- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
roliat
csendes tag
Belevágtam én is a kenyai fordulóba, szép nyugodtan autóztam a saját tempómban egészen a 6. szakaszig, ahol olyan baleset ért, amilyet senkinek sem kívánok.
Benéztem egy lejtős féktávot, kicsit túlcsúsztam az út szélén lévő kavicsokra, és a következő jelenet zajlott le (a videók megtekintése során előfordulhat szédülés, émelygés, hányinger ):
Saját szemszögemből:
https://www.youtube.com/watch?v=t9JNiQnEAREÉs ugyanez kívülről:
https://www.youtube.com/watch?v=Q9_iYon_yV8Általában elkerülnek a bugok a játékokban, de ebbe most csúnyán beleszaladtam.
Szerencsére nem lett terminal damage, úgyhogy folytatni tudom a versenyt, bár nyilván az autó romokban. -
jlaci74
aktív tag
Basszus, te kirepültél a világűrbe... csoda hogy nem szedett le egy csillagromboló ...
#4606 Találtgyerek
... éppenhogy ...[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #4600 üzenetére
Nem tudom mennyire tudom pontosan leírni, de néha úgy éreztem hogy befele kell még tekernem a kormányt mondjuk egy visszafordítóban hogy jó szögbe álljon az autó a kijáraton. Most már egyenesíthetem ki, vagy ellenkormányozhatok hamarabb...
Illetve a másik hogy mivel laza a felület zárt difivel elvileg nagyobb gyorsulást tudok elérni, mert nem a "könnyű" kerék kapar. Hogy ebből mennyi van meg ebben a játékban azt nem tudom, de ez volt a másik motivációm.A célba érős dolog meg nem tudom hogy mennyire bug, vagy nem, de ez már a DR2-ben is így volt, szóval szerintem szándékos. Persze ettől még nem reális, csak azért mondom hogy nem hiszem hogy ezt javítani fogják.
#4603Találtgyerek: Én is a 8-ason tettem fel a második keményet, azzal el kellene szaladnia tizen-vége felé, és akkor az utolsó 4(5?) szakaszra feldobom a közepest...
#4605roliat: Sajnálom hogy ezzel kezdődik az élmény, de jó hogy te is tudsz nevetni rajta Mást nem igazán lehet tenni...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
JulesTS
őstag
válasz Chris1983107 #4591 üzenetére
Szia, Kormányos topikban érdekelne a QR2Lite-ról a tapasztalat:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_69883-69883.html -
JulesTS
őstag
Szeretek nyugodtan közlekedni a pályán, ha érzem, hogy gyorsabbak vannak mögöttem és a verseny végéig nem tudom tartani, akkor inkább elengedem, mert engem is csak lassít a védekezés. A második futamon viszont volt nagy tömegbaleset az első kör elején, amit megúsztam, de kikerülés után jól oldalba vágott egy pályára visszatérő, azt érdemes megnézni...
A WRC-ben még nem tudom hozni azt amit szerintem el tudnék érni, valószínűleg sok gyakorlás kellene még...
De kikapcsolódásnak jó... -
JulesTS
őstag
Jók ezek a beszámolók! Ezek nélkül olyan lenne, mint TT-zni.
-
Ratrak
tag
Mentem megint három pályányit...
Kivételesen röviden össze lehet foglalni: mindegyiken volt egy WTF? -kicsúszásom, amit idő volt összekaparni, de amúgy semmi veszedelmes, nem volt egyik sem törős, meg semmi, viszont jó volt a vizes úton csúszkálni. Meg persze centikre menni a tereptárgyaktól, mint itt...
Vagy még inkább itt... (ha nem csúszott volna oldalra is az autó, elviszi.... )
Meg persze a fun részek most is funok voltak...
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4617 üzenetére
Igaz, a képek is izgalmasak, de nekem nagyon tetszettek a videók amiket felraktál és örülnék ha egy élmezőnybeli profi is megtenné ezt. Sokat lehet tanulni, okulni belőlük. Emlékezetes nekem egy pár helyzet a videóidban ami rám is jellemző / bocs, ez mínuszos és korfüggő/ . Én több évtizedet szeretnék ugrani és a 20-50 évesek vezetési szintjére lennék kíváncsi, hogyan érik el azt a komoly időkülönbséget ami köztük és köztem van, hol vagyok lassú, miben jelentkezik ez a különbség.
Én többek közt azért nem teszek fel ilyen videókat, mert akkor többen rosszul lennének, hogy így fognak vezetni 70 felett!
Vigasztaljon minden jelenlévőt az a tudat, hogy jelenleg bőven az átlagos szint felett vezetek valós körülmények között, így nincs veszve semmi... -
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #4614 üzenetére
Amikor próbáltam a te beállításodat valamelyik korábbi versenyen akkor láttam ezt. Hogy a fék/lassítás állapotban is fel van tolva. Na hát azzal én nem tudtam menni, mert ahogy elengedtem a gázt már valamelyik irányba indult, és ott én volt hogy nem voltam még kész kanyarodni
#4616JulesTS: És így neked kevésbé indul meg akkor gondolom, ugye? Aszfalton szoktam szétnyitni én is, de ott amúgy sem nagyon tudok mit kezdeni vele amikor megcsúszik. Aszfalton nem vagyok még ennyire sem gyors...
#4619fagy53: Ha tőlem is jó a videó akkor itt tudsz nézni pár korábbit. Sajnos most szünetel a tartalomgyártás mert elázott a kamera nyaralás közben Tervben van egy akciókamera vásárlása (ha már medencébe ugrálok vele) és akkor lesznek újra, de csak kari után/körül.
Gomez videók
Közben próbálom győzködni néha Találtgyereket hogy készítsen ő is, de eddig még próbálta elütni azzal hogy kupi van a szobában
Ja! és szeretném én ha ilyen korban (70? ) így vezetnék ahogy te!! Nagyon inspiráló nekem hogy tagja vagy a közösségünknek is itt versenyzel velünk![ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
fagy53
nagyúr
válasz Gomez86 #4620 üzenetére
Nagyon köszönöm a szép szavakat is, de nagyon örülök a videóknak. Egyet azonnal megnézve, elsősorban a technika különbözősége volt a szembeötlő. Korábban még a szekis kormányok világában én is ballal kormányoztam, a jobb a váltón volt. Jelenleg a T300-as pillangó váltós vagy H.
Láttam, hogy nálad a reakcióidő különbségtől eltekintve az jelent előnyt hozzám képest, hogy villámgyorsan egy kézzel kezeled a kormányt, amit korábban én is tettem és gyorsabb is voltam mint most. Kacérkodtam a gondolattal korábban is, hogy szekis váltóra térek át és ez a videód sokat segített, hogy az elképzelést tett is kövesse, nagyon köszönöm. -
-
-
petikeh
tag
A VB-n már láttam, olyat aki ‘24-es Yarissal ment.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
fagy53
nagyúr
Megnéztem egy hegyi Audi-s videót, nem könnyű ezt az autót a szűk, keskeny szerpentinen terelgetni. A SD 2 perce biztonságos, óvatos volt, kb így megyek én élesben. A versenyt már keményebben indítottad, hallani lehetett a motoron is, gyorsabb voltál, de jöttek az ismerős hibák.
Bátrabb és gyorsabb vagy és ha nem állok keresztbe, akkor is később érek célba.
Találtgyerek: ha jól emlékszem ez is Audi, de teljesen más helyszín....és azóta is keresem a szavakat!
Ehhez már kétszer kellene újjászületnem.Köszönöm mindkettőtöknek és Gomeznek
-
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4625 üzenetére
Azért kértem, hogy a nálam jobbak, vagy sokkal jobbak tegyenek fel videókat, hogy tanuljak belőlük és sikerült.
Sokkal jobban látom már a saját hibáimat, aztán vagy sikerül javítani ezeken vagy nem.
Jól írtad, gyorsabb vagy, de ha biztonságra törekszel akkor leérsz a szintemre. Mások az elvárásaink, nálam a biztonságos célbaérés az első / nem volt még defektem, nem adtam fel egy szakaszt sem/ a második, hogy ezt minél gyorsabban tegyem meg.
Bárki más fordított prioritással indul neki a versenynek, ami érthető, de így tőlem nem tanulhat meg semmit. -
Skeleton01
aktív tag
Egy technikai jellegű kérdés: aki esetleg itt CSL DD bázissal tolja, mellé CSL Elite V2 pedállal, tapasztalta-e, hogy bázissal összekötve nem ismeri fel a game a pedált, csak külön, USB-n keresztül? Külföldi fórumokon a megjelenés után panaszkodtak erre, ez a hiba saját tapasztalatom szerint a mai napig fennáll, miután nemrég váltottam sima CSL pedálról.
-
Skeleton01
aktív tag
válasz petikeh #4627 üzenetére
Ha valaki most kezdi el, és birtokában van az új kiegészítőnek, akkor a játék lehetőséget ad erre, hogy ez sportszerűség / realisztikusság szempontjából belefér-e, arra a Főnök úr szerintem hamarosan megadja a választ.
Nekem is megvan az új kiegészítő, és próbálgattam az új WRC-ket TT-ben, én spec. gyorsabb voltam a '23-as i20-szal, mint az ideivel, teljesen azonos, jól bevált setuppal murván, ismert szakaszon, de könnyen lehet, hogy a beállításokkal játszva, lehet egy minimális különbség az új autók javára. -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Skeleton01 #4631 üzenetére
Szerintem belefér, ha valaki az új autóval megy. Mondjuk az nem gond, hogyha a bajnokság top5-6 pilótája marad a 2023-as autóknál.
Valaki próbálta már mindkettőt jól beállítva mekkora a különbség?06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
Szokásos kalandok, ez megint nem az én napom...
Szervizben nincs elég időm mindenre, kopott gumit fent hagyom a vizesekre, ennek megfelelően 0 tapadás a sárban.
S8 -
végsebesség "teszt" közben a cél előtt eldobott egy kátyú... 200-nál ...
aztán mire kievickéltem volna az útra beleakadtam egy cserjébe ...
">S9 -
ismét egy szikla ami rosszhelyen volt...
féktávon a huplikon megint eldobálta a hátulját,
nem szándékos levágás hanem így adta ki,
most már tudom hogy rosszak a gátló beállításaim ...
">
">S10 -
Nagyobb hiba nélkül... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4635 üzenetére
Szépen kiforogta magát csak a bokrokat ritkítottam ki.
A való világban persze más 200-al forogni... -
Ratrak
tag
Nah, én is elvergődtem közben az S17-ig, de itt most abbahagyom, mert csak felcsesztem az agyam. Minden egyes pályán volt egy olyan hibám, amit nem láttam, nem éreztem, nem tudtam, egyszercsak bumm! Valahogy nem érzem most a feelinget. Amilyen jó volt az első része Kenyának, annyira utálom most a végét, és már csak azért nyomtam az utsó három stage-et, hogy hamarabb vége legyen... annak meg semmi értelme. Csak nem biztos, hogy lesz még időm a hétvégén/jövőhéten, mert a baj csőstül jön most az életben, így akartam haladni ezzel is, mert nem biztos, hogy lesz időm/lehetőségem játszani most pár napig. Anyway, az összes betonkaktusz, meg az összes nyavajás kátyú (legyen az virtuális, vagy valós, bárhol a világon) monnyonle!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
biker
nagyúr
Na kitaláltam egy tök jót, az összes szakaszt bejárni, 4 évszak mindenféle időjárásban, és felvenni az új Lett pályákon, erre elkezdett szivatni a stream elements chat overlay, aztán amig azt berheltem a téli 3 szakasz előtt, szépen elkezdte felvenni az asztalt nem a játékot, így 1 óra után felesleges nézni, de tessék: [link]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
jlaci74
aktív tag
S14
ezt a kanyart hányan néztétek be? rajtam kívül ...">
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4642 üzenetére
kb. a szakasz fel, nekem 1:48-nál, bukkan után bal 3, saras ...
eltűnik a tapadás...
külső íven 45 fokos rézsű, betonkaktuszokkal és sziklákkal... -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #4643 üzenetére
Mire megírtad egyszer már átmentem azon a szakaszon. Nem találkoztam ezzel a kanyarral. Vagyis nem estem be.
Befejeztem a kenyai versenyt. Nagy probléma nem volt a verseny alatt. 1-2x a levegőbe dobta a fenekét az autó, de tudtam korrigálni. Az egyik egy kaszkadőrös oldalazós két kerekezéssel, de megoldottam.
Az utolsó előtti szakasz felénél elvesztettem a fonalat az itinerben, így lett egy vágásom 5 mp. büntetéssel.
Az utolsó 9 szakaszt egy szett kemény keverékkel nyomtam végig. A powerben inkább hagytam egy kicsit, mert már elég kopott volt. Nem akartam az egész versenyt kockáztatni egy szakasz miatt.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
No Skacok, lenyomtam én is. Holnap utazunk el, és nem érünk haza a vége előtt, szóval kénytelen voltam.
Ha nem is annyira mint Ratrak, de kinlódtam én is, vendégség után hulla fáradtan. Ennek megfelelően minden szakaszon volt valami hibám. Vagy megforogtam, vagy lecsúsztam az útról... Valami. Lehet is látni hogy ezeken volt hogy a dobogó sem lett meg nem hogy közel kerüljék Találtgyerekhez.
Többször inkább a szerencse mentett meg, volt hogy úgy elpattant az autó egy ilyen tankcsapdán hogy nem is értettem mi fog következni.
Poweren már úgy voltam vele hogy ha esik a dobogó, legalább onnan húzzak valami pontot, ennek tükrében ott már nagyon nyomtam neki... Abban nekem nem igazán maradt semmi...Köszi a versenyt természetesen, a környezeti hatásokokról még a kenyai kátyúk sem tehetnek
Ja és nem tudom hogy szándékosan van-e így, de parádésan jól esett hogy a végén a rövidebb szakaszok voltak egymás után."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
Én is célban...
">Kenyában sem igazán sikerült tiszta szakaszt futni, forogtam, tolattam, pattogtam, repkedtem végig. A végére leszállt a lila köd is, az utolsó előttin megint sikerült egy tolatós célba érést produkálni.
">
Autó kibírta, gumi kibírta, én élveztem ,
köszönöm a szervezést és gratulálok minden célbaérőnek! -
Ratrak
tag
A hétvégén begurultam én is a célba. Nem vagyok elégedett, magamhoz képest iszonyú sokat hibáztam, gyakorlatilag minden stage-en legalább egy jelentőset. Azért látszik, hogy amúgy nem lenne reménytelen a dolog, S18-on egyelőre második vagyok Találtgyerek után, ott talán pont nem volt semmi komolyabb gixer, de már a Poweren sikerült kiesni a pályáról, pedig amúgy TT-n mentem ott már vállalható időt amúgy... Hát, ez van. Kicsit elbizonytalanodtam ennyi hibázás után, hogy mi a fene van, elővettem a DR 2.0-t, eljátszottam a kormány beállítással (azt még nem játszottam a Mozával), majd mentem egy új PB-t harmadikra kb. kedvenc stage kedvenc autóval... szóval nincs minden veszve, csak most több a hiba a tőlem szokásosnál. Ez is benne van a pakliban, a gyorsulás hibázással is jár. Néha a lassulás is
De jó volt versenyezni, és gratulálok mindenkinek aki behozta/behozza az autót, bár nem egy Mexikó, de Kenya sem kíméletes az autóhoz... Köszönöm a szervezést!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest