- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #3750 üzenetére
Kár hogy nincs meg, de az a beígért külső video, ahol te is látszol hogy miként tekergeted is jöhet majd lassan
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN
Most próbáltam kicsit összeszedettebben hozzáállni a témához,
összes autót kipróbáltam, bár a 306 Maxi elsőre nagyon feküdt és a vb-s ranglista elejét is ez uralja, végül mégis Ibiza lett, gondoltam különcködök kicsit , egyedül a Megane volt furi, mintha csúszna a kuplungja, nem tetszett, többet vártam tőle...
Picit magamra hangoltam, nyilván mindezt a kezdő gyorson, tehát a szakasz eleje megvolt így, ennek ellenére az S1 első hajtűjében már tolatni kellett ... a szakasz további részében nem voltak izgalmak.
S2 - itt egy rövid kormány kifagyás emelte az adrenalin szintemet, más érdemleges nem történt ...
1. Szerviz, minden ok, autóra vigyáztam, mindent megtiszteltem túlságosan is, egy kőfal érintéstől eltekintve nem kalandoztam...
S3 - na itt már hoztam a szokásos formámat, röviddel a rajt után sikerült 6.-ban egy kőfal érintés után dobni egy dupla tetőt ... szerencsére az útra érkeztem és megállás nélkül folytattam kalandjaimat. Természetesen ilyenkor elvesztem a fonalat, kizökkenek a ritmusból az autó is sérül, de nagyobb hiba nélkül legurultam itt is és a következőn is ...
2. Szervizben pont kifutotta az idő bünti nélkül a javításokat. ( köszi a rendezőnek ... )
S5, S6 nagyobb hiba nélkül teljesítve, de azért egy hajtős-tolatás megint besikerült ...
Mára ennyi, az utolsóra rápihenek... -
fagy53
nagyúr
válasz jlaci74 #3753 üzenetére
Üdv a klubban!
Végre más is végigfutotta a 6 szakaszt, a hetedikre meg mindketten rápihenünk...
Lenyűgöző különbséggel mentél mindenhol hozzám képest és sokat mond erről, hogy az első szakasz eredményed is 1 perccel jobb mint az én TT-s nedves aszfaltos időm, gratulálok az eddigiekhez és remélem mindketten gond nélkül teljesítjük az utolsó közel 30 km-t. -
jlaci74
aktív tag
-
JulesTS
őstag
Meg vagyok a FUN-nal. Megpróbáltam a maximumot kihozni magamból. Azt hiszem sikerült is. 4 totálkár, egy szakasznál értem be a célba. Jelenleg első vagyok MooD előtt...
Gyilkos egy pályák...[ Szerkesztve ]
-
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #3757 üzenetére
Ha hang akkor Astra lett volna a választás ...
Virtuális sikán - mi volt a Finn WRC shakedown-ján az a két virtual kapu amik között lassítottak?
-
AtaWrc
aktív tag
RWD: Nem lettünk barátok a BMW-vel, minden szakaszon forogtam, és ami érdekes, mindig a nagy sebességü kanyarokban, volt hogy többször is.
Ilyenkor mit szoktatok állítani?
A lassú kanyar jó volt, a visszafordító is, de tempónál eldobta a seggét.
Köszi a szervezést, és esetleg a segítséget. -
Találtgyerek
Topikgazda
Sziasztok!
Horvát VB eredményhirdetése következik:
Ez volt az első igazi aszfalt verseny a VB-n. Ahogy jöttek a visszajelzések, azt szűrtem le, hogy inkább murva párti a mi kis PH-s csapatunk. Ennek ellenére azért mindenki próbálta a legjobbat kihozni magából. A verseny elején érkező eső eléggé megnehezítette, mind a versenyzést, mind a gumi választást is. Így már az verseny első felében volt pár versenyző a pálya szélén. Később már kicsit javult a helyzet a száraz szakaszokon.
Ratrak, Dundi, szabop92 és Zsivany91 ügyesen el tudtak szakadni a mezőny többi felétől.
Végre Dundinak is sikerült feliratkozni a VB-s ponttáblázatra.
Gratulálok a célba érkezőknek és nagyon szépen köszönöm a részvételt mindenkinek!
A végeredmény így alakult:
Power Stage:
Pontok:06-3o/9759I39
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #3759 üzenetére
Az első szakasz pályáján teszteltem az autókat, meg próbáltam beállítani, de volt egy kanyar ahol mindegyikkel szakadékba estem. Ott már látszott, hogy nem lesz egyszerű végigmenni hibátlanul...
-
fagy53
nagyúr
Befejeztem a Fun-t, végigmentem az összes szakaszon, az eredményesség meg önmagáért beszél, de mentségemül szolgáljon, hogy én néztem mindig, hogy jön-e szembe valaki...
Félelmetesen szép, vad pályák ki fogom próbálni a legendákkal is - 60-as, 70-es évek - autói.
Köszönöm a változatos és izgalmakkal teli szervezést, jó itt lenni. -
YxVs
senior tag
Én is elkezdtem a FUN-t, és végeztem is. 😃
Vegyesek az érzéseim, mert nagyon szélsőséges versenyem volt.
1-3-5 szakaszok jól sikerültek, de sajnos volt 2 szakasz is, ahol defektet kaptam, ebből az egyiken viszonylag még az elején, így a szakasz végére a defekt mellé még jól össze is törtem az autót.
Az utolsó szakaszra mivel elfogytak a száraz keverékek, így a 3 szett esőgumiból kellett választanom. Hát kár volt...
A szakasz harmadára ezek el is fogytak, utána dupla féktávokkal kellett számolnom, akarom mondani kellett volna számolnom, mert úgy a szakasz 2/3-án le is csúsztam egy kanyarban, és terminal damage lett a vége.
Nem javaslom nektek, hogy az esőgumit feltegyétek, főleg nem egy 20 km-es szakaszra...inkább a kopottabb, szárazzal kellett volna mennem.
Szumma szummárum, úgy a verseny felét kb. élveztem, a maradékon pedig szenvedtem a csúszkálásokkal, és defektekkel.
A helyszín valóban csodálatos, de egyben gyilkos is. 😃 -
Találtgyerek
Topikgazda
Megvan az eredménye. Eddig már 5 ember végzett mögötted.
Ha szeretnétek akkor mehet majd egy FUN a legidősebb géposztállyal is. Én annyira nem szeretem, mert számomra kicsit unalmas, de ha van szeretnétek, akkor lesz olyan verseny és én is megcsinálom természetesen.06-3o/9759I39
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #3770 üzenetére
Igen mentem SD-t természetesen.
Nem értem én sem. 3 száraz keveréket tudtam használni. Mindegyiket 2 szakaszra, a hetedikre kellett volna még egy, ami nem volt... -
Ratrak
tag
Nna, én is elkezdtem a "Korzika Fun"-t
Bevallom, amikor nézegettem az autókat és pályákat, hevesen vakargattam a fejem, mert az autó hamar meglett (meglepetésemre nem a Mégane tetszett, hanem a Ford), de a pályák... A másodikon konkrétan 20-ból egyszer ha sikerült végigmenni, ez elég... önbizalomromboló dolog volt a verseny előtt... Tényleg nagyon gyorsan jön a terminal damage, és nagyon kicsi ( nincs ) a room for error... Nade sebaj, toljuk neki, aztán lesz, ami lesz...
S1: Óvatosnak kell lenni, tele van 3-asnak mondott 1-2-es kanyarral, meg hosszabb gyors szakasz utáni hirtelen élessel, szakadék mindenhol...
Viszont a falu az elején iszonyú hangulatos így kivilágítva...
Alapvetően óvatosan, és emlékeim szerint csak apróbb hibákkal sikerült végül beérnem.
S2: na, ez az eddigi legnagyobb mumusom ez a pálya. Van, hogy már az elején a hajtűknél kiesek, van, hogy a gyorsabb szakaszokon egy csiki-csuki viccel meg, de van, hogy 160-al ugrok le a szakadékba, mert későn fogom fel, a "jobb 4" nem vehető be ennyivelViszont, itt van a játék számomra egyik kedvenc része is: amikor leérsz a patak mellé, és jön a hosszú, gyors "hullámvasút", az valami hatalmas flow... már ha kiadja
...Persze nem adta ki
Elkaptam az út szélén ezt a követ (kis megjegyzés: igen, ekkora a room for error ezeken a pályákon ):
...lett is belőle egy ilyen:
Végül hatalmas mázlim volt, nem lett instant terminal, mint általában, és egy combosabb büntivel (18 másodperc, asszem) vissza engedett a pályára.... Huh... ez meleg volt....
Utána már, mint a kicseszett hímestojás, úgy mentem, hogy legalább beérjek. Így is volt kocc, de legalább semmi vad.Ja, és még hasznos infó: nem tudom, ki játszott anno az ilyen "kaland-játék-kockázat" lapozgatós könyvekkel, nekem nagyon bekarmoltak gyerekként, na, ott a Halállabirintus c. klasszikus végén volt egy mocskosan aljas csapda, tisztára PTSD-m lett ezen a pályán, ugyanis a stage végén, már csak kb. 500 méterre a céltól (legyen 8) van egy rohadt ártalmatlannak tűnő bukkanó a faluban, amit követ egy bal 3. Na, ha itt a bukkanót nem fékezed meg eléggé (nagyon!), akkor repülsz is le a szakadékba...
A képen (nem) látható a bukkanó. Itiner mondja, de semmi vigyázz, meg óvatosan, meg ilyenek, csak ledarálja egymás után. Vigyázzatok, mocskos egy szemétláda hely ez, nagyon kevés dolog jelzi, hogy milyen veszélyes!
Szerencsére túléltem, jött az1. szervízpont: hát, nincs HC damage, szóval mindössze a kipuff és a kasztni sérült, meg is javíttattam őket, a szerelők most kávéznak, én meg a remegő végtagjaimmal elhúzok családi banzájozni, sok volt az izgalom mostanság, hiszen az olimpián is gondoskodnak a körömrágásról a versenyzőink
folyt. köv.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
" ... a stage végén, már csak kb. 500 méterre a céltól (legyen 8) van egy rohadt ártalmatlannak tűnő bukkanó a faluban, amit követ egy bal 3. Na, ha itt a bukkanót nem fékezed meg eléggé (nagyon!), akkor repülsz is le a szakadékba... "
Írtam a beszámolómban, hogy az S2 lement simán... a pics@t ...
ez a kanyart én is beszptm... megfékeztem de kb. gyökkettővel lecsúsztam, én 6s büntit kaptam, de az analízis szerint ez kb. 10 veszteség ...Köszi a beszámolót és a képeket!
-
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN
S7 is teljesítve,
önmagamhoz hűen, kalandosan, mint mindig ...
Mondom magamban : itt csak le kell gurulni, nem kockáztatok, hosszú is, itiner is szar, sok a necces kanyar, nem sietünk sehova ...,
erre mit csinálok a 4. percben a lobogós-dobálós részen?
Majdnem dobtam egy Rovanpera-sat ( szegény )
Szerencsémre nem estem le, már ez is csoda volt, az meg hogy nem kaptam defektet az meg , ááá ... ,
innentől megint ritmust vesztve, darabos futóművel-kormányművel, még óvatosabban, de leértem,
célban vagyok TD nélkül!
Juhééé !
Ennek most kifejezetten örülök, mert az autóteszteken megszámlálhatatlan TD-t sikerült összehozni...
Aki még nem indult annak egy kalappal, aki célban annak jár a virtuális sportszelet ! XXL-es ... -
Gomez86
őstag
Azt hittem túloztok ezekkel a DNF-ekkel, de nem
Gratulálok mindenkinek aki végig ment rajta! Le a kalappal
Két olyan helyen dobtam le a hegyről hogy... magam is meglepődtem... 4-es kanyar, meg is fékeztem... csak nem eléggé...
Amúgy amikor végig tudtam menni egészen jól ment - kezdem megszokni az aszfaltot szépen lassan...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
AtaWrc
aktív tag
Tényleg figyeljetek a kanyarokra!!!
Az itiner szar.
Utolsó pálya, 2/3 kész, magamhoz képest egész jó idők, bal 4 itiner szerint, én vissza 3-ba, de kevés volt.
Domb megdobott, repültem pár métert, és a szakadék szélén billegtem pár másodpercet.............
Naná hogy a végén leestem TD. -
dundi94
tag
Én inkább hagytam az egészet a francba. Lehet az én türelmetlenségem, de én nem tudok lassan menni ott ahol azt mondják lehet menni
Egy biztos, ennek a korzika rallynak van a játékban a legrosszabb itinere, pedig alapvetően nagyon kis élvezetes pályák lennének szerintem. -
Találtgyerek
Topikgazda
Neki álltam ma én is a Korzikának. Nem volt sok kedvem, mert elég fáradt voltam, de már csak pár nap van hátra és nem az utolsó percekben szeretném befejezni. Bár lehet jobb lett volna.
Az itiner tényleg nagyon rossz több helyen is. Maga a helyszín nekem tetszik. A szakaszok is jók, ha normális itiner lenne.
Az 1. szakaszon semmi extra nem volt. Óvatosan próbáltam menni, ahogy többen is ajánlottátok. Nem is erőltettem nagyon. Az elején kicsit próbáltam menni, mert az első 300-400m-t ismertem, mert ott próbáltam ki az autók hangját.
2. szakaszon se volt semmi komoly. Itt is óvatosan lejöttem.
3. szakasz 7-8 kanyarjában kicsit hamar kezdtem meg a kigyorsítást és megtolta az orrát.
Az egyik első kerék lement az útról és lecsúszott a domboldalba az autó.
Körülbelül 20mp.-ig próbáltam felmászni a véleményem szerint nem túl meredek partoldalon, de meg se mozdult az autó. Végül visszarakattam magam az útra 9mp. büntetéssel. Így mér az elején bezsebeltem egy jó 30 mp.-et.
Utána próbáltam kicsit gyorsabban menni, de ennyit nem lehet visszahozni.
4. szakasz nekem már elég csúszós volt. Valószínűleg elfogyott a gumi.
Tovább már nem mentem, mert ilyen fáradtan nincs értelme itiner nélkül menni.
A napokban folytatom valamikor.06-3o/9759I39
-
Ratrak
tag
Ma én is próbáltam eljutni minél messzebb...
S3: remekül indult, ma éreztem a flow-t, abszolút biztonságos, mégis lendületes vezetés, amikor... kb. 50m-re a céltól sikerült leesnem a szakadékba Nem lett TD, szerencsére, de a jó időnek, meg egy kicsit a jókedvemnek is lőttek... Kicsit mérges vagyok ezekre a stage-ekre, az S2 is ilyen szivatós végű, meg ez is... Nemtom, érzésre ez nagyon tetszett, egészen az utsó 50m-ig... Na mindegy, ez van.
S4: Sikerült visszakerülni a flow-ba, amikor egyszer csak (szerintem kb ugyanott, ahol YxVs, csak én még a szakadékba is leestem utána) defekt....
Persze, utána még törtem is rajta, csak hogy jó legyen, nagyon ritkán szoktam ilyen autóval bevonszolni magam a célba...
2. szervizpont: volt mit javítani a srácoknak... Bár elvileg ugye "lehet csalni", de korrektül játszom, úgy állítottam be a javításokat, hogy jó eséllyel beleférjenek az időkeretbe, bele is fértek, a váltó meg motor kivételével minden meggyógyult szerencsére.
Kereket nem cseréltem, hogy a Medium megmaradjon az utsó hosszúra...S5: hímestojás-üzemmód ON. Le is jött végre gond nélkül, ha nem is a leggyorsabban, kopott már a gumi is, nőttek a féktávok, nem toltam túl.
S6: kb. mint az S5, csak itt már volt hiba (ütközés) is, szerencsére semmi fatális. A faluban elég szivatós a néha erre, néha arra vezetett csiki-csuki
3. szervizpont: mivel komoly gond nem volt a járgánnyal az utsó két stage-en, minden lényegest ki tudtak kalapálni a srácok időn belül (ami meg maradt, az light damage csak)
Innen jön az utsó nagylevegő holnap vagy holnapután...
Csatlakozom az előttem szólókhoz: nagyon klassz ez a helyszín, viszont nagyon sokat elvesz a jó élményből a sokszor kritikus helyeken pontatlan itiner
Viszont lehet, hogy ennélfogva ez lehet egy jó helyszín (majd, valamikor később...) egy H1/H2 FWD Fun-hoz, sok napkelte-napnyugtával, esetleg esővel....if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #3781 üzenetére
Igen, tegnap este hajszárítás közben néztük a lányommal hogy hogy mentünk, (mármint te és én), és azt állapítottuk meg hogy a peugeot gyorsabb egyenesben (és végsebességre) mint az ibiza, mert egyenesekben távolodtam. Aztán volt neked is hibát (tolatós) meg lecsúsztam én is egy domboldalon ahonnan vissza kellett tetetni a kocsit mert b***tt visszamenni ahogy Találtgyerek-nek sem sikerült...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
válasz Gomez86 #3788 üzenetére
Amúgy már én is néztem több videon is hogy mindenki mindenhol gyorsabb nálam, lehet lassú a procim órajele ... ,
pedig higgyétek el hogy a gázpedál domborzata benne van a talpamban mikor kiszállok a rig-ből ...
sokszor mezítláb nyomom , lassan veszek egy vízicipőt,
( meg kéziféket, meg bla-bla... ) mintha azt ajánlották volna a sim-es csopiban korábban, megvan valahol a Sparco is amiben régen versenyeztem, de azt körülményes ki-be fűzögetni ( magas szárú ) -
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #3787 üzenetére
Igazad van, csakis a GrB... Meg a görögökhöz is! (Amúgy ettől a két helyszíntől komolyan félek, ha a "VB-vel" odáig jutunk...)
Amúgy "next fun" kapcsán nekem egy Rally2-es menetre viszket már a tenyerem, azok az autók amolyan sweet spotok nálam: csodás futómű, erős, de nem brutális motor (nem a fenét, élőben valszeg letépi a fejed, de szimben ez sajnos alig jön át), jól érezhető változások a setupnál, stb.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #3787 üzenetére
Üdv!
Korábban már felvetetted ezt a H1-2 felállást amikor a legendákat említettem, de én nem támogatnám, mert az én korosztályomnak ez nosztalgia, de a többségnek gyászmenet. 71'-ben szereztem a jogosítványomat, akkor amikor még ezek az autók kb. a csúcson voltak.
Összehasonlítottam Korzika legrövidebb és nedves pályáján az én Renault Megane Maxi és Mini Morris időmet és kb. 30s különbség jött ki. Rajtam kívül mindenki halálra unná magát egy ilyen futamon. Az eddigi válogatásaid jók voltak, ebben a sávban legalább a 80' as évek felett érdemes versenyeket indítani. Mi lesz a következő alkalom PH FUN, VB, helyszínek és autók a rövidebb bajnokságokon?[ Szerkesztve ]
-
Ratrak
tag
nekem eleve fura már a gondolta is annak, hogy otthon cipőt húzni, így én is mezítláb nyomom a pedálokat... (télen nyilván zokniban). Ez most nyilván elég láma kérdés, de tényleg annyival jobb cipőben? Ok, a valós kocsit eszembe nem jutna mezítláb vezetni, de eddig egyik általam használt pedálszettnél sem éreztem, hogy jobb lenne cipőben. Persze a Moza pedáljait már rommá lehet keményíteni, de az erő nagyrésze úgyis a Pöang fotelben végezné szerintem, szóval esetemben inkább kontraproduktív lenne a dolog - mondjuk én nem is klasszikus rigben csücsülök ugye.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
Igen, jobb cipőben,
profi, vékony talpú cipőben, sokkal jobban érzed a pedálokat...
még vannak halvány emlékeim a Sparco cipőmről, meg overálról ... kezünkben a Peltor sisak ... úgy járkáltunk a zártparkoló körül meg a szervizben mint kakas a lucernásban ...
bocsi , elkalandoztam ...
Szóval jó...
csak azt kell eldönteni, hogy profi cipő csilliárdokért vagy vizicipő fillérekért. -
fagy53
nagyúr
Szerintem csak szokás ill. beállítás kérdése. Én valós autót is vezettem mezítláb Jugoszláviában, akkor még egyben volt, de a virtuális vezetés sem ördögtől való úszócipőben, bár nem lehet váltogatni a két verzíót könnyen. Télen ráállok az úszócipőre, nyáron a mezítláb. A téli vezetés zokniban költséges mert pár nap után lyukas a sarka és nekiállhatok mókolgatni...
-
Zoolee1976
aktív tag
Hallo srácok!Valaki aki tudja írja már meg a magyarázatot erre! Végig megyek az első gyorson a time trialban ugyan azokkal a beállításokkal kocsival stb a "Monte Alloradu" szakaszon 5x és a végén megy kb 6:00-6:10 közötti idő!Erre élesben a kocsinak majdnem dupla fektávjai vannak mindenhol és ezért megyek neki mindennek?Ez hogy a bánatban létezik?
Zoolee
-
jlaci74
aktív tag
válasz Zoolee1976 #3796 üzenetére
A tényt tudjuk, hogy létezik, mindenki érzi ,
szerintem nincs akkora különbség mint amit írtál, de érezhető,
érdemes a Shakedown-on ráhangolódni a "verseny" tapadásra... -
JulesTS
őstag
válasz jlaci74 #3789 üzenetére
Vizicipő akcióban:
https://youtu.be/FXP886HNyvM
Mostanában nem használom, mert elég puhára van állítva a fék, de kemény féknél kell...[ Szerkesztve ]
-
Ratrak
tag
válasz Zoolee1976 #3796 üzenetére
még egy dolog, hogy a TT-ban ultragigaübersoft gumi van a kocsikon, és stage-en belül sem kopik, míg a clubversenyeken simán mész harddal is, és ráadásul kopik is a cucc.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 4
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Synology NAS
- További aktív témák...
- G15 5530/Core i7-13650HX/32GB/1TB SSD/15.6" FHD 360Hz/GeForce RTX 4060/Ubuntu/Garis
- Új Blueendless 2 lemezes RAID ház, Foxpost az árban
- BONTATLAN! WD Western Digital My Passport 2TB USB 3.2 Black (WDBYVG0020BBK)
- 15 hüvelykes MacBook Air M3 chip 8 magos CPU-val, 10 magos GPU-val, 256 GB Midnight
- Samsung Galaxy ZFold6 256GB/16GB Navy Blue+ Ajándék adapter
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest