnt az összes autó setup-ja
kezdhetem előröl ... -
biker
nagyúr
válasz jlaci74 #4398 üzenetére
uhh, nekem ezt eljátszotta mikor a pre-sale userek accountja resetelődött, ott majdnem letöröltem a ge..be a játékot.
ha megint megteszi, repül...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest