- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Már nem fut a régebbi Windowsokon a legújabb Steam kliens
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD FX
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
nem kéne... ha automata fék van mint a TT-ben, akkor meg lehet szívni azzal, hogy beesel padlón, elveszi a kontrollt, és mint TT-ben, ész nélkül nekiba.. valaminek lassított film módban, és ott is törik az autó.
oda kell figyelni. én két szakaszt toltam le fék nélkül. tudom milyen.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Na várjál, nem ugyanarról beszélünk. A fotocellán a célban nyilván menjen át normálisan az ember, ne kopp keresztbe, de ez a bug a beíróban az IE állomáson jön elő. Oda meg már egyébkènt is csak poroszkálsz, hogy tudtam volna jobban odafigyelni?
Bárkivel előfordulhat hogy elszáll a fék teljesen (!) a gyorsasági végère (most is kettőnknek volt a 20 indulóból, ez elég jelentős %) ès beüt a bug…Ennyit nyugodtan áldozhatunk az autentikáció oltárán azért hogy ne rontsa el ez a bug többek játékélményét…
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
értem, én két beíróhoz érkeztem fék nélkül, nem taroltam le a bírókat.
A bug, az sajnálatos, hogy hátragurul az autó, nem áll meg. Ilyet nem láttam még amíg ezt a videót nem láttam tegnap.Én viszont arról beszélek, hogy sokszor nyílegyenesen érsz át a célvonalon, TT-n, és elveszi a kormányzást az automatika, majd keresztberakja és nekicsapja a korlátnak, és gyűrődik fel az eleje. ez előjöhet símán, és akkor másik 20%-nak lesz keserű a szájíze.
Én is beleestem egyik futamon, talán kenya, hogy a shakedown után nem lehet folytatni, és egy szakasz kiesett. az is bug volt.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
GalaHU
őstag
Jó szórakozást srácok, én ezt a hulladékot befejeztem. Amíg nem peccselik ki a degradációt addig nincs az az Isten, hogy menjek vele TT-n kívül bármivel! Nekem heti 5-6 óra játékidő adatik meg, hogy ebből én hármat azzal töltsek, hogy kettesben 50-el araszolok a hegynek föl egy szamovárt tologatva, aztán még be se tudjam fejezni, az nem hiányzik.
A 20 szakaszból 6-ot fel kellett adnom, mert vagy a fékes bug jött elő, vagy teljesen erőtlen lett az utó, úgy hogy nem bírt felmenni a dombon. Az utolsó kettőn, meg a difi halt meg és hát ez is szarul van programozva, mert ohne hajtás lett egy pillanat alatt, pedig a négyből egy féltengellyel is mozgásképes marad az autó. Tuti biztos, hogy teljesen mindegy mit csinálsz, hogyan használod a motort, km függvényében előjön a túlmelegedés és fújhatod. Végig az első váltásjelző lámpánál felkapcsoltam, 3 gyorsaságit jöttem fék nélkül a futam közepén, ergo nem is mertem gyorsan menni, a szervízben minden kijavítottam, aztán egy fél gyorsasági után odalett a power újra. Úgy, hogy semminek (!) nem mentem neki, még csak koccanásom sem volt, a kocsi felemelve az egekbe...
Ennyi erővel kidobhattuk volna kockával is az eredményeket, pont ennyi értelme lett volna. Vagy inkább döglene meg végleg a motor, aztán DNF, semmi értelme nem volt végigszenvedni. És nem, semmi köze a valósághoz, ha ott egyszer elforralta a vizet akkor vége a dalnak! Olyan nincs hogy a tűzforró motoron hengerfejtömítést cserélsz a szervízparkban 20 perec alatt, mert a levett hengerfej kiflibe hajlik rögtön.
Azért köszi a szervezést, gratula a célbaérkezőknek, de ez a szamovárosdi nem az én csésze teám.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #3206 üzenetére
Szerintem ne vedd ki. Mexikó az nem Horvátország, a svéd VB-n sem volt ez a vérfürdő.
A játékban kell ez a valósághoz közel álló ficsőr ami lecsökkenti az eszetlen árkádos száguldást. Program hibák meg voltak, vannak és lesznek együtt kell élnünk velük. -
biker
nagyúr
Tökre megértelek, csalódott vagy.
De ne hidd azt, más nem szenved ettől- nekem is heti 3-5 órám van, ebben benne van a heti pályaverseny 2 óra, ergo vagy egyikre készülök kemény egy órát, vagy a másikra, ha még rallyban is van futam. Pont emiatt sokszor gyakorlás nélkül megyek, mert ha egy órát gyakorlok, nem jut idő futamra. És egy óra az mi?
- nekem is előjött bug, fagyott is ki játék. De az iracing is, a raceroom is, az acc is, akkor semmivel ne játszak?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #3209 üzenetére
Az a fura, hogy ezen a versenyen a futóműnek, kormànyzàsnak kellett volna először tönkremenni, meg kettesével kapni a defekteket, de ennek semmi nyoma. Valószínűleg ezeken a szakaszokon rosszul paraméterezték a Codinál a sérülèsmodellt.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Persze, mindenki szenvedett, de ha szar a sör a kocsmába csak azért nem iszom tovább ugyanazt a lőrét mert a haverok se váltanak. Lehet itt borozni is… A WRC-n belül tökre èlvezem a TT-ket, ott az ACC, meg a LMU, van mivel eltölteni azt az értékes időt.
Kíváncsi leszek mi változik ha kikerül a hardcore damage, milyen beszámolóitok lesznek.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Horvát előtt megyek egy 4 szakaszos tesztet, hogy mennyire fogy az autó és ha olyan lesz, mint a Monte vagy a Svéd, akkor hagyom a HC-t, ha ott is eszi az autót akkor kiveszem.
Valószínűleg minden verseny előtt lesz egy teszt, hogy az ilyen hibákat kiszűrjük.06-3o/9759I39
-
petikeh
tag
Szerintem egy verseny miatt tényleg ne lépj ki! Nekem a Monte 12., vagy 13. szakaszán volt olyan, hogy lefutottam a szakaszt és egyszer csak kidobott a picsába.
Nem voltam rajta sem a kiesett listán, sem sehol, de valamit szuper rally szerűséget csinált és 8 perc plusszal folytathattam... Ha az nincs, akkor kb. a dobogón állok azon a versenyen, így talán 4., vagy 5. lettem.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
fatal`
titán
-
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #3214 üzenetére
Ha rá tudod szánni az időt azt szerintem sokan megköszönnénk!
De az is megoldás lehet, hogy marad a HC damage hogy a kamikáze stílust rögtőn kieséssel honorálja, de lehetne 2-3 gyorsonként 20 perces szervíz (kb mint az OB) és 3 nagyszervíz. Az is feldobná a Powerstage-t ha előtte lenne egy kicsi. Lehetne spórolni rá egy garnitúra gumit…
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Gomez86
őstag
Ez is jó ötlet. Én is inkább erre szavaznék hogy legyen HC dmg, hogy azért óvatosan menjen mindenki, és legyen szervíz sűrűbben hogy ha le is nyírja a féket 1-2 gyors alatt, akkor legalább össze lehessen rakni. Ha valaki nagyon odaveri akkor a kis szervíz (15p?) úgy sem lesz elég, de legalább valami, a kis dolgokat meg ki lehet vele hozni. Illetve azzal ugye ha jól értem gumiból is többet fog kapni az ember, mert talán annyi gumiszett van ahány szervíz?
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #3188 üzenetére
Kipróbáltam az i20-at, első 5 próbálkozásból 5 alkalommal hagytam el az ajtót az első km-en... , volt jó szakaszidőm, de nekem túl izgága, nem tudtok jót menni vele,
( legalábbis murván, aszfalton majd újra próbálom... )
aztán vissza a Yaris-ba, csak egy VB autó ,
kb. 2. próbálkozás [4:05.810] -
sazo
tag
Nekem is vége Mexikónak. Szerettem volna végigmenni, de az utolsó "El Chocolate" végén a cél előtti emelkedőn már csak egyesben ment fel az autó, úgy hogy előtte a szervízben minden kritikus hibát kijavítottam. Gratulálok minden célba érkezőnek.
Z
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #3222 üzenetére
Ügyes! Valamikor majd megpróbálom megdönteni. Egyenlőre a versenyt akarom bejezni.
A 14. szakaszon tartok, most kezd egy kicsit fogyni a motor erő, de még megy. Lekopogom eddig egész jól kitartott az autó, pedig nem gurulgatok. Próbálom kímélni, de séta kocsikázni sincs kedvem vele.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
Standard javításnál, ha nincs inspect akkor ténylegesen a max időig fog tartani az adott alkatrész javítása, vagy ilyenkor lutri az írt időkereten belül?
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3228 üzenetére
Eddig quick fixeltem, mert DR2-ben az bőven jó volt, egy rallyn nem törtem rommá kétszer általában De itt mindannyian azt írjátok, hogy semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
Eljutottam az utolsó szervizig. Kicsit már erőtlen volt az autó, de lendületből még lehetett jókat menni vele.
Így fest a szerviz előtt:
Csütörtökön megcsinálom még a maradék 4 szakaszt.06-3o/9759I39
-
heryy21
friss újonc
Sziasztok! Láttam a duen oldalán hogy a skodára meg vannak csinálva az idei Csomós Mixi és Németh Gabi dizájnjai, ezeket honnan tudom megszerezni? Sehol nem találom
-
Ratrak
tag
hehe, ez funny, nekem amikor próbálgattam, a Yaris volt az ideges-kezelhetetlen, és a Hyundai meg főleg a Puma a kezelhető/jóindulatú. Persze, akkor még nagyon keveset mentem a WRC autókkal, lehet, hogy most már más lenne az eredmény, de a Pumát nagyon bírom, és "getreal", azzal indultam neki, azzal is fogom befejezni a VB-t (már ha be tudom, de értitek )
Meg annyi van még azért itt, hogy a legtöbb kategóriában van egy autó, amivel a toplistákat tartják, WRC-ben ez a Yaris. Na, ezeket az autókat elvből nem választom, nem azért, mert akkora nagy királynak hinném magam, hanem mert mindig is az uderdoggal szimpatizáltam
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #3235 üzenetére
Nálam is ugyanez, Kalle rajongó és a Toyota is közel áll hozzám a GT86 miatt...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
fatal`
titán
Nekem is hasonló, a Hyundai abból a szempontból jobb, hogy nagyobb felületen lehet kilátni.
De a Puma hangja jön be a legjobban, így maradt az (meg Fordom van) . A Yaris-szal mindig még ennél is lassabb vagyok.
De a következő rallyt lehet, hogy Hyundai lesz, mert egyébként meg Neuvillenek szurkolok, hogy húzzon már be egy VB-t végre.
-
jlaci74
aktív tag
Nekem meg egyszerűen a RedBull dizáj jön be a legjobban,
a másik kettő elég fantáziátlan ... -
petikeh
tag
Befejeztem én is a mexikói futamot, de nem tudom, hogy mindig jól döntöttem-e.
De nézzük szépen sorjában.
1. gyors - nem akartam semmit kockáztatni, pláne nem az elsőn kiesni, vagy széttörni az autót. Langyos, óvatos tempó.
2. gyors - fontosnak tartottam, hogy ne legyen kuka az autó... Ezzel szemben volt itt minden: tető, ajtó elhagyás, megütött hűtő, meg egy baromi gyenge idő, illetve 23 másodperc bünti.
3. gyors - próbáltam magam fejben összerakni, koncentrálni és belerakni egy kis tempót. Talán sikerült.
4. gyors - teljesen "új" szakasz, az előző jobb teljesítménye még a kezemben maradt, megpróbáltam kockáztatni... Lett is belőle esés-kelés. 17 másodperc bünti... Meg egy egyre jobban amortizálódó autó.
5. gyors - Csokitó újfent. Nem akartam kockáztatni, illetve megpróbáltam teljes koncentrációval belemenni. Előtte a szervízben jött is 1 perc 10 másodperces büntetés, de legalább ment az autó.
6. gyors - az első kör szakaszai közül ez tetszett a legjobban, ez megint jó volt érzésre és talán időre is.
7. gyors - az első körben ezen szenvedtem mint a kutya, itt már tudtam, hogy hol és mire kell figyelni és nem is lett belőle sehol sem kaland...
8. gyors - óvatosan, nagyobb kockázat nélkül akartam célba vinni az autót az első nap végére, de itt már éreztem, hogy be-be dadog, szóval a cél és a szerviz park jelentette a motivációt.
9. gyors - ez érzésre jó volt, de a szerviz parkban összeszedett 2 perc 10 másodperces büntetés az időtúllépés miatt nem sült el olyan eredménnyel, mint amit vártam.
10. gyors - már a 9. végén dadogott az autó, ez meg a közel 25 km-es Otates volt, még úgy ahogy működött az autó, de a meredek emelkedők már kezdtek gondot jelenteni és megjelent az égen a sötét jegy...
11. gyors - no komment. Kb. nem ment az autó.
12. gyors - na ez meg pláne no komment. Itt még az is jobban járt, aki feladta, mert az átlagolva kapott egy 8 perces időt, én meg a majdnem meghaló autómmal 8 perc 19 másodperc alatt értem célba.
13. gyors - a szerviz utáni első szakasz. Újfent büntetés. Most 1 perc 20 másodperc, de legalább megy az autó!
14. gyors - itt csak egy 6 másodperces büntetés egy lecsúszás után, de összességében, mind érzésre, mind a magamhoz képest elvárt tempó mellett jó volt a dolog!
15. gyors - működik az autó, bár a felfüggesztés és a kormányzás már nagyon fura hangokat hallat, de legalább van benne erő.
16. gyors - kb. ugyanaz mint az előző...
17. gyors - na ezeken a szakaszokon volt az, hogy már ismertem annyira a pályákat, hogy az amúgy rendes tempóra a rommá ment diffi és fútómű miatt nem képes autóval, egészen jó tempót lehetett autózni! Viszont egy 20 másodperc itt is befigyelt, a szervizben történt időtúllépés miatt.
18. gyors - gyere Csoki! Már vártalak... Fogytak a kilométerek, de az Isternért nem akart vége lenni, de aztán jó volt már ennek a hosszú gyorsnak a céljában lenni.
19. gyors - hiányzott egy teljesen új szakasz így a végére, mint ablakos tótnak a hanyatt esés. Habár nyilván nem új, mert valamelyik hosszúnak a része, de azért teljesen más a ritmusa egy-egy kivágatnak.
20. gyors - láttam, hogy @biker még talán fogható közelségben van, de már piroslott újfent a hűtő, szóval egyrészt reménykedtem abban, hogy tudok még rajta hozni, de cél volt már az is, hogy egy ennyire viszontagságos verseny után a célba érjek.
Összegezve: az elején kellett volna sokkal óvatosabban mennem és akkor az első pár gyors után nem lesz teljesen kuka az autó. Ez igazából a 9.-10.-11.-12. gyorsokon ütött vissza, amikor kb. tényleg nem ment az autó fel már 1-1 dombon.
Most gyorsan kiszámoltam és olyan 6 perc maradt bent különböző büntetések, vagy az átlagolttól rosszabb idő miatt.
Viszont mindenképp célba akartam vinni az autót és újra pontokat szerezni. @biker ellen végig nagy volt a meccs, nem tudom, hogy Ő ezt hogy élte meg és minden szakaszon volt ki ellen harcolni. Összességében nekem tetszett ez a futam, bár nem lesz kedvencem ez a mexikói helyszín. Sok sikert azoknak akiknek van még belőle és gratulálok mindenkinek aki már a célban van! Jó volt újra veletek versenyezni! (Ui.: bocsi a hosszú posztért!)
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
jlaci74
aktív tag
válasz petikeh #3241 üzenetére
Grat. a sikeres célba éréshez !
"13. gyors - a szerviz utáni első szakasz. Újfent büntetés. Most 1 perc 20 másodperc, de legalább megy az autó! "
... nekem ez nem sikerült, vagyis 20-30s büntetésnél nem tudtam többet kiharcolni a szervizben a többlet javításokkal,
pont itt úszott el az összetett helyezésem, S14 nulla motorerővel, majd S15-16-17 DNF, ahol összesen kb. 8-10 perc büntit kaptam ... -
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #3242 üzenetére
Welcome to the club!
Amúgy a plusz bünti a szervízben érdekes dolog. Ugye 15 percet lehet késni, függetlenül attól, hogy mekkora a szervíz. Megkezdett percenként ad 10mp büntit, tehát 150mp a max, 2 perc 30. De ezt nagyon ritkán lehet kihasználni, mert hiába marad akár 5-6 perced is a pufferból, ha az adott javítás 7 perces, akkor bele se kezd. Én szoktam egy kicsit "tetris"-ezni a végén az időkkel, de soha sem sikerült teljesen kihasználni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
bnorci71
addikt
a real WRC szabály 30 perc
mert ott minden is máshogy van, nem vagyok benne otthon csak B.Z. pont a ParkFermében mondta a Lengyel rallyval kapcsolatbanegyébként ez egy elég baromság a játékban, hogy ha csak az engedélyezett idődet használod akkor hagysz bent időt feleslegesen ha meg túl mész nem tudod mennyi lesz a bünti. Ez olyan kockával kidobjuk dolog
Találtgyerek
meddig van nyitva a WRC futam?ELADÓ Nissan Note 1,5b 2008 "If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #3245 üzenetére
Nem tudom Kenya lesz-e de az még ilyen autó gyilkos úgy tudom
#3241 petikeh: "12. gyors ": Ezen én is gondolkodtam valamelyik szakasznál hogy basszus jobban megérte volna behuzatni az autót, mert akkor legalább nem amortizálódik semennyit, és a szervízben össze lehetne szedni legalább....
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
válasz Gomez86 #3248 üzenetére
kenyán egyszer kétszer mentem már 8-12 szakaszos HC damage futamot, és nem volt ennyire gáz. De az nem is finom homok. Szerintem szardinia lehet még ilyen horror
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xbox Series X|S
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5 Pro teszt
- Politika
- További aktív témák...
- G15 5530/Core i7-13650HX/32GB/1TB SSD/15.6" FHD 360Hz/GeForce RTX 4060/Ubuntu/Garis
- Új Blueendless 2 lemezes RAID ház, Foxpost az árban
- BONTATLAN! WD Western Digital My Passport 2TB USB 3.2 Black (WDBYVG0020BBK)
- 15 hüvelykes MacBook Air M3 chip 8 magos CPU-val, 10 magos GPU-val, 256 GB Midnight
- Samsung Galaxy ZFold6 256GB/16GB Navy Blue+ Ajándék adapter
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest